Markės
61 iš 1912
Audi A2, (8Z) 2000 - 2005
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.94% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 12
5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Audi A2 yra nedidukas vienatūris daugeliu savo sprendimų aplenkęs laiką. Automobilis pasižymi labai aerodinamišku, savitu dizainu, turinčiu aiškių sąsajų su Audi TT modeliu. Tačiau ne visi šį avangardinį stilių priėmė palankiai ir tai matyti automobilio pardavimo rodikliuose – čią jį gerokai lenkė jo tiesioginis konkurentas Mercedes-Benz A-klasė. Tačiau A2 savininkams atsidėkoja su kaupu – tai praktiškas automobilis ir yra pirmas penkiaduris automobilis Europoje, kurio vidutinis kuro sunaudojimas yra mažesnis nei 3 L/100 km (šie skaičiai pasiekiami tik su specialia "3L" versija su dyzeliniais varikliais ir siauresnėmis padangomis). Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg, o tai yra didelis pranašumas, nes automobilis yra ekonomiškesnis, lengviau valdomas, dinamiškesnis ir t.t. Tačiau dėl naudojamo aliuminio automobilis yra gerokai brangesnis nei konkurentai. A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos. A2 turi erdvinį rėmą vadinamą "sumuštiniu" panašų į Mercedes-Benz A-klasės. Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. Galima sakyti, kad aliumininiai Audi A8 ir A2 modeliai praskynė kelią sekantiems aliumininiams automobiliams - Audi TT, Jaguar XJ ir Jaguar XK.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi A2 savo serijinės gamybos pradžioje buvo pats aerodinamiškiausias automobilis turintis mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą pasaulyje! Taip pat A2 buvo vienas ekonomiškiausių ir mažiausiai orą teršiančių automobilių gamyboje.

Audi A2 yra pagamintas iš aliuminio.

Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg.

A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos.
2017-06-06
Audi A2 eksploatacija
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Nerūdija
Eksploatacijos kaina
Variklio darbinis tūris, l: 1,4
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Na parašysiu ir aš. Pirkau žmonai, nes važinėja tolimus atstumus, todėl ieškojau ekonomiško varianto. Važinėja jau 4 metai, todėl galiu pareikšti nuomonę. 2001 metai, 1,4 variklis, dyzelinas. Taigi, pirmas kriterijus buvo ekonomiškumas, antras – aliuminio kėbulas, trečia – kad tai brendinis automobilis. Ieškoti sekėsi sunkiai, nes tuo metu pasirinkimas rinkoje buvo menkas. Bendras įspūdis įsigijus teigiamas – gan erdvus salonas, išlanksčius galines sėdynes susidaro nemažai erdvės kroviniui pervežti, Kelyje gan impulsyvi vairuojasi lengvai, parkuojasi taip pat. Neįprasta buvo gal tik tiek, kad kopotas nepasikelia, o nusiima. Vėliau tai pradėjo nervinti. Prasidėjo eksploatacija... Labai greitai išplaukė kompiuterio skydelis, todėl apie rodomus signalus gali tik spėlioti, nes to pačiu atsiranda ir garsinė signalizacija. Trūko priekinis stiklas – pigiausias variantas 500 Lt. Nusprogo vairo stiprintuvo siurblys – remontas dedant šrotinį ir pigiausią variantą kainavo 600 Lt. Po metų nusprogo kondicionierius. Pripildymas nedavė nieko gero (30eurų), todėl kišti į šitą balą jau nesinorėjo. Pirmoji technikinė – į stabdžius sukišau 300 eurų, o praėjo tik po 4-o karto. Priežastis buvo daviklis pompoje, kuris reguliuoja slėgį skirtinguose ratuose (55 eurai). Autoservizo meistrai apie jį neturi žalio supratimo, todėl ir keitė visus stabdžių komponentus iš eilės... Dar po metų nustojo funkcionuoti panoraminis liukas. Pasiūlė remontą už 200 eurų, todėl atsisakiau. Maždaug tuo metu pradėjo kvailioti centrinis. Buvo trys avariniai atidarymai po 30 eurų. Meistras sakė, kad kaltas valdymo blokas. Jo kaina 400 eurų, todėl pasirinkau kompromisą įdėjau naują signalizaciją, bloką pririšo prie centrinio. Kaina 100 eurų. Po kiek laiko nusibaigia vairo kolonėlė – pradeda leisti skystį. Restauracija – 300 eurų. Po kolonėlės remonto „stebuklingai“ vėl nusprogsta vairo stiprintuvo siurblys. Pakeitimas atsiėjo 100 eurų, bet kompiuteris visą laiką signalizavo apie klaidą, kurios numušti nemokėjo nė vienas elektrikas. Šalutinė bėda, sukelta nuo vairo stiprintuvo siurblio – suvalgė akumuliatorių, nes sugedęs siurblys pardėjo trumpinti. Labai nustebau, kad į šį mažylį dedasi 100Amh akumuliatorius. Kaina 130 eurų. Galų gale po metų suradau rimtą programuotoją, kuris įveikė vairo stiprintuvo siurblio klaidą. Kainavo 15 eurų, bet pasakė, kad kompą reikia perinstaliuoti, o čia jau kaina visai kita. Aišku nedariau nieko, tiesiog esant bėdai vėl kreipsiuosi į jį. Teko atnaujinti važiuoklę, transmisiją, stabdžius. Kainos nebuvo išskirtinės, sudėjau apie 300 eurų, tačiau viena įstrigo – granatos guma 29 eurai. Toliau dar gražiau – pradeda dinginėti aušinimo skystis, taigi problema su variklio galva, kurią beje iššaukė neveikiantis radiatoriaus ventiliatorius. Šitą šrote radau vargais negalais už 60 eurų. Pasirodo silpna vieta. Priėjau prie variklio galvos – tarpinės keitimas, dirželio keitimas ir t.t. atsiėjo 500 eurų. Pasirodo daugelis tokių variklių nei neremontuoja, juos pigiau keisti, nes priėjimas probleminės vietos - neįmanomas. Meistras, tvarkęs variklį pasakė, kad turbina prie pabaigos. Taigi teko restauruoti ir ją. Kainavo 260 eurų. Na ir desertui – nustojo funkcionuoti posūkio rėliukė. Pasirodo irgi šio modelio tipinė bėda. Kaina 48 eurai. Pradėjo streikuoti galiniai parktronikai, elektiniai langai, į kuriuos jau pinigų nekišiu.. Dar paminėsiu kad pigiausias valytuvas šiam modeliui nuo 30 eurų, o gale jo apskritai nėra. Tai irgi nervina galinis langas nuolatos tampa nepermatomu. Padangų išmatavimai labai reti, surasti padangas tokiam auto nemažas iššūkis, o ir be 100 eurų už padangą gali jų nė neieškoti. Net dėvėtas labai sunku rasti. Na gal tik man taip nepasisekė, tačiau man ši mašina tapo auksine. Įvertinant, kai kurių detalių kainas, jos dėl modelio specifikos neregėtai didelės, todėl niekam nerekominduoju šio modelio. Beje įvairių smulkių išlaidų susijusių su šio modelio eksploatacija net neminėjau... Beje, nepaminėjau svarbiausio dalyko – kuro sąnaudų. Žmonai vidutinės kuro sąnaudos būna 5.5 l/100km. Gal kaltas ir moteriškas vairavimo stilius, tačiau kai nusipirkęs testavau pats, visos tos deklaracijos, kad tai vienas iš ekonomiškiausių automobilių tuoj subliuško. Man kompiuteris važiuojant lygiu keliu 90km/h rodydavo pačiu geriausiu atveju 3,8 l/100km. Ir tik tuomet kai važiuodavau pavėjui. O šiaip normaliai rodydavo 4,2l/100km.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Dėvisi kaip ir visi kiti automobiliai, o remontas pasakiškai brangus.
Patarimai perkančiajam
Nesusigundykit nei kuro sąnaudomis, nei aliuminio kėbulu. Sąnaudos, kaip ir bet kurio kito ekonomiškesnio auto, o kėbulas tampa beverčiu (nebent dėl laužo), kai viskas pradeda byrėti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 12)
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt