Markės
10 iš 1571
Alfa Romeo 145 1994 - 2001
Alfa Romeo 145, 1994 - 2001
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.212% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)Viso įvertinimų: 8
23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Alfa Romeo 145 ir 146 yra nedideli šeimos automobiliai. Abu automobiliai yra gaminami ant tos pačios šasi, pasiskolintos iš Fiat Tipo ir dalinasi tais pačiais mazgais bei interjeru. 145 yra trejų durų, o 146 – penkerių durų hečbekas. Šie automobiliai pakeitė pasenusį 33 modelį. Naujieji modeliai turėjo erdvų ir unikalų interjerą, kuris pritraukė daug dėmesio. Išorės dizaine buvo tęsiamos Alfa Romeo 164 tradicijos – aštrus stilius, su ištęstais siaurais galiniais žibintais. Šiek tiek konservatyvesnis 146 modelis turėjo didesnį komercinį pasisekimą nei 145, kuris pirkėjams pasirodė per daug avangardiškas. Abu automobiliai buvo giriami už aštrias valdymo savybes. Pirmos serijos automobiliai dar turėjo senus boxer tipo variklius, pasiskolintus iš senojo 33 modelio, vėliaus buvo pristatytas ir galingiausias 2.0 litrų Twin Spark variklis kuris jau buvo naudojamas 155 Alfa Romeo. Galiausiai, 2000 metais automobiliai buvo pakeisti visai nauju 147 Alfa Romeo, kuris buvo daug sėkmingesnis komerciškai, tačiau prarado kažką tokio alfiško, ką turėjo 145 ir 146 modeliai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Alfa Romeo 145 buvo gaminama su itin retais boxer tipo varikliais su 4 cilindrais. Tokius daugausia naudoja Porsche ir Subaru kompanijos.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Patalpino: alfistas | 2010-02-08
dvejopi įspūdžiai
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
geras itališkas stilius, atspari korozijai, maloniai ir tiksliai valdoma, galima paspausti ir žavėtis, kaip gražiai dirba motoras.
dažnai genda įvairūs mazgai, ryja nemažai benzino, mažai vietos ant galinės sėdynės, silpni generatoriai, benzo pompos, skirstymo dirželiai, zondai, įpurškimo sistema
Bendras automobilio aprašas
įdomi mašina ji yra. patiko sportinis dizainas (neveltui italas). vietos pakako tik priekyje, gale jos beveik nebuvo (mano ūgis 1,90 m). jei tai 146, tai turėsite talpią bagažinę, o jei tai 145 - ji kompaktiška, bet nedidelė. patiko, kad mašina yra gerai valdoma, tikrai eikli. su kuo tikrai galite susidurti, tai su dažnais ir smulkiais gedimais, kurie tikrai nervina. pavyzdžui vieną dieną gali imti daug degalų, kitą normaliai (lambda zondas išeina iš rikiuotės). ne kartą teko tvarkyti generatorių, vandens pompą. mašina visiškai nesurūdijo, nors buvo 97 metų. Vokietijoje atliktos Tuv atsaskaitos metu, ji buvo pripažinta labiausiai gendančiu kompaktu praeito amžiaus pabaigoje. beje, apie pakabą - ji palyginti tvirta ir pigiai tvarkoma. ji yra kieta, bet greitkeliu tokia tik geriau. gerai yra tai, kad konstrukcija nesudėtinga (sutvarkys bet kas). elektra - tikra silpnybė, bet gali pasitaikyti, kad ji neges. labai nervina pigios plastmasės ir mygtukų perkrova panelyje. bet vairavimas - tikras azartas. ūkinio ir nemėgstančių rūpintis mašinomis tipo vairuotojams ji visiškai netinka.
Variklis
maniškis buvo twin spark (dvi žvakės vienam cilindrui) 1,6 litro. tiesa, nebuvo itin taupus. mišriai rydavo 8 litrus, bet turėjo puikią dinamiką. nepatariu rinktis senų variklių su aštuoniais vožtuvais (boxer), nes jie labai dažnai genda ir ryja degalus. dar geriau yra JTD dyzeliai su tirsioginiu įpurškimu (fiat koncerno dyzeliai yra pirmieji pasaulyje su tiesioginiu įpurškimu ir vieni patikimiausių). senas 1,9 turbodyzelis yra jautrus perkaitimui, nors neblogas variantas taupiems. benzininiai varikliai silpnesni už dyzelius, bet nepalyginamai geriau važiuoja. dažniausiai varikliai ir pridaro bėdų, jei mašina yra nesirūpinama. pasitaiko, kad nutrūksta dirželis, įpurškimo sistemos kompiuteris. dyzelyje jautrūs kuro siurbliai (chlamo geriau į baką nepilti). benzininiuose varikliuose yra nemažai problemų, bet jei greičiau pakeiti tepalus (maždaug kas 8000 km), jei pakeiti degimo žvakes - problemų su jais nebūna.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
kai kas pigu, kai kas brangu. dažnai remontas kainuoja daugiau nei pati detalė. mašina šiek tiek bijo lietuviškos žiemos. reikia vežiotis atsarginę saugiklių dėžutę. paskutinį kartą kiek teko lankytis atsarginių dalių pardėse, tai kainos buvo tokios: tepalo filtras - 17 lt, priekinių stabdžių tinkelių komplektas - 95, sankaba - 530, priekinis žibintas - 230 lt. ji greitai nuvertėja. jei aš prieš tris metus mokėjau 4500 lt, tai dabar mačiau tokia verta max 3000 lt. per tris metus remotams sukišau apie 2000 lt. perkant būtina viską patikrinti, nes paskui keiksit visą pasaulį, kokie italai blogi, nors taip nėra.
Patarimai perkančiajam
atidžiai viską apžiūrėti ir nebijoti investuoti ir į nenaują automobilį, nes kitaip gailėsitės.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 11)

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Maži    MiTo 
  Kompaktiniai   145147Giulietta
  146  
  Vidutiniai   155156159 
    Giulia
  Dideli 164166  
  Kupė   GTVBrera 
   GT 
  Kabrioletai   SpiderSpider 
  Visureigiai     Stelvio
  Sportiniai    8C Competizione 
    4C
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt