Markės
1796 iš 1912
Toyota Yaris, (XP10) 1999 - 2005
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.518% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 12
18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Toyota Yaris buvo pripažintas Europos Metų Automobiliu 2000 metais, nugalėdamas garsiają Fiat Multipla. Yaris interjere vietoj tradicinių analoginių instrumentų naudojami skaitmeniniai, kurie buvo įtaisyti centrinėje panelės dalyje. Europoje Yaris pradžioje buvo gaminami su 4 cilindrų 1.0 L ar 1.3 L varikliais su Toyota VVT-i technologija, o nuo 2001 metų ir galingiausias 1.5 L T-Sport. Po 2003 metų atnaujinimo buvo pasiūlytas ir 1.4 L D4-D dyzelinis variklis su 75 AG (56 kW) galia. Šis dyzelinis variklis yra pasiskolintas iš BMW, kurį naudoja ir MINI One D modelis. Yaris yra nedidelis, miesto automobiliukas aktualus šiandieniniam miesto gyventojui.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2010-02-19
ko gero idealiausias miesto automobilis
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
puikūs varikliai, patikimumas, gera pakaba (ne per kieta ir ne per minkšta), gera surinkimo kokybė, praktiškumas, taupūs varikliai, nemažai vietos salone
pasitaiko lambda zondo gedimų, seniausiose mašinose pasitaiko pavarų dėžės perjungimo problemų, skirstymo sistemos defektų. pigus plastikas, prastos sėdynės
Bendras automobilio aprašas
pirmiausia, ką galiu pasakyti apie šią mašiną, tai - patikimumas. mašina itin vykusi ir populiari. išoriškai maža mašina turi erdvų saloną, stumdomą galinę sėdynių dalį ir kt. pliusų. pirmiausia ką galima pasakyti - gera antikorozinė apsauga (nerūdija pats kėbulas, ko anksčiau japonams nepavykdavo apsaugoti). įsėdus į mašiną apima įspūdis, kad sėdi didesnės klasės mašinoje, net gale vietos gali pakakati tam, kuris neaukštas ir neilgakojis. mašina turi labai patikimą ir ilgaamžę pakabą (užtat, kad gamintojas neišradinėjo dviračio ir naudojo geras medžiagas, laiko patikrintus elementus). mašina džiugina savo pigia eksploatacija, patogiais prietaisais, fantastiška ergonomika, sklandžiu agregatų darbu, patikima elektronika. mašinoje daug slėptuvių. kas nervina: nepatogios sėdynės (trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose), dažnai gendantis generatorius, surūdija pakabos mazgai ir tvirtinimo varžtai, nemalonus salono plastikas, pilkumas, smarkiai kritikuojamas prietaisų skydelis ir smulkūs jo rodmenys bei pats jo įmontavimas per konsolės vidurį yra nepasiteisinęs, nors jo darbas yra nepriekaištingas. galėtų būti mažiau tos dvokiančios japoniškos žaliavos - plastmasės.
Variklis
varikliai visiškai nenusipelno jokios kritikos, nes skirtingai nei europiečių gamintojų, yra labai dinamiški ir taupūs (to turi pasimokyti visi vokiečiai ir kt.). Į šią Yaris gamintojai montavo benzininius variklius su skirstymo fazių reguliavimo sistema. visi jie turi 16v, retai sugenda, Jų trūkumas - potraukis ištekėti alyvai arba ją ryti bei kartais sugenda pati skirstymo sistema, tačiau variklio patikimumas vertinamas maksimaliai. 1,0 litro variklis turi 50 kw ir yra labai dinamiškas, nors užmiesčiui jau netinkamas, bet mieste - idealus. rekomenduoju 1,3l motorą - turi 63 kw ir yra labai dinamiškas, ryja tik 0,5 l daugiau nei litrinis. dyzelis turi common rail įpurškimo sistemą, yra 1,4 l kubatūros (D-ID) (55kw), bet mūsų rinkoje labai retai sutinkamas. tiesa, išrankokas degalų kokybei.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
dalys jau atpigę. sankabą galima gauti už 400lt, visa kita nebrangu. galbūt sunkiau tvarkomi patys varikliai, bet problemų nėra. mašina mažai nuvertėja.
Patarimai perkančiajam
gerai patikrinti variklį ir lambda zondą, nes mašina gali ryti alyvą arba ją leisti, gali nemaloniai pakilti degalų sąnaudos. atidžiai patikrinte ir atsakingai prižiūrėkite dyzelius - nors jie laikomi patikimais, pasitaiko, kad neatlaiko įpurškimo sistema ir turbinos (dažniausiai dėl prasto kuro). benzininės mašinos lepokos alyvos kokybei, nes varikliai labai modernūs ir naujoviški net šiandien.salone patikrinti ar neišlūžę plastmasės bei įvertinti bendrą vaizdą, o šiaip mašina jums patiks
Įvertink šį atsiliepimą (viso 56)
Toyota modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   AygoAygo 
  iQ  
    Aygo X
  Maži  YarisYarisYarisYaris
   Prius c 
  Kompaktiniai CorollaCorollaCorollaAurisAurisCorolla
  MatrixMatrix  
  PriusPriusPriusPrius
  Vidutiniai CarinaAvensisAvensisAvensis  
  Dideli   CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai   AvalonAvalonAvalon
  Kupė CelicaCelicaCelica  GT 86 
  Solara  
    GR 86
  Roadsteriai MR2MR2   
  Mini krosoveriai    C-HRC-HR
   Yaris Cross
  Krosoveriai  RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
  FJ Cruiser  
   Corolla Cross
    bZ4X
  Dideli krosoveriai   HighlanderHighlanderHighlander
  Venza Venza
  Visureigiai  4Runner4Runner4Runner
 Land Cruiser PradoLand Cruiser PradoLand Cruiser Prado 
  Dideli visureigiai   Land CruiserLand Cruiser
  SequoiaSequoia
  Pikapai  HiluxHiluxHilux
  TacomaTacoma 
  Dideli pikapai  TundraTundraTundra
  Mini vienatūriai   Corolla VersoCorolla VersoVerso  
  Urban Cruiser  
  Verso-S  
  Vienatūriai  PicnicAvensis Verso   
   Prius Plus 
  Dideli vienatūriai PreviaPreviaSiennaSiennaSienna
  Sportiniai Supra  Supra
  Daugiatiksliai  Yaris Verso   
  Komerciniai    ProAceProAce
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt