Markės
20 iš 1911
Alfa Romeo 166, 1998 - 2007
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.04% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 13
16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 85% Ne 15%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo 166 yra prestižinis automobilis suprojektuotas Walter de'Silva ir pakeitė senajį Alfa Romeo 164. Nors 164 turėjo išskirtinį dizainą, tačiau ir naujas modelis turėjo kuo pasigirti - priekiniais nedidukais įdomios formos žibintais ir tradicine Alfa Romeo nosimi. Naujas dizainas atitiko naują Alfa stilių kurį pristatė mažesnysis 156 modelis. Priekinėje pakaboje naudojama dviejų svirčių sistema, gale – daugiasvirtė. Nors automobilis buvo giriamas dėl puikių valdymo savybių, dinamiškų variklių, elegantiško dizaino ir puikios įrangos, tačiau jis taip ir netapo rimtu konkurentu šioje klasėje dominuojančioms vokiečių markėms.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: alfistas 166 | 2012-11-04
Alfa Romeo 166 2.4 JTD 100kW '99
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Patvarus, ekonomiskas variklis, geras dizainas, gera bazine komplektacija, tinka tiek kelionems, tiek sportiskam pasivazinejimui
Ganetinai problematiska elektronika, brangi galine pakaba, daznai pasitaikanti smagracio gedimai, kaip tokios klases automobilyje prastoka salono medziagu ir surinkimo kokybe
Bendras automobilio aprašas
Greiciu deze - problemu nekelia, tik linkusi leisti tepala (variklis irgi daznai buna nesandarus), taciau sankaba su smagraciu labai problematiska - smagracio gedimai dazni (naujo kaina apie 1500-2000lt), sankabos kaina kaip ir didzios daugumos automobiliu - 600-700lt. Kebulas - gerai apsaugotas nuo korozijos, bet tikrai nera pats saugiaus avarijos atveju. Pakaba - priekis - kaip ir daugelio siuolaikiniu automobiliu, aliuminio yra siek tiek, nieko labai sudetingo, galas - ten situacija kita - pakaba nepriklausoma, stovi daug salenbloku (tarp ju ir plaukiojantys), tvarkymas originaliomis dalimis brangus, tvarkant pakaitalais - reikalinga tai atliknti pas profesionalus, tada nekils joku problemu. Stabdziai - paprasta sistema, nieko sudetingo. Elektronika - sioje srityje Alfa Romeo gerokai suprastejo su senesneis modeliais lyginant - daznos bedos su ivairiasi davikliais (kuro slegio, oro srauto matuokle, alkuninio veleno padeties davikliu ir pan.), imobilaizeris taipogi negejas kartais neleisti uzvesti variklio (prie to pacio - daznoje buna isdylusios uzvedimo spyneles, tai simbolizuoja didele rida), megsta sudegti peciuko ventiliatorius (peciuko radiatorius stovi virs air bag kompiuterio ir keletos reliu, o pradejes leisti skysti uzpila siuos elementus), klimos varikliukai ir sklendes irgi megsta sukelti problemu. Salonas - medziagos panaudotis nepacios auksciausios kokybes (kaip tokios klases automobiliui tai minusas), surinkimo kokybe irgi nera labai auksta, komplektacija - sioje srityje sios alfos pasizymi - ekranas, visi 4 elektriniai langai, elektriniai veidrodeliai, navigacija labai daznoje, autopilotas, praslydimo sistema, odinis salonas, neretai pasitaiko ir rimtesne garso aparatura - cd changer, garso stiprintuvas ir galineje palangeje du zemo daznio garsiakalbiai, taipogi stabilumo kontrole, elektrines, sildomos sedines. Apibendrinant - automobilyje bandyta suderinti sportiskuma su komfortu ir tai ganetinai neblogai pavyko. Taciau perkant toki automobili reikia atsiminti, kad problemu isvegti nepavyks, tik aisku kaip diena - kuo prastesne bukle - tuo tu problemu bus daugiau, beto isigijant reikia atsiminti, kad neuzteks pasikeisti tepalus su filtrais, dar yra ganetinai brangi pakaba, elektronika, variklio dirzelio keitimas, pastarojo keitimo kaina tikrai nebus brangiau nei kokia audi V6 TDI, bet tikrai ne keli simteliai.
Variklis
Daugiausiai plius vertas variklis - tiek patikimumu, tiek kuro sanaudomis vertas labai daug pagiru, is savo patirties rasau kad uzmiestyje galima tilpti su nepilnais 5l/100km, mieste - iki 8l, dinamika variklio taipogi labai gera, bet viskas sitas susieina i viena jeigu - jei buvo tinkamai priziurimas (t.y. pilmas geros kokybes kura, ger iri laiku tepalai).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksplotavimo kastai tikrai nera mazi, bet tikrai nera labai daug didesni nei koki BMW, Mercedes ar Audi, tiesiog alfos kaina yra gerokai mazesne rinkoje ir niekam nedaeina kaip galima nusipirkti masina uz 5000lt ir sudeti per metus i ja 5000lt. Nuvertejimas yra nemazas.
Patarimai perkančiajam
Siaip jei esi megstantis pasiknisti garaze ieskant smulkiu gedimu priezasciu - tai sis automobilis tau. Nusipirkes uz 5000lt per metus ideti 5000lt yra nieko baisaus ir nieko baimingo (dirzai, itempejai, tepalai, pakabos priekyje ir gale paremontavimas iskarto pasiims 2000-2500lt, o jei dar koks elektros degimas ar sankaba, tai ir gausis tiek kiek sakiau). Kaip bebutu kiek besukisi niekas to nesupras ir vistiek parduodant nemokes daugiau nei uz rinkoje esancius lauzus.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 21)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt