Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Išskirtinis dizainas
- Smagus kelyje
- Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
- Kieta pakaba
- Vietomis prasta interjero kokybė
- Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo
"
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių mėgėjus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina, nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi vieną didžiausių ratų bazių savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas geras svorio balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2016-12-29
Įspūdingi „Alfa Romeo Giulia“ metai Šįmet debiutavęs naujos kartos itališkas sedanas „Alfa Romeo Giulia“ rinkoje sutiktas itin palankiai – ne kartą įvertintas už dizainą ir techninius sprendimus, šis sedanas pelnė net 25 apdovanojimus. Italijos žurnalistai šį sedaną išrinko Europos automobiliu 2017, populiarus britų žurnalas „Top Gear“ jam skyrė 2016-ųjų metų automobilio titulą, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ jį pavadino gražiausiu šių metų modeliu.
„Naujasis „Giulia“ tapo legendinės itališkų automobilių markės „Alfa Romeo“ atgimimo simboliu. Daugybė apdovanojimų rodo, kad šis sedanas sugebėjo ne tik užsitikrinti automobilių ekspertų ir jų mylėtojų simpatijas, bet ir daugeliu atvejų viršijo lūkesčius rinkoje“, – sako „Modus Group“ priklausančios bendrovės „Autobrava“ direktorius Andrius Mockaitis. Pasak A. Mockaičio, „Giulia“ sukurtas vadovaujantis šūkiu „la meccanica delle emozioni“ (liet. pojūčių mechanika), todėl pirmiausiai atsižvelgiama į vairuotojo poreikius bei malonumą vairuoti, bet šiame automobilyje taip pat nepagailėta dėmesio naujausioms technologijoms bei keleivių patogumui. Norintys įsitikinti „Giulia“ pranašumais, šį itališką sedaną gali gyvai apžiūrėti bendrovės „Krasta Auto“ salonuose Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje.
Tai, kad „Giulia“ išsiskiria unikalių ypatybių deriniu, patvirtina platus pelnytų apdovanojimų sąrašas. Britų žurnalas „Top Gear“ 2016-ųjų Metų automobilio titulą skyrė galingiausiai sedano versijai „Giulia Quadrifoglio“ įvertindamas tokias jo ypatybes kaip 510 AG išvystantis variklis, tikslus valdymas ir patraukli išvaizda. Šis modelis taip pat pelnė ir pirmą kartą „Top Gear“ žurnalo paskelbtą 2016-ųjų visuomenės automobilio įvertinimą.
Vienas populiariausių Vokietijos žurnalų apie automobilius „Auto Bild“ sedaną „Giulia“ išrinko gražiausiu 2016-ųjų automobiliu. Anot „Auto Bild“, šio sedano kėbulas išsiskiria harmoningomis proporcijomis ir išbaigtomis linijomis, o įspūdį sustiprina panaudotos kokybiškos medžiagos ir stiliaus akcentai iš aliuminio, medžio ir odos.
„Giulia“ taip pat pelnė ir Italijos automobilių žurnalistų įsteigtą Europos metų automobilio prizą „Auto Europa 2017“. Užtikrinta balsų persvara kitus 20 pretendentų įveikęs sedanas „Giulia“, komisijos nuomone, geriausiai išreiškia autentišką „Alfa Romeo“ dvasią ir atspindi itališką dizainą bei technologinį proveržį.
Geriausiu nauju automobiliu sedaną „Giulia“ išrinko dar vieno britų automobilių žurnalo „What Car?“ skaitytojai. Tuo metu amerikiečių portalo „The Car Connection“ lankytojai šį sedaną išrinko geriausiu nauju prabangiu automobiliu. „Giulia“ sedanas taip pat buvo patekęs ir į Metų automobilio rinkimų finalininkų sąrašą Lietuvoje.
Naujasis „Giulia“ šįmet pelnė solidžių įvertinimų už technologines inovacijas, tarp kurių – „EuroCarBody 2016“ apdovanojimas, skirtas už inovatyvią kėbulo konstrukciją. „Giulia Quadrifoglio“ sedano versija išsiskiria mažiausiu galios ir svorio santykiu savo klasėje, o kėbulo konstrukcijoje panaudotos tokios lengvos masės medžiagos kaip aliuminio lydinys, anglies pluoštas ir polimerų elementai. Šis sedanas taip pat gavo aukščiausią 5 žvaigždučių Euro NCAP įvertinimą už saugumą.
Galop „Giulia Quadrifoglio“ sąraše ir dar vienas įspūdingas pasiekimas – vos per 7 min. ir 32 sek. įveikta sudėtingoji Niurburgringo trasa.
|
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo Giulia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis