Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi 100 automobilis buvo atnaujintas – įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš „100“ į „A6“. Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi A6 pasižymėjo patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai giria "Quattro" sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Keli nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
Audi A6 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. 1994 metais SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šiame modelyje Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje.
Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
Patalpino: Artūras | 2015-10-25 |
Audi A6 C4 2,8 quattro |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
patvari važiuoklė, pravažumas, galios ir ekonomiškumo santykis
rūdys, tepalo bėgimas
|
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 2,8
Kuro tipas: Benzinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Sedanas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 14,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 11,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 12,5 |
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis buvo pagamintas 1996-12 metais. Pilniausios komplektacijos, ka tuo metu montavo į šią mašiną: odinis pilnai eletra valdomas salonas, borto kompiuteris, autopilotas, visos šildomos sėdynės, klimato kontrolė ir dar visokių smulkmenų, kurių neprisimenu. Automobilis tarnavo 6 metus, kol nusprendžiau, jog rūdys nugalėjo mano meilę jai. Per 6 metus nuvažiavau 70k km, jokių problemų nebuvo, niekada nepavedė kelyje. QUATTRO puikiai tarnavo žiemos metu ar vasarą išvykoms į gamtą. Kadangi automobilis turėjo didesnę prošvaistą nei įprasta, niekur neteko užklimpti. Salono apdailos medžiagos geros kokybės, nenusitrynė per tiek laiko, jokių pašalinių garsų neskleisdavo važiuojant žvirkeliu. Važiuoklė gal kiek kietesnė lyginant su konkurentais, bet pas mane buvo sumontuoti dujiniai amortizatoriai. |
Variklis |
2,8 128 kw benzinas/dujos. Tiesioginio įpurškimo BRC dujų įranga. Variklis visada buvo užvedamas ant benzino, tuomet pašildžius iki 30 laipsnių automatiškai persijungdavo dujos. Buvo pilamas sintetinis castrol 5w-40 tepalas ir visada keičiama laiku. Su varikliu jokių bedų neturėjau tik tai, kad, kaip įprasta šiems varikliams, pro tarpines pradėjo leisti tepalą, kas 2000km reikėdavo įpilti po 1l. Visi kiti skysčiai buvo pilami tik pagal gamintojo nurodymus. Dėl senatvės pradėjo trūkinėti aušinimo sistemos šlangos. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Automobilis buvo visą laiką mylimas, niekada nemontavau pigiausių detalių. Kai nusipirkau perrinkau visą važiuoklę, darbas su medžiagomis specializuotam servize 1400 lt. Bėdos su galiniais diskiniais stabdziais, tris kartus tvarkiau: pirmą kartą restauravau suportus, antrą kartą tekinau diskus, trečią, supykęs, sumontavau viską naujai. Kainų nepamenu, bet nebuvo kažko baisaus. Pavasarį perrinkau priekinės važiuoklės dalį: nauji kyb dujiniai amortizatoriai, ventiliuojami stabdžių diskai, kaladėlės, atraminiai guoliai, amortizatoriaus spyruoklė.Keičiau ratų guolius, priekyje sumontavau kainuojančius po 150lt galiui nupirkau po 80 lt. Su darbu sumokėjau 330e. Nuvertėjimas dėl metų ir rudžių didelis, mokėta 2890 parduota 500. Bet per tą laiką daug kur atsirado korozijos židinių ir nusprendžiau, kad plastinės operacijos nedarysiu, laikas atnaujinti kaimenę. |
Patarimai perkančiajam |
Jei nusprendei pirkti šį automobilį, bet nesitikėk rasti stebuklo. Patikrinti visas ratų arkas, ar nera pradėta kelti dažų, apžiūrėti vietas prie moldingų ant visų durelių, aplink galinį bamperį, ten megsta rūdyti. Jei yra galimybė užvažiuoti ant estakados ar duobės, apžiūrėti ar nėra tapalų prasisunkimo pro visas įmanomas vietas: karterio tarpinė, variklio galvas, velenėlius ir taip toliau. Apžiūrėti galinį reduktorių, ar neleidžia tepalo pro tarpinę. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 18)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis