Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
Toyota Carina yra vidutinės klasės automobilis, pradėtas gaminti dar 1970 metais. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Carina pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Ženklių trūkumų sunku ir rasti – gal kiek blankokas dizainas, nors tai būdinga daugeliui to meto Toyota modelių. Carina Europoje pakeitė 1997 metais pasirodęs Avensis.
Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Toyota Carina yra vidutinės klasės automobilis, pradėtas gaminti dar 1970 metais. Automobilis buvo gaminamas su ketverių durų sedano, penkerių durų hečbeko ir penkerių durų universalo kėbulais. Carina pasižymi patikimumu ir ekonomiškumu. Ženklių trūkumų sunku ir rasti – gal kiek blankokas dizainas, nors tai būdinga daugeliui to meto Toyota modelių. Carina Europoje pakeitė 1997 metais pasirodęs SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Carina E 1.8 benzinas/dujos | 2012-06-05 |
Geriausias variklis 1.6, kiti problematiški |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Talpumas (tiek universalo, tiek hečbeko), kokybiškas salonas ir sėdynės, maloniai važiuoja trasoje, puikiai laikanti pakaba, gana patikimas automobilis, kuris visiškai atperka savo kainą
neretai pasitaiko bėdų su liambda zondu, purkštukais, jei buvo daužta - greitai įsimeta rūdys, mieste nėra labai patogi (bent jau universalai), garso izoliacija geresnė nei tokių metų Hondų, tačiau tikrai ne per geriausia
|
Bendras automobilio aprašas |
Nusipirkau prieš 2 metus 1996 metų Carina E universalą 1.8 benzinas-dujos. Pataikiau ant prasto variklio, tačiau gelbėja tai, kad geros dujos pastatytos todėl praktiškai tik jomis ir važinėju. Privalumai: gana patogios sėdynės, gale labai daug vietos drąsiai trise galima sėdėt, bagažinė irgi pakankamai talpi. Jei nedaužta, visai neblogai laikosi nuo rūdžių, jei mušta - staigiai pradeda rūdys imt. Tiesa, saviškei arkas vos nusipirkęs tepiau bituku prieš žiemą. Mieste nėra labai patogi ir manevringa, tačiau tolimesnėms kelionėms super. Važiuoji ar 100 ar 150-160 - vienodai lygiai ir gražiai plaukia. Panelės išdėstymas mygtukų visai patogus, bet trūksta puodeliams kokio laikiklio, be to peleninė baisiai durnai padaryta, dėl ko daug kas pradegina su cigaretėm pavarų svirties apmušalą (pats nerūkau tai apsiėjau be šitos bėdos). Pagr. diržo keitimas gana pigus: pats diržas apie 60-80lt + keitimas priklausomai nuo serviso svyruos nuo 100 iki 200. Detalių kainos šiaip vidutiniškos: ne golfas, bet ir ne mersas. Kogero pati stipriausia šios mašinos vieta - pakaba. Važinėju du metus, o vienintelis dalykas ką keičiau - kairės pusės stabilizatoriaus traukė, už kurią sumokėjau 32lt. Beje, važinėju 95% laiko Vilniuj, kur keliai tikrai ne vokiški, tad darbo pakabai sočiai. Visiškas "respectas" šitai mašinai už pakabą. Jei ir reikės kažką remontuot pakaboj, įdėkit kokybišką detalę - bus rami galva ilgam. Trūkumai: kaip jau minėjau, nupirkau gana durnai, todėl pakliuvau ant prasto variklio 1.8. Dirbant ant benzo labai daug ryja pas mane kuro ir po šiai dienai taip ir nepavyko išsiaiškinti problemos nei pačiam, nei jokiam servise tad spjoviau ir važinėju toliau tik dujomis. Būtent 1.8 varikliams dažnai pareina purkštukai, o jų rasti kad ir šrote - LABAI problematiška. Tuo tarpu visokiose Tanagrose ir pan. kainuoja nesvietiškai - 600-800lt už vienetą. Saviškei keičiau tris purkštukus, tai pritaikiau nuo Toyota Corollos 1.6 - dirba ok ir kainavo tik po 50lt už vienetą šrote! Tinka ir nuo Carinos 1.6 berods tik ne visi tą žino ir vargsta ieškodami "deficitinių" 1.8. Kita dažnai pasitaikanti tiek 1.6 tiek 1.8 varikliams jų bėda - liambda zondas. Carinoms jis netinka universalus, o naujas originalus kaštuoja nepigiai - 700~ lt, todėl prieš perkant šį mašiniuką rekomenduoju patikrinti emisijų lygį servise, iškart bus aišku ar reikės investuot į zondą ar ne po pirkimo. Kas čia dar... Dar nepatinka man, kad pas Carinas labai kvailoj vietoj įstatytas kuro filtras, praktiškai po oro kolektorium ir ten gerai pasiknist reikia (ypač jei pastatytos dujos ir viršuj stovi reduktorius), kad jį pakeist. Taip pat labai atidžiai įvertinkit prieš pirkdami ar pavarų dėžė tvarkinga. Jei perkant nebus mago, labai atsargiai nuiminėkit panelės plastmasę, po kuria jis statosi, "mėgsta" nulūžinėt tvirtinimo taškai. Taip pat mėgstantiems "nustatinėt ridą" pagal vairuotojo sėdynės susidėvėjimą - nieko nepešit. Mano praėjus 293 500km (o gal ir daugiau, kaip aš patikrinsiu ar nebuvo atsukta?), o vairuotojo sėdynė idealios buklės. Galima atsidarius kapotą pagal išmetimo kolektoriaus apsaugą bandyt įvertinti - jei "atitarnavus kapitaliai" mašina, dažniausiai jau būna gerokai apimta korozijos ta apsauga ir "prikepus", o mažai praėjusių praktiškai kaip nauja ar vos vos dulkėm apsinešus. Taip pat rekomenduoju pasiimti su savimi magnetuką ir "prasieit" palei durų, slenksčių apačias, pažiūrėt trauką, nes jei buvo tvarkyta, dažyta - garantuotai prarūdis vėl, daužtos jos visai neatsparios rūdims. Dar būtinai patikrinkit pakabą, ypač gale, nes nepriklausoma pakaba tikrai nepigiai kainuoja jei gale kas pareina ir amortizatoriai pas ją kainuoja ne centus, tiesa, laiko tikrai gerai kaip jau viršuj rašiau, pats kol kas problemų neturėjau. |
Variklis |
1.8 - problematiški 1.6 - patikimi Trauka labai panaši ir 1.6 ir 1.8 ir 2.0, tad geriau imt 1.6 (2.0 beje jau ryja daugiau) Bent 1.6 ir 1.8 turėtų būti maždaug tokios sąnaudos mieste (remiuosi pažįstamų ir savo atsiliepimais): benzo 7-8L, trasoj 6; dujų (jei įstatytos): mieste 9-10, trasoj 7-8.5 (pasikrovus 9,5-10) |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Pirkau prieš du metus už 5200lt, dabar manau parduočiau už 4500lt~, bet jei būtų tvarkingesnis variklis tai ir brangiau. Nuvažiavau per tą laiką 23 tūkst.km. remontui ir "einamiesiems" išleidau iki ~700 litų per tą laiką (keičiau tepalus, stabilizatoriaus traukę, oro filtrą, skriejiką, paskirstymo dangtelį, žvaklaidžius, žvakes, pagrindinį diržą, 3 purkštukus). Šiaip tvarkingą Cariną (rekomenduočiau 1.6 variklį), galima dabar paimti už 4000lt drąsiai, na gal universalai kiek labiau vertinami tai brangesni. Bet šiaip už tokius pinigus ji atitarnaus su kaupu, svarbu neskubėt su pirkimu, išsirinkt gražiai dirbantį, stebėt, kad apsukos nešokinėtų, nes tai gali reikšt du dalykus - arba laisvos eigos vožtuvas užsikišęs (geriausiu atveju) arba nebėr kompresijos ir išmest tokį variklį, neapsimoka kapitalkės daryt, kainuos vos ne pusę mašinos kainos. |
Patarimai perkančiajam |
Jei netolygiai dirba variklis, šokinėja apsukos - geriau nepirkti (leiskite bent minutę padirbėti varikliui ir tada klausykite, o ne iškart nes galite apsigauti). Jei daužta - įsitikinkite, kad tikrai gausite reikiamų dalių, čia nėra golfas ir šrotuose nesimėto krūvos reikiamų detalių Pavarų dėžės remontas gana brangus, tad įsitikinkite, kad lengvai ir be jokių pašalinių garsų jungiasi bėgiai, nepatingėkit palįsti po mašina ir pažiūrėt ar nėra siūlių ant pavarų dėžės - tai ženklas, kad ji buvo remontuota ir gali ilgai nelaikyti. Jei yra galimybė - patikrinkite emisijas servise, nes jei bus sugędęs liambda zondas - teks pakloti ~600-700lt (150lt kainuoja prastas variantas laikantis vos pusmetį). Šiaip automobilis turi daugiau privalumų nei trūkūmų, jei jį prižiūrėsite, galėsite drąsiai važinėti ne tik Lietuvoje, bet ir į užsienį. Detalių kainos nėra "golfinės", bet tikrai ne brangios ir šios mašinos eksploatacija įkandama ir studentui. Sėkmės! |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 20)
Toyota Carina TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis