Markės
1474 iš 1912
Porsche Panamera, (971) 2016 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.57% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Itin dinamiškas
  • Salonas prikimštas aukštųjų technologijų
  • Komfortiškas, bet smagus vairuoti
  • Kokybiškai pagamintas
TRŪKUMAI
  • Mažiau erdvės salone nei įprastuose sedanuose
  • Brangus išlaikymas
  • Brangus nusipirkti
  • Kad ir koks geras, bet Porsche Taycan yra pranašesnis
"Plug-in hibridinis variantas 0-100 km įsibėgėja per 4,6 sekundės, o jei reikalingas išties greitas limuzinas – Panamera Turbo versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundes"
Panamera yra sukurtas kaip sportiškesnė alternatyva dideliems prabangiems sedanams tokiems kaip BMW 7 serija ar S klasės Mercedes-Benz. Ir nors tai yra penkerių durų hečbekas, šis automobilis neturi nieko bendra su kitais mums žinomais hečbekais tokiais kaip kad Audi A3 ar VW Golf. Juk net lėčiausias Plug-in hibridinis variantas 0-100 km įsibėgėja per 4,6 sekundės, o jei reikalingas išties greitas limuzinas – Panamera Turbo versija 100 km pasiekia vos per 3,6 sekundes. Viduje automobilis keleivius pasitinka erdviu ir prabangiu salonas skirtu keturiems aukštiems suaugusiems. Priekinės panelės stilius išliko itin panašus į pirmtako, nors ir “atsikratė” aibės mygtukų centrinėje konsolėje, kurie kažkada “puošė” pirmos kartos Panamera. Dabar infosistema valdoma lietimui jautriu ekranu. Prietaisų skydelyje rodmenys projektuojami elektroniškai nors savo raiška ir aiškumu ir negali prilygti Audi naudojamiems. Interjero kokybė pribloškianti – praktiškai kiekvienas paviršius yra padengtas oda arba kitu itin kokybišku padengimu. Iš išorės automobilis nedaug pasikeitė – Porsche nusprendė neieškoti naujovių, tad automobilis išlaikė lygiai tokią pačią formą, priekinės dalies dizainą, tik galiniai žibintai tapo tokio paties stiliaus kaip ir kitų neseniai pasirodžiusių Porsche.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
Liutauras | 2023-05-03
Sąžiningas atsiliepimas apie Panamera 4S
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, dinamika, valdymas, saugumas, interjero dizainas, garso izoliacija ir komfortas
Patikimumas abejotinas, priežiūros kaina didelė, kaip ir degalų sąnaudos, multimedija veikė nestabiliai
Žinoma, tai puikus automobilis, kuriuo galima patogiai keliauti ir ilgesnėse kelionėse. Puikus dizainas, komfortas ir iti kokybiška salono apdaila. Geros dinaminės charakteristikos ir variklio trauka. Tačiau gan kaprizingas, pasitaiko nemalonių trūkumų ar nedidelių gedimų. Automobilis nėra skirtas miesto kamščiams. Pvz į įkalnę sunku įvažiuoti mažu greičiu. Dideli matmenys, labai nesmagu parkuotis siaurose erdvėse. Tikrai nepatarčiau pirkti šio automobilio be 360 kameros. Man pasitaikę gedimai: sugedusi beraktė sistema, ne pilnai veikiantis prietaisų skydelis, benzino kokybės daviklis, aušinimo sistemos vožtuvas, akumuliatorius. Esmė gal būtų tokia: tai kogero geriausias automobilis kokiu esu važinėjęs, bet labai kaprizingas. Idealiu atveju jei tai ne pirmas, ar gal net ne antras automobilis, tada viskas bus ok ir smulkūs trūkumai taip neerzins. Bet naudojant kiekvienai dienai… nuolatiniai parkavimo sunkumai, nuolatiniai apsilankymai degalinėse. Tikrai nedžiugins. Užmiestyje kas kita – ekonomiškumas priimtinas, galima pasimėgauti Porsche dinamika ir komfortu. Tai greičiau savaitgalio išvykų automobilis. Dar vienas pliusas – skirtingai nei daugelyje sportinių automobilių, tokių kaip M serijos BMW arba AMG Mercedes modeliuose Porsche automobilyje nesijaučia didelis greitis.
Pilnas atsiliepimas...
2022-10-19
Pažintis su Porsche Panamera 4 E-Hybrid Platinum Edition
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, bet kartu ir ekonomiškas, komfortiškas, bet kartu ir sportiškas, puikus tiek ant asfalto, tiek ant prastesnės dangos
Nitin erdvus salone ir bagažinėje
Štai jis juodas, įspūdingas automobilis ilgu pavadinimu. Ilgas automobilio pavadinimas žinoma daug ką pasako. Tai vienas įdomiausių Porsche kompanijos gaminių - visais keturiais ratais varomas, 2,9 litro turbo variklį bei hibridinę jėgainę turintis Panamera modelis. „Platinium“ komplektaciją išduoda 21 colio platininiai ratlankiai, tokios pačios spalvos šoninės oro įsiurbimo grotelės, o hibridinę jėgainę - žalsvos spalvos „e-hybrid“ logotipas ant šono, „Panamera 4“ logotipas žalsvu pagrindu ant bagažinės dangčio ir iš toli į akis krentantys žalsvi stabdžių suportai. Automobilio išskirtinumą dar labiau sustiprina blizgios juodos spalvos šoninių langų apdaila – tamsus automobilis atrodo grėsmingai ir solidžiai. „Platinum“ versijos interjeras taip pat atspindi pavadinimą: durelių slenksčių apsaugos pagamintos iš juodos spalvos šlifuoto aliuminio su „Platinum Edition“ logotipu, solidžiai atrodančios tamsios spalvos panelės ir durų apdailos bei trijų stipinų itin smagus vairas su juodais blizgiais intarpais. Komplektacijoje yra švelniai užsidarančios durys su pritraukėjais, elektra reguliuojamas vairas bei 14 krypčių reguliuojamos priekinės sėdynės. Patogią poziciją susirasti buvo nesunku, nors gal kiek norėtųsi, kad sėdynės pagrindą būtų galima pakelti dar šiek tiek aukščiau. Automobilis kaip įprasta Porsche yra itin ergonomiškas, vairuotojo pozicija gana žema, sportiška ir koncentruota, prietaisai pasiekiami lengvai, elektra valdomas vairas turi platų reguliavimo diapozoną, sportiškos sėdynės puikiai laiko posūkiuose ir yra patogios ilgesnėje kelionėje. Nors interjeras didele erdve nepasižymi, šviesos ir erdvės viduje suteikia du panoraminiai stoglangiai. Bagažinė taip pat nėra itin talpi, tačiau Panamera paskirtis kitokia – tai komfortiškas ir azartiškas vairuotojo automobilis. Itin naudinga prietaisų skydelio ir programuojamų valdymo mygtukų funkcija, taip pat programuojamas „head-up“ displėjus, kuriame galite susidėti jums reikalingas funkcijas. Prieš vairuotojo akis esantį prietaisų skydelį sudaro šonuose esantys du 7 colių įstrižainės informaciniai ekranai ir analoginis tachometras tradiciškai įmontuotas prietaisų skydelio centre. Rodmenis šoniniame ekrane galima patogiai keisti ratuku ant vairo, todėl šia funkcija naudojuosi nuolat stebėdamas kaip veikia hibridinė sistema, kuriais ratais varomas automobilis, vidutines kuro sąnaudas ir žinoma įjungdamas navigaciją. Beje kuro sąnaudas naudojant ir vidaus degimo, ir elektros variklį rodo 2 l/100km. Porsche automobilyje tai matyti labai neįprasta. Centrinėje konsolėje esantis didelis 12,3 colio įstrižainės ekranas leidžia matyti ir naudotis visomis infosistemos funkcijomis. Jas nesunku surasti ir jas valdyti per tiksliai veikiantį lietimui jautrų ekraną. Be to itin patogūs „shortcut“ mygtukai esantys centrinėje konsolėje – instinktyviai labiau norisi naudotis būtent šiais. Panamera 4 E-Hybrid važiavimo režimui pasirinkti naudojamas apvalus mygtukas esantis ant vairo. Pasinaudojus šiuo mygtuku ir informacine sistema galima pasirinkti ir konfigūruoti įvairius važiavimo režimus. Šis automobilis turi įprastus „Sport“ ir „Sport Plus“ režimus ir dvi hibridinio važiavimo parinktis – viena jų maksimaliai naudoja elektros energija, kita ją miksuoja su benzininio variklio galia. Žinoma geriausios dinaminės automobilio galimybės išvystomos pasirinkus „Sport Plus“ režimą, kuriame nuolatos veikia benzininis variklis. Elektros energija kaupiama ličio jonų baterijoje, kuri integruota galinėje automobilio dalyje po bagažinės skyriumi. Kelionė hibridine Panamera prasida elektriniu režimu, nors režimo valdymo ratuku galima iškarto pasirinkti „Sport“ ar „Sport Plus“ režimą ir pradėti važiuoti benzininio variklio pagalba. Naudodamas vien elektrą šis automobilis gali įveikti nemažą 50-60 km siekiantį atstumą. Be to Panamera efektyviai regeneruoja stabdymo metu išskiriamą energiją ir taip papildo baterijos atsargas. Panamera 4 E-Hybrid turi gražiai ir svarbiausia natūraliai skambantį 2,9 litro darbinio tūrio V6 variklį su dviem turbinomis. Vien tik benzininis variklis išvysto 330 AG galią ir 450 Nm sukimo momentą. Elektrinės pavaros galia siekia 136 AG, o jos išvystomas sukimo momentas net 400 Nm. Benzininio šešių cilindrų variklio ir elektrinės pavaros tandemas išvysto 462 AG galią, sukimo momentas siekia net 700 Nm ir visa tai automobiliui leidžia pasiekti maksimalų 278 km/val. greitį. Galia žinoma perduodama į visus keturis automobilio ratus, todėl Panamera pagreitis yra išties įspūdingas - iki 100 km/val. greičio įsibėgėja per 4,6 sekundės. Automobilis iš vietos startuoja puikiai – po kiekvieno bėgio perjungimo jaučiasi kaip 2300 kg automobilis šoktelna į priekį. Lenkiant pagelbės “boost” funkcija, kuria pasinaudojus automobilis greitai pažemina bėgį ir suteikia daugiau momentinės galios. Tiesa, tuo naudotis praktiškai nereikia, nes galios pilnai užtenka važiuojant bet kokiu greičiu ir bet kokiu režimu. Važiuojant elektra ir staigiau paspaudus akseleratorių už akimirkos įsijungia vidaus degimo variklis ir padeda išspręsti greitėjimo klausimą. Stabdžiai pas Panamera žinoma fantastiški, nieko kito iš Porsche ir negalima buvo tikėtis. Kas nustebino tai itin tolygus automobilio elgesys važiuojant žvyrkeliu – adaptyvi pakaba puikiai prisitaiko prie kelio nelygumų, kurių beveik nesijaučia.
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Dideli    Taycan
  Reprezentaciniai   PanameraPanamera
  Roadsteriai  BoxsterBoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai    Macan
  Visureigiai   CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911911911911911
911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
 911 GT2 911 GT2 911 GT2 
 911 GT3911 GT3 911 GT3  911 GT3
  911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  911 GT3 RS
  GT klasės 928    
  Supercar   Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė   CaymanCaymanCayman
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt