Markės
1487 iš 1911
Renault Espace, (IV) 2002 - 2014
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Erdvus, praktiškas salonas
  • Ekonomiški dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Sėdynės nesusilanksto į plokščią paviršių
Ketvirtos kartos Espace pristatytas 2003 metais buvo pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje. Nauja transporto priemonė buvo taip pat pirma turinti visą kėbulą gaminamą tik iš plieno. Automobilis tęsia naują Renault dizaino kryptį, kurią pradėjo Vel Satis ir Avantime modeliai. Interjeras kaip įprasta pasižymi įvairiomis konfiguracijomis - galines sėdynes galima lengvai išimti ir įstatyti atgal, bei nustatyti į bet kokią pasirinktą padėtį. Kiekvienos sėdynės atrama, ją sulenkus, tampa labai patogiu staliuku žaidimams, skaitymui arba valgymui. Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmas Espace suprojektuotas ir gaminamas pilnai Renault kompanijoje.

Automobilis pasižymi puikiu saugumu. Laidoje „Fifth Gear“ buvo atliktas susidūrimo testas su 1990 metų visureigiu Land Rover Discovery abiem automobiliams važiuojant 64 km/h greičiu. Susidūrimo pasekoje Land Rover Discovery akivaizdžiai nukentėjo labiau nei vienatūris.
Lankytojo
reitingas
3.3

Atsiliepimai įvertinti 36 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: Dzūkas | 2011-08-25
Renault Espace IV; 2003m; 1,9 dci
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Komfortas, saugumas, apsauga nuo ilgapirščių, automobilis kelionei geru keliu su šema
Variklio ir elekronikos prietaisų nepatikimumas
Pagaminimo metai: 2003
Variklio darbinis tūris, l: 1,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Komplektacija Expresion automobilis iš Belgijos: 5 sėdimos vietos su galimybe įkišti dar 2 sėdynes; vairo stiprintuvas; stabdžių antiblokavimo sistema; rankinis stabdys el. pavara; oro pagalvės 6vnt.; tonuoti stiklai; prabuksavimo sistema; 6l.mechaninė greičių dėžė; kondicionierius su autoklimato kontrole; užpakalinis stiklas šildomas su stiklo valytuvu; veidrodėliai elektriniai vairuotojo šildomas. Radio magnetola įmontuota panelėje gamyklos su bagažinėje stovinčiu CD keitikliu (turi kodą, kurį pardavėjas turėtų žinoti); išorinis termometras -daviklis dešinės pusės veidrodėlyje; automobilio užvedimas ir centrinis užraktas valdomas kortele, ratų oro slėgio davikliai - nuo temperatūros poveikio jautrūs ir gali dezinformuoti - nusipirkau mechaninį slėgio matuoklį. Priekiniai žibintai halogeniniai, kiek supratau pirmas šeimininkas priešrūkinius žibintus įsidėjo papildomai. Važiuojant atbuline eiga nepakankamas apšvietimas, ko pasekoje būtų gerai parktronikas, kurio komplektacijoje nėra. Kelyje automobilis komfortabilus mėgaujiesi erdve. Priekinėje panelėje daug stalčiukų. Keliauti 6-7 žmonėms būtų geresnis Grand Espace variantas ir su galingesniu varikliu. Kaimo keliais ir bekele su automobiliu važinėti nerekomenduočiau.
Variklis
dci 88kW/1870cm3 su turbina; pirmas įspūdis - švelnus pajudėjimas, netinkamas sportinio stiliaus važiavimui - turbinos veikla pasijunta po 2000 apsukų. Ekonomiškas, tylus, "mėgstantis" sintetinę ELF 5W40 alyvą (matyt pirmas šeimininkas dėl šios priežasties ir pardavė, kai rida 124598 km). Varikliui buvo išvalytas alsuoklis, EGR vožtuvas, įsiurbimo kolektorius ir pakeista pagrindinis paskirstymo diržo komplektas, vandens pompa. Apdorojus Xado variklis tapo tylesnis pastovesnis darbas, bet apetitas tepalui liko. Ties 133564km rida motoras užkalė (diagnozė sugedusi grandininė tepalo siurblio pavara). Išardžius variklį rasta - užsikoksavę žiedai, cilindruose išdrožos, tepalo slėgio siurblys apgailėtinos būsenos - paskendęs suodžiuose (čia prailginto tepalo keitimo kas 30000km ciklų pasekmė ir EGR sistemos buvimas). Po remonto variklio apetitas tepalui neišnyko - žarnose prie turbinos rasta ELF alyva - laukiamas turbinos remontas arba keitimas...
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Tepalai varikliui tik sintetiniai 5W40. Naujos originalios atsarginės detalės brangios. Autolaužynuose detalių negausu. Esant 136053 km atsisakė vakuuminis stabdžių stiprintuvas Pvz.: naujas vakuuminis stabdžių stiprintuvas Lietuvoje 1800-1400Lt. Autolaužyne 150-250Lt Angliškas variantas netinkamas. Gerai suremontuoja tik autorizuoti Renault servisai arba specializavęsi meistrai (motoristai, stabdistai ir t.t.). Po kapotu variklio erdvės užtenka tik tepalui ir eksploataciniams skysčiams pakontroliuoti. Remonto atveju turbiną galima pamatyti tik įkišus moterišką ranką per veidrodį. Šiaip auto nuo korozijos apsaugotas - sparnai plastmasiniai, priekinis kapotas aliuminio, durelės cinkuotos plieno. Korozijos židinių nepastebėta.
Patarimai perkančiajam
Jeigu esate Renault fanas ir automobilio formai neabejingas, tai automobilis Jūsų šeimai.
Mano automobilio nuotraukos
PadidintiPadidinti
Įvertink šį atsiliepimą (viso 36)
Renault modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini TwingoTwingoTwingo
  Maži  ClioClioClioClio
   ZoeZoe
  Kompaktiniai  MeganeMeganeMeganeMegane
  Fluence  
    Megane E-Tech
  Vidutiniai LagunaLagunaLagunaTalisman 
  Dideli SafraneVel SatisLatitude  
  Kupė   Avantime   
  Roadsteriai   Wind  
  Mini krosoveriai    CapturCaptur
    Scenic E-Tech
  Krosoveriai    KadjarAustral
   Arkana
    Rafale
  Visureigiai   KoleosKoleos
  Pikapai    Alaskan 
  Mini vienatūriai  ScenicScenicScenicScenic 
  Modus  
  Vienatūriai   Grand ScenicGrand ScenicGrand Scenic 
  Dideli vienatūriai EspaceEspaceEspaceEspaceEspace
  Daugiatiksliai  KangooKangooKangoo
  Komerciniai  MasterMasterMaster
  TraficTrafic
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt