Markės
1631 iš 1912
Subaru Forester, (SG) 2002 - 2008
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 8
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Populiarus kompaktiškas automobilis, kuris kelyje elgiasi kaip lengvasis automobilis, o erdvumu ir pravažumo savybėmis prilygsta rimtam visureigiui. 2005 metais Subaru Forester buvo atnaujintas, įgavo aliumininį variklio gaubtą, AVCS sistemą. Japonijoje buvo išleista ir Subaru STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW). Dėka saugumo, puikių valdymo savybių Forester puikiai tinkančio ankštoms miesto gatvėms. Čia aukštos sėdėsenos automobilis yra itin vertinamas. Prie minusų galima priskirti prastoką ekonomiją, ankštokas galines sėdynes ir varginantį triukšmą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Japonijoje buvo išleista ir Subaru Forester STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW):



Žurnalas „Car and Driver“ Subaru Forester pripažino geriausiu kompaktišku SUV 2004, 2005 ir 2006 metais.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2020-06-12
Subaru Forester 2006m 2l 116kw mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas pravažumas, pakenčiamos dujų sąnaudos
Nulinis komfortas, stipri korozija, brangus remontas, stiprus nuvertėjimas, prasta automobilio dinamika
Subaru forester 2l doch 116kw. Automobilis, kurį jo fanai iškėlę aukštai virš kitų markių, yra paprasčiausiai dar prastesnė lada niva. Komforto čia nerasite ir kaip tik besistengsite jį sutaisyti, visados sutaisius vieną vietą suges neužilgo sekanti. Pradėkime nuo kebulo - jis yra labai linkęs rudyti, ypač drėgname klimate. Būsite laimė vaikis jei sugebėsite rasti Subaru automobilį be rudžių šioje Marijos žemėje, optimaliausias variantas pirkti tokį automobilį iš pietų ir pietvakarių europos jei norisi švaraus kėbulo. Pagrindinės ligotos kėbulo vietos - galiniai stakanai, durų apačios, slenksčiai, visos arkos ir praktiškai visas auto dugnas jei jis nėra padengiamas jokia antikorozine danga. Komfortas šiame automobilyje prilygsta skrydžiu ryanair oro linijos lektuvu iš Vilniaus į Londoną su atvirais langais. Važiuojant greičiau nei 100km/h ramiu oru ir greičiau nei 80km/h stipriai vėjuotu oru salone pradeda švilpti vėjai, kaip Vilniaus katedros vargonai per mišias dėl berėmių durų stiklų ir prastos garso izoliacijos, taigi šis automobilis ilgoms kelionėms tikrai nėra tinkamas, nebent turite galinga garso įrangą ir ja važiuodami leidžiate pilnu pajėgumu. Dinamika automobilio yra pakenčiama bekelėje, visur kitur šis automobilis yra apgailėtinas. Automobilio trauka vos vos lenkia 1.9tdi 66kw. Visa galia yra realizuojama tik nuo 5 tūkstančių apsukų smaugiant iki pat redline, bet tuomet šis kūzavas srėbs apie 16-18l benzino ir tikrai savo galia nepaliks jūsų linksmesnio tik gerokai patuštėjusia pinigine. Visuose šiuose ej204 varikliuose yra gamykliška traukos skylė nuo 3k iki 5k apsukų kurią sutaisyti kainuoja apie 300eur. Dalių kainos - naudojant naujas oem arba gero gamintojo alternatyvias dalis kainos gali šokiruoti. Pagrindinio diržo komplektas kainuos apie 270 eur, guoliai apie 100eur, oem pirma liambda apie 300eur, alternatyvus atitikmuo (tik denso) apie 100eur, žvakės dedasi tik iridinės kurių komplektas kainuos apie 50 eur, sankabos komplektas su pakeitimu virš 300eur(dažnas subaru servisas mechaninėms dežėms), na ir linksmiausias remontas, kuris ištinka visus subaru atmosferikus važiuojančius su dujomis - vožtuvų reguliavimas, kuris turi buti atliekamas kas 100k km ir kainuos virš 500eur, kadangi reikia išimti visą variklį. Reduktoriuose keičiami tepalai kas 60k km., galiniame 0,9l, priekiniame 4l. Reduktoriuos pilasi 75w90 gl5 alyva. Vienintelis dalykas dar šiek tiek atperkantis šią geldą tai dujų sąnaudos, mieste smaugiant telpama į 13-14l, užmiestį 9-10l. Jei kadanors norėsite šį automobilį parduoti, nesitikėkite to padaryti per kelias savaites, subaristai dažnai pabrežia, jog su šiuo automobiliu yra “apsiženijama” ir pardavimas gali užsitęsti net iki kelių mėnesių. Mano rekomendacija - bėgti kuo toliau nuo šio automobilio ir visos Subaru markės, nebent nemėgstate gyventi ramiai ir pinigų jums nereikia.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-26
Visur ir viskam
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paprastumas, patvarumas, pravazumas
Korozija
Jeigu jus ne is kaimo, kur jus draugai veziojo su bmw ir mersais ir dabar lygiuojates i ta "bachuru" klase, tai Foris liuks. Masina nera prigrusta nereikalingu nieku. Viskas elementaru, paprasta ir vietoj. Susitikus su kolega neteks 2 valandas diskutuot, koki Sport mygtuka isidieget i savo bimbala, ir kaip jis dabar geriau traukia. Subaru suzavejo pravazumu, ir patvarumu. Metai laiko po pirkimo, pravaziuota 17k, o dar ir bekelem, netik zvyrkeliais. Pakeiciau tik Galinio stabilizatoriaus traukes ir gumas. Odinis salonas laiko super. Plastmases gal ir neatrodo prabangios, bet tikrai ne kinietiskos. Garso izoliacija primena daugiau SUV masina, kur juntamas padangu kaukimas normalu. Kas vairuoja japonus ,tam cia mazai nuostabos manau kels. Toyotos apynaujos taip paciai osia su arkom jeigu ka... Pries zviegiant kaip visi nuskriausti ir nusivyle su izoliacija ir kitais navarotais, atsiminkim, kad cia jo klase neaiski... Crosoveris, Niva, Caddy, nesuprasi. Variklis 2.0x 116kw ir AT deze. Variklis super, vidutines 10 litru, ziema saules paisant bako vidurki turejau 12.5 benzo. 4 begiu greiciu deze, nera gudriausias gaminys, bet bent jau patvarus, bekeles ne problema jom. Garso aparatura groja super. Kenwood sistema su zemais dazniais, skambesiu perspjauna neviena. Vairuojas labai maloniai, sedisi labai patogiai,vietos pakanka, blauzdu, barzdu, ar alkuniu niekas netrina net ir didelio ugio asmenim. Minusas kaip ir daugumos apskritai tokiu metu masinu, rudys. Kas met reik prisiliest tai ten , tai ten. Taigi gerbiamieji, jeigu islipote is silkutes 88 metu ir ieskotes naujesnes. Sis jum netiks, nes silke tu metu tikrai tyliau vaziavo. Remontas paprastas, daliu kainos normalios,, patvarumas geras. Ar su 150k prabegu ir sutrintu salonu ar su 300k ir idealiai islaikytu salonu pirkt rinktis jum.
Pilnas atsiliepimas...
2019-04-11
Patikimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, patikimumas, tankas
Garso izoliacija, šūdina muzika, barškančios plastmasės
Mano auto 2,5 xt. Sąnaudos nespaudžiant 15 dūjų. Garso izoliacija tragedija, viskas barška, žvirkeliu važiuojant reikia statybininko ausinių. Plastmasės iš 1 golfo laikų. Muzika tragedija. Bet niekad nelūžo, geras pravažumas ir gera trauka. Geras patikimumas. Blogas matomumas. Mano ūgis 188 cm, tai niekaip negalėjau atsireguliuoti sėdynės. Mažai vietos kojom, pastoviai trynė dešnią blauzdą į plostmases. Na sakyčiau jaunuolio mašina :)
Pilnas atsiliepimas...
Miškinis | 2015-02-26
Subaru Forester 2003 m. USA, mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, geras pravažumas
Nėra garso izoliacijos, kietoka pakaba, mėgsta rudyti
Benzas/dujos 2,5 l variklis, nors pagrinde važinėju ant benzo. Pakankamai smagus, galingas automobilis(121 kw), geras pravažumas. Minusai - labai prasta garso izoliacija, bent jau man - kažkokia kietoka pakaba. Elektronikos nėra prikišta daug tai ir problemų didelių dar kolkas nebuvo 2,5 l benzinas/dujos, 121 kw. Kiek girdėjau atsiliepimų daug labiau apsimoka imti šį variantą, nei 2,0 l 92 kw. su varikliu buvo problemėlių nes buvę savininkai važinėjo kaip sakoma "kol mašina važiavo", tada nutarė parduot.Teko keist nemažai detalių, bet atsiėjo pakankamai nedaug. didesnių nusiskundimų dėl variklio neturiu. 2,5 l variklis pakankamai rajus, bet neskraidant nereikės važinėt nuo degalinės iki degalinės Nusipirkę varykit į servisą (ypač 2002 - 2003 m. modelius) atlikt apžiūrą, sužiūrėt kas nusidevėję. Nu bet čia kaip su kiekviena nenauja mašina. O šiaip vieną kartą susitvarkius visus nesklandumus Forester kaprizų nerodys
Pilnas atsiliepimas...
SUBARU.,, | 2015-02-07
subaru forester 2.5.aut.2006m.JAV.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PRAVAZUMAS,PATIKIMUMAS.PATVARUMAS.
KOMFORTO IR GARSO IZOLIACIJA GALIETU BUTI GERESNE.
turim auto jau 6metai,tai tikrai patvari masina,per ta laika neturiejome jokiu rimtu gedimu,keiti tepalus,filtrus ir vazioji. duju mieste apie 15lt.rinkausi automata diel to,kad pries tai turieta mechanine .dieze,prabuksavus tuoj pakvipdavo sankaba,ko pasekoje teko ja keist, su automatu jokiu bedu jau 6m vaziojam bet kur ir bet kaip ir jokiu bedu.gal kiek mazoka vietos gale siedintiems,garso izoliacija galietu but geresne.pakaba tikrai lb patvari keitem galini guoli ir priek sarnyra nuvaziota apie 100000km ir tik tiek.persiedus is vokiskos auto net stebina tas jog nieko nereikia taisyti.pravazumu ji pranoksta visas xc90,x5,ir visi kt plentiniai.tiesiog reikia ji pabandyti ir suprasit kaip ji vazioja, tik2,5 neturbininis.galios jam uztenka,masina niera sunki,voztuvu reguliavimas paprastas ir pigus,ko nepasakyciau apie 2,0 3.0 ir turbininius motorus,2.0 automatas per silpnas, 3,0 aut ne ekonomiskas. tepalus reikia kartas nuo karto paziurieti akstais sukiais pavalgo tepaliuko.kalba eina iki 2009m. variklis dirba lb tyliai .neturi girdietis jokie garsai. auto siuntemes is JAV,buvo truputi musta i sona,sutvarkius.turiu masina su 12000kmrida kaip nauja.dabar po 6metu 130000km rida panauduota ,bet stovis idealus. keitem galini guoli 200lt su darbu.sarnyras apie 89,filtrai su tepalais ir darbais apie 340lt .zvaklaidziai apie 220lt orginalai,zvakes iridines NGK po 47lt vnt,,voztuvu reguliavimas,tarpinikes ir darbas 250lt per ta laika daryta tiek , cia daug ar mazai per 6m as nezinau. PIRKTI JEI TOKIO REIKIA.TIKRAI NEPASIGAILIESIT.UZMIRSIT KUR SERVIZAI JEI NESUVAZINIETA NUPIRKSIT.IS JAV GALIT RAST TIKRAI PADORESNIU NEI CIA.
Pilnas atsiliepimas...
Foresteris | 2014-01-24
Subaru Forester 2.0 MT mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoja bet kaip, veža bet kada ir bet kur, negenda
Komfortas minimalus, garso izoliacijos - nėra
Automobilis kuris užsiveda, veža ir nuveža visur, visada, nepriklausomai nuo kelių (ar jų nebuvimo), oro sąlygų, mėnulio fazės ar dar ko nors. Visada vairuoji atsipalaidavęs ir neraudi dėl prasidėjusios pūgos, plikledžio, žvyrkelio, pievos, miško rudenį ar dar ko nors. Tiesiog važiuoji savo reikalais. PASTABA: jei žiemą, autostradoje pastebėsite, jog važiuodami 110 - 120 km/h lenkiate visus it stovinčius - švelniai išbandykite stabdžius. Tikėtina suvoksite, jog už lango grynas plikledis. Tik jūs dar nebuvote pastebėję. Iš pažiūros didelis, viduje mažiau nei galima įsivaizduoti. Aukštesniems kaip 185 cm siūlyčiau žiūrėti kitus variantus. Komfortas - jo čia tik tiek, kiek reikia praktiškame SUV ir nei gramu ne daugiau. Garso izoliacija - na .... jos čia tikriausia nėra. Bet, anksčiau išvardinti privalumai tai atperka, o ir su laiku - įpranti, muzika garsiau pasileidi. Variklis - nuostabus. Kaip ir priklauso SUBARU. "Raudonoji" apsukų riba prasideda nuo 7500 rpm :) Iki 3000 rpm - gyvas nuo 3000 iki 5000 mažiau entuzijazmo nuo 5000 iki 7000 uždainuoja pilna gerkle, vėl spaudžia į sėdyne. Kuro sąnaudos: 160-180 km/h 13-16 L; 90 - 105 km/h su baku nauvažiuoju į Taliną ir dar sekančią dieną važinėju iki lempai užsidegant. Esu pasiekęs 7,7 L ilgose kelionėse. Mieste - iki 10 - 11 L ramiu važiavimu, iki 12 "netaupant". Kaštai: nuo 0 iki 270 000 km. Kainos originalių dalių ir nepigių servisų. 3 komplektai stabdžių diskų. Nuo 800 iki 1200 Lt. Su viskuo. 2 paskirstymo diržai su visais guoliais ir t.t. Nuo 1200 iki 1800. Su alyvom, filtrais, skysčiais ir t.t. Kaip madingai vadinama - pilnas aptarnavimas :) 1 žvakių keitimas - nepamenu. Tikrai ne kosmosas, bet ir ne 200 Lt. 3 komplektai stabilizatoriaus gumų ir po viena kitą antgalį kokį nors. Nuo 250 iki 350. Pakeis bet koks savamokslis girtas šaltkalvis. Visi remontai. Amortizatoriai, generatoriai, sankabos, guoliai ir visi kiti mazgai - gamykloje įmontuoti ir sukasi iki šiol. Tiesa - pradėjo durniuoti kažkokia antrinė (išnetamųjų dujų) turbinaitė, kuri vykdo EU išmetamųjų dujų mažinimo programą ir niekaip su važiavimu nesusijusi. Tiesa - bjaurybė uždega skydelyje Engine Check lemputę, kas šiek tiek vargina akis ir deaktyvuoja CRUISE CONTROL. Ir lemputės artimųjų šviesų - perdega nuolatos. Visada turiu atsarginę "bardačioke" ... Minusų turi kiekvienas auto, bet kai matau kolegas su naujom tojotom ar mazdom po metų laiko besikeičiančius pvz guolius (pagal garantiją), tai kažkaip jų nesuprantu. Su Foresteriu - tokių (jokių) klausimų tiesiog nebūna. Varykit į servisą, junkit prie kompo. Automobilis paprastas, viskas pasimatys detalios apžiūros metu ir pravažiavus. Originalių dalių kainos pas pigesnius dilerius - tikrai normalios. Ir tarnaus tos dalys ilgiau nei reikės keisti.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-10-22
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, pravažumas, lengvai valdomas ir prižiūrimas
Jei pirkti Lietuvoj važiuotą - rūdys, garso izoliacija :), nėra ekonomiškas
Sveiki, pirkau automobilį prieš beveik 8 mėnesius. Pirkau devėtą iš Lietuvos. Kadangi, subaru neturi bendros sistemos pasirodo Europoj, todėl, be abejo pirkti iš užsienio, ypač vakarų europos devėtą auto - tas pats kas pirkti katę maiše, nes nelabai pagal VIN ką ten pasakysi. O carfax europoj nelabai veikia. Buvo alternatyvų iš USA, tikrinau aišku per carfax. com, tai ačiū dievui, išleidau tik po 100 lt grubiai už patikrintą auto, tačiau ten jau lavonėliai konkretūs buvo :)). Gink dieve, nesakau, kad visos tokios iš ten ateina, tiesiog užšokau matyt :). Tai, galų gale po keletos atmestų lietuviškų forikų (irgi kai kurie padrožtus gerokai bando prastumt, arba tuos kurie apie 100000 nuriedėję ir reikia jau daug ką ten keistis), pasiemiau 2006 metų galo, juodas, naujas pirktas Lietuvoj, prižiūrėtas JMA, o po to subaritoj. Kur tęsiu tradicijas ir lankaus iki dabar :). Pramynęs buvo 135000, dabar jau 160000 įsukom su šeima. Motoras 2,0 ltr/ 157 ag. automatas, bo mechaninės neberadau neblogos tuo metu. Nu ką gi, sakau kad gera mašina :). Salone pirkdamas jau nesitikėjau super izoliacijos, odinės sėdynės - patvarios, nors priežiūros irgi reikia kaip ir viskam. Plastmasės - barška, pakaba gana kieta. Bet tai yra tokia mašina, skirta laukais ir žvyrkeliais važiuoti. Kaip sakant prioritetus reikia dėliotis prieš perkant, o ne po to :)). Variklis irgi gražiai po turėto dyzelio urzgia, bet srėbė apie 14 mieste benzo, tai įdėjau iškart dujas ir no problem kol kas. Veikia kol kas viskas gerai ir esam patenkinti, nes nuveža kur reikia. Paprastas palyginimas, jei seniau tekdavo valtį guminę nešt ant pečių iki prūdo +- kilometrą, tai dabar davažiuoju per ganyklas prie pat :)). Turi aišku ir minusų ir specifinių gedimų. Kadangi firmoj šefas crv kelintą jau turi tai palyginus, pravažumas į vienus vartus subaru naudai :). Biškį knisa tai 4 bėgių automatas, zaraza biškį flegma. Pirkau lietuvišką - aišku teko traukt rūdis, kadangi blėkos nėra labai storos ir dengti dinitroliu. 2,0 157 arklio galios. Benzas/dujos, automatas. Automatas kaip sakiau lėtas, bet sako patvarus. Mieste buvo apie 14 benzo, trasoj 100 - 120 vaziuojant - apie 10 ltr. Dejau BRC dujas tai apie 15/11 dabar ir problemų nematau kol kas. Nu jo tiesa, gasdino ten mane, kad čia labanakt bus motorui sės vožtuvai ir t.t. Kiek kalbėjau su subaritos meistrais, tai +- 1000-1500 lt. reguliavimas, kas 50.000 kažkur. Tai nėra tai baisu. Variklio galios užtenka, bent man, kur reikia - ištraukia. Nėra jis ten spartuolis, labai charakteris man į hondos vtecą panašus - aukštuose sūkiuose gerai traukia. Turi kaip ir visa technika minusų aišku. Pirmas dalykas tai sakau kad palyginus su 2,5 motoru brangesnis vožtuvų reguliavimas. Antras dalykas, antrinio padavimo vožtuvas. Jo keitimas apie 2000 lt kainuoj, įtakos jis nedaro kai pareina, grynai dėl ekologijos, tačiau atjungia cruisą automatiškai :/. Skaičiau angluose perprogramuoja kompus ir no problem, kol kas pas mus to nėra. Jei prižiūrėta ir laiku keiti ką reikia - nėra ten mistikos ir fantastikos. Lyginant paprastai su prieš tai turėta opel meriva dyzeliu - tai subaru pigiau išeina išlaikyt. Ties 135000 keičiau tepalus apie 150 lt, dežėj irgi apie 100, tiltuose irgi 100 berods. Kaladės priekyj - apie 150 lt, keitimas apie 60 lt, gale barabanai stovi tai keitimas apie 70 lt. Po to kitas momentas yra su galiniais amortikais. Kadangi europiniams galiniai reguliuojami tai +- 1500 lt vienas, tai jau keisti buvo mano į amerikonus. Tai gale dar paduškas po spyruoklėm po 50 lt keičiau, nes biškį galas sėstelėjęs buvo. Dengiau dinitroliu, traukė rūdis, kadangi tradiciškai ties arkomis pakilnoti dažai buvo tai čia kaip rasi pas ką, pats apie 1000 mokėjau Vln. Dar porą antgalių traukių keičiau, tai ten irgi nieko rimto. Padangos kiek žiūrėjau tai 4x4 indeksu eina, standarte apie 2,6 atmosferos pučias, tai kainuoja :) Patvari ir gera mašina. Pirkau už 27000, dabar aišku kaina mažesnė. oi čia Kryžiaus keliai nueiti. Pirma - nusiramink ir nepirk pirmos :). Pats iš gal 8 ar 9 tik pasiemiau :/. Ir iš karto nusiteik - nori turėt gerą auto - žinok kad čia tokį rasti yra darbas. Jei perki kad ir Lietuvoj iš USA atvarytą, užsiregistruok prieš pirkadamas carfax.com, tai už 100 lt gausi informacijos +- apie aptarnavimus ir pan. Lietuviškas jei perki - persiskambink prieš pirkdamas su vin kodu per JMA, Autoerdvę, subaru atstovybes, +- žinosi informacijos apie konkretų auto. trečia. Esmė - vežk į servisą prieš pirkdamas, jei pardavėjas nesutinka - siųsk pats žinai kur tada jį :). Atstovybėse apie 200 lituoklių man atrdodo kad kainuoja. Elektroniką su pc gali irgi čekint, nes išvengsi artimiausiu metu kad ir liamda zondų (stovi du vienas 850 kitas 150 lituoklių) keitimo. Jei su dujom - irgi žiūrėk ar nereiks vožtuvų iškart reguliuot ir panašiai. Pas kėbulistus nepatingėk pavažiuot - lai apžiūri arkas ir t.t. Sekmės, mašina - tikrai verta dėmėsio.
Pilnas atsiliepimas...
Depeshas | 2011-08-10
SUBARU FORESTER 2003 AUTOMAT 2.5 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
STABILUS, DINAMIŠKAS, SAUGUS, PRAVAŽUS, PATIKIMAS
NEPAKANKAMAI IŠPILDYTAS DIZAINAS
AUTO GAN DINAMIŠKAS, YPAČ EFEKTYVUS VAŽIUOJANT EKSTREMALIOM SĄLYGOM. SALONAS PAKANKAMAI ERDVUS, PRIEKINĖS SĖDYNĖS PATOGIOS, GALINĖS KIEK PER STAČIOS, BAGAŽINĖ TALPI. APDAILOS MEDŽIAGOS PAPRASTOS, BET PATVARIOS. VAŽIUOKLĖ PATVARI, PER 6 METUS EKSPLOATACIJOS PAKEISTOS KELIOS STABILIZATORIAUS TRAUKĖS, GALINIS RATO GUOLIS. PAPILDOMAI BUVO PADARYTA ANTIKOROZINĖ DUGNO DANGA, TAI DĖL RŪDŽIŲ PROBLEMŲ NEBUVO. PRIEKINĖ STABDŽIŲ TRINKELĖS DĖVISI GAN GREITAI, REIKIA PRIPRASTI MAŽIAU STABDYTI...TADA VISKAS O.K. VARIKLIS BENZININIS 2.5 L PAKANKAMAI GALINGAS, AUTOMATINĖ PAVARŲ DĖŽĖ 4 PAKOPŲ DIRBA TIKSLIAI, DEGALŲ SĄNAUDOS KIEK DIDOKOS: MIESTE 13 L; UŽMIESTYJE 11 L. GALIMA NAUDOTI TIESOGINIO ĮPURŠKIMO DUJINĘ ĮRANGĄ, DIRBA BE PRIEKAIŠTŲ. AUTOMOBILIS NEREIKALAUJA DIDELIŲ INVESTICIJŲ, SVARBU LAIKU KEISTI ALYVĄ IR PAPILDYTI AUŠINIMO SKYSTĮ. PADĖVĖTŲ AUTO IŠ EUROPOS KAINOS KIEK DIDOKOS, IŠ USA PAKANKAMAI NEAUKŠTOS. NUVERTĖJIMAS NEDIDELIS, PARDUOTI NESUNKU, YPAČ GERAI PERKA AZIJOS ŠALIŲ GYVENTOJAI. SUBARU VERTA PABANDYTI, REKOMENDUOČIAU DYZELINĮ AGREGATĄ
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt