Markės
56 iš 1917
Audi 80, (B3) 1986 - 1992
558Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 58
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 83% Ne 17%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Atsparus rūdims kėbulas
  • Modernus kokybiškas interjeras
  • Ekonomiški varikliai ir nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Silpna pakaba
  • Prastai valdomas
Audi 80 yra vidutinės klasės automobilis gamintas sedano kėbulu nuo 1986 metų. Automobilis turėjo tuo metu naujovišką apvalainą dizainą, taip pat tai buvo pirmas vidutinio dydžio automobilis su pilnai cinku padengtu kėbulu. Tai suteikė kėbului ilgaamžiškumo ir atsparumo nuo korozijos. Automobilis buvo gaminamas su įvairiais 4 ir 5 cilindrų benzininiais ir dyzeliniais varikliais. Buvo gaminama ir galingesnė bei geriau įrengta Audi 90 versija, turinti galingą 5 cilindrų 20 vožtuvų variklį su 170 AG (130 kW) galia, kuris išsivystė iš Audi turbo variklių eros naudotų legendiniame Audi Sport Quattro automobilyje. Iš išorės Audi 90 nuo 80 skiriasi galiniais ištisiniais žibintais, priekiniais žibintais, truputį kitokiais bamperiais su įmontuotais rūko žibintais ir priekinėmis grotelėmis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi 80 buvo pirmas vidutinio dydžio automobilis su pilnai cinku padengtu kėbulu. Tai suteikė kėbului ilgaamžiškumo ir atsparumo nuo korozijos. Ši apsauga buvo tokia efektyvi, kad kompanija kėbulo garantiją pratęsė nuo 10 iki 12 metų!
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 58
Romka | 2013-04-10
Vokiškas tankas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ilgaamžiškas, patvarus, pigus remontas
Važiuoklė, bagažinė, valdymas
Audi 80 1.6 td - mano pirmasis auto. Pardaviau prieš kelias savaites net gaila pasidarė kai atėjo laikas parduoti. Stovėjo pusę metų nenaudojama, nes buvo nupirktas kitas auto. Po žiemos kai atėjo laikas parduoti užkuriau be problemų. Visų pirma reiktų pagirti salono medžiagas, kurios yra superilgaamžiškos. Maniškė buvo 91 metų, bet nei plastamasės nei sėdynės niekur nebuvo nusitrynę. Kas keisčiausia, kad kol važinėjau viskas buvo ok, bet pastovėjus pusę metų gale atsikabino lubos. Prieš tai buvo atsikabinę durelių apmušalas, bet problema buvo išspręsta atsuktuvo pagalba. Tiesiog užkišau medžiagą už plastmasės ir tiek. Reiktų pastebėti, jog po lubom ir durelių medžiagom randasi kažkokia labai bjauri rudai oranžinė substancija kuri labai viską teplioja ir sunkiai atsiplauna. Gal ten klijai tiksliai nežinau. Kalbant apie saloną pagirtina, jog yra nemažai vietų kur pasidėti daiktus, bet bėda ta jeigu susidėdi per vidury tarp sėdynių ant staigesnio posūkio tie daiktai iš ten išlekia ir atsiduria kažkur po keleivio sėdyne. Tikriausiai silpiausia šios mašinos vieta yra bagažinė, kuri nepasižymi nedideliu tūriu, bet dar labiau padėtį apsunkina kairėj pusėj stovinti zapaskė ir bakas esantis tiesiai už sėdynių. Kažkada sugebėjau užsitrenkti raktelius mašinoj, bet bagažnikas buvo atrakintas, galvojau kažkaip pasiekti raktelius iš bagažinės kadangi jie gulėjo ant galinės sėdynės bet po neilgų bandymų supratau, jog tai misija neįmanoma. Esant tokiai mažai bagažinei važiuoti keturiem žmonėm su šia mašina stovyklauti praktiškai neįmanoma, kadangi daiktai netilps į bagažinę ir teks juos krauti į saloną. Važiuojant į Latvijos kempingą vos sutalpinom dviejų žmonių daiktus tiek bagažinėj tiek salone. Per galinį stiklą kažką matyti praktiškai buvo neįmanoma. Kita vertus bakas yra lengvai prieinamas ir jei reikia jį išimti nereikia nei kelti mašinos nei ieškoti duobės ar dar blogiau po ja voliotis. Dar viena bulkų liga yra vanduo patenkantis į bagažinę per lempas. Problema lengvai išsprendžiama hermetiko pagalba. Tad jei pirksite apžiūrėkite ar neperpuvusi bagažinė, nuo nuolat ten bėgančio vandens. Važiuoklė gan silpna, bet pigiai remontuojama, kai kuriuos darbus tikrai galima pasidaryti pačiam jei yra sąlygos. Gal kažkas nesutiks, gali būti, kad čia kaltos Kauno gatvės ir nuolatinis važinėjimas žvirkeliais. Valdymas gan neinformatyvus, bet gal čia dėl to, jog pas mane buvo versija be vairo stiprintuvo, todėl laktstymus po posūkius reikėjo pamiršti. Stipriausia auto vieta tikriausiai variklis. Pilti galima bet kokios degalus, kartą buvo supilti trijų skirtingų gamintojų tepalai-jokio skirtumo važiavo kaip važiavusi. Kažkada buvo pastebėta, kad tepalo išvis nėra, neaišku kiek laiko buvo važinėta be to tepalo. Turbina irgi nelepi, niekad nešildydavau ir nelaukdavau kol atvės veikė kaip veikusi be problemų. Didžiausia problema būtent mano auto buvo oras kuro sistemoje, kuris manau ateidavo dėl užsiteršusio bako. Būdavo, kad mašina tai traukdavo normaliai tai netraukdavo. Ypač pasijausdavo kai užpyldavau daugiau kuro. Kartą užsipylęs pilna baką vos užlipau į parodos kalną. Visada pyldavau tik po ketvirtį bako, nes užpylus daugiau kuras tiesiog dingdavo akyse. Racionalaus paaiškinimo šiam stebuklui neradau. Reziume tai geras nors ir labai senas auto, kuris yra labai kantrus ir patikimas. Daug dalių vis dar bus originalios... Labai tinka studentui ar kaip pirma mašina, kad pramokti vairuoti ir nenusimauti paskutinių triusikų jei neturi didesnių pajamų. Gaila tik, kad kai kurie vairuotojai pamatę bulką apsimeta, jog jos išvis nėra todėl užkišinės palei nosį ir vos nespjaudys jei pamatys, kad rodai pretenzijas. Teko girdėt kad ir senų golfukų vairuotojai tą patį kenčia :) Asmeninė praktika parodė, kad reik nenusileisti o tada net ir mundras esniko vairuotojas tepa slides :) Variklis 1.6 td 59 kw. Jei viskas ok su kuro padavimu važiuoja tikrai gerai. Aišku su TDI nėr ką lyginti. Kurui nelepus. Pili ką nori aišku tik ne benziną. Labai patogu pačiam pasikeisti tepalą, kadangi jis yra palyginti gan aukštai o varžtas nėra toli todėl palendi atsuki ir lauki kol išbėgs. Filtrai irgi nėra kažkur paslėpti. Tik gan nepatogu atidarinėti oro filtro dėžę. Pirkau už 1000 eurų. Po trijų metų pardaviau už 900 litų. Bet aišku per tą laiką atsirado nemažai defektų. Dalys pigios, pagrindinį aptarnavimą galima pasidaryti pačiam. Jei dyzelis tai su turbina, nes tikrai smagiau važiuoja. Variklis neperšaunamas, bet patarčiau ieškoti benzino 1.8 arba 2.0 ir dėti dujas, su kuriom šie varikliai puikiai draugauja. Be to benzininėse jau būna biški daugiau navarotų. Jeigu ieškot pirmos mašinos tai tikrai patariu pirkti, jei rasite nedamuštą iki galo. Jei dar bus tvarkinga quattro imkit negalvodami. Jau geriau sena tvarkinga bulka nei naujesne damušta a4.
Pilnas atsiliepimas...
mantas | 2013-02-08
puikus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kokybe
bagazine
geras automobilis pirk
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2012-12-18
Audi 80, sport
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus kelyje, manevrigas
Jau paseno
Patikimas, sportiskas, lengvai remontuojamas automobilis Nuostabus varikliukas. Nedideli
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2012-05-28
Audi 80 - viskam savas laikas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
paprastas ir nebrangus remontas
mažai vietos gale, žemai sėdima
iš tikro automobilis 1988 metų (formoje neleidžia įrašyti). Pirkau 1998 metais. Iš opcijų - tik vairo stiprintuvas. Buvo neblogai išsilaikiusi, planavau važiuoti ilgai, todėl sumontavau dujų įrangą, kablį. Bagažinė didelė, bet forma tinka ne bet kam vežti. Prieš tai turėjau taip vadintą pereinamą Audi 80. Techniškai abi labai panašios, paprastos konstrukcijos. Važiuoklės patvarumo tikrai girti negaliu - priekiniai šarnyrai ir vairo traukių antgaliai laiko apie 50t.km, galinio tilto traukių sailentblokai - panašiai tiek, jeigu tempti priekabą - daug trumpiau. 1,8litro, mono įpurškimas. 66kW, 90AG. Su varikliu bėdų nebuvo. Laiku keičiau alyvą, žvakes, filtrus. Benzinu pravažiavau apie 25t.km, dujomis - apie 80t.km. benzino sąnaudos - vidutiniškai 8,3litro.100km, dujų - apie 10litrų/100km. Detalės pigios, ką verta pirkti auto laužynuose - nesunkiai rasdavau, bet tų detalių sąrašas, kai pažiūriu kompiuteryje (rašiausi viską, net valytuvų šluotelių keitimą) - įspūdingas. Patikimumas tikrai ne geresnis, nei mano vėliau turėtų Citroen ir Renault automobilių. kaip ir bet kuris kitas automobilis, turi teisę "gyventi". Kam reikia pigaus seno automobilio, galima bandyti ieškoti, bet gerai išsilaikiusį sunkiai rasit - visgi 20 metų nuo gamybos pabaigos...Ir nusiteikit remontui - niekas tokių automobilių prieš parduodamas neremontuoja, o kai kurie diedukai iš viso neseka techninės būklės ir perka technines apžiūras.
Pilnas atsiliepimas...
Aitivaras | 2012-02-23
Audi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiškas, pigus remontas.
Tais laikais kai pirkau, buvo vagiama mašina. Dabar jau nebe :)
Pirkau 12-o metų. 2000 metais. Turiu iki šiol. Pravažiavau 180000 km. Pakankamai modernus dizainas. Variklis patvarus. Keičiau tik vožtuvų salnikėlius. Kadangi perki seną, šis klausimas neaktualus. Bet kokiu atveju brangiau neparduosi Perkant verta pasitikrinti kaip važiuoja. Silpna vieta važiuoklė.
Pilnas atsiliepimas...
Linas | 2012-02-06
Paprastas kaip dvi kapeikos dyzeliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksplotacija, ekonomiškas.
Važiuoklė, pilkas automobilis ištirpstantis sraute.
Automobilio komplektacija baisiai skurdi, tiksliau jos išvis nėra :D. Mano turėtoje bulkikėje nebuvo net vairo stiprintuvo ar centrinio užrakto. Tačiau nėra to blogo kas neišeitų į gerą- kadangi automobilis neturi jokių privalumų tad nėra kam ir gesti :). Labiausiai žavi automobilio kėbulas, vargu kur rasi rudžių, o jei ir rasi tai ir tos pavienės. Šiaip automobilis jau tikrai atgyvenęs, bet jų pilna mūsų gatvėse. Kaip jau minėjau apart variklio ir važiuoklės daugiau nėra kam gesti. Labai patikimas, ekonomiškas ir paprastas eksplotuoti. Tikras darbinis arkliukas. Tai buvo mano pirmasis auto ir aš jo baisiai neprižiūrėjau: kartais savaitėm važinėdavau su tepalo lygiu žemiau mažiausios padalos, žiemą pora kart buvo užšalęs antifrizas, bet variklis vistiek puikiai tarnavo. Apie ekslplotacija patylėsiu, nes ji yra nepadoriai pigi. na o kainos nuvertėjimas... Čia LIETUVA o LIETUVIAI vertina tik išorinę automobilio būklę ir kad tik būtų DYZELIS, o kadangi Audi puikiai išlaiko kėbulą tai ir kainos nuvertėjimas labai nedidelis. Būtinai žiūrėkit kaip kuriasi šaltas, daugiau kaip ir pas visus auto.
Pilnas atsiliepimas...
nikas | 2012-01-17
audi 80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai buvo lauzas, ne masina, tik per velai supratau (gal del tokio didelio audi garbinimo Lietuvoje),diskomfortas didelis vaziuojant- kieta, vaira sukiot sunku,bagazine juokinga. Dalys, jei pirkti ne kiniskas ar srotines, butu brangios (is kur tas zmoniu naivumas, kad pigu vokiska masina islaikyt?) 1.8 (dujos) Beveik viska: generatoriu 2k., starteri, dirzus, laidus (beveik visoj masinoj), slangas, issipletimo bakeli, isminama guoli, visa greiciu deze, peciuka, uzvedimo spynele, prietaisu skydeli, priekini stikla, vaziukle beveik visa, duslintuva, kuro baka ir tt.
Pilnas atsiliepimas...
Marijus | 2011-08-08
audi 80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nuvaziavau apie 100.000 km. turiu šią audulę , jau tris metai. PUIKUS ir ISTIKIMAS miesto ir darbo PAGALBININKAS kas kiekviena diena daug vazineja. Labai pigi explotacija. visiem rekomenduoju si pagalnbininka :) masina nemacius duju. 1,8 s (66kw) benzinas stabdziu kaladeles, stabdziu diskus, priekini guoli, granatas, kaip ir visom tepalų filtrai. brangiausiai mums apsiejo vairo kalonele. tarpine plysus buvo.
Pilnas atsiliepimas...
Domas | 2011-06-07
Audi 80 1.8, 83kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilus, Gan patvarus, Pigus(kaip ir jo islaikymas)
Vaziuokle
Na ka, automobilis gan senas, taciau vis dar gyvas. Turejome senute audi 1988m, o ji dar iki siol rieda, tik jau nebe musu rankose. Labai dideliu trukumu automobilis kaip ir neturejo.Taciau kaskart islysdavo smulkios bedos. Keitem pagrindini dirza, pakaba(ne viena karta), kuro filtra. Teko ir kebula pavirinti. Pries parduodant ispuvo bagazine.. Salonas mazai kuo skiriasi nuo audi b4. Galiu pasakyti jog sedeti gan patogu. Jautiesi, kad sedi automobilyje, o ne puskuteje. Garso izoliacija nepasakyciau, kad labai gera. Viduje automobilis gan triuksmingas, taciau kelyje gan stabilus.. Variklis 1.8, 83kw - benzinas. Nera labai galingas, atrodo kazkiek prislopintas. Taciau uzteko. Benzino rydavo 8l. Kaip ir minejau dideliu gedimu kaip ir nebuvo, apart pagrindinio dirzo.., zinoma kas met keisdavom tepalus.Pardavus, buvo idetos dujos. Duju nepripazystu, taciau zmogus sake, jog variklis puikiai susibendravo ir dar dirba iki siol.. Automobilis labai pigus, kaip ir jo dalys. Kaip uz tokias kainas gan neblogas automobilis. Taciau senatve daro savo.. Butinai patikrinti varikli, nepatarciau pirkti su dujomis, dazniausiai dujos dedamos i toki automobili tuomet, kada benzininis jau nebedraugauja su varikliu, o dujos ji galutinai damusa. Antra vertus dujos dedamos ir del taupumo. Na bet cia kiekvieno zmogaus asmeninis reikalas. Patikrinti vaziuokle, kebula( del rudziu) ..
Pilnas atsiliepimas...
saras | 2010-07-14
Audi 80 2.0 16v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ispudinga trauka, stabili, greita
kuro sanaudos dideles, daliu kainos dideles
Automobilis sportiskas, pakaba tvirtesne nei paprastu .1.8-2.0. automobilis nera tikrai standartinis. vien variklis del galios tikrai nieko blogo nematau. jei reikia pigaus ir galingo auto. tai sis bebejo tiks. tokio pat kubaturio bmw ar honda, bus gerokai silpnesne. bet masina kaprizinga, variklis praso dideles prieziuros ir gan genda. o daliu kainos dideles. zimei didesnes nei standartiniu varikliu. variklis galingas. nemegsta duju. daznai genda variklio elektra. pries perkant automobili varikli gerai apzekite ar nesokineja apsukos. ar toligiai begisi automobilis yra visiskai pigus. gerai issilaikiusi galima nusipirki uz 3000-4000Lt automobilio vaziuokle ganetinai kantri, nepaliginsi su kitu audi 80. taciau sugedus kainos tikrai draskis kisenes. tad perkant reikia rasti tikrai priziureta automobili
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt