Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Volkswagen Polo Mk IV ir Seat Ibiza. Fabia sėkmė iš dalies yra dėl to, kad automobilyje plačiai naudojamos Volkswagen mechaninės dalys, tačiau dėl prastesnės įrangos Fabia kaina yra gerokai mažesnė nei pusbrolių iš Volkswagen grupės. 2003 metais buvo pristatyta Fabia vRS pažymint Fabia modelio debiutą WRC čempionate su dyzeliniu varikliu. Tai buvo vienas pirmųjų sportiškų hečbekų su dyzeliniu varikliu. VW gamybos variklis yra 1.9 litro (Pumpe-Duse Turbocharged-Diesel) su 130 AG (96 kW) galia ir 310 Nm sukimo momentu prie 1900 rpm, komplektuojamas su šešių greičių pavarų dėže. Škotijoje šis automobilis buvo pripažintas 2003 Metų Dyzeliniu Automobiliu. Oficialiai automobilis greitinasi nuo 0 iki 100 km/h per 9.5 sekundes, tačiau pakoregavus variklio valdymo kompiuterį buvo išspaustas ir gana įspūdingas rezultatas ~ 7.0-7.5 sekundžių laikas. Laidoje “Top Gear” buvo testuota vRS versija, kuri pasirodė besanti greitesnė nei panašios kainos MINI Cooper.
Škoda Fabia yra kompaktinės klasės automobilis pakeitęs Škoda Felicia modelį. Fabia buvo gaminama hečbeko, universalo ir sedano kėbulais. Tai buvo pirmas modelis, kuris naudojo Volkswagen A04 platformą, kuria dalijasi su SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
M.B.
LTU, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 24
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
LTU, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 24
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: M.B. | 2010-02-19 |
variantas tarp Polo ir Golf |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
praktiškas kėbulas, įperkamos dalys, puikūs Volkswagen koncerno dyzeliai, gera pasiūla rinkoje, erdvus vidus, subalansuotas važiuoklės darbas
daug smulkių gedimų (ypač elektros ir priekinės pakabos), elektrohidraulinio stiprintuvo, sankabos gedimai. 1,2l variklių uždegimo ričių gedimai, kala škodinių 1,4l 60 ag variklių vožtuvai, barška plastmasės.
|
Bendras automobilio aprašas |
tai viena tinkamiausių mašinų važinėjimui mieste. kėbulas gana nedidelis, bet ir ne per mažas, labai norint galima sutalpinti 5 keleivius, patogiai įrengta. labai praktiška (kėbulas ir chečbeko, ir sedano, ir universalo tipo). kas gali nuvilti, tai prastas ir pilkas škodos įvaizdis, prasta salono medžiagų apdailos kokybė (nors surinkimas kone idealus). universalas ir sedanas kelyje būna nestabilūs. labai nervina šio gamintojo naudojama strategija - parduoti mašinas, kurios neturi elektros įrangos, o pačią mašiną perki už tokius pinigus, už kuriuos išeina gerai sukomplektuotas Fiat. taigi sunku surasti gerai įrengtą modelį.gali psisekti, kad mašina bus su ESP. deja, nors yra žmonių, manančių, kad VW koncerno produktai negenda, jie klysta. Fabia, pelniusi nemažai gerų įvertinimų, genda dažnokai, bet jos gedimai nesudėtingi ir standartiniai. dažnai neatlaiko elektra, pavarų dėžės, nervina volkswagenų paveldėtos ir Škodoms perduotos silpnos pakabos ligos (greitai atitarnauja stabilizatoriaus jungtys). |
Variklis |
tai nėra sprinterė, bet vairuotojų poreikius gali patenkinti. benzininiai varikliai yra patikimi, bet kaip ir visų VW koncerno varikliai - mėgėjai gerokai pavalgyti. nerekomenduoju Škodos gamybos variklio, kuris yra 1,4l 60 ir 68 ag benzininių agregatų - jie pasenę ir lėti, dažnokai genda. bėkit šalin nuo 1 litro ir 1,2 litro variklių - jie silpni, HTP variantas turi tris cilindrus, bet neturi nei ekonomijos, nei traukos. prakeiksit šią mašiną, jei gailėsite pinigų galingesniems varikliams, kurie ekonominiu atžvilgiu netgi labiau pasiteisina. geriausias benzinins agregatas - 1,4 volkswagen 16v 75 ag. optimali trauka ir normalios benzino sąnaudos. norintys jaustis tvirtai ir negailintys pinigėlių benzinui gali įsigyti 2,0l versiją su 85 kw - patikima ir patikrinta Passatuose. ir vėl galiu užknoisti su dyzeliais, bet deja jie ir yra geriausi ir patikimiausi. galima pirkti bet kurį, netgi versiją SDI (47kw) - "neužmušama", bet lėta, užtat superekonomiška. visi kiti 1,9 l dyzeliai su turbinomis - 77 ir 96 kw - laiko patikrinti VW AG agregatai su pumpe duse įpurškimo sistema. jų trūkumas - traktoriškas darbas, per garsus darbas. kartais pasitaiko gedimų su užvaikytomis turbinomis ir oro srauto matuoklių, purkštukų gedimais, bet tai būna retai, nebent pilamas buvo tik prastas kuras. 1,4 tdi versijos vertinamos skirtingai - vieni giria jas už ekonomiją (iki 4 l 100km) ir praktiškumą, kiti peikia už vangumą ir šlykštų jo garsą. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
mašina nuvertėja, tačiau mažiau už kai kuriuos klasės konkurentus. jos esminis trūkumas - neišbaigtumas ir nuobodumas. daug kas geriau rinktųsi prancūzą, italą ar japoną vien dėl to, kad Fabia neturi jokio technologinio potencialo ir žaismo. servisuose ne itin gerai vertinama, nes genda elektros mazgai ir pernelyg dažnai genda priekinė pakaba. laimei, dalys pigios ir remonto darbai nebrangūs, nesudėtingi. sankaba galima nupikrti ir pigiau nei 500lt, amortizatorius (priekis) - 350lt., priekinė fara kainuoja iki 200lt. (neoriginalios dalys). |
Patarimai perkančiajam |
patariu pirkti vien todėl, kad lengva remontuoti ir nebrangu eksploatuoti ir taisyti. nepirkite pirmų gamybos metų versijų ir venkite silpnų variklių, pasitikėkite tik VW varikliais. Dyzeliai puikūs, tačiau daug kam gali nepatikti jų burzgimo garsas ir triukšmingumas, mašinos prastoka dinamika. tiesa, sunku rasti dar geros būklės dyzelį. azartiškiems verta paieškoti retos RS versijos su galingiausiu 1,9 tdi 96 kw dyzeliniu varikliu. ypač patikrinkite sankabą ir prastai besijunginėjančią pavarų dėžę (liga, perimta iš VW - sinchronizatorių nusidėvėjimas). visa kita - paprastai tvarkoma ir gana "Liaudsvageniška" |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 33)
Skoda modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Mini | Citigo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Fabia | Fabia | Fabia | Fabia | ||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Rapid | Scala | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Octavia | Octavia | Octavia | Octavia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Superb | Superb | Superb | Superb | ||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Kamiq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Yeti | Karoq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Enyaq | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Kodiaq | Kodiaq | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Roomster | |||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Praktik | |||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Skoda Fabia TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis