Markės
79 iš 1918
Audi A6, (C5) 1997 - 2004
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.714% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 58
14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 76% Ne 24%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Tiems laikams modernus išorės dizainas
  • Atsparus korozijai
  • Visų varomųjų ratų sistema
  • Komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Silpni varikliai
  • Prastos interjero medžiagos
  • Itin stiprūs konkurentai
Audi A6 yra prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Automobilis pristatytas su tuo metu nepaprastai moderniu italų suprojektuotu nauju dizainu ir pirmą kartą pradėjo rimtai grasinti BMW 5 serijai ir Mercedes-Benz E-klasei. Naujas modelis turi puikų aerodinaminį koeficientą siekiantį tik 0.28. 2000 ir 2001 metais žurnalas „Car and Driver“ Audi A6 modelį išrinko tarp dešimties geriausių. Automobilyje buvo pristatyta nauja multitronic pavarų dėžė, kuri komplektuojama su priekiniais varomaisiais ratais. Visi A6 modeliai išskyrus 2.0 L benzininį ir 1.9 L TDI galimi su visų varomųjų ratų sistema. Komfortiška pakaba, interjero erdvumas ir kokybė nuo šiol tapo Audi prekės ženklu, o didelė bagažinė labai praktiška ir patogi. Trūkumai – silpni mažiausi varikliai, taip pat yra šiokių tokių patikimumo problemų.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2005 metais Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą.

Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai.

Tokį Audi vairavo Holivudo aktorė Sandra Bullock.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 58
Vilius | 2010-02-21
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dabar 290 000 km. labai komfortiška ir smagi. Labai ekonomiška. Mieste 8.5-9 litro. Autostradoje ant 150 km/h apie 7 litrus. 1.9 TDI, 115 AG Keičiau radiatoriu prie 250 000 km, nepigus remontas. Keičiau šarnyra prie 270 000 km.
Pilnas atsiliepimas...
Joker | 2009-12-31
Audi a6 2.5 tdi 110 kw 1998metu eksplotacija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ispudingas dizainas ,nakti vidus dega raudona spalva palieka ispudi labai dideli.
Variklis 2.5tdi nevertas demesio + vaziuokle ir smulkios bedos kaip turbina oro srauto matuokle ir t,t
Audi a6 pradetas gaminti 1998 metu tai yra tikrai gana populiarus automobilis musu lietuvos gatvese , visiškai kitoks modelis vidaus dizainas, pakaba ir variklis tai nebera ta senesne a6 kuri yra patvari ir laiko viskas be priekaistu tai kitaip pasakius nepavykes modelis tiek su dizeliniais tiek su benziniais varikliais a6 , aki traukia vien tik modernus dizainas ovali forma ir naujumo aksesuarai Turejau 2.5tdi 110kw 1998 metu štai. . . 2.5 tdi variklio nepatariu pirkti ne vienam kuris megsta smagiai pasivazineti tiek grubletais tiek asfaltiniais keliais , variklis 2.5tdi metams reikalauja 2000lt + darbas apie 1000 pakeiciant itempejus dirzus ir dar velenus nes šis 2.5 variklis velenu normaliai nesutepa nes per mazas latakas tepalui viena išeitis tik pilt tepalus castrol nulinius tas tepalas yra skystas kuris prasiskverbia bet tokius tepalus pila i 2002 -2004 metu auto, ir neaisku ar bus labai gerai ,Restauruoti velenus galima irgi taciau vaziuosi irgi neperilgiausia ar tu smagiai vaziuosi ar letai, dar prie tokiu bedu dasideda turbinos bedos daugumai tokio pobudzio audi a6 2,5tdi kemšasi turbina laša tepalas kurio atsidare kapota nepamatysite , nueina oro srauto matuokle , pakaitinimo žvakes. Žodžiu prieš perkant ka galiu pasakyt kad ir prie kompo patikrinsite kad meta tarkim klaidas turbinos ,oro srauto matuokles cia sutvarkoma nera labai brangiai , bet mechanines dalies nepatikrinsite nes jei velenai restauruoti variklis dirbs labai graziai tik po 5 tusktanciu kilometru pradesite girdeti kaip pradeda kalatotis veleneliai o ju veriklyje eina 4 vieno veleno kaina šrotinemis kainomis 500lt , na apie vaziuokle galiu pasakyti viskas gerai kol nebarska ir nera problemu tada viskas gerai atminkite cia nebeta a6 1995 metu kad viskas paprasta čia ant vieno rato 3 šarnyrai ir bendoj 32 traukes kai paprastai eina apie 17 traukiu audi a4 visas kapitaliskai sutvarkyt audi a6 vaziuokle 3000 lt Vienas kuris patvariausias tokiu metu variklis a6 1998 metu tai yra 1,9 tdi 4 cilindru 81 kw , kodel? atrodo tokia mase o tiek galios permaza? tikrai ne klystate todel kad 1,9 tdi yra visiskai kitaip sukomplektuota variklio konfiguracija 1 velenas kuris gerai sutepamas tas pats principas kaip audi a4 1.9 tdi variklis amžinas su a6 1,9 tdi nematysite jokiu problemu užčipinus ši varikli viso 98 kw traukia gerai ,variklis geras tik gaunasi vienas minusas pakaba reikia pasaugot. Benzinas 1.8t ,2.4 ,2.7bit, 2.8quattro , 2.8 ir t,t neverta pirkt jei benzinas a6 1.8 turbo mieste 11-12 litru nekalbu apie galingesnius variklius o kaina irgi nemaza Apie kainos nuvertejima galiu pasakyti kad 2.5 tdi ir 1.9 tdi kainos kaštais skiriasi panasiai ant 4000 - 5000lt maziausia o 2.5tdi maza kaina variklis nelaiko nors visiem nemotais pigi grazi masina ir perka o veliau bedos , Automobilis gražus modernus dizainas tiek vidaus tiek iššorės be priekaištu. Na žinok perkanciam ka galiu pasakyt i varikli ir greiciu deze neilysi prie kompo masina prijungsi pamatysi kelias klaidas kuriu kiekviena 2.tdi a6 turi o mechanines dalies nepatiksrinsi tik pagal variklio garsa gali pasakyt kada veleneliai kala , galiu pasakyt tik tiek žiurek kad išvaizda butu ledinė be ibrėžimo kad po to lengviau parduotum nes išvazida daro savo.
Pilnas atsiliepimas...
Lengvai | 2009-10-20
Audi A6 Avant
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerekomenduoju pirkti jei neturite atliekamu 2000 euru 2,4 Priekine vaziuokle visa,kaladeles stabdziu, katalizatoriu, lemda, zvakes, laidus i zvakes, dar karta stabilizatorius kurie laike tik 5 menesius, dar karta vaziuokles puse pakeiciau po 8 menesiu. Ir dar visokiu nieknekeliu vazinejimo.
Pilnas atsiliepimas...
Liudas | 2009-06-07
Tai automobilis su maloniu interjeru, daug irangos ir su galvos skausmu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai gana galingas automobilis su 2.8 litro varikliu, su geru interjeru. Viduje jauciama kokybe, plastikas malonus liesti. 4x4 sistema juntamai veikia ant sniego ar slapdribos. Saugus ir erdvus automobilis.
Daug ivairiu patikimumo problemu, daug ivairiu girgzdesiu, kokiu neturetu buti tokios klases automobilyje.
Neabejotinai tai vienas savo klases lyderiu, turintis viska ko reikia tokio automobilio pirkejui - isvaizda, stiliu, ivaizdi, gera interjera, pribumbasus ir pan., taciau tai vistiek nera toks geras, kad sekanti pirktum vel A6. Pirkdamas si automobili dairiausi dar ir i BMW 5 serija. BMW lenkia Audi labai precizisku valdymu, o audi manau yra komfortiskesnis. Taciau pasirinkau Audi, nes manau is Audi galima gauti daugiau uz ta pacia suma, Audi interjeras taip pat yra malonesnis ir jaukesnis, ne toks spartietiskas kaip BMW, 4x4 sistema. Taigi pasirinkau A6 su visais varomaisiai ratais. Automobilis turi dideli stoglangi, Triptronic, odines sedynes, vairuotojo sedyne su atmintimi, uzlenkiamus veidrodeliu, ksenoninius zibintus, sildomas sedynes ir t.t. Zodziu yra viskas ko reikia. Taciau pavazinejes su siuo automobiliu kokius 9 menesius, pradedu galvoti, kad pasirinkau netinkama automobili. Na reikia buti teisingai - automobilis gerai vaziuoja, yra dinamiskas, interjeras geros kokybes, taciau jis turi iproti erzinti. Nors tai ir smulkus dalykai, taciau ju gana daug. Is tokio nepigaus automobilio norisi daugiau. Automobilis megsta leisti ivairius nemalonius garsus - is pakabos nuolat kazkas sklinda, o remontuoti tenka daznai, girgzdejima galima rasti ir po kazkur po panele, ir stogo srityje, ir prie galiniu sedyniu. A6 galetu tureti ir automatini zibintu ijungima/isjungima. Turejau problemu su variklio darbu, staiga buvo prapuoles akseleratoriaus darbas (buvo sugedes elektroninis akseleratoriaus sensorius). Puodeliu laikikliai yra beveik beverciai. Automoilis nera labai stabilus astriuose posukiuose - tai ne visiems pastebima, taciau pries tai teko vazineti nemazai su kupe automobiliais, todel man tai gerai jauciama. Siaip jau tai yra detales, taciau i detales as labai kreipiu demesi.
Pilnas atsiliepimas...
vetiks | 2009-03-19
Labai geras, patikimas ir grazus seimos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Quattro sistema, grazus dizainas, malonus interjeras.
Ne pats geriausias variklis ir neekonomiskas, brangios detales, brangus automobilis isigyti.
Automobilio pliusai. Pas mane yra Quattro variantas, todel tai labai gera savybe ant slapio ir snieguoto kelio. Viduje automobilyje jauciamas solidumas, medziagos labai geros, plastikas malonus, o raudonas apsvietimas atroso ir rimtai, ir sportiskai. Malonu, kad yra borto kompiuteris. Sedynes labai malonios ir patogios kelionese, be to valdomos elektra (turi 3 atminties padetis). A6 turi nebloga standartine garso aparatura, kurios keisti kol kas jokiu minciu nebuvo. Kondicionierius – reikalingas irenginys, 2 oro pagalves taip pat. Bagazine yra stebetinai didele, nors ir neatrodo is isores. Jei nuleistum galines sedynes galima sutalpinti labai didelius daiktus (nors pas mane ir sedanas). Bagazines dangcio spyna galima valdyti pulteliu. Automobilis turi puikia garso izoliacija, variklio darbo beveik nesigirdi, prie dideliu greiciu taip pat neerzina vejo garsas. Automobilis gerai valdomas, nors prilygti BMW ir negali, taciau pakaba pasizymi aukstu komforto lygiu. Prie didesniu greiciu ir staigesniu posukiu jauciamas kebulo svyravimas, taciau tai ne problema kai varomi visi 4 ratai. Svarbiausia, kad automobili labai malonu vairuoti daznai ir ilgose kelionese, ir trumpose. Pas mane yra 2.8L V6 variklis, kuris yra kiek silpnokas tokiam automobiliui (iki 100km isigreitina per mazdaug 9 s – nekoks rezultatas). Taciau tik galiu isivaizduoti kaip A6 vaziuoja su 2 litru varikliuku :) Variklis ekonomiskumu nepasizymi. Bendrai tai nera labai geras pasirinkimas, taciau jei ieskai Quattro varianto, tai labai daznas variklis. Minusai. Nemaza kaina, taciau automobilis gerai laiko kaina laikui begant. Kai kurios detales yra itin brangios, pvz pakabos. O pakaba karts nuo karto tenka remontuoti. Turejau visokiu smulkiu gedimu susijusiu su skydelio valdymu ir pasvietimu, dureliu langais ir kitais. Tai nekainuoja labai daug, taciau yra nemalonu. Tai kogero geriausias variantas jei ieskai vidutines klases automobilio su 4 varomaisiais ratais.
Pilnas atsiliepimas...
andrius | 2009-02-10
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isskirtinis auto suprantanciam vaziavimo dinamika ir trauka. Nepriekaistingas stabilumas kelyjem, valdymas bei stabdymas.Pakaba dirba idealiai. Tiptronic pavaru deze stebina, pavaru tikslumu ir trauka. Sportinis rezimas, neisjungia variklio apsaugos sukiam net dirbant 7.000 aps. 3.0 quatro tiptronic tik, tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
as | 2008-09-27
AUDI A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nu tokios niekam tikusios audi dar nebuvau mates. Rida apie 250000, (tikra rida) o baigesi viskas. Variklis leido tepalus ir nieko padaryt neimanoma, elektronika niekam tikusi, veleneliai tarska, dizelio siurblys baigesi, sankabos diskas prabuksavo, nu gaidys ne masina, senoji a6 tai jega, nu bet cia. Vaziuot smagi, patogi, bet remonto saskaitos tai prisiminus dar nupurto. Nebepirkciau niekad gyvenime ir niekam nepatariu, labai nepatikimas auto. Toki auto net uz 10000lt sau nepirkciau 2,5TDI Dirzus, tarpines po voztuvu dangteliais, uzvedimo spynele,velenu riebokslius, priekines traukes, turbinos voztuva. Butu reikeje dar siurbli, sankabos diska. Nepirkit ir kitiems pasakykit kad nepirktu.
Pilnas atsiliepimas...
Cynical | 2008-05-03
Audi 2.5tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis komfortiskas patogus isvaizdus ir galingas bet patikimu automobiliu pavadinti jo negalima uzhsilenke variklis pasileido guoliai 2.5tdi Vandens pompa pagrindini dirza visus variklio guoliukus, traukeles, kuro filtra, tepalus ir daug visokiu kitokiu dalyku, subirejo variklis
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt