Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Puikus ir kokybiškas interjeras
- Lengva naudotis MMI sistema
TRŪKUMAI
- Valdymas negali prilygti 5 serijos BMW
- V6 variklio galios trūkumas prie aukštų apsukų
- Kietos sėdynės
"Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai"
Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir gerokai solidesnis automobilis. Išorėje labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecijos formos radiatoriaus grotelės, pailgi galiniai žibintai. Automobilis buvo gaminamas ir universalo kėbulu ir su nuolatine "Quattro" visų varomųjų ratų sistema. Viduje – naujo dizaino prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir kituose Audi modeliuose - A4 ir A5. Naudojamos medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane rasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos nustatymų. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis automobilių gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs visuose savo automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su visų varomųjų ratų "Quattro" sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. Audi A6 ir A6 Allroad kėbulas yra beveik identiškas, didžiausi skirtumai - oru valdoma pakaba, kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm, didesni ratai, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų "Quattro" sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip didysis Audi visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Gintautas | 2014-09-17 |
Audi A6 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Prabangus, patikimas, išvaizdus, komfortiškas.
Dideli eksploataciniai kaštai
|
Pagaminimo metai: 2005
Variklio darbinis tūris, l: 3,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Automatinė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 12,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 8,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 10,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Vairuoju A6 3,0 tdi quatro 2005 m. Prabėgusi apie 300 t.km. Rida tikra. Automobiliu esu patenkintas-minkšta, stabili kelyje, komfortabili, gera garso izoliacija, manevringa ir t.t.Neveltui vadinamas verslo klasės auto. Elektronikos sudėta tiek kiek reikia informacijos vairuotojui,be to, juk XXI amžius. Anksčiau vairavau BMW 5 klasės, buvau patenkintas ir sakiau, kad geresnės negali būti.Tačiau dabar taip nepasakyčiau. BMW sukurta vairuotojui, o Audi A6 -vairuotojui ir keleiviams. Po BMW dar vairavau NISSAN Primera P12. Aš ją vadinau "Barškučiu". Todėl po jos persėdus į Audi A6,yra ką lyginti. Tiesa, kuro sąnaudos nelyginamos,nes NISSAN-as vidutiniškai "valgė" apie 6,5 litro dyzelino.Visvieną, trumpai pasakius-Audi A6 (nuo 2004 m.) verta tų pinigų, kuriuos už ją sumoki. |
Variklis |
Variklis V6 3,0 L, 165 KW, 225 AG. Dirba tyliai. Galingas, atitinkantis automobilio išvaizdą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija brangoka. Bet jeigu nori su komfortu važinėti, tai turi ir atitinkamai mokėti. |
Patarimai perkančiajam |
Norint pirkti šį automobilį reikia gerai apsvarstyti, o nusipirkus-prižiūrėti,nepatingėti profilaktiškai patikrinti servise. Be to, nereikia bijoti pirkti LT važinėtą,juk ir čia savininkai gali pateikti remonto dokumentus. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 90)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis