Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volkswagen Passat platformos ir dalijasi su Passat daugeliu mechaninių mazgų. Tai yra šiuo metu didžiausias ir prabangiausias modelis Škoda gamoje. Nors Passat ant kurio bazės gaminamas Škoda modelis konkuruoja su panašiais į Ford Mondeo ir Peugeot 407 automobiliais, tačiau Superb pristatomas kaip alternatyva labiau prestižiniams BMW 3 Serijos ir Audi A4 automobiliams. 2006 metais Škoda Superb buvo atnaujintas – gavo naujas radiatoriaus groteles, naujus galinius žibintus, buvo atnaujintas ir interjeras. Įdomu tai, kad panašai kaip ir Rolls-Royce Phantom kai kurie Superb modeliai turi netgi specialų dėklą lietsargiui galinėse durelėse.
Superb yra prestižinis Škoda automobilis gamintas ant 10 centimetrų pailgintos SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Patalpino: Linas | 2012-03-02 |
Superb po 310000km |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Ekonomija, komfortabili pakaba, dinamikos/kuro sanaudų santykis
Galinis dangtis, nekokybiškos vidinės durų rankenos.
|
Bendras automobilio aprašas |
Norėjau pratęsti atisliepimą apie šį auto, kurį rašiau, nuvažiavus nuo 110 000 iki 190 000 km. Dabar ant spidometro beveik 310 000 km. Planuotos ir nuspėjamos išlaidos: visi diržai, pakeista priekinė pakaba, stabdžių diskai su kaladėlėm, sankaba su smagračiu. Kas nustebino po tokios ridos: akumuliatorius vis dar gamyklinis, visi ratu guoliai, rankinio trosas, stabdžių šlangutės, xenonų leputės taipogi, duslintuvas atrodo kaip naujas, vairo oda beveik be nudilimo požymių. Neplanuotos išlaidos: nupuvo po abiem veidrodėliais LED pašvietimas ( 200 Lt vieno kaina), pakeistos abi granatos, nors apsauginės gumos nebuvo suplyšę, žiemą, kol neįšyla pečiukas, pradėjo cypčioti salono ventiliatorius ( keičiasi katu su klimos bloku, taigi nepigus malonumas), lupasi visos keturios vidinės durų rankenos, nudilo pavarų svirties lakas su pavarų žymėjimu, bet oda sveika ir visa kita solone vos ne kaip naujoje, pakeistas vairuotojo durų lango pakėlimo mechanizmas, kuro siurblys. Kas dėl kėbulo, tai daugiausia nervų sugadino bagažinės dangtis. Po autoįvykio ARX-as jį pakeitė nauju. Praėjus metams aplink numerio apšvietimą žiauriai pradėjo kilti rūdys. Sua ARX-u taip ir nepavyko susitarti, ko pasiekoje nupirkau laužyne passatini, pakečiau lemputes su tvirtinimu ir bėdos nebeliko. buvo pradėję kilti rūdys virš priekinio stiklo, bet čia irgi ne gamintojas kaltas, o šūdarankiai, keitę skilusį priekinį stiklą. Taigi reikėjo vėl išimti stiklą, viską tvarkyti ir perdažyti stogą. Sekantį kartą, kai keisiu stiklą, kad nedaryti senos klaidos, reikės surasti laiko ir šalia stovėti pačiam. Kas dėl elektrinės dalies, jokių problemų neišlindo. Sumuojant, per 300 000 km, auto jokių siurprizų nepateikė, kelyje niekad nepavedė. Didžiausios išlaidos buvo sankabos komplektas 2700 Lt (prie 280 000km), priekinė pakaba 1300 Lt ( prie 200 000km), kuro siurblys 900 Lt ( prie 300 000km). Grynai gamyklinės "nededielkos"- galinio dangčio korozija aplink numerio apšvietimą ir vidinių durų guminės dangos lupimąsis. Sudėjus mano abu atsiliepimus į krūvą, gal kam nors bus naudinga susidaryti vaizdą apie šį automobiliuką, perkopus 300 k km. |
Variklis |
Nei varikliui, nei turbinai nieks nedaryta. Per 310 000 keistos tik pakaitinimo žvakės ir aptarnavimai kas 15000 km. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
2006 metais uz 2 metu sanumo mokėta 45 k Lt, dabar, manau kainuoja dvigubai mažiau. |
Patarimai perkančiajam |
Kaip visom auto. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 78)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Superb TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis