Markės
20 iš 1912
Alfa Romeo 166, 1998 - 2007
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 13
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Rodemito | 2012-11-18
166 2.0 T. Spark
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, dinamika, išskirtinumas, komfortas, NERŪDIJA nei kiek
Labai prastas priėjimas remontuojant, servizai dažnai nesugeba teisingai ardyt ir remontuot...
Bendras automobilio aprašas
Labai mielas ir išskirtinis automobilis.Dizainas džiugina akį, salone vietos nėra daug, tačiau jautiesi ne kaip vairuotojas o kaip pilotas. :) Iki smulkiausių detalių viskas puikiai išpildyta ir atidirbta, puiki apdaila, medžiagų kokybė. Ypač jei momo odinis salonas tai atrodo tikrai geriau net negu koks mb w210. Važiavimas komfortiškas, malonus, tylus, varikliai tikrai neliūdina. Net ir 2.0 T.S. su 114 kw tarnavo kaip priklauso. Dažnai žmonės keikia twin sparkus, kad dažnai genda ar panašiai, tačiau tikrai negaliu su tuo sutikt. Pravažiavau apie 70 tukstančių km su juo ir varikliui be tepalų ir diržų keitimo tekeičiau temperatūros daviklį. Problemos man kilo kituose dalykuose. Pirmiausia su važiuokle. Mašina sunki, todėl palaipsniui sėda galas. Teko dėl to keist galines spyruokles ir amortikus. Važiuoklė ne per daug nudžiugino. Genda taip pat kaip ir visom kitom, tik tiek, kad alfai nėra kinietiškų traukių po 15 Lt pirkt, kaip, sakykim, tų pačių metų audi a6 ar vagenams... čia jei jau reikia kažką keist, tai moki nemažai. Bet paskui ir galima pamiršt. Kita problema- vairo sistema. Teko keist stiprintuvo siurblį ir keletą kartų trūko šlangos tepalo... Visa bėda- nėra PRIĖJIMO. Jau ką betvarkiau tai visur vos ne su pincetu pro skylutę reikia čiupinėt varžtelius. Bent jau susidarė toks įspūdis pakaboj ir variklio skyriuj. Saloną ardyt atvirkščiai paprasta. Daug lengviau nei VW passatui kokiam. Viskas tvarkingai prisukta varžtais, racionaliai sudėliota. Pasikeist spynelę ar langų pakėliką- 15 minučių pakako... O VW passatui gerą valandą teko žaist... Su elektronika buvo bėdų. Tai durelės nesirakina, tai langas neatsidaro tai vėl kokia lemputė pradeda mirksėt spidometre... Bet viską galima susitvarkyt pačiam, jei žinai kaip. Laužynuose dalys tiek pat kainuoja kiek ir kitom mašinom, parduotuvėse gal kiek brangiau, bet, kaip ir minėjau, susidaro toks įspūdis, nes nėra tų pigienų Taivainių.. Servizuose šitos alfos dažnai bijo. Vienintelė vieta Vilniuj kur galima normaliai nuvažiuot (nekalbant apie autobravą) tai pas Girių, alfaservize. Ten kainos didokos, bet meistrai geri ir gerai dirba. Nors ir ten visko pasitaiko... Mašina turi savų keistenybių, kurios man, šiaip jau, nepatiko: Bagažinės atidarymas tiktai bardačioke paspaudus mygtuką arba kišant raktelį... Gamyklinė audio sistema visuose automobiliuose su KASEČIŲ grotuvu, ir nelabai yra galimybė neperdirbant mašinos įsidėti kitą magnetolą ar ką panašaus. Porankis neprotingai sugalvotas, nepatogu rankinį užtraukt ar paimt ką iš daiktadėžės nei su nuleistu nei su pakeltu.. ir nesuvokiami priėjimai prie dalių ardant variklį... Keičiau pečiuko ventiliatorių tai vienas pradirbau beveik parą laiko, nes taip tragiškai ten viskas įtaisyta... Sakykim kitom mašinom išėmi bardačioką ir atsukus kelis varžtus jau tas varikliukas įkrenta į rankas, o šitai tai pyp visą pečių reikia verst lauk, kondicionieriaus vamzdžius atjungt ir t.t.. Mašina LABAI žema. Žiemą važinėjant po apsnigtus daugiabučių kiemus pramušiau karterį du kartus. ir šiaip neretai per duobes važiuojant jau girdi kaip braukiasi kokia plasmasė ar dugnas per žemę...
Variklis
Kaip jau minėjau, variklis nors daugelio keikiamas, nėra toks blogas. Traukia neprastai, genda ne taip baisiai kaip galima tikėtis. Kuro sąnaudos tiesiojoj 7-8, mieste nuo 10 iki 16 jei smagiai važiuojant... Mano atveju nesiskyrė ar dujom ar benzu važiuočiau, ėmė tiek pat. Kiek žinau patikimiausi varikliai 2.5 benzininiai ir 2.4 dyzeliai... 2 litrų T. Spark nesiskundžiu tačiau kuro rijo tiek pat kiek 2.5... O kiek esu girdėjęs apie 2 litrų TURBO, tai kuro ima tiek kiek 3.0 benzas... Kuro sanaudos labai priklauso nuo važiavimo, taigi galima ir su 8 litrais suktis ir su 16...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kažkaip vienu momentu smarkiai nuvertėjo ir dabar kainos jau antri metai laikosi panašiam lygyje. Aš savąją nusipirkau ir po metų pardaviau dar gaudamas 1000 Lt pelno....
Patarimai perkančiajam
Lietuvoje šitų alfų nesugadintų NĖRA. Visą laiką kas nors nemokėdamas kažko remontuot kažką primarozina... Todėl pirkti verta tik iš užsienio ir už kokius 8 tūkstančius, ne mažiau... Kitaip teks keiktis. Nes Lietuvoje su alfom situacija tokia, kad kai jau nebesugeba sutvarkyt šoferiai kokio nors mazgo tai suklijuoja su epoksidke ar privirina ir parduoda tada... Pirkti reikia žiūrint laaabai skeptiškai ir atsargiai. Kiekvienas pašalinis garselis ar girgždesys turi kelti įtarimą. Jei 2.0 T.S. variklis dirba kaip dyzelis tai reiškia reiks keist fazių variatorių ir tai kainuos mažiausiai nuo 500 litų. Žiūrėt kad veiktų elektra, kad kuo mažiau būtų lietuviškų signalizacijų ir kitų priborų prikonstruota, nes dažnai dėl to kyla bėdų. Reikia būti atidžiam.. Visas mašinas kiek turėjau apžiūrinėjau pirkdamas be servizo pagalbos ir paskui važinėjant jokių stebuklų neatsirasdavo, bet vėl gi, nepatyrusiam nepatariu taip savim pasitikėt. O varyt reikia tai tik geriem meistram ir negailėt pinigų patikrai...
Įvertink šį atsiliepimą (viso 24)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt