Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi 100 automobilis buvo atnaujintas – įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš „100“ į „A6“. Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi A6 pasižymėjo patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai giria "Quattro" sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Keli nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
Audi A6 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. 1994 metais SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šiame modelyje Audi pakeitė tiptronic pavarų dėžę nauja multitronic, kuri laikoma viena geriausių tokio tipo pasaulyje.
Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
Pasaulinė žiniasklaida visuotinai gyrė šį automobilį už puikų dizainą, geras valdymo savybes, išskirtinius variklius ir t.t. Tiek 2000, tiek 2001 metais Audi A6 buvo išrinkta tarp geriausių dešimties automobilių žurnale „Car and Driver“.
Patalpino: Laurynas | 2014-12-30 |
A6 c4 avant |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Komfortas, gera garso izoliacija, minksta vaziokle
nepatikimas, nestavilus kelyje
|
Pagaminimo metai: 1996
Variklio darbinis tūris, l: 2,5
Kuro tipas: Dyzelinas
Pavarų dėžė: Mechaninė
Kėbulo tipas: Universalas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 9,5
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 6,0 |
Bendras automobilio aprašas |
Garso izoliacija visai neboga. interjeras ganetinai grazus, salonas ir bagazine labai talpi, galima rasti gana neblogos komplektacijos.(VISKAS LYGINAMA KAIP AUTO NUO 1992iki 1996) Pradesiu nuo minusu. 1. Sviesu rankenele arciau nei posukio rankenele (buna kad sviesas isjungi dazniau ne ijungi kairi posiuki) 2. stabdziu vakumo pompa problematiska (kas 40tukstanciu km ar kas du metus teks restauruot rem komplektas 90lt, jei varai i serviza kainos prasideda nuo 200lt) 3 klimato kontrole problematiska (restauruojama kas 30tukstanciu jei gerai lituoji ir suranti elektronika restauracija kainuoja 0,2-0,5lt jei ne, kainuoja nuo 100lt) 4.Zibintai sviecia blogai betkokiu atveju ar keisi ar nekeisi(dvieju lesiu). 5.variklis kaista LETAI (termostatas nepadeda, teks susitaikyt, kad prie -15 teks pravazuot maziausiai 10km kad pradetu pust vos silta ora) 6.Rankinio trosu problemos(uzsala, issitampo, uzstringa) 7.a6 stabdziu problemos (stabdziu diskai, tinka nuo toyota corolla, nisan 200nx nekalbant apie skyliu ismatavimus, bet disko svoris ir kiti parametrai atitinka, o mineti automobiliai sveria iki tonos a6 svere beveik pusantros) 8.Dvieju padeciu daiktadeze (darant daiktadeze i pirma padeti, vyro delnas nelenda, darant i antra padetiBETKOKIU ATVEJU NUMUSI KELEIVIO KOJAS) 9.Bagazines atidarimo sistema( pirikte audi 100c4, ten sios problemos nebuvo, nors ir dizianas buvo ne toks malonus akei(kiekviena karta atidarinejant bagazine, tenka bruzinti ir purvinti pirstus i netinkamai suprojektuota bagazines mechanizma). 10.Vairuotojo sedyne daznaiusiai buna kreiva. nemanykite kad nusipirksite kita, jos visos buna kreivos. Tiesiu medzeginiu, nesildomu, suplysusiu sedyniu (2xpriekiniu ir galines, kitaip nieks neparduoda, kaina prasideda nuo 200lt) 11.Valytuvu mechanizmas problematiskas, arba teks tenkintis LABAI nedavalytu langu arba israst koki "tiuninga" siuo metu aprasoma internete. 12.Stabdziu skyscio bakelio laikikliai visuomet luzta. Poto pradeda begt stabdzius skystis. 13.Sildomi veidrodelei NEPRIVALUAS. Dazniausiai syla tik maza centrine dalis veidordelio. 14.Rudyja sparnai ir arkos NE KA MAZIAU NEI OPELIO 15.Nestabili pakaba. Privalumai: 1.Minksta, komfortiska pakaba 2.Daug vietos priekije ir gale. 2.Gera garso izoliacija. 3.Patogios galines sedynes 4.Talpi bagazine |
Variklis |
variklis ekonomiskas, jei LABAI atsargiai vaziuoji, gailma itilpt i 8 litrus, jei vaziuoji protingai 9litrai, jei vaziuoji belekaip 10 ir daugiau. Traukos pilnai pakanka(bent su mano vaziavimo stiliumi) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Priekines svirtys (kainos prasideda nuo 180lt, originalios 580lt. jei perki uz 180lt uz viena, tarnauja sezona ir viena karta gali restauruot, kainuoja 50lt) bragesnes pirkau uz 260 irgi vienam sezonui, dar brangesniu nebandziau. spyruokles prasideda nuo 100lt, amortizatoriai ir atraminiai taip pat. per 2 metus jau viska teko keist bent pora kartu aisku vaziuoju nemazai (maziausiai 30tukstanciu per metus) dirzai (uz dalis kainuoja) 800lt (neoriginalus ir net ne is geresniu) plius pakeitimas maziausiai 200lt. stabziau vakumo pompa maziausiai 80lt ir greiciausiai teks is saviskes ir nupirktos surinkinet viena veikiancia, naujos kaina paie 900lt... DALYS BRANGISO, jei netikit pasilyginkit su kokiom toyotom internetinese daliu parduotuvese. |
Patarimai perkančiajam |
nezinau ka patart daugiau, paskaicius komentara bendras vaizdas turetusi matytis, na siaip dar plus rudyja sparnai arkos ir bagazines dangciai.O jei kas pirks tai sekmes... rekomenduoju ilgom kelionem, nerekomenduoju zmonem, kuriem reikia nuvaziuot nuo tasko a iki tasko b |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 17)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A6 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis