Romas | 2012-05-22 |
Audi A4 1,9 tdi (81kw)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus, patikimas, dinamiskas
Su siuo autobiliu lakstyma zvyrkeliais teks pamirsti...
|
Automobilis tikrai geras, aišku turi savu minusu savu pliusu, bet bendrai sudejus pliusu daugiau, konfortas tikrai nenusileidzia isgirtiems bmw ar mercedes. Variklis patikimas, pakankamai dinamiskas, neveltui vw seimos... Brangokas prikines pakabos remontas, bet tai masina tikrai ne zvyrkeliams...O visa kita proto ribose ir kadangi specifiniu silpnu vietu aprat priekine pakaba neturi, tad eksplocija tikrai pakankamai pigi... nepirkti to automobilio kuris zymiai pigiau parduodamas, nei rinkos kaina, as pats pirkau permokedamas 1000 euru, bet ir nusipirkus jokiu remontu nebuvo
Pilnas atsiliepimas...
|
|
remis | 2012-05-20 |
remis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
trauka, variklis, salono kokibe
barska, rija daugeu, vaziokle.
|
turejau aude a4 2,6l benza be duju, rijo 12 14 mieste, uzmesti 8 9 litro ivairaus vazevimo saligom, pavaikant ir panasei. Audi konplektacija priekinei 2 el langai, klima, vairo stiprekas, sentrinis, zodziu neplika auto. Seip auto zimei konfortiskeu uz koki golfa nesvarbuu ar gol 3 ar gol 5 nes nera ka ligint pres kibirus. Duju nedejau is pricipo nes su jom problemu buna. Su varikliu nebuvo bedu, net dirzu nekeiceu, kuresi visada gerai, nevede keli niekad. tik kad parija daugeu nei koks 1,4 variklis. svarbu neperkaitit. Pavertejo per pora metu 3000 lt, teko vis vaizokles kaulaus patvarkit kas keli tukstancius tai ir tiek, seip kuzavai nepuva imanoma neplaut ziema is vis. neplovus 3 zemas nesurudijo kaip nauja. Patariuu nepirk uzvitu iki galo, zuret vaziokle motorus kaip trauke ar dirba norm ir panasei.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Edgaras | 2012-05-03 |
Audi A4 Sedanas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, mažos kuro sąnaudos, stabilumas, puiki garso izoliacija.
Gale mažai vietos keleiviams, kadangi pats sėdžiu prie vairo tai man didelio skirtumo ir nėra.
|
Automobilį turiu jau metus. Važinėju kol kas be problemų, remontuoti dar nereikėjo (tfu tfu tfu) , valdymas puikus, komfortu nesiskundžiu. Variklis 1.9l TDI 81kW. Trauka tikrai labai gera. Variklis 1.9l TDI 81kW. Trauka tikrai labai gera. Dirba be priekaištų, žiemą kūrėsi gerai. Perkant dyzeli tai tik 1.9l su 81kW.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Gintaras | 2012-03-22 |
audi a4 b5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
komfortas,ekonomika, kaip dizeliui gera trauka, neskaitant vaziuokles pigus remontas. pigios dalys
rudija bagazines dangtis(beveik visu) uzsinesanti turbina, durniuojantis imobilaizeris
|
Pats automobilis nera toks blogas kaip cia visi ji apraso. Turiu audi a4 97m avanta jau apie metus laiko. Tikrai negaliu pasakyt kad jis taip byra kaip cia apraso. Jei nusiperkat uz 5000lt todel ir byra.
Salone vietos prieki yra pakankamai gale siek tiek maziau pastoviai vazineju penkiese ilgus atstumus niekas nesiskundzia del vietos gale. Pati apdaila gan geros kokybes nera kad jos girgzdetu. Garso izoliacija nebloga.
Apie sanaudos tie kas raso kad valgo 5litrus trasoj tai speju vazineja pencininko rezimu. man su pakrautu automibliu (pilna bagazine daigtu plius 5 zmones plius pilnas bakas kuro) trasoj vaziuojant 120-130km/h degina 6litrus. Variklis 1.9 81kw tikrai geras jo eksplotacia pigi matoras nera lepus. pilu kura visoki zalia rusiskai ir panasiai jokiu bedu su matoru neturejau.
Vienintele beda yra turbina vazinejant mazais sukiai ( tai yra nesiekiant 3tukst apsuku) uzsinesa turbina suodziais ( valymo kaina su isemimu/idejimu kaune prasideda nuo 220lt) Per metus laiko neesu daug tvarkes. filtru kainos galima sakyt kaip bulkos kaip kurios oro 20lt salono 25lt kuro 50lt termostatas 35lt. Kas del vaziuokles pirkdamas zinojau kad vaziuokles ismusta viena puse. Restauravau keleivio puse restauravimas kainavo 300lt be darbo. pravaziavau 15tukst km jokiu bildesiu is vaziuokles o vazineju kaune. Pries perkant butinai pasidaryt diagnostika, pakratyt vaziuokle. patikrint turbina ar nekliba asele (restauracija 800lt naudota 500lt).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
bebras | 2012-03-18 |
Audi A4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vaziuoja smagiai, smagu sedeti
rudyja ir vaziuokle netikusi
|
pigus remontas pigius islaikymas bet vaziuokle byra zinokit pasitikrintkit vaziuokle nes tureti galit bedu su ja
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Mantas | 2012-03-02 |
AUDI A4 1996
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
AUDI, t.y. nusiperki ne masina o AUDI
pakaba, eletros gedimai. tas malonumas (remontai) per metus kainavo 3000-4000Lt
|
Vazinejau su sia masina metus. Niekada nebepirkcia A4. remontas ziauriai brangus. priekineje vaziuokleje 6 sarnyrai. 1.6 pakanka tokiai masinai. su variklio gedimais nesusiduriau sarnyrai nuo 40 (pigiausio - metams) iki 150 geriau pirkti naujesne arba paieskoti kitos markes auto
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Romas | 2011-10-12 |
Audi A4 1.9 tdi 81 kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiskas variklis, pakankamas konforto lygis
Priekines pakabos brangus remontas (aišku naudojant originalias dalis tarnavimo laikas pailgeja iki 2 metu)
|
Automobilis tikrai puikus, nekalbant apie priekinę važiuoklę, remontas gal kiek brangokas, bet visa kita konfortas kaip savo klases super, nes 3 klases bmw toli iki jos, konforto linijos pasirinkimas platus. Variklis tikrai dinamiskas, kuro sanaudos mazos Vaziuoja pigiai, tik remontas brangokas... Akreipti dėmesi i salono vidu ir spidometro parodymus, nes daznai pardavejai sugeba atsukti po 100000 km ir daugiau, jei masinai daugiau nei 10 metu ir vidus aptrintas, o spidometras rodo maziau nei 200000 km - faktas kad atsukta, nors variklis dirba idealiai (nepamiskite variklis tik dalis automobilio, dar yra daugybe kitu mazgu kurie po 300000 km prades masiskai byreti...)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Kestas | 2011-08-17 |
Tik Ne Audi A4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
miksta
vaziuokle, variklis.
|
Važinėjau metus, vaziuokle tvarkiau kas pora menesiu, jei ne vienas sarnyras iseina tai kitas. Paskui iskeiciau i Honda civic VI 98m. 2l. dyzelis komforto atzvilgiu gal kiek skiriasi, sedynes Hondos minkstesnes. Audi tai salono apdaila gal grazesne, nu bet kas liecia remonto islaidas tai kiek sukisau i audi per metus as tiek i honda ne puse neidejau jau 2 metus vazinedamas. variklis buvo 1.8 be turbinos tai pradejo galu gale melyna duma mesti. Sio modelio negalima pirkti....
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Rs | 2011-02-23 |
Audi A4
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Remonto darbai autoservise l.brangu, detales taip pat ne is pigiuju. Auksciau isvardyti darbai atsiejo apie 2000Lt
Dujines irangos kaina nuo 2200Lt. 1.8 20V priekine vaziuokle: visos svirtys, granata, vairo traukiu antgaliai, pagrindinis dirzas, gen. dirzas, rieboksliai ir tarpines.
Dujine iranga (nauja) tinka tik tiesioginis ipurskimas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aurimas | 2010-11-03 |
Myliu sita masina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Quattro, geriausias kuro sanaudu ir galios santykis
Jis ju neturi!
|
Turiu tokia quattro... orginaliai gamykline sportine versija su siek tiek kietesne, zemesne ir tvirtesne vaziuokle. taipogi variklis orginnaliai jau siek tiek pacipuotas nuo 110 kw iki 132 kw. Neturejau jokiu problemu su vaziuokle niekada, galbut cia aisku del to kad pas mane ta tvirtesne vaziuokle sudeta.
Myliu sita automobili, nes visu pirma tai quattro, nes 100 km/h pasiekiu per 6s, nes tai nedidelis automobilis mieste labai patogus, nes tai universalas, reiskia kad ir labai praktiskas galima labai daug mantos prisikimsti keliaujant, nes turiu 132 kw galios su vidutinem 10,5 l/100 km. duju sanaudom. Nes sis automobilis sukurtas tikram vairuotojui megstanciam vairavima. Vairuodamas savo auduke jauciuosi kaip uzsimaskaves lenktyninikas gatvese. Buna daznai privaziuoja koks pasiputes tiuningas (kad ir naujesnis) prie sviesoforo matosi kad jau dragins... Ir tada Labai stipriai nustemba pamates ka gali lyg ir is pirmo zvilgsnio visiskai niekuo is kitu neissiskirianti senute audi. Zdz automobilis dar ir dabar laisvai lygiuojasi i naujesniuju gretas savo techniniais sprendimais. Tiesiog myliu sita masina 1,8T 132kw turbininis variklis labai ekonomiskas ir labai galingas kaip tokio dydzio masinytei. 100 km/h pasiekiu per 6s. vidutines sanaudos 10,5 l/100 km duju. Vazinejant ramiai dirba labai tyliai, visiskai negirdeti is salono. Taciau pareikalavus galios, supranti kad po kapotu tuno zveris, ausi pasiekia beprotiskai malonus sportiskas variklio gausmas. Kadangi neturejau jokiu gedinu, tai negaliu nieko rimtai sakyti apie remonto kastus, nes mano masinytei niekada jo ir nereikejo, taciau pries pirkdamas domejausi, tai nemanau kad remonto atveju yra didesni nei kitu automobiliu. Daliu galima rasti kiekviename shrote ir kiekvienoje daliu parduotuveje.
Kuro sanaudos nedideles, tepalai filtrai ir tt.. kainuoja nebrangiai. Audi - ne audi, jei tai ne quattro. Niekada nesuprasite Audi didybes, jei nesate turejes quattro versijos. Audi sukurta buti quattro. Ne quattro versijos tik komercines audi versijos automobilio valdymo savybems nereikliems vairuotojams, visiems tiems kam automobilis tera tik priemone nuvykti is tasko A i taska B. Bet ar ne geriau tada is vis vazineti viesuoju transportu??? Arba tada pirkite opel astra, nissan sunny ar pan..
Jei jums automobilis yra daugiau nei transporto priemone, ieskokite quattro versijos!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
12345678910 |