Markės
26 iš 1912
Alfa Romeo Giulia, 2016 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.06% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
56% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)28% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 0% Ne 100%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Išskirtinis dizainas
  • Smagus kelyje
  • Dinamiški varikliai, Quadrifoglio
TRŪKUMAI
  • Kieta pakaba
  • Vietomis prasta interjero kokybė
  • Neintuityvi infosistema
"Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo "
Alfa Romeo Giulia lyg gaivaus oro gūsis nudžiugino visus ne tik šios puikios markės gerbėjus, bet ir apskritai automobilių mėgėjus visoje Europoje. Žmonės kalba, kad jei tu ištiesų myli automobilius, kada nors turi būtina nusipirkti ir Alfa Romeo. Ir kada jei ne šį kartą, kuomet naujasis 159 modelį pakeisiantis automobilis ne tik patrauklus, bet pagaliau ir varomas galiniais ratais. Automobilio dizainas kaip įprasta italams sukurtas skoningai – švelnios linijos nors ir paprastos, tačiau puikiai dera tarpusavyje ir suteikia tiek elegancijos, tiek sportiškumo. Giulia dizainas ypač galine dalimi kiek primena Infiniti Q50 modelį, tačiau interjero tikrai nesumaišysite su jokiu kitu automobiliu – čia apvalios “alfiškos” dizaino detalės akcentuoja sportiškumą ir yra gerai suderintos su dideliu 6.5 arba 8.8 colių sistemų valdymo ekranu. Medžiagų kokybė yra pagirtina, nors Audi lygio ir nesiekia. Priekinės sėdynės yra patogios nors ir nesuteikiančios sportiškumo pojūčio. Gale sėdintys galės pasidžiaugti netikėtai didele erdve – ji pasiekta dėka to, kad Giulia turi vieną didžiausių ratų bazių savo klasėje. Kelyje automobilis kaip ir reikia tikėtis suteikia geras valdymo sąvybes prie kurių teigiamai prisideda ir galiniais ratais varomiems automobiliams būdingas geras svorio balansas. Kuriant sportišką pakabą nebuvo pamirštas ir komfortas, kuris nors ir negali prilygti vokiškiems konkurentams, visgi yra išties geras. Taigi itališkas koziris itin konkurencingame rinkos segmente atrodo solidžiai, tačiau būtina prisiminti, kad lygiai taip pat solidžiai atrodė ir 156 bei 159 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI

2015-07-03

Alfa Romeo Giulia į gatves išriedės kitų metų pradžioje

Alfa Romeo Giulia į gatves išriedės kitų metų pradžioje
Italų automobilių gamintojas „Alfa Romeo“, švęsdamas 105-ąjį gimtadienį, šalia Milano esančiame Arese muziejuje pristatė naują sedaną „Giulia“. 510 arklio galių automobilio variklis, įsibėgėjimas iki 100 km/val. vos per 3,9 sekundės ir 50/50 svorio balansas – tai tik keli išskirtinumai, priversiantys pamilti naująją „Alfa Romeo“. Planuojama, kad šis sedanas Lietuvoje pasirodys 2016 m. pradžioje. 

„Italų koncernas yra skelbęs, kad iki 2018 m. ketina išplėsti „Alfa Romeo“ modelių gamą ir pristatyti 8 naujus modelius. Vieną iš šio plano dalių mes šiandien ir matome. „Giulia“ rinkoje išsiskirs penkiais elementais – nepralenkiamo stiliaus itališku dizainu, aukščiausios kokybės novatoriškais varikliais, idealiai paskirstytu svorio balansu, unikaliais technologiniais sprendimais ir svorio-galios santykiu. Šis modelis, kuris bus varomas tik galiniais arba visais keturiais ratais, yra orientuotas į vairuotoją, jo emocijas ir vairavimo potyrius, kuriuos lemia itin jautrus vairas, akceleratorius ir stabdžiai“, – sako „Alfa Romeo“ įgaliotojo atstovo Lietuvoje, įmonės „Autobrava“ direktorius Renaldas Gineika. 
 
Lengvas, dailus ir galingas

"Giulia“ išvaizda perteikia italų automobilių dizainui būdingas savybes – taisyklingas proporcijas, paprastumą ir kokybę. Tačiau taip pat neužmirštama ir galia – tai išduoda oro įsiurbimo angos ant kapoto ir išskirtinės išvaizdos sedano galas. Tuo tarpu automobilio vidus suprojektuotas vairuotojo patogumui, kad jis greitai galėtų pasiekti visus pagrindinius valdymo elementus, jie išdėstyti aplink vairą. 


Kad automobilis būtų lengvesnis, siekiant išlaikyti svorio ir galios santykį, dizaineriai ir inžinieriai naudojo mažai sveriančias medžiagas. Variklio dangtis, automobilio stogas ir ventiliatoriaus velenas pagaminti iš anglies pluošto, variklis, stabdžiai, ašys ir daugelis kitų dalių – iš aliuminio, o pakaba – iš aliuminio mišinio bei plastiko. „Giulia“ svorio ir galios santykis įspūdingas– 1500 ir 510 – nesiekia net 3 kg/AG. 

Tuo tarpu siekiant sumažinti bendrą automobilio svorį, stabdžių sistema patobulinta naudojant aliuminio detales ir anglies keraminius diskus, o sėdynės – anglies pluošto rėmą. 

Ištobulinti variklius padėjo „Ferrari“ 

„Alfa Romeo“ visuomet garsėjo technologiškai pažangiais varikliais. Įspūdį padarys ir naujajame „Giulia“ modelyje besisuksiantis motoras, prie kurio tobulinimo prisidėjo „Ferrari“ inžinieriai. 

Gamintojas skelbia, kad „Giulia“ varys 6 cilindrų benzino variklis, išvystantis 510 AG. Nuo 0 iki 100 km/val. automobilis įsibėgės vos per 3,9 sekundes. Beje, nepaisant didelės galios, variklis naudos mažai degalų, nes turi elektroninę cilindrų išjungimo sistemą. Be to, kaip ir kiti naujos kartos benzino ir dyzelino varikliai, šis 6 cilindrų variklis pagamintas iš aliuminio, siekiant sumažinti priekinės ašies svorį. 


Unikalūs inžineriniai sprendimai

Italų koncerno inžinieriai itin didžiuojasi „Giulia“ pasiektu idealiu svorio balansu tarp dviejų automobilio ašių – svoris išskirstytas tolygiai po 50 proc. priekyje ir gale, sunkiausius elementus įmontavus į automobilio centrą. Kad pasiektų tokį rezultatą, inžinieriams teko šiam pakankamai kompaktiškų matmenų modeliui sukurti važiuoklę, turinčią ilgiausią savo klasėje atstumą tarp ašių. 

Ne mažiau svarbus ir naujajame „Giulia“ sumontuotas pakabos mechanizmas. Galinė ašis, kuri yra varančioji, užtikrina vairavimo komfortą, o priekinė ašis suprojektuota siekiant garantuoti greitą ir tikslų automobilio valdymą. Dėl to „Giulia“ puikiai valdoma posūkiuose. Be to, automobilis gali kontroliuoti kiekvieno rato sukimą atskirai ir taip padidinti saugumą esant prastam sukibimui su kelio danga. Modelio stabdžiai taip pat verti paminėjimo – naujoviška elektromechaninė stabdžių sistema leidžia įsibėgėjusį automobilį sustabdyti rekordiškai trumpame atstume. 
 


Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt