Markės
976 iš 1388
Opel Vectra 2002 - 2008
Opel Vectra, 2002 - 2008
528Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 28
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 79% Ne 21%
Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008Opel Vectra 2002 - 2008
Trečios kartos Vectra modelis buvo pristatytas 2002 metais su sedano, hečbeko ir universalo kėbulais, bei prabangesne versija pavadinta Signum. Naujas automobilis pasižymi geresnėmis valdymo savybėmis, tačiau jis vis dar kritikuojamas už pernelyg “lengvą” vairą, be to interjere naudojama daug indikatorių ir mygtukų, kurie trikdo dėmesį. Ar automobilio dizainas vykęs sunku pasakyti, tačiau automobilis kaip ir jo pirmtakai vertinami už praktiškumą ir patikimumą. Šio automobilio geri pardavimų rodikliai tik patvirtina tai. Pristatyta ir galingiausia versija OPC (Opel Performance Center). Šis ryškiai mėlynas automobilis turi įspūdingą 188 kW (252 AG) galią ir gali pasiekti maksimalų 250 km/h greitį. Vectra modelį 2008 metais pakeitė visai naujas Opel kurinys su nauju pavadinimu – Insignia.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 28
2017-04-09
Benzinas 2.2 direct
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, nemazai irangos - klimatronikas, autopilotas ir panasiai, ESP
11.5 l/100km benzino - labai neekonomiskas, duju irangos neina sumontuoti, nes kuro purkstukai stovi variklio galvoje.
Automobilis su tiesioginiu ipurskimu 11.5 l/100km benzino - labai neekonomiskas, duju irangos neina sumontuoti, nes kuro purkstukai stovi variklio galvoje, o ne ipurskimo kolektoriuje kaip kitose masinose. Po 2 savaiciu pardaviau kirgizui nes 11.5 l/100km benzino - labai neekonomiskas, duju irangos neina sumontuoti, nes kuro purkstukai stovi variklio galvoje, o ne ipurskimo kolektoriuje kaip kitose masinose. Dabar turiu 2.2dti, ja esu patenkintas. Pirkite dyzeli
2017-04-05
Opel Vectra C 2.2 Direct 2008 Facelift
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedideles kuro sanaudos, gera garso izoliacija, komfortas viduje
Tokiu nepastebejau, nebent truksta liuko :]
Pirktas vokietijoje Opel Vectra C 2.2 Direct 2008 Facelift pries 3metus su nemaza rida apie 250.000, gera garso izoliacija, pakankamai minkstai vaziuoja, tikrai labai erdvus salonas net ir gale trim suaugusiems daug vietos, pirkau pilnos komplektacijos tik be Sport paketo. Trauka normali, nedideles kuro sanaudos kas tikrai nustebino, vidutines sviruoja nuo 7.5~8 priklausomai nuo vaziavimo stiliaus. Po isigyjimo pakeista tik kuro filtras, zvakes dar salono filtras. Po 2metu perdege tik posukio lempute. Rekomenduoju zinoma tik facelift versija, ji grazesne, naujesne ir zinoma benzinine 2.2 direct.
2017-03-16
Opel Vectra C 2.2 direct
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, gana ekonomiškas, nebrangios dalys, patvarus.
Mėgsta tepalą, kartais durniuoja elektra.
2004m. 2.2 direct 114kW. Mechanas. Trauka gera, smagiai važiuoja, minkšta važiuoklė, erdvus salonas, tiek priekyje, tiek gale, didelė, talpi bagažinė universalo, gera gamyklinė garso sistema, salono kokybė neypatinga, aplink durų rankenas nekokybiška guma, tai visur subraižyta nagais, čia taip ant visų. Rūdžių praktiškai nėra, tik ant bagažinės dangčio apačios keli taškai. Automobilį tikrai rekomenduoju, puikiai tinkantis šeimai, pigus, kokybiškas. :) Remontas: Nuo pirkimo praėjo 2 metai, niekas nekeista, netvarkyta apart tepalų, filtrų ir kelių tarpinių. Eksploatacija: Lengvai kuriasi prie didelio šalčio, gana greitai įšyla variklis, ramiai važinėjant rytų dar mažiau benzo. Nuvertėjimas: Su metais krinta kaina, kaip ir visų. ypač benzo ir pre FL. 2015m. mokėta 2100eur. Nepagailėkit pinigų tikrinant servise (savo netikrinom ir nepastebėjom išpjauto katalizatoriaus), geriau pataupykit ir imkit Faceliftą nuo 2005m.
Vectra | 2016-09-12
Vectra C Universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, ekonomija, trauka, erdvus salonas
Gedimai, mano nuomone nuobodokas automobilis
Normalus auto, komfortiškas, labai daug vietos, visai nebloga standartinė audio aparatūra. Dizainas nėra blogas, salono medžiagos irgi nieko... Na žodžiu, didelių nusiskundimų neturėjau, bet visgi pardaviau netrukus po pirkimo. Pirmas dalykas - nors ėmiau ir vieną iš brangesnių variantų ir tikrinau servise(sakė "imk, geras variantas"), poto vis lindo gedimai. Purkštukas, nesandari oro padavimo sistema, leido tepalą truputį alkūninio veleno salnikas, kažkoks garsas iš dėžės (gal smagračio gedimo pradžia), magnetolos pagarsinimas nevisad veikė, pradėjo nebeveikt galinio lango valytuvas... Šiaip auto važiavo, bet vis kažkokia smulkmena išlenda ir tiesiog nusprendžiau nesigadint nuotaikos su jų tvarkymu. Gal čia man tiesiog nepasisekė, bet auto nebuvo itin patikimas. Nepasakyčau, kad automobilis būtų smagus vairuoti. Kad komfortiškas, tai taip. Bet jis geriausiai tinka lėkt tiesia autostrada ~150km/h. 1.9 110kw. Dirba tyliai, ekonomiškas, gerai traukia. Maniškiam buvo problemų - oro sklendės, nesandarus oro padavimas(girdėjos turbinos švilpimas), negerai dirbo vienas purkštukas. šiaip šitie varikliai skaitomi geri. Maniškis vis gedo, tai eksploatacija nuvylė. Pasitikrint geram servise, o daugiau tai jau laimės dalykas.
Jonas | 2016-03-11
Didelis laivas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
daug vietos, geros bazines komplektacijos, pigios lyginant su konkurentais.
zema, silpni smagraciai, koloneles, sklendes.
Pirkau dauzta 1.9 110kw su 130k rida. Labai didedelis unversalas, bagazine labai didele lygios grindys nusileidzia sedynes telpa dar daugiau, pagal bendra masinos ilgi yra ilgesne uz renault espace. Daug visokiu skyreliu dar bagazo skyriui. Vietos salone tikrai labai daug, pries tai a4 turetoj jausmas kaip akvariume :D Gale vietos belenkiek, siaip daug visokiu patogiu baziniu dalyku kaip esp, sildomos sedynes navigacija ir pan. Pats vaziavimas tikrai nera blogas, medziagos vidutines kokybes, bet girgzda minimaliai, kas nepatiko tai kiek zemoka, ir didokas apsisukimo spindulys, bet nepamirskim jos ilgio (universalo). Pati auto ant kelio stovi patogiai, vairas klusnus, gal kiek isvaizda keistoka priekio iki atnaujinimo. Fiato kurinys, aisku 110kw maloniai guldo prie sedynes, bet uz tai reikia sumoketi. Sis variklis z19dth turi kolektoriaus sklendes kurios beveik visiem opeliam, sabam, fiatam, alfom bus parejes ju valdymas. Naujas kolikas 200e, uzkamsyt sklendes kaina ir panasi, nes nuardyti kolika tai yra dauug reikalu. Smagratis achilo kulnas barska nuo 120-150k, nos pati sankaba kabina gerai. Kas keicia luk nelaiko reikia det sach vien smagratis 300e +. Dpf irgi dovanu neprideda. Bet susitvarkius viska galima ilgai eksplotuot varikli. Ekonomiski, trauka puiki. Termostatai megsta kimstis, keiciasi su korpusu kaina nuo 30e. Megsta vairo koloneles leisti. Norint pakeisti smagrati reikia pasileisti traversa, tai tuo paciu ir kolonele pasiremontuot gerai butu. O siaip tai ka reik ziureti siem varikliams: kolektoriaus sklendes, dpf, smagratis vairo koloneles. Eksplotacija nera kaip golfo, kainos vidutines. Nuvertejimas didesnis nei kitu vokieciu. Butinai pasitikrinti sklendes remontas nuo 200e, smagratis remontas nuo 500e, dpf nezinau bet manau irgi bus nuo 200e
Artūras | 2016-03-01
Opel Vectra C GTS 2006 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiška, talpi,geri 1.9 varikliai.
Dar nesuradau
Pirkau automobilį prieš porą dienų. Parvaryta iš Prancūzijos. Pati praėjo tech. apžiūrą. Reikėjo pakeisti posūkių lemputę,nes buvo išblukusi ir pareguliuoti šviesas, su važiuokle ir dūmingumu viskas tvarkoje. Automobilis tamsiai mėlynos/pilkos spalvos. Kėbulas 90% puikus. Yra nežymių pabraižymų. Salonas labai gerai išlaikytas. Automobilis vertas dėmesio! 1.9. 88kw. labai gerai išlaikytas, neleidžia jokių tepaliukų. Trauka tikrai puiki, nes prieš tai važinėjau OV B 2.0, 74kw. Pakeičiau visus 4 filtrus, tepalus, diržus,vandens pompą,guolius,įtempėjus. sumokėjau 360 EUR kartu su darbu. Nemanau, kad brangu. Kiek žinau, nėra brangios detalės, dėl nuvertėjimu sunku pasakyt. Gerai išlaikytos mašinos, nors ir 10 metų senumo, laiko kainą. Patikrinti ar nebarška smagratis.
Saulius | 2015-12-26
Opel Vectra 2005 Caravan 1,8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus. Daug vietos. Pilna detalių. Gerai atrodo. Ekonomiškas. Kai sutaisai, detalės laiko gerai.
Nepravazus. Miestinis. Genda.
Jau tris metus turiu šį automobilį. Važiuoja gerai. Patikimai. Talpus. Kaip tokių metų mašina, pakankamai ekonomiška. Gedimai: gedo tikrai nemažai, tačiau svarbiausia, kad nevažiavo tik kelis kartus, kad reiktų tempti :). Prižiūrint tvarkingai ir rūpinantis automobiliu, tenka apsilankyti servize dažnai. gera žinia, kad kainos taisymo ir detalių nekosmosas :). Ar pirkčiau tokį auto dar kartą? Manau, kad TAIP - jei turi šeimą, vežioji daug daiktų. NE - jei nori daugiau komforto ;) PUikus, patikimas. Tik niekaip nesutvarko joks servizas tepalų varvėjimo. Nuvertėja kaip visi. Pagal metus pigus. Keičiantis faceliftui iki 2010 metu ejo modelis, todel dar darbar negeda vaziuoti ;) Pirk iš žmogaus, kuris nors ir LT važiavo. Su istorija. Nepirk iš kaimo.
Deividas | 2015-11-06
Vectra GTS 2004, 1.9 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikima,aerodinamiska,patraukli,ekonomiska,daznais atvejais atkeliauja su gyvais varikliais. Daliu gausybe, esant reikalui.
Pagrindines ligos : Rasojancios faros ir kontaktu susidevejimas vidaus salone(migtukai/svirteles prie vairo ir kita)
Automobilis, vertas demesio, komplektacija daznai atitinka kaina, o ir daliu reikalui esant rasti galima. Beto atlikus keleta minimaliu pakeitimu galima isgaut labai graziai atrodanti varianta. Vistik vectras megsta kamuoti smulkesnes ligos, kaip rasojancios faros, ar kontaktu suprastejimas. O tvarkyti tokias bedas daznai varginantis malonumas.. Taip pat buna kad uzsikemsa dpf filtras, egr vostuvai ir panasiai taciau to isvengsit jei kartas nuo karto prajudinsit gazo pedala pilnu tempu. kaip priklauso o ne pensininku rezimu. Be tu keliu minusiuku, masina ypac sis modelis vertas demesio, ir jei tektu rinktis is naujo vel si modeli ar kita, neabejotinai mano sprendimus butu vistiek toks pat(nebent su v6 varikliuku del smagumo) Pats geriausiais to meto modelis, tiek kokybe tiek kitais aspektais, kuro sunaudomis,galia ir t.t 110 kw, atrodo daug,bet situacija kita, po keliu menesiu pripratus noresis chipavimo, kas yra normalu. Beto variklis labai draugiskai ziuri i modifikacijas. Na opel, ne bmw kaina krenta siektiek greiciau ir tu to nesustabdysi. Bet siaip masina labai patvari, daliu pilna ir jos nera brangios. Per metus laiko net vazinejant lietuvos keliais prireike pakeisti tik smulkia detale kuri kainavo apie 50e. Jei jau nusprendei imt vectra, imk 1.9 arba 3l v6, varikliu sitie du lyderiai tiek galia,ekonomika,tiek ilgaamziskumu. Beto perkant nepagailek patikrinimo servise ypac ar paliktas dpf ir katilizatorius. Taip pat daznai megsta visi issilupti oro slegio matuoklius is ratu(jei originalus ratai). Tai galima lengvai patikrinti nuleidus padanga siektiek, masina gali stovet vietoj, taciau borto kompas turi sureaguot.
Mantas | 2015-10-25
Vectra c 1.9 88 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiska, talpi, patikima.
Truksta komforto
Vectra c 1.9 88 kw universalas, turiu jau beveik du metus. Automobili galiu pagirti uz talpuma, patikimuma ir mazas kuro sanaudas. Pas mane vectra tarnauja kaip darbinis arkliukas. Vectroj keiciu viska laiku ir vos tik pasigirdus kokiam nors nemaloniam garsui (pasibaigusios kaladeles ar pan.) Per visa laika pakeista tik priekines ir galines stabdziu kaladeles ir vairo traukes, aisku dar tepalai, filtrai ir pan. Masinos islaikymas nera brangus ir nuvaziavus pas meistrus nereikes labai paploninti pinigines. Pvz. Kuro filtro kaina apie 7€(champion)+ keitimas. Galines kaladeles 45€. Jeigu gerai pamenu pagrindinio dirzo keitimas su detalem ir tepalu bei pakaitinimo zvakiu keitimu apie 700 ar tai 800 lt kainavo. Mieste borto kompas rodo apie 7 l, uzmiestyje nuo 5,5 iki 6,5 l. Man pagrindinis minusas yra komforto stygius. Nera taip, kad vaziuoji kaip su taburete, bet komforto truksta, vairuotojo sedyneje man sunku rasti patogia sedesena ir sedynes ilgose kelionese nera itin patogios. Kadangi esu beveik 2m ugio tai ir patogia vairo pozicija rasti sunku, noretusi, kad vairas siek tiek pasislinktu link vairuotojo. Siaip masinoje vietos tikrai pakankamai, net uz vairuotojo gali sedeti zmogus ir dar lieka vietos. Bagazine daugiau nei talpi, be problemu telpa klasikinis vaiko vezimelis ir dar daug vietos lieka daiktams. Siaip masina tikrai patikima ir ekonomiska, tikras darbinis arkliukas. Pries perkant butinai patikrinti autoservise, kad nenusipirkti kates maise, tada Opelis ilgai dziugins nekeldamas problemu.
O | 2015-08-02
OPEL Vectra C 2.0 DTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, nebrangi eksplotacija, komfortiška pakaba, nemaža bagažinė, apgalvotos interjero detalės
Galios trūkumas, nemažos kuro sąnaudos, triukšmingas variklis
Opel Vectra C 2.0 DTI, ekonominės klasės automobilis. Pirkau su „lietuviška“ rida (240 000 km). Kokia reali rida - netikrinau, bet aišku, jog didesnė (Auto iš Vokietijos, o vokiečiai nėra kvaili ir naujo daikto pigiai neparduotų). Pirkau prieš pusę metų, nuvažiavau 10 000 km. Vertinant kiek įmanoma objektyviau, nepalaikant nei „Opel fanų“, nei „Misterių stereotipų“ grupės, norėčiau pasakyti, kad toks pasirinkimas patiks tiems, kurie nori įsigyti nebrangų geros išvaizdos vokišką automobilį. Juodoji mėnulio pusė yra ta, kad toks automobilis netiks vertinantiems išskirtinį komfortą, mėgstantiems greitį, prestižą ar „sukantiems“ daug kilometrų magistraliniuose keliuose. Lendame į detales. Dalykai, kurie tenkina: jau minėta kaina; daug naujų bei naudotų detalių; nebrangus remontas; komfortiška pakaba; santūri ir gera išvaizda; daug pratikškų sprendimų salono viduje (skyrelių gausa, 12/24V lizdai, puodelių laikikliai ir t.t.). Erzinantys dalykai: galios/kuro sąnaudų santykis; variklio ir plastmasių triukšmas, gadinantis bedrą komfortą; apsitrinančios plastmasės viduje (ta pati bėda ir su Volvo, Saab, VW, Audi); mieste trūksta staigumo, o užmiestyje erzina rėkiantis variklis. Sakyčiau, kad Vectra yra tarsi viduriukas tarp produkto ir kainos. Kartais tas viduriukas yra didelis pliusas, nes mokame už realų produktą, bet ne už vardą bei pompastiką. Kartais, tai yra neigiamas variantas, nes negalime pasigirti nei viena „prizine“ vieta tarp greičiausių, komfortiškiausių, patogiausių, ekonomiškiausių ar gražiausių - visada liekame kažkur per vidurį. Patarimai perkančiajam: Įsivertinti kur ir kaip dažniausiai vairuojate (ar automobilis bei variklis atitinka Jūsų reikalavimus); įvertinti skirtingų variklių eksplotacijos kaštus bei įsigyjimo kainą. 2.0 DTI (74KW). Seno tipo variklis, su grandine, vietoje diržo. Geri dalykai prasideda ties tuom, jog nereikia keisti diržo bei įtempėjų (sutaupoma daug pinigų). Variklis iš principo nesudėtingas, nėra lepus ir nebrangus remonto atžvilgiu. Vardan šių pliusų teks paaukoti greitį bei komfortą. Dėl masės ir vos 74KW, automobilis tikrai nebus žvitriausias dalyvis visame eisme. O dėl galios trūkumo (konkrečiai - dėl aukštų apsukų) bus triukšmingas. Verta įsivertinti kas Jums yra svarbiau. Palyginimui, 2.2 - tikrai smagenis, bet turi problematišką turbiną, o į kuro sąnaudas žiūrėsite tarsi į siaubo filmą. 1.9 - neabejotinas lyderis, pasiūlantys daugiausiai galios bei mažiausias kuro sąnaudas. Šiuo atveju reiks skirti +25 +40% daugiau EURŲ perkant automobilį, bei panašiai tiek pat remonto atveju. Kaip ir minėjau, čia jau pasirinkimo reikalas. Kuro sąnaudos netenkina: apie 6l - 6,5l užmiestyje (priklauso kaip greitai važiuosite) ir apie 8l mieste. Vidutiniškai - 7 litrai/100km. Atrodo visai neblogai, bet prisimenant, jog turite vos 74KW, tai yra daugokai (mano nuomone). Remonto ir detalių kainos nedidelės, o bendri eksplotacijos kaštai priklauso kaip dažnai remontuosite ir kaip pasisekė perkant. Per 6 mėn. keičiau: EGR vožtuvą (100 EUR naudotas, bet labai geros būklės); oro srauto triūbą (20 EUR naudota); atraminius guolius (30 EUR nauji); spynelės mechanizmą (20 EUR už tvarkymą bei iškvietimą į namus); aušinimo skysčio bakelį (10 EUR naudotas). Kainos nurodytos su remonto darbais. 1. Įvertinkite, kuris variklis Jums tinkamiausias. Atsižvelkite į pirkimo kainą, kuro sąnaudas, remonto kainą bei galią. 2. Opel liga - EGR vožtuvas. Atlikite diagnstiką arba pasidėkite pinigų ateičiai. 3. Bendras patarimas - neklausykite nei vienos, nei kitos pusės auto fanų, orientuokitės į rinkos kainą.
 
123
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO