Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
156, kuris nutolo nuo pirminio aštrių, kampuotų formų Alfa Romeo stiliaus. 155 savo įvaizdį užsitarnavo lenktynių trasose – GTA V6 TI DTM automobilis buvo labai sėkmingas kėbulinių automobilių čempionatuose – 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais!
Alfa Romeo 155 yra kompaktinės klasės automobilis, kuris pakeitė 75 modelį ir buvo gaminamas ant Fiat Tipo platformos. 155 buvo suprojektuotas italų dizaino kompanijos I.D.E.A Institute, o automobilio oro pasipriešinimo koeficientas yra išskirtinis to meto automobiliui - 0.29. Reikšmingiausias techninis pakeitimas lyginant su 75 buvo tai, kad 155 tapo varomas priekiniais ratais. Šis sprendimas buvo labai kritikuojamas, tačiau 155 įrodė savo vertę lenktynių trasose. Galingiausia versija 155 Q4 turėjo 2.0 litrų 16V turbo variklį su nuolatine keturių ratų pavara – šie abu dalykai pasiskolinti iš legendinio Integrale modelio. Tiesa sakant tai ir buvo Lancia Integrale tik su kitokiu kėbulu. Ši Alfa turėjo galią siekiančią 190 AG (140 kW). 155 gamyba buvo nutraukta 1998 metais kai jį pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 155 pasiekia itin gerą oro pasipriešinimo koeficinentą lygų 0.29.
Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.
1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Alfa Romeo 155 pasiekė puikių rezultatų Europos „Touring Car“ čempionatuose. Alfa Romeo 155 sugebėjo laimėti Italijos Superturismo čempionatą, Vokietijos DTM čempionatą (abu su Nicola Larini prie vairo), Ispanijos Touring Car čempionatą (su Adrian Campos) ir Britanijos Touring Car čempionatą (su Gabriele Tarquini) 1992, 1993 bei 1994 metais. 1996 metais Alfa Romeo 155 viso laimėjo rekordinį skaičių pergalių – viso 38 pergales.
1996 metų lenktyninė 155 versija turėjo 2.5 litro V6 variklį su 490 AG (360kW) galia prie at 11,900 rpm, o maksimalus greitis siekė apie 300 km/h.
Patalpino: alfa romeo | 2012-11-04 |
Alfa Romeo 155 2.0 TS 8v '95 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Gamykliskai sportikas variklis ir pakaba, pigus ir paprastas remontas, pakaba pigiai restauruojama, stabdziu sistemos detales turi atitikmenu nuo Audi/VW, nesudetinga prieziura.
Vargina smulkus gedimai, turi polinki korozijai, prastos salono apdailos medziagos, nera gausi bazine komplektacija.
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilis labai paprastas, pakaba labai pigiai remontuojama, nera labai daug elektronikos, tiesa esanti turi kaprizu, bet ir yra pigiai tvarkoma, greiciu deze - tikrai tvirta, jei tinkamai priziurima. Kaip ir daugelis alfu taip ir sis modelis turi nesandarumo bedu, kurios tampa rimtu gedimu priezastis (pvz. dezes salnikas leidziantis tepala, ko pasekoje tepalo nelieka (ispejamosios lemputes nera) ir deze subira). Variklis ir deze nemegsta prastu tepalu (Motec, Elite ir pan. sh...). Pakaba - gamykliskai jau gana sportiska, stabdziu sistema - paprasta ir eiline kaip daugelio automobiliu (daugelis detaliu tinka nuo audi/vw (remontiniai komplektai, kaladeles ir t.t.). Kebulas - turi gerokai geresne apsauga nuo korozijos nei ankstesnes alfos ar fiat, bet tikrai nera toks kuriuo galime nesirupinti, todel reikia priziureti. Kuro sanaudos - tvarkingo ir priziurimo automobilio - mieste 10l, uzmiestyje 7.5l. Siadienineje rinkoje realiai neimanoma rasti geros bukles eksponato (nebent uzsienyje), o esancios uz 1000lt ar 2000lt bus eilinis bedu kalnas ir keiksmai savininkui. |
Variklis |
Variklis - vienas paskutiniuju kokybisku mazalitraziu Alfa Romeo varikliu, grandinė, 8 zvakes (Twin Spark lt. red. kibirkstis dvyne). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nuvertejimo didelio nebera, nes masina nieko nebekainuoja, eksplotavimo kastai nedideli. |
Patarimai perkančiajam |
Blogybe viena - neimanoma gauti geros bukles modelio, visi jau daugmaz metalo lauzas, radus gerai islaikyta ir priziureta varianta galima imti nesibaiminant, vengti reketu benzininius 16v motoru ir 2.5 TD (nors nera labai baisiai problematiski). |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 4)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 155 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis