Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Audi TT modeliu. Tačiau ne visi šį avangardinį stilių priėmė palankiai ir tai matyti automobilio pardavimo rodikliuose – čią jį gerokai lenkė jo tiesioginis konkurentas Mercedes-Benz A-klasė. Tačiau A2 savininkams atsidėkoja su kaupu – tai praktiškas automobilis ir yra pirmas penkiaduris automobilis Europoje, kurio vidutinis kuro sunaudojimas yra mažesnis nei 3 L/100 km (šie skaičiai pasiekiami tik su specialia "3L" versija su dyzeliniais varikliais ir siauresnėmis padangomis). Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg, o tai yra didelis pranašumas, nes automobilis yra ekonomiškesnis, lengviau valdomas, dinamiškesnis ir t.t. Tačiau dėl naudojamo aliuminio automobilis yra gerokai brangesnis nei konkurentai. A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos. A2 turi erdvinį rėmą vadinamą "sumuštiniu" panašų į Mercedes-Benz A-klasės. Priešakinio smūgio atveju automobilio variklis ir greičių dėžė palenda po grindimis, o ne į keleivių saloną. Galima sakyti, kad aliumininiai Audi A8 ir A2 modeliai praskynė kelią sekantiems aliumininiams automobiliams - Audi TT, Jaguar XJ ir Jaguar XK.
Audi A2 yra nedidukas vienatūris daugeliu savo sprendimų aplenkęs laiką. Automobilis pasižymi labai aerodinamišku, savitu dizainu, turinčiu aiškių sąsajų su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Audi A2 savo serijinės gamybos pradžioje buvo pats aerodinamiškiausias automobilis turintis mažiausią oro pasipriešinimo koeficientą pasaulyje! Taip pat A2 buvo vienas ekonomiškiausių ir mažiausiai orą teršiančių automobilių gamyboje.
Audi A2 yra pagamintas iš aliuminio.
Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg.
A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos.
Audi A2 yra pagamintas iš aliuminio.
Audi A2 laimėjo Skandinavijos šalių "EcoRun" ekonomiškumo lenktynes, kuriose automobilis suvartojo tik 2.62 L/100 km! A2 buvo gaminamas iš aliuminio, todėl yra itin lengvas - automobilis su standartine įranga sveria tik 895 kg.
A2 taip pat yra pirmas Audi modelis nuo 1970-ųjų Audi 50, kuris neturi keturių varomųjų ratų "Quattro" sistemos.
Patalpino: Linas | 2013-08-28 |
A2 1.4TDI 66kw 2005 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Surinkimo kokybė
Kaina
|
Bendras automobilio aprašas |
Buvo reikalingas antras šeimoje dyzelinis automobilis, žmonai ir dukrai važinėti po Vilnių ir kartais užmiestyje. Nemažai variantų išbandžius liko Fiesta>2002, Yaris>2005, Polo>2005 ir A2>2004.Todėl aprašydamas pasirinkimą, kažkiek lyginsiu juos tarpusavyje. Pripratus prie upper medium class automobilio salono medžiagų, labiausiai glumino salono medžiagų kokybė, ypač Fordo ir Toyotos, Polo dar puse velnio, o A2 tuo klausimu atrodo per šviesmetį nuo pirmų dviejų. Kas liečia vidaus ir išorės išvaizdą, kiekvieno skonio reikalas, bet man geriausiai atrodė Yaris.Jo ir variklis dirba tyliausiai, stovint šalia automobilio. Sėdint viduje ant laisvų visuose triukšmo lygis panašus pas visus. Tačiau pasiekus 100km/h pirmose trijose, norint susikalbėti reikėjo garsiai rėkti. A2 tuo klausimu nustebino. Triukšmo lygis netgi žemesnis, nei vokiškuose kompaktuose ar japoniškuose vidutinės klasės automobiliuose. Maloniausias pakabos darbas pas Polo. Variklio elastingumas geriausias A2, su Yarisu irgi galima panašiai važiuoti, tačiau reikia laikyti ryškiai aukštesnes apsukas. Dėl kuro sąnaudų realybėje spręsti nieko negalėjau, o su popierinėmis tai tas pats, kas nieko. Kaina geriausia Fordo, brangiausia Toyota. Pasirinkta A2. Ant Marijos žemės mašina 4 metai. Rida 105000, iki 40000 važinėjo Milane ir kas buvo remontuota tenai, nežinau. Per ekspluatavimą LT pakeista: vairo traukių antgaliai, visi amortizatoriai su atramomis, spyruoklės ( vietoj sportinių standartinės, bet ne dėl to kad sulūžo), visi stabdžių diskai, granatų gumos, variklio pagalvė ( moteriško stabdymo varikliu ypatumų pasėkmė), reguliuotas rankinio trosas, saugos diržo daviklis, poliruoti priekiniai žibintai, prie 100000 visi diržai, pompa. Apie automobilį. Medžiagos, surinkimas-nemanau, kad yra analogų klasėje. Tikrai gamintojas niekur netaupė, pradedant garso kolonėlėm, baigiant laikikliais bagažinėje. Net per "tarką" važiuojant jokių barškelsių.Dėl aliuminio rėmo konstrukcijos gale grindys žemos, už nugaros sėdėsena kaip minivene, kojoms vietos tikrai pakankamai ir nereikia "kelieniais užsikimšti ausų". Labai gerai parinkti greičių dėžės perdavimai, standartinio variklio sukimo momento ( 230 Nm) tikrai pakanka, todėl mašina tikrai elastinga, net ir prie žemų sūkių, o nuo 2 pavaros akseleracija tikrai gerokai geresnė, nei vidutinė. Variklio galios pilnai užtenka važiuoti net ir 170km/h, todėl nemenka dalis iš vakarų atvežamų turi sportines spyruokles. Jas įdėjus ant kelio stovi kaip įkalta, tai ir laksto autobanais tokiais greičiais. Dėja dėl LT kelių ypatumų ( miestuose), su tokiom spyruoklėm pamesit ne tik dantis. Tur būt ant kuolo minkščiau važiuotūsi. Važiuojant atostrada pagal taisykles, norint susišnekėti su keleiviais priekyje ir gale, balso pakelti nereikia-triukšmo lygis salone pakankamai žemas, o jei įvertinti kokios klasės automobilis, tai superinis. Klimato kontrolė veikia puikiai, tačiau esant 30 karščiui ir mažam varikliukui po kapotu, kompresorius pasiima savo-Vilniuje, salone nustačius 20 laipsnių, automobilis praryja 6,5 litrus dyzelio. Yprastai užtenka 5,5-6. Trasoje, nesvarbu kaip važiuosi, sumoje į 4,5 įsipaišysi. Kas liečia koroziją, tai visai neaktualus reikalas, nes visas kėbulas aliuminis. Iš minusų. Dėl moteriškų ilgų nagų nusibraižo šviesų įjungimo rankenėlė. Labai žemai priekinis bamperis, todėl geriau parkuotis galu. Nėra šildomų veidrodėlių ( kiek bandžiau pas visas nebuvo), reikia drėgnais rytais trinti su servetėle. Puodelių laikikliai galėtų būti stipresni. Priekiniai žibintai tvirtinasi ant plastmasinio karkaso, einančio per visą priekį. Užkabinus ką gerai buferiu, lūžta-iš to problemos su žibintų reguliavimu. Pakaba visa paprasta, patikima, tačiau aliuminė, o jos detalių kaina tikrai dvigubai brangesnė nei vidutiniškai. Dėl mažo mašinos svorio ir moteriško neagresyvaus vairavimo stiliaus beveik neapsikrauna galiniai stabdžiai. Dėl to aprūdija diskai. Tekinti jų neapsimoka, nes pratekinimas tik šiek tiek pigesnis nei nauji vidutinio gamintojo diskai. Labai durna padangų išmiera, nesvarbu ar 15 ar 16 ratlankiai ( 195/45 R16 Contisport contact 3 padangos kaina 400Lt), už padangas paliksit nemažai. Parkuojantis visada reikia turėti omenyje, kad gana plačiai išsikišusios ratų arkos, arba nuleisti veidrodėlį, kad matytum užpakalinius ratus. |
Variklis |
1,4TDI, 90 AG, 230Nm nujesnės kartos ( nuo2004). Problemų šiai dienai nėra. Matosi turbinos aprasojimas tepalais, tačiau tepalo dapylinėti nereikia. Kaip ir vis VW dyzeliai gana garsiai tarška. Kadangi 3 cilindrai, ant laisvų vibruoja labiau nei 4, bet gamintojas sukėlė laisvas apsukas nuo 800 iki 1000, tad ne taip jaučiasi. Šalia stovint varilio garsas įdomus, kaip kokios žoliapjovės, tačiau tikrai elastingas ir gerą sukimo momentą išlaiko labai plačiame sūkių diapazone.. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Kas per 65000 daryta parašiau anksčiau. Dėl nuvertėjimo, manau jo vertė labai keitėsi pirmus tris ekspluatavimo metus, nes nauji jie buvo nesveikai brangūs. Dabar jų kaina nelabai ir keičiasi. |
Patarimai perkančiajam |
Tikrinant radus problemų pakaboje turėti omenyje, kad ji nėra pigi ir, kad susidaryti bendrą tikrą išlaidų vaizdą paprašyti serviso sąmatos. Tas pats su ratų guoliais. Visa kita, kaip bet kuriam auto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 97)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi A2 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis