Markės
66 iš 1917
Audi A4, (B5) 1995 - 2001
5100Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.82% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 100
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A4 yra kompaktiškas automobilis pakeitęs Audi 80 modelį. Naujas modelis buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulais ant Volkswagen B5 platformos kaip ir ketvirtos kartos Volkswagen Passat. Automobilis turėjo išilgai montuojamus variklius ir priekinius arba visus varomuosius ratus. Platus variklių diapazonas apėmė benzininius variklius nuo 1.6 L iki 2.8 L ir 1.9 L turbodyzelį gebantį pasiekti tuo metu didelę 110 AG (81 kW) galią. Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui išvystytą pagal „Audi Sport“ variklį sukurtą Supertouring klasės lenktyniniam automobiliui. Ši technologija buvo pridėta prie V6 šeimos - 2.8 L V6 variklyje su 30V ir 193 AG (142 kW) galia. Taip pat debiutavo Tiptronic greičių dėžė, kurios pagrindas yra Porsche 911 agregatas. Vairuotojai itin vertino "Quattro" sistemą, automobilio patogumą, patrauklų dizainą, kokybišką interjerą ir didelį bagažo skyrių. Tarp trūkumų – ankštoka galinė sėdynė, silpnoki mažiausi varikliai ir problematiška pakaba.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A4 buvo pirmas modelis Volkswagen grupėje naudojantis 1.8 L 20V variklį su penkiais vožtuvais vienam cilindui.

Šios kartos A4 buvo populiarus įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 100
vairaves A4 | 2014-12-08
A4 dvėju metų kelionė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas,gan komfortiškas,minkšta pakaba,pravažus,stiprus nerudijantis kebulas
Pakaba reikalauja didesnio demesio.
Nerudijantis ,ekonomiskas,nors ir mazu gabaritu ,bet pakankamai minkstas,manevringas,pravazus automobiliukas.Teko keliauti apie 3000 km.Likau geros nuomones apie A4 komforta,kuro sanaudos (3000 km iveikiau su 140 L dyz.). Arteja 300000 km,ryba.Kuriasi ir prie -25 be problemu.(rudieni pasikeiciau zvakes).Keiciau turbina,nes pirkau su defektuota(.500lt.savartyne.).Daugiau nieko neremontuota.Visdelto 1.9Tdi ekonomiskas ir patikimas varikliukas,kaip nedideliam auto pakankamai turintis galios (81kW). Daugiausia pinigu investuota i pakaba.Apie filtru, tepalu ir stabdziu keitimus nerasau,nes visi automobiliai tuo reikalauja,,,bet ekspluatacijos kainos nera dideles. Dyzelis turi kurtis iškart prasukus starteriu.Atkreipti diemesį į pakabą.
Pilnas atsiliepimas...
povilas | 2014-11-27
apie a4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerudyja ekonomiskas stabilus,didelis pravazumas
zemoka teko pakelti
geras auto ypac quattro gera trauka mazos kuro sanaudos 4metai turiu viskas ok quattro veikia puikiai pirk nenudrosta ir nereiks peikti
Pilnas atsiliepimas...
Enclave | 2014-09-22
Audi A4 1.9 TDI (81 kW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Garso izoliacija, ekonomiškumas, variklio trauka, garso sistema.
Silpnoka pakaba ir važiuoklė.
Bendrai kalbant šis automobilis yra tikrai geras. Tiek manau vis dar nepasenusia išvaizda, tiek surinkimo kokybe. Auto 1996 m., sedanas. Salonas: Salonas patvarus, kokybiškas (bent jau man pasitaikė), suteikiantis jaukumo, pakankamai erdvus, nors gale sėdintiems, o ypač aukštesniems vietos ir mažoka. Veliūras patvarus, bet tepus. Dažnai nusitrina el. langų pakelėjų mygtukai (čia dažna audi problema). Prietaisų skydelis patogus, neperkrautas. Su juo jokių problemų nebuvo tokių kaip neaiškūs lempučių užsidegimai, lempučių perdegimai ar pan. Salonui naudotos medžiagos taip pat patvarios, palyginti mažai išblunka. Važiuojant per duobes ar žvyrkeliu ypatingų girgždesių tikrai nėra. Kėbulas patvarus lietuviškoms žiemoms, cinkuotas. Nors prieš parduodant ant galinės dešnės pusės arkos jau buvo pradėję šiek tiek kelti rūdis. Labai gerai galių atsiliepti apie A4 tiek priekinį tiek galinį buferius. Tikrai labai patvarūs ir puikiai atlaiko mažesnius smūgius tokius kaip besiparkuojant atbulomis įvažiuojama į kita auto ar stulpelį kokį. Jis pradžioje tarsi įlinksta, o paskui pavažiavus staigiai atšoka atgal ir atrodo lyg nieko nebūtų nutikę. Nebent lakas šiek tiek nusitrina. Stabžiai: Visi 4 diskiniai stabžiai. Priekiniai dideli - 288 mm. Ventiliujami, stabdo puikiai, tokių per akis. Su elektronika tai pat niekada problemų nebuvo. Viskas savo vietose. Jokių kompiuterio klaidų ar kitų mistinių problemų. Taip, silpnoji vieta A4 yra daugiasvirtė pakaba. Lietuvos keliams ji lepia ir neįtin patvari. Daug šarnyrų, įvorių, gumų. Jei jau pradėjo klibėti tai keičiame viską, nes pakeitus tik vieną detalę tuoj kaip mat išsimals ir kitos nekeistos. Čia lygiai toks pats kaip ir Opel Vectra važiuoklė: jei pradėjo klibėti šarnyras tai keičiama viskas ir net ne viena pusė, o visos ašies detalės. Garso izoliacija nebloga, praktiškai mažai kas girdisi tiek iš variklio skyriaus, tiek iš lauko. Puiki ir tiesiog nuostabi originali audio sistema. Švarus ir skardus skambesys ir jokių kolonėlių girgždėjimų ar vibracijų. Originalios kolonėlės pačios geriausios, tiek aukštų dažnių užtekdavo tiek ir žemų. Apie papildomą žemių dažnių garsiakalbį net negalvojau. Puikiai veikiantis kondicionierius. Draugas ir vasarą ir žiemą. Prasidėjus rudeniui puikiai ir greitai "nutraukia" langus nuo rasojimo. Niekada nebuvo pavedęs, investuotį į jį nereikėjo. Variklis 1.9 TDI 81 kW. Trauka tikrai smagi. Kuro sąnaudos juokingos. 4.3-4.5 l/100 km užmiestyje. Mieste - 6,5 iki 7 l/100. Patvarus variklis, netriukšmingas, taupus ir tuo pačiu pakankamai galingas, bet labai aukštų apsukų reikėtų vengti. turbina laikė gerai, bėdų nebuvo. Problematiškas tik diržų keitimas. Keista, kad vokiečiai į golfą sugebėjo įdėti tokį patį variklį skersai, o į audi tilpo tik išilgai... Norint pasikeisti diržus reikia nurinkti visą priekį iki balkio: Buferį, groteles, radiatorių, ventiliatorių.. Nuvertėja palyginti greitai, nes nemažai jų yra. Beto sunku nupirkti nenuvaikyta ir nenustekenta ar su nedidele ir priežiūrėta. Paskutinė A4 išriedėjo 2001 m. tai ieškant šio auto manau jus turėtu dominti tik paskutiniai modeliai nuo 1999 m. Tada dar galima tikėtis rasti daugiau mažiau prižiūrėta ir su pilnesne ir gausesne komplektacija tokia kaip S-line vairas, odinis salonas, BOSE audio sistema ir pan. Auto dalių kainos nėra vienos iš pigiausių ir restauruojant pakabą ar keičiant diržus didesnių išlaidų tikėtis realu. Visa kita kažkokio išgasčio nesukėlė. Norintiems pataupyti ir mokėti du kart galima rinktis ir dalis iš kinijos ar taivano. Atkreipti dėmesį į variklį: kompresija, turbina, purkštukai, oro srauto matuoklė ir žinoma pakaba su važiuokle. Kaip ir minėjau jei priekinės važiuoklės bent vienas elementas baiginėja savo darbą investuoti ir tvarkyti reikės viską.
Pilnas atsiliepimas...
Kestas | 2014-06-01
Audi A4 1.9tdi 1999
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, tuo pačiu pakankamai galingas
Silpnoka vaziuokle
Labai neblogas automobilis, turiu jau daugiau kaip 6m, kažko ypatingai blogo pasakyti negaliu, gal vaziuokle kiek silpnoka, bet viskas proto ribose. Teko keisti kai kurias smulkmenas, bet vel gi niekada nepavede kelyje, klimato kontrole veikia visus tuos metus, nebuvau prikises rankų vienintelis nemalonu per tuos metus: staiga pablogėjo trauka, patikrinus kompiuteriu paaiškėjo kad issireguliavo kuro pardavimas, Tikrai puikus variklis, labai puiki trauka, jokių bėdų per visus tuos metus, servise patare pilti sintetini tepala, o vat žiema paspaudus salciui tikrai keista bet nei iš šio nei iš to gali neuzsivesti. Variklis labai ekonomiskas: mieste 6,0l, užmiestyje 90 km/val 4,0 - 4,5 l Kainos sakyciau vidutines, bet ne iš pigių! Verta atkreipti dėmesį į ši automobilį nematau kažko ypatingo ką galėčiau patarti
Pilnas atsiliepimas...
cinkuotas lavonas | 2014-03-21
AUDI A4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ant galvos nelyja
remontas brangus
Šiandien jau 10 mėnesių, kaip ją turiu, remontui jau sukišau 3000lt pamastyki ar tau tokio automobilio reikia Variklis dar alsuoja ... Nepirkit, nes pernelyg daug remontui sukišit
Pilnas atsiliepimas...
Minimalus | 2013-11-21
A4 - užbalzamuotas lavonas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vienintelis pliusas -- cinkuotas kėbulas.
Viskas, kas slypi po skardomis. Pradedant daugiasvirte važiuokle, baigiant surinkimo kokybe.
Turėjau šį automobilį (1995 m.) maždaug metus ir džiaugiuosi pardavęs. Tą kartą nusipirkau po ilgų nesėkmingų paieškų (ieškojau nesupuvusio automobilio už nedidelę kainą ir po trijų mėnesių paieškų šis modelis pasitaikė vienintelis toks), pirkau nors ir žinojau apie galimas bėdas važiuoklėje. Tik įsigijęs patyriau, kad jeigu nieko nenusimanai mechanikoje ir neturi nagingų rankų, būk pasirengęs atverti piniginę. Šio modelio geras ir kokybiškas tik kėbulas (tiksliau, cinkuotos skardos). Per visą žiemą neturėjau didesnių bėdų dėl rūdžių. Bet daugiasvirtė priekinė pakaba yra tikras žudikas -- tiek piniginės, tiek visomis kitomis prasmėmis. Pačiam teko pravaryti TA, praleido be jokių problemų, nors užsiminė, kad vienas šarnyras jau prie ribos, bet labai nesikabinėjo, kai pasakiau, kad ką tik nusipirkau ir priregistravau. Automobilis su 1.8 benzininiu (be turbo, ėjo šitas modelis ir su turbina) skirtas ramiam važiavimui. Greičiau nei 90 km / val. nepavažinėsi (dėl važiuoklės). Kuro irgi nemažai suryja (su 50 litrų benzino, bake telpa apie 60 litrų, nuvažiuodavau apie 600 km, skaičiuojant užmiestį ir miestą). Su dujomis lyg ir draugauja, tai gal ir galima sutaupyti. 1.8 variklis su 20 vožtuvų. Tai nėra pliusas. Traukos nulis, sąnaudos didžiulės. Nors 92 kW, bet teko važiuoti su mažiau kilovatų turinčiu panašaus svorio benzininiu automobiliu, kuris iš vietos geriau pakildavo ir valgydavo mažiau benzino. Susidarė įspūdis, kad variklis gana lepus -- jei laiku nekeisi tepalų ir filtrų variklis ims ožiuotis. Turėjau kitų gamintojų benzininių ir dyzelinių, varikliai būdavo kantresni. VAG šeimos automobilis pilnas ligų. Neveikė pečiuko valdymas (kaip vėliau išsiaiškinau, tai dažna A4 ir GOLF III problema), vien prieiti reikia visą panelę nusiardyti. Gali būti nušokę kontaktai, susidėvėjusios varžos arba dar kažkas. Taip ir pardaviau nesutvarkęs šito gedimo. Dar iš dažnų ligų -- vairo kolonėlė. Negirdėjau beveik nė vieno VAG, kurio vairo kolonėlė (ar stiprintuvas) neūžtų. Gana specifinis garsas. Jei kitam automobiliui taip ūžiant užteko papildyti vairo stiprintuvo skysčio, tai šitam skysčio buvo per akis. Problemos sprendimas -- restauruoti vairo kolonėlę arba pirkti naują. Restauracija, kiek girdėjau, kainuoja apie 600 LT, veiksmingumas -- 10 tūkst. km. Nauja gali kainuoti ir 1 tūkst. LT. Neskaičiuojant darbo įkainių. Dažna liga neveikiantis elektrinis stoglangis. Mano automobilyje jis veikė. Bet žiemą elgdavosi keistai -- trinktelėjus kur per duobę, imdavo ir atsidarydavo iki pusės. Kiek domėjausi forumuose, daug kas susidurdavo ir su termostato problema. Temperatūros rodyklė neužkildavo iki 90 laipsnių. Nors man pečiukas šildydavo kaip pirtyje, bet iš kitos pusės -- automobilis kiauras kaip rėtis, tad išjungus šildymą greitai šiluma išsisklaidydavo. Pavažinėjus ilgėliau imdavo ūžti (įtariu, kad termomova). Pavarų dėžė irgi neatrodė patikima. Atrodė, kad bet kurią minutę subyrės. Apskritai toks jausmas, kad automobilis ims ir subyrės bevažiuojant neapleisdavo nuolat. Praėjus pusei metų nuo įsigijimo važiuoklė pradėjo cypti, krypuoti. Jau žiemą važiuojant paledėjusiu rajono keliuku net ir 40 km / val. greičiu automobilį sumėtė lygiame kelyje! Galimai dėl nestabilios priekinės važiuoklės, nes padangos buvo žieminės ir su giliu protektoriumi, važiavau stabiliai, nedarydamas jokių staigių judesių. Vos nenulėkiau į griovį! Iš po žiemos pavasarį pastebėjau, kad automobilis prasčiau stabdo. Paaiškėjo, kad užrūdijo galiniai stabdžiai. Teko keisti diskus ir kaladėles. Kainavo apie 400 LT. Be visų kitų malonumų teko keisti pagrindinį diržą. A4 turi tokią savybę, kad norint pakeisti diržą, reikia nusiardyti pusę priekio. Tad vien už darbą servise mieste galima laisvai 300-400 LT padėti. Su detalėmis ir diržų komplektu - dar pusė tūkstančio kaip minimum. Tad jeigu pats nesugebi nusiardyti, pasiruošk gerai susimokėti... Tas pats ir su priekine pakaba - traukių, šarnyrų ten daugybė. Tad vien jų nuėmimas gali kainuoti nemažai pinigų. Savo kailiu nepatyriau, važiuoklę tvarkė pažįstamas mechanikas, tai už nuėmimą nieko neprašė. Dar viena "linksma" šio modelio vieta -- imobilaizeris. Šių metų modelyje jis labai paprastas, bet man kėlė daugiau problemų nei naudos. Realiai jis skirtas užblokuoti variklį, jeigu bandoma užvesti be originalaus raktelio. Kitaip sakant, vagis negalės prasukti spynelės su atsuktuvu ar pan. Bet kaip vėliau išsiaiškinau, imobilaizeris šiame modelyje veikia tokiu principu -- raktelyje yra mikroschema, kuri reaguoja būdama šalia užvedimo spynelės (kuri taip pat nėra labai stipri, nėra ilgaamžė). Aplink spynelę yra apvestas laidas, kuris siunčia signalą į kompiuterį. Jeigu gaunamas signalas yra neigiamas, kompiuteris blokuoja užvedimą ir išjungia variklį. Bėda, kad tas žiedas prie spynelės yra silpnai pritvirtintas ir man dažnai tiesiog nušokdavo, dėl ko neidavo užvesti variklio. Pagalvokit, jeigu taip nutiktų užgesus sankryžoje arba pervažoje! Forumuose atradau, kad tokį imobilaizerį galima laikinai "sutaisyti" trinktelėjus kumščiu į spynelę iš apačios. Kiek bandžiau, visada suveikdavo. Skaičiau ir tokių siūlymų, apvynioti tuo laidu originalų raktą ir padėti kur nors atokiau automobilyje, nes atjungti imobilaizerį būtų daugiau problemų. Pasigaminti atsarginį raktą šiam modeliui, kad būtų su imobilaizerio mikroschema, man kainavo 120 LT. Tad jei pardavėjas turės tik vieną raktelį, drąsiai galit mušti kainą bent 100 LT. Dar vienas malonumas, tai centrinis užraktas. Gale stovi varikliukas, kuris paduoda spaudimą ir užrakina / atrakina visas spyneles. Kiek teko girdėti, kad su laiku tas varikliukas ima dirbti vis prasčiau ir prasčiau, kol galų gale nusprogsta. Kiek kainuoja pakeisti, nežinau. Bet mašiną kitokiu būdu užrakinti būtų sudėtinga -- įspaudus durelių užraktą, jis įlenda taip, kad su pirštais neatitrauksi. Priekines duris dar įmanoma užrakinti su raktu, jeigu tik spynelė nėra sugadinta. Bet galines neįsivaizduoju kaip reikėtų atrakinti užrakinus be centrinio. Per metus automobilis man nuvertėjo per pusę, t.y. pardaviau su 50% nuostoliu nuo sumokėtos sumos, neskaičiuojant remonto ir kitų kaštų. Jeigu neturi garažo, nesugebi pats atlikti rimtesnių darbų (nusiardyti važiuoklės, priekio ar kitų panašių darbų) ir neturi sąskaitoje atliekamo tūkstančio ar daugiau, tai geriau tokio automobilio venk. Jeigu būčiau tai žinojęs prieš perkant, nebūčiau pirkęs. Tą patį pasakyčiau apie visus VAG šeimos automobilius. Turbūt kaip ir dažnam automobiliui, paprašyk atlikti apžiūrą patikimame servise. Jei pardavėjas nesutiks, geriau nepirk. Iš viso venk šio automobilio. Bet labai atsižvelk į priekinę važiuoklę, nes remontas gali kainuoti nemažai. Jeigu priekinis diržas ir / ar generatoriaus diržas nėra pakeistas, derėkis, nes pakeitimas gali kainuoti apie 500 Lt mažiausiai.
Pilnas atsiliepimas...
Irma | 2013-10-05
Audi A4 1.9 TDI 98
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, lengvai parduodama, geri varikliai
Kieta ir silpna važiuoklė
Ekonomiškas automobilis 5,5 - 6,0 l, gera išvaizda, ilgaamžis variklis. Silpna vaziuokle, kuri kainuoja... Neaiškūs neužsivedimai žiema... Turimas automobilis didesnių variklio bėdų, apart neužsikūrimo paspaudus šalčiui,neturi. Kiek buvo kompiuterinėse diagnostikose, visada viskas puiku ir remontų jokių. Plius, daugumos meistrų nuomonė,kad variklis "neužmušamas" Kaina mažai nuvertėja, bet daug kainuoja įsigyti. Kainuoja tvarkyti važiuokle, bet geriausias reikalas ją restauruoti, nes ilgiau laiko ir maziau kainuoja. Detalių kainos labai normalios, nėra pigios, bet ir nesikandžioja.
Pilnas atsiliepimas...
Edgaras | 2013-06-12
Audi A4, 1995 m. 1,6-74kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, stabus ant kelio, praktiškas (tiek mieste, tiek trasoje), išvaizdus, ekonomiškas, nelabai rudyja
Nepraktiškas bekelėje, daug šarnyrų, todėl reguliariai reikia prižiūrėti/tvarkyt
Smagus ir praktiškas automobilis, tiek mieste, tiek trasoje. Puikus valdymas, jautriai reaguoja į kiekvieną veiksmą, posūkius, manevringas, minkštas. Pakankamai išvaizdus, komfortiškas. Sakyčiau net ekonomiškas (100 km mieste su 8,5 l/dujų, trasoje ~8 l/dujų). Gal tik truputi mažoka vietos gale. Automobilis puikus, kol nereikia tvarkyti. Nelabai tinkamas važiuoti žvyrkeliu, tada ir pasipila bėdos. Daugiausiai problemų iškyla su priekine važiuokle (tvarkyti teko ne kartą, tad ir visų problemų per 5 metus neprisimenu. Kadangi priekyje nemažai sakių ir dar daugiau šarnyrų, jei ne vienas, tai kitas išsiklibina ir reguliariai reikalauja papildomų investicijų, nes nesinori "išmalti" kitų."Išeina" ir stabilizatoriai. Neseniai keičiau traukės antgalius, žodžiu, vienokių ar kitokių bėdų tikrai pasitaiko). Galinė važiuokė kur kas patikimesnė, bent jau savo praktikoje rimtesnių bėdų neturėjau, pakeičiau tik galinius salenblokus. Elektronika nėra pati patikimiausia. Katik "nusprogo" spidometras. Signalas - tai veikia, tai ne, o ir ligų ieškot tokioje situacijoje nesinori. Dar reikėjo keisti avarinio signalo jungtuką, nebrangi smulkmena, bet vis tiek reikėjo važiuoti ir gaišti laiką pas elektriką. Kaip ir kiekvienoj technikoj, savi niuansai. Bet jei važiuoji nelabai daug ir tvarkingais keliais, tai tikrai nėra blogiausias pasirinkimas (žinoma čia tik subjektyvi mano nuomonė). Su varikliu rimtų bėdų neturėjau. Eksploatacijos darbus atlieku reguliariai. Kai nupirkau buvo pravažiavusi 185 tūkst., dabar 230 tūkst. Pasikeičiau diržus ir nesukau galvos. Dabar reiktų pasikeisti termostatą, bet čia smulkus remontas, tad labai nepergyvenu, nes ir iki žiemos dar nemažai laiko yra. Tepalo visiškai nevalgo. Tiesa, buvo pradėję šokinėti apsukos nuo 0,9 iki 1,3 ant laisvos eigos (užteko šrote paimti kitą oro srauto matuoklį, "atsistojo" ~150 lt ir problemų kaip nebūta). Šiaip variklio darbu esu patenkintas. Neseniai įsidėjau dujas (meistras sakė į šio modelio automobilius jos lengvai dedasi). Gal trūksta tik išsibėgėjimo galios, bet važinėti traukos užtenka per akis. Bet tvarkingai važinėjant daugiau ir nereikia, nes automobilis bėgėjasi tolygiai, o ir trasoj jei reikia lekia kaip bitė. Pavaros trumpos, smagu ir lengva greit permetinėt. Kartais mėgstu paspaust, 18-kos daugiau nespaudžiau, tai tikras smagumelis, kaip tokios galios varikliukui, o ir duju tiek lekiant net 10 litru nepaima - vienas malonumas. Tad įvertinus variklio privalumų ir trūkumų santykį santykį duočiau jam 8,5 balo iš 10. ;-) Kasmet automobiliui išleidžiu nuo ~400 iki ~700 litų. Sakyčiau 95 % į važiuoklę. Jei tvarkyčiausi pats, kainuotų pigiau, dabar dažniausiai varau į garažus.
Pilnas atsiliepimas...
Robertas81 | 2013-03-16
1996Audi A4 1.8T quattro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nera
Pakaba ir dideles kuro sanaudos
Pakaba remontuot reikedavo pora syk i metus,vis kokia svirti ar sarnyra reikdavo keist. Sedano bagazine didoka,bet nisa labai siaura. Labai neekonomiskas,mieste valge 13-14 ,uzmiestyje 8l/100km. Variklis dirbo tyliai(ant laisvu apsuku salone nesigirdejo) buvo pirktas 2006 ,o parduotas 2009 metais ,tai nuo 16000lt kaina nukrito iki 7000lt. Sakyciau nuvertejimas ziaurus. Butinai ispurtyti servize pakaba,patikrinti ar pucia vejelis visose pozicijose,kondicionierius veikimas.
Pilnas atsiliepimas...
Vyga | 2013-03-04
Vidutinis modelis su neekonomiksu varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Grazus dizainas, grazus vidus, tylus variklio darbas
Dideles kuro sanaudos, gan brangus remontas
Turiu si automobili A4 B5 1,8l 95 metu apie metus laiko, pries tai buvo apie puse metu vazineta Lietuvoje. Persedus nuo 4 is eiles japonu ir butent po Akordo 94 metu, pasirode tikrai smagi, minksta, gera garso izoliacija, tyliai dirba variklis...pats isores ir vidaus dizainas tikra grazus, yra viskas ko reikia, taciau nera namu be dumu, vaziuokle reikejo praktiskai visa remontuoti, kainavo 1200lt, pas mane yra klimato kontrole, bet kvailioja valdymo blokas, taip pat uzsikirtusios kelios oro putimo sklendes, ten varikliukai pareina daznai...elektriniu langu pakelejai nuluzta, cia daug kam taip nutinka, bet remontas nebrangus...del tos ale aliumines vaziuokles, pakeiciau praktiskai visa pries metus, nuvaziavau apie 12k km, dar viskas ok po kolkas, niekas nebarska...pastebejau kad ziema gan silpnai pucia salone, bet cia gal uzsikises filtras salono, taip pat labai greit apsala is vidaus langai, nors atrodo ir visa dregme kiek imanoma istraukta ir isvedinta...taip pat peciukas linkes uzsikimsti, ir nustoja pusti silta ora ilgiau pavazinejus, reikia keisti...peciukas kainuoja apie 120lt, bet kad ji pakeisti reikia gerokai pavargti... 1,8 variklis yra net pagal gamintoja pats neekonomiskiausias, nors turi 92kw, bet ypac vazinejant trumpais atstumais, tarkime po 10km mieste, tai ryja daugiau negu 12l ziema ir apie 11 vasara, 1,6 kuris yra silpnesnis ir tas maziau valgo, tiesa trasoje iseina sutilpti i 8l...pas mane buvo nusmiges liamda zondas, tai isvis valge kosmosa ziema, ir dar universalaus neikisi bet kokio, o originalus apie 300 kainuoja...zodziu jei imti, tai imti nebent 1,8T arba 1,9tDi, su pirmuoju bent padrozt normaliai galesi, su antru ekonomiskiau vazinesi, bet 1,6 ir 1,8 siulyciau vengti... Remontas nera pigiausias, kruva sarnyru ir kitu bajeriu...kaladeles apie 100lt, diskai apie 120lt, sarnyrai po 80lt, amortikai po 150lt, zodziu kapitalinis vaziuokles su darbu atsiejo 1200lt, buvo pakeista viskas...dar reikia keisti klikos valdymo bloka, nes durniuoja, devetas apie 100lt, taip pat neveikia putimas i kojas ir stringa pagrindine sklende, varikliukai po 80lt deveti, arba gali bandyti prasivalyti...kondiskes remontas kainavo 350lt, nes reikejo pervirinti kelis aliuminius vamzdelius ir uzpildyti kondiske...liamda zondas tapo galvos skausmu, universalus uz 200lt vokiskas neveike normaliai, originalus bosh kainavo 300lt, be jo ziema vazinejau kuri laika su 18l 100km, nors kaip jau minejau vazinejant ziema trumpais atstumais net ir i 12 nelabai sutilpsi, ims kokius 13 - 14...zodziu apibendrinus, masina gal ir grazi, is pradziu labai dziaugiausi, sakiau jei keisiu sekancia tai A6, bet kuo toliau tuo labiau ziuriu, kad cia mokama tik uz varda, o seip seni grabai ir daug kainuoja... Del dyzeliu nezinau, jei benzas ir su klima, tai pazekit ar visos putimo kryptys veikia, ar gerai nutraukia langus, ar gerai kilnojasi langai, nes po to islys kad ir mazi bet erzinantys dalykai, kuriuos reikes tvarkyti...variklis bent jau benzininis nelabai uzmusamas, tiesiog yra neekonomiskas, jei ieskoti tokio automobilio, imkit arba turbinini benzina, arba TDI, visi like tikrai bus didesnis galvos skausmas negu dziaugsmas...vaziuokle nelabai yra ka ziureti, vistiek anksciau ar veliau reikes keisti
Pilnas atsiliepimas...
 
12345678910
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt