Markės
1887 iš 1918
Volvo 850, 1991 - 1997
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 14
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Šis puikus automobilis yra laikomas būtent tuo Volvo modeliu, kuris šiai švediškai markei suteikė prestižinių automobilių gamintojo įvaizdį. Volvo 850 buvo gaminamas sedano, universalo kėbulais ir tai buvo vienas didžiausių inžinerinių to meto projektų Švedijoje. 1995 metais kartu su Porsche kompanija buvo sukurta galinga T-5R versija. Jos pagrindu buvo paimtas Volvo 850 variklis (B5234T3) su turbina, kurios slėgis elektronikos pagalba pakeltas iki 2 MPa (0,1 bar) kas davė papildomas 18 AG (13 kW). Viso šis variklis generavo 243 AG (181 kW) galią ir 300 Nm sukimo momentą ir buvo komplektuojamas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže. Šis kampuotas Volvo nepaisant griežtų kėbulo formų pasiekė puikų oro pasipriešinimo koeficientą – tik 0,29. Spurtą nuo 0 iki 100 km/h atlikdavo per 5.8-6 sekundes, o maksimalus greitis buvo elektroniškai ribojamas iki 250 km/h. Vėliau T-5R buvo atnaujintas, įgavo kitą pavadinimą „Volvo 850 R“. Taigi Volvo 850 žinomas ne tik kaip praktiškas šeimos automobilis ar saugumo standartus diktuojantis automobilis, bet ir kaip dinamiškas ir sportiškas sedanas bei universalas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Volvo 850 universalo kėbulu lenktyniavo British Touring Car Championship (BTCC) čempionate Tom Walkinshaw Racing (TWR) komandoje. Nepaisant akivaizdžių trūkumų automobilis buvo konkurencingas ir rodė visai neprastus rezultatus:



Volvo 850 buvo pirmasis priekiniais ratais varomas Volvo parduodamas Šiaurės Amerikoje.

Volvo 850 T-5R buvo pirmasis automobilis standartinėje įrangoje turintis keturias oro pagalves. Šoninės saugos oro pagalvės buvo sumontuotos sėdynių šonuose:



Volvo 850 taip pat buvo pirmasis sedanas turintis trijų taškų saugos diržus visose penkiose sėdimose vietose (ankstesni automobiliai dažniausiai turėdavo tik juosmens diržą keleiviui sėdinčiam centre ant galinės sėdynės).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
2019-12-06
Paskutinis tikras Volvo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ilgaamžė ir patikima konstrukcija, gera gamyklinė garso aparatūra, net ir šiandien labai saugus, tvirtas ir rūdims atsparus kėbulas, erdvus salonas, patogus ilgose kelionėse, dyzelinis motoras labai ilgaamžis, geras kainos ir kokybės santykis
Amžių baigianti technika (daugumos vieta jau autokapinėse), brangesnės nei vokiečių analogų detalių ir remonto kainos, suvargę vairo kolonėlės, LT rinkoje - suvažinėtos mašinos, yra daug smulkių netobulumų, netrukdančių vairuoti, bet kvailų suremontuoti
Laikomas paskutiniu tikru Volvo ir pirmuoju Volvo, kuris gavo priekinių varančiųjų ratų sistemą. Patogios sėdynės, SIPS saugumo sistemos šoninėse durelėse, Isofix sėdynių sistema vaikams (buvo "pašikniukas" vaikams), buvo ir keleivio oro pagalvė. Kalbu apie dyzelį. Geri ilgaamžiai motorai, užtikrintumo jausmas vairuojant. Vairo sistema nėra jautri, bet geras jausmas vairuoti. Gali būti su trečia sėdynių eilė, suleidžiama į dvigubą bagažinės dugną, yra bagažinės skyriaus pertvara nuo salono (galima). Dėl ilgo priekio grėsmingai atrodo, daug kam nepatinka jų dizainas, bet kažkada Italai jį išrinko gražiausiu universalu Europoje būtent dėl galinių žibintų linijos. Skardos storos, dauguma jų pagamintos iš švediško plieno, net aprūdijęs metalas gerai susišveičia ir pasiduoda dažymui. Geras antikorozinis padengimas. net tokių metų mašina turi autopilotą, šildomas sėdynes, dažnai elektra valdomą vairuotojo sėdynę, kondicionierių (čia aišku priklauso nuo komplektacijos). Gal kiek nervina greičiau susidėvintis odinis salonas ar jei veliūras, mėgsta išaižėti siūlės. Salono apdaila kokybe Volvo geresnė nei naujesnėse modeliuose, plastikas irgi minkštesnis ir ne toks pigus. Pavarų dėžės svirties odinis užvalkalas nesusidėvėjęs net nekeistas nuo pagaminimo. Saugos diržų pirotechnika sumontuota ne žemai kur sėdynių apačia, bet aukštai, ties statramsčiu. labai gerai šviečia Hella žibintai, ir patikimi, jei naudojate tik tokias lemputes, kokias galima dėti. Su šiuo automobiliu važiuojant apima jausmas, kad tu kažkoks kelių pabaisa. Važiuojant daug kas atsisuka pažiūrėti, bet matau tik perkreiptus veidus. Beje, kėbulai labai tvirti. turėjau keletą smulkių auto įvykių, kur dėl kėbulo tipo lengvesni auto patyrė rimtų įlenkimų, o maniškė buvo tik apibraižyta, bet čia nėra jos "unikalumo" rodiklis. tiesiog tuomet kėbulo tvirtumas reiškė daugiau auto saugumui nei dabartinės skardos su papildomom saugumo sistemom. Automobilio niuansai: 1) variklis - motoras yra tik pagamintas iš VAG/ Audi pasiskolinto bloko. Sklaido pasakos, kad čia Audi motoras - tai tik dalinė tiesa. Šiaip jis su Audi a6 C4 ar 100 "bulka" 2,5 tdi bendro turi tik apie 30 proc. Visų pirma - volvinis yra skersas, o ne išilginis, dėl ko pigiau ir patogiau jam keičiasi variklio diržas dėl geresnio priėkimo, antra - gyvenimas parodė, kad jis pats yra gyvesnis ir juntamai ekonomiškesnis. trečia - jam tinka tik 1 iš 3 Audi motoro detalių variklio skyriui - kai kurie generatoriaus diržo guoliukai, tarpinės. Nei generatoriaus škyvas, nei kuro siurblys netinka. Keičiant diržą būtina keisti ir vandens pompą bei patartina apatinį alkūninio veleno škyvą, nes jis dažnai išsimala dėl vibracijų, ko pasekoje ima vibruoti automatinis generatoriaus diržo įtempėjas ir būna nutraukiamas juostinis diržas. kartais gali leisti tepalą per apatinį riebokšlį ar vožtuvų dangtelio tarpinę. tepalo pilasi 7 litrai. toleruoja 5w40, bet pilu ir 10w40. oro srauto matuoklė yra mechaninė (nuo gazo pedalo), ne elektrinė. variklis turi OBD II diagnostikos galimybę, bet kartais sunku nuskaityti bėdas. Kuro siurblys BOSCH yra jautri vieta tuo atveju, jei buvo dažna kaitaliojamas kuro mišinio degimo kampas (dėl geresnės traukos, a la "čipas"), bet dauguma jų baigia gyvenimą ir dėl amželio. Jei sunkiai kuriasi karštas - garantuotai dvesia kuro siurblys. Be to jis varomas atskiro dirželio, taip kad šitam motore yra dvigubas diržas - atskirai varantysis variklį, o kitas- atskiras kuro siurbliui. Iš variklio bėdų būna nedaug - jis pats šaltas dirba grubokai ir garsiai, ilgokai šyla salonas, šiltas važiuoja pakankamai elastingai, bet turi lengva vibraciją, paspaudus turi specifinį 5 cilindrų motoro baubimą ir pakankamai gerai bėgėjasi, naudoja kuro pagal "tapkę". beje, langų skystis bent jau maniškėje mašinoje yra pašildomas nuo antifrizo bakelio ateinančiu pajungimu. Rinkoje daug mašinų su "pagerinta trauka" šiuose motoruose - yra mėgėjų juos pačipuoti, nes Volvo entuziastų klube šis modelis yra gerbiamas ir į juos investuojama. patartina investuoti lėšų į motoro pagalves - jos mėgsta plyšti, dėl ko padidėja vibracijos. Manoma, kad variklis yra pakankamai sunkus, todėl hidroguoliai neatlaiko. pagalvės yra nepigios ir patartina geriau dėti brangesnes. Šiaip tai geras variklis, gali nuvažiuoti milijoną kilometrų ir daugiau, jei bus teisingai eksploatuojamas. geras sukimo monentas kaip tada, dabar gėdos irgi nedaro, smarvės motoras turi ir dar yra vietos rezervui. Bėdų su turbinomis, purkštukais pasitaiko rečiau. kuro ryja, grubiai, 6,5 - 8 litrus mišriai. man mažiau nepavyksta. Vasarą, kai nejungiu pečiaus, palei 6 litrus. jau 1996 metų gamybos mašinoje yra sumontuotas dvimasis smagratis. Subyrėjus jam, keičiasi visas sankabos komplektas ir smagratis. Kaina su remontu bus palei 6-700 eurų. Bū9tent už tiek galima nupirkti dar padoriai važiuojantį visą automobilį su galiojančia technine apžiūra. mėgsta kalenti vakuuminis Pierburg stabdžių siurblys, dėl ko kartais gali sukietėti stabdžių pedalas ar atrodyti, kad nedirba gerai motoras. bet dažniausiai galima ignoruoti šitą bėdą, nes pakeitus jį nauju greitai siurblio "pirštas" vėl ima kalenti. Kiti minusai - priekiniai žibintų valytuvai tai tėra brangi imitacija dėl įvaizdžio - jie visi būna pagedę, juos taisyti brangu ir neapsimoka, o jų motoriukai - plastikiniais dantračiais. Dažnai sugenda odometro, rodančio ridą, varikliukai arba lūžta jų dantratukai. Tai yra VDO gamintojo brokas. Nustoja suktis rida. Jie yra remontuojami, bet galima ir sutaisius negauti rezultato. Dar gali sustreikuoti prietaisų skydelio apšvietimas - bėda būna arba šviesos apšvietimo ryškumo reguliatoriuje, kartais būna padega tranzistoriai, arba tiesiog perdegę lemputės. Skydeliai jei nepavyksta sutaisyti, tinka nuo pirmosios V70 kartos mašinų. Iš kitų trūkumų interjere - mažai daiktadėžių, bet jau yra du cup holderiai porankyje. man patinka sėdynės, kitiem, perėjusiems iš prancūzų, sėdynės per kietos, perėjusiems iš vokiečių - per prastas prilaikymas, bet realiai sėdynės visiškai nevargina ir yra platokos, su geru pogalviu. Įdomi sėdėjimo padėtis - kėbulas žemas, bet sėdi aukštai. salone plastikas mėgsta pabarškėti, ypač 'bardačiokas", nes dauguma atvejų būna kažkas ardyta. Antra sėdynių eilė pilnai atsilenkia, telpa 2 metrų ilgio krovinys. išoriniai trūkumai - antikorozinė apsauga labai gera, bet rūdija galinis bagažinės dangtis (universale) dėl po stiklu esančios gumos, kuri sulaiko purvą, jautresnė vieta ir priekiniai sparnai. Dugnas būna pakankamai gerai apsaugotas, slenksčiai dengti plastikiniais apvadais. maniškė mašinas pirmąsias rimtesnes korozijos apraiškas pradėjo rodyti po 12 lietuviškų žiemų Lietuvoje (kai jai buvo 23 metai). kiti auto būna sąvartynuose po tiek metų. niuansai pakaboje yra tik tokie, kad jautresni yra priekiniai salenblokai, vairo traukių antgaliai. važiuoklė yra standi, nėra labai komfortiška. Galinė pakaba standartinė ir patvari nebent kartą gyvenime teks pakeist galinio tilto įvores, kurių gauti jau sunkoka ir jos brangios. Amortizatoriai tarnauja pakankamai gerai, mašina gerai toleruoja didelę krovą. brangiausia tvarkoma visų Volvo (ar naujų ar senų) - gendantys nuo senatvės vairo stiprintuvo siurbliai ir netobulai pagamintos vairo kolonėlės. Būna sudyla velenai, "šlicai' susidėvi nepataisomai. Būna dar sustreikuoja stabdžių suportai, tenka perrinkinėti ar pirkt remkomplektus, dažnai tenka reguliuoti rankinio stabdžio trosą. technikinėse būna bėdų dėl stabdžių vamzdelių būklės. Tai pagrindinės problemos. Taisymai ir detalių kainos yra didesnės nei VW ar Opel, bet vos mažesnės nei MB, BMW. Detalių kainos mažesnės nei japono, bet brangesnės už ne elitinio vokiečio ar prancūzo. laimei, pasirinkimas dar šioks toks yra ir analoguose. beje, daug ką galima gauti Lenkijoj internetu. labai geras Volvo fanų klubas Lietuvoje gali padėti ir konsultuoja dėl visų bėdų. Šiaip tai yra savo amželį nugyvenęs automobilis, bet labai geras, su juo sunku išsiskirti. Važiuoja ilgai. Pagal patikimumą Volvo šios eros mašinos buvo arti patikimiausių, bet nusileido kai kuriems vokiečiams ir japonams. Nuvertėti jau nebėra kur. Norint gero eksponato, reikia ieškot užsienyje. ten jų yra, ypač Švedijoje. tėvynėje jie turi didelį autoritetą. jei ieškote smagaus, geriau rinkitės benzininį, jei reikia sukti daug kilometrų - dyzelį, nes šis motoras buvo vienas geriausių kūrinių dyzelinių mašinų eroje. Gyvas toks Volvo eksploatuotas Lt turi kainuot ne mažiau 1000 eur. Pigiai pirkdami, sukišite dar minimum 3-4 kartus tiek, kad jį privestumėt iki tokios būklės, kad jis deramai laikytų. Nepirkt pigaus ir nesitikėt stebuklo. nupirkus brangiai gali tarnauti kad ir 10 metų, jei tinkamai prižiūrėsit. Beje, jau greitai taps "yountimer". verta dėmesio mašina, tvirta, kaip universalas visiškai tenkina, nes kvadratinis kėbulas atima mažai erdvės iš bagažinės tūrio. beje, gera garso aparatūra. turi ji kažkokią gerą aurą šita mašina.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-20
2,0 T5 Aparatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tvirtas, išskirtinis gatvėj( nes nieks nesitiki, kad T5)
Gal vairas per lengvas. 210kmh labai jau švelniai reik elgtis dėl visa ko...
Nupirkau Sedaną, mechaninį 1996m. 210ag su 380.000km iš dieduko. Mėnesį laiko grąžinau, keičiau vakumines ir t.t. nes tiesiog sena buvo ir nedailinta. Rezultate buvo nuostabi mašina, nė rudies, stipri, patvari. Variklis sukosi ojoj Superinis aparatas! Dalys gal ir nepigios, nėra kiniečių perdarytojų, bet užtai paimi tą dalį, tai jaučias kad daigtas, kas liečia važiuoklę. Kuro atzvilgiu , mynk nemynk, 14 litrų man buvo na ir biški plius. Trauka super kai įdėjau 3 colių tiesioginį išmetimą, blow off , oro įsiurbime BCR berods su šalta dėže. Ėjo su liepsnom iš uodegos, atlaikė metus laikus absoliučiai visas lentkynes ir bmw skerstuves. Stock nelengvai bet 530d E60 dėjo į vietą, po išmetimo be problemų. Remontas gan kainuojantis. Bendra eksploatacija paprasta pačiam atlikt. Nuvertėjimas manau minimalus arba lygus nuliui Net nežinau, bendra būklė ir variklio darbą žiūrėt. Mano atveju, aš jį nupirkau vos užkūręs. Po 2 savaičių jo stovėjimo tai buvo melodija ausiai, neturėjau ko prikibt.
Pilnas atsiliepimas...
wowka924 | 2014-01-04
850s
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvari pakaba, kebulas nepunantis, taupus
Daznai gendanti elektronika
Volvo 850s '94m 2.0l 105kw benzinas/dujos. Benzino rydavo iki 10l, duju 12l. Patvari pakaba, atsparus korozijai kebulas, tylus, galios uztenka, daznai genda elektronika. Pavedes nebuvo, kai reikejo tai vaziuodavo, savaitgaliais vis kazka taisydavau, per metus viena karta sugedo elektronika, pakeite puse davikliu, 3 OSM, zvaklaidzius, tramplioriu, zvakes, siurbli, beda issprende neilgam. 2.0l 105kw pilnai uztenka vazinet tiek mieste tiek uzmiesti, pats variklis patikimas, megsta valgyt tepalus, tai ju liga (nuvaziuotem ~500km suvalgydavo apie litra tepalu), megsta kalti kompensatoriai jei nekeiti tepalo laiku, Didziausia beda - elektronika, per daug daznai genda, reikia daznai daryt diagnostika, nes vis kazkas genda -Automobiliui susilus uzgesinti ir uzkurti, pakartot 2-3 kartus, jeigu su dujom, kad silta kurtusi ir ant duju, nes megsta silta nesivesti, o tai jau eilinis davikliu keitimas. -Ar neplaukioja apsukos. -Ar peciukas be pasaliniu garsu veikia.
Pilnas atsiliepimas...
totas | 2012-02-02
volvo 850
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikus automobilis 2.5i 10v doch pasat
Pilnas atsiliepimas...
wycka | 2010-02-08
Volvo 850
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nu ka maniske turbut pritaikita vasarai nes ziema virs -10 lb sunkiai kuriasi o seip taj masiniukas liux 2,5 tdi gumas po amortikais, dirzus, tepalus, padangas
Pilnas atsiliepimas...
aidas | 2009-03-09
volvo 850 T5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera masina uz nedidele kaina 2.0i 20v (turbo) termostata
Pilnas atsiliepimas...
arvydas67 | 2009-02-14
VOLVO 850 TDI UNIVERSAL
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau gerai neapžiūrėjęs,paskubom-verkiant reikėjo mašinos,be to dar nežinojau tipinių VOLVO 850 bėdų... Bet mašina patenkintas-nepūva,ekonomiška,talpi,nepavargsti ilgojekelionėje 2.5 TDI Ášorinė granata,apatinių šarnyrų restauracija,ABS remontas,užpakalinio amortizatoriaus atraminė guma,vairo kolonėlės restauracija,akumuliatorius ir eksplotacinės medžiagos: tepalai,filtrai,dirželiai.
Pilnas atsiliepimas...
mes | 2008-12-24
volvo850
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
darbinis arkys nepalygisi su jokiu bmw ar audi sukasi kaip laikrodis dirba beveik kiaura para .Labai gerai kad yra autopilotas ir klima ,labai patogi ir gera masina 2,5tdy stbziu diskai sarnyras paskirstymo dirzai atramine amortiko guma ir tepalai kas 10000
Pilnas atsiliepimas...
volvo | 2008-08-08
volvo 850 GLT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tikrai smagi masina. ypac maloni ilgose kelionese. varikliukas toks gan pakankamas. 125kw. greitas ir saugus volvo sedanas 2,5  20v nusipirkau pries gera pusmeti. per ta laika vis po truputi tvarkausi pakaba. keiciu viska kas bent kiek ant ribos. taigi: priekines granatos vokiskos po 110lt svediskos po 180lt. keitimas kainavo 100lt uz abi galiniai amortikai nauji, dujiniai po 140lt , keitimas 100lt uz abu. termostatas 40lt atrodo nulauziau elektrines antenos stiebeli kuris naujas kainavo 70lt buvo pavarges galinis bagazines dangtis tai ji radau idealu uz 150 lt keiciau zvakes. isviso 60 lt uz 5 laidai 120 rinkinys kuro filtras 65lt galines stabdziu kaladeles vokiskos 24lt, siek tiek tvirtesnes 45, pakeitimas apie 100lt. dar artimiausiu laiku manau pasikeisti galinius balkio salenblokus...keitimas kzkur iki 100lt uz vieneta, o abu kainavo 330lt. yra planu pasikeisti ir sankaba. rinkinio kaina (sankaba, diskatorius ir isminamasis guolis) 530lt jajgu tiksliai pamenu... dirzu keitimas su itempimo guoliais iki 300lt+ darbas. zodziu tikrai nera labai jau kosmines kainos kaip kad liaudis galvoja.
Pilnas atsiliepimas...
kestas | 2008-04-30
VOLVO-850
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimai dirba,bet noreciau 4*4 nes i kalna ziema butu be vargo. 2.5i 10v  doch variklio galini ir greiciu dezes riebokslius. perpajavo kuro siurb. rele uz 2 lt. tep. oro ir kuro filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt