Markės
967 iš 1410
Opel Astra 2004 - 2009
Opel Astra, 2004 - 2009
525Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.68% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 25
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009Opel Astra 2004 - 2009
Opel Astra yra nedidelis šeimos automobilis suprojektuotas ir gaminamas GM kompanijos Opel. 2004 metais naujoji Astra buvo pradėta pardavinėti su 3 ir 5 durų hečbeko, 4 durų sedano ir kabrioleto kėbulais. Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo derinta Lotus kompanijos, o automobilio pagrindas yra naudojamas septynių vietų kompaktiško vienatūrio Opel Zafira gamyboje. Automobilis turėjo ir taip vadinamą „panoraminį stogą“, kuris buvo priekinio stiklo tąsa ir savo laiku buvo unikalus sprendimas serijinio automobilio gamyboje. 2005 metais pristatyta ir puiki OPC (Opel Perfomance Center) versija su 2.0 L turbo ecotec varikliu turinčiu įspūdingą 240 AG (177 kW) galią ir 320 Nm sukimo momentą. Jis skirtas konkuruoti su tokiais grandais kaip VW Golf Gti, Honda Civic Type-R ar Ford Focus ST.
Astra važiuoklė kaip ir pirmtako buvo derinta Lotus kompanijos.

2005 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra tik per plauką liko už top trejetuko - Toyota Prius, Citroën C4 ir Ford Focus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 25
2017-06-20
Opel Astra 1.7CDTi universalas dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiskas, minkstas, niekas negirgzda, palyginus nedidelis parkuojantis, greita akceliariacija su 6 begiais
Nera patogus 5 zmonems, nera pats isvaizdziausias
Automobili pirkau is Marijampoles, buvo parvarytas is Vokietijos, tai Lietuvoj dar nevazinetas. Is karto apziurejus, pamaciau, jog jokiu labai matomu defektu nera. Tik itarimo dave, jog pardavejas sedo uz vairo kai paprasiau ja isbandyt. Durnas buvau, tai nupirkau ja. Pasirodo buvo vairo koloneles defektas, nes vairas sunkiai sukosi. Apvaziavau puse Kauno, kol radau, jog Domeikavoj Vairavo imonej pigiausiai ja taiso. Eiles ten dideles, o paprase virs 300eur. Nusprendziau netaisyt ir praejus porai savaiciu vairas pats suminkstejo ir graziai vaziuoja. Technikineje isvis to nepastebejo, negana to praejo ji kaip visiskai tvarkinga, dar nebuvo taip, kad nieko nereiketu tvarkyt. Turiu ja jau 3menesius, esu labai laimingas. Pries tai turejau Opel Signum, sita daug minkstesne, priekis pakeltas, tai niekur nekliuva. Esu miskais vaziaves, visada minkstai ir graziai vaziuoja. 6 begiai duoda greita akceliariacija mieste ir patogu vaziavima greitkelyje. Esu labai laimingas, galetu tik lempos nepypti islipant ir automatiskai jas isjungti istraukus rakta is spyneles. Greitkelyje nuo 150 pradeda drebeti vairas, bet Lietuvos salygom ar net Lenkijos, nelabai greiciau ir reikia. Rekomenduoju! Kolkas tik tepalus keiciau, tai su filtru 50eur, nes pilasi virs 4litru. Su vairo kolonele palauksiu, kolkas graziai veikia, tvarkymas virs 300eur ateityje. Atidziai viska paziurekite, neleiskite mulkinami pardaveju :) Patikrinkite jei yra serviso knygute. Nors daug visko priklauso vis gi nuo sekmes!
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-09
opel astra 1,9 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nelabai ju izvelgiau
Automobilis pats minusas, genda kas tik gali (smagratis, turbina, suodziu filtras) ir rudija kaip turi but.
Ne automobilis, o tragedija. nepigus remontas, nepigios dalys stebeti smagrati, pagrindine problema ju
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-06
Astra 1.7 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, graži išvaizda, palyginti nebrangus
Garsiai dirba variklis, prasta garso izoliacija, prastos kokybės salono medžiagos
Automobiliį turiu nuo 2011 metų, pats parsivariau iš Vokietijos su 68000 km rida. Šiuo metu esu suvažinėjęs iki 435.000km. Automobilis skirtas tik nuvažiuoti iš taško A į tašką B, kažko daugiau tikėtis perkant nebūtų verta. Labai garsiai dirba 1.7l. dyzelis, taip pat prasta garso izoliacija, o salono medžiagos labai "pigios", tikrai nėra malonu važiuoti ilgesnius atstumus, sėdynės gana kietos ir sėdėti nėra patogu. Iš techninės pusės didesnių gedimų nebuvo, per tuos metus tik einami keitimai (tepalai, stabdžai, etc...). Iš kitų gedimų teko taisyti "pypsių", keletą kartų buvo užstrigę valytuvai prekyje, važiuoklės remontai. Automobiliu dažnai važinėju iš LT į Lenkiją, 1200km į abu galus, tai skaitau, kad tikrai laiko gerai, bet šiuo metu jau tenka atsisveikinti su Astra, rida jau tokia, kad turėtų pradėti lysti po truputį gedimai, ir šiaip, norisi kažko komfortiškesnio, kaip ir minėjau, komforto jokio nerasta. Rekomenduoju kam reikia iš taško A į B pavažiuoti kur netoli, daugiau niekam.
Pilnas atsiliepimas...
Giedrius | 2016-02-14
Opel Astra H 1.9 cdti 110 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, patikimas, labai erdvus, malonus vairuotis
Atkreipti dėmesį į rūdis, kiek nepatogi sedėsena, variklis galėtų būti tylesnis
Automobilis pirktas prieš ~1,5 metų, Vokietijoje iš privataus pardavėjo. Nedaug nuvažiuota, visi remontai Opel servise atlikti. Cosmo komplektacija. Auto šviesos, užtemstantis galinis veidrodėlis, pusiau odinis salonas, lietaus daviklis, priešrūkinės lempos, automatinis klimato kontroliavimas, sport režimas, šildomos sėdynės ir panašūs malonus dalykai. Universalo bagažinė didelė, teko ir lovą pervežti, jokių problemų nebuvo. Tiesa bent maniškis modelis turi bėdų su rūdimis (priekiniai sparnai, durelių apačios, slenksčiai), buvo bandyta tvarkyti, tačiau neužilgo vėl pradėjo lįsti. Čia didžiausias minusas. Visos kitos detalės atrodo gerai nucinkuotas ir problemų su rūdimis neturi. Garso izoliacija normali kaip tokios klasės automobiliui. CD30 mp3 audio sistema pakankamai nebloga, skamba maloniai. Salono medžiagos pakankamai kokybiškos, rankenos nenusidevėjusios, odinis vairas labai nedaug pasitrynęs, pavarų svirtis atrodo kaip nauja. Renkantiems siūlau rinktis pilnesnę komplektaciją, o ne "pliką". Sumokėsit truputį daugiau, bet vėliau nesigailėsit tikrai. Turintiems klausimų - mielai atsakysiu. Variklis 1.9 cdti 110 kW. Trauka nebloga net ir važiuojant 5-iese. Su varikliu jokių bėdu neturėjau bent kol kas. Kolkas nekeistas net pagrindinis diržas, kadangi Vokietis buvo neseniai pakeitęs prieš pirkimą. Kartais meta juodą dūmą spustelėjus ekseleratorių. Bet čia normalu dyzeliams. Gal dar dėl to, jog nevažinėju didelėmis apsukomis. Prieš perkant siūlau patikrinti įsiurbimo kolektorių. Taip pat žinau būna problemų su generatoriumi. Į sankaba ir smagratį taip pat reikėtų atkreipti dėmesį. Iki šiol keisti tik tepalai, visi filtrai. Taip pat termostatas ir kelios smulkmenos. Automobilį labai prižiūriu, viską laiku keičiu pagal gamintojo nurodytus terminus. Kuras pilamas tik kokybiškas. Šiuo metu peržiūrėjau mobile.de skelbimus pagal mano variklį ir komplektaciją, tai vaizdas toks, jog kainos net gi pakilusios. Bet kokiu atveju nuvertėjimas negalėtų būti didelis, kadangi ir taip kainos jau nėra didelės, bet to populiarus automobilis. Atkreipti dėmesį į įsiurbimo kolektoriaus būklę, generatorių, sankabą ir smagratį, DPF, EGR, turbiną. Taip pat ieškoti geresnės komplektacijos. Iš dyzelinių variklių rinktis 1.9.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2016-01-10
2005 m.,1.7 cdti, 74 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus, ekonomiškas, gera trauka
Prastoka garso izoliacija, šioks toks pigumo jausmas
Kainos kokybės santykis kalba pats už save, nervina plastikų braškėjimai bagažinės srityje, prastoka garso izoliacija. Bet tai geras darbinis arklys, nelepus ir talpus. visa reikalingiausia įranga yra. 1.7 CDTI 74 kw variklis šauniai traukia ir yra ekonomiškas ( iki 6,5 l mieste- vairuojant dinamiškai). Reikia pripažinti šios Astros tikrai pigios palyginus su VW Passat, Audi A4, Škoda Octavia, Tojota Avensis.. Pliusai: patvarus, dinamiškas, kaip universalo trauka gera, kuriasi gerai, ekonomiškas. Minusai: gal ir ne minusas,bet turi Opeliams būdinga garsumą, ne pas viena pažįstamą ir pas mane variklio galvos viršus ties purkštukais nestipriai apėjęs tepalu. Važinėjam 3 metus, keitem turbina turbo centre 230 Eur, diržų keitimas su darbu 190 Eur daugiau be filtrų ir pan keist nereikejo. Palyginus detalių kainas su audi ar vw, tai opelio 10-30 eur brangesnes. Kol kas rudžių matyti neteko, o ir kitas astras tokių metų pažiūrėjus rudžių nemačiau. EGR vožtuvą pratestuot, netinkamai veikiant jis gali pridaryt problemų, ridą pasitikrint mano manymu Opeliams rida ypač lemia eksploatacijos kaštus
Pilnas atsiliepimas...
Viktoras | 2015-10-30
Puikus ir gražus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, manevringas, ekonomiškas, patogus, geri stabdžiai (penkiavarsčiuose), nebrangios dalys, paprastas, retai genda, gerai paruoštas antikoroziškai kėbulas, nedidelis nuvertėjimas.
Mažoka, siaura bagažinė, problemos kai kuriuose varikliuose, ilgos durys kartais trugdo išlipti.
Prieš 14 mėnesių iš pirmo savininko Vokietijoje pirkau Opel Astra GTC kupe cosmo komplektacija. Rida buvo 97000km. Automobilis šviesiai sidabrinės spalvos, kuri manau jam labai tinka, daug privalumų, praktiškai viskas, išskyrus odą, kurios nemėgstu. Esu pakeitęs daug automobilių, tur dar ir kitą- Toyota Avensis, 2014m pirktą naują, tačiau opeliukas labiau patiko. Patrauklus salonas, gražiai atrodo vidus važiuojant vakare, vietos per akis gana ir sėdint gale, patogus oda aptrauktas odinis vairas, maloni vairuotojo aplinka. Graži kėbulo forma, ilgesnis už hedžbeką 5cm, ilgis sedano ir kabrio. Važiuoklė nei per kieta, nei minkšta, paprasta, stabili ant kelio,dalys nebrangios. Automobilis nelabai žemas. Variklio 115aj per akis. Audioaparatūra skamba gražiai, gal tik kiek trūksta subo. Žodžiu viskas nepriekaištingai veikia, salonas ir išorė kaip apynaujo automobilio, rudžių nėra, kėbulas galvanizuotas, neplonos skardos. Na o dėl minusų- kiek mažoka bagažinė, sunkoka per priekines arkas keisti žibintų lemputes, ilgos durys apsunkina išlipimą aikštelėse tarp automobilių. Na bet tai juk kupe... 1,6l 85kw 115aj automobiliui per akis. Gerai startuoja, traukia, nedaug suvartoja kuro, protingai važinėjant gana 7l, maksimaliai- 8,3l. Gal trūksta 6 bėgio. Dėmesio! Šis variklis turi trūkumą. Gamyboje nuo 2006 iki 2008m problemos su veleno sūkių skaičiavimo davikliais. Jų sieteliai apsineša ir variklis ima dirbti panašiai kaip dyzelis. Dėl šios problemos tarpe 2500-3000 variklio sūkių atsiranda nežymi variklio vibracija. Aišku dėl to galima nekreipti dėmesio ir važinėti. Po 2008m GM šias problemas pašalino. Kita problema- užvedus pakleksi hidrokompensatoriai. Tepalas naudojamas sintetinis 5w30, kitą keitimą pilsiu klampesnį 5w40, gal kiek išspręs šią problemą. Paskirstymo diržas keičiamas prie 150000km. Per 14 mėn keista: tepalas, filtras 50€, akumuliatorius 45€, žieminės padangos 150€. Per tą laiką automobilis nenuvertėjo ir šiaip jų kainos nelabai krenta. Pirkite 1,6l benzininį, geriausias variantas po 2008m, dyzeliai turi daugiau problemų o kuro suvartoja tik litru mažiau
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2015-10-02
Nieko gero
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sąlyginai ekonomiškas, nebloga važiuoklė
Daug jų. Nuolatinis serviso klientas. Detalės nepigios.
Pirkau naują, iš salono. Kompaktiškas, kuklus, darbui tinka. Pirmais metais nusisuko pusašis - šiaip ne taip pavyko išsireikalaut garantinį. Antrais metais - išėjo sankaba su dvigubu smagračiu, garantinis nebegaliojo, kainavo daug. Na o trečiais metais pasipylė visos įmanomos bėdos - trūko variklio grandinė (po 200.000km), prakiuro radiatorius, atsilupo kėbulo dažai apie durų rankenėles, pečiuko ventiliatorius sudegė, generatoriaus sankabėlė, po to ir pats generatorius ir t.t. Variklis silpnokas, pirma pavara pajudant gęsta, nebent laikant 2-2.5 tūkst.apsukų, kad veiktų turbina, tada važiuoji. Alyvos papildymas tarp keitimų - apie 1 litrą. Sunkiai veikia 6 pavarų dėžė, jau teko remontuot. Brangi eksploatacija, nes nuolat reikia remontuot. Nuvertėjimas didelis, nes neįsivaizduoju, kas tokį galėtų nupirkt. Jei jau išsirinkot Astra H, tai tik ne 1.3CDTI su 6 pavarom - tai pats blogiausias variantas. P.S prieš tai turėjau senesnio modelio Astra G , 1.7DTI - neužmušamas variantas, vaikai iki šiol drožia :)
Pilnas atsiliepimas...
Astra | 2015-08-09
1.9 CDTI 74kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Cinkuotas kebulas, nepuva, jei nebuvus dauzta. Patikimas variklis. Kokybiska, patvari, stabili vaziuokle. Kokybiskas, patogus salonas. Patogiai valdoma bei isdestyta el. iranga. Saugi. Vagim nepatrauklus modelis, tad nereikia KASKO.
Nevisose issijungia ESP. Galetu buti originalus subwooferis, nes truskta zemu.
Puikus automobilis. Vietos gana daug. Auksta, todel didelis pravazumas. Labai stabilus, 200kmh vaira gali laikyti vienu pirstu. Komforto uztenka, sedynes tiek priekines tiek galines labai patogios. Salone vaziuojant zvirkeliu niekas nebarska. Salonas kokybiskas, ne kaip kokiame VW, cia nesitrina niekas. 1.9 CDTI 74kw. Patikimas variklis. Bent jau man galios isibegejimui siek tiek truksta, bet visa tai issprendziama su chiptuningu. Geros bukles kainose, lavona gali ir iki 3000e paimt. Aisku "keista", kad Lietuvoje jos pigesnes nei Vokietijoje... Tikrinti smagrati - dazna problema.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2015-04-25
Opel Astra H 1.9, 77kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dideliu pliusu tikrai nera. Bet kaip transporto priemone tarnauja puikiai
Tiesiog tai yra pilkas nuobodus automobilis
Tiesiog "pilkas dyzelis". Kaip transporto priemone tikrai neblogas variantas. Bendra kokybe vidutiniska, patikumas neblogas, bet iki japonu dar toli... Geriausiai siam 77kw varikliui tiktu apibudinimas "kastratas". Nei ekonomiskas, nei traukia ir dar garsiai dirba. Kaip Opel'is tai gana patikimas. Remontai praktiskai einamieji, tik gal siek tiek dazniau, nei japonisku automobiliu. Detaliu pasirinkimas didelis. Ieskoti modelio galingesniu varikliu ir jokiu budu nesugalvoti chip'uoti.
Pilnas atsiliepimas...
Astra | 2015-03-28
Patikimas ir paprastas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigi eksplotacija, gausi vidaus įranga.
Ne pačios patogiausios sėdynės. Triukšmas važiuojant virš 120km/h
Automobilį pavyko nupirkti tikrai geros būklės. Važinėju jau 2 metus ir kol kas nieko rimto neteko remontuoti. Keičiau tik autopiloto daviklį prie sankabos ir laukia stabdžių kaladėlių keitimas. Važiuoklė labai paprasta ir nelabai ten yra kam gesti. Kaip tokios klasės automobiliui vidaus įranga tikrai nebloga. Klima, autopilotas, auto valytuvai, auto lempos, užsitemdantis veidrodėlis, laisvų rankų įranga ir t.t. Manau šis modelis be reikalo nuvertintas ir tikrai pigiai galima nupirkti gerą ir pakankamai komfortišką automobilį. Patikimas ir pakankamai galios. Nors nelabai taupus. Pigi eksplotacija Eksplotacijos kaštai labai maži, o nuvertėjimas didelis. Užtat galima pigiai nupirkti. Svarbiausia gauti nenumintą mašiną. Tada greičiausiai jos ir neteks pribaigti.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Opel modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   AgilaAgilaKarl
    Adam
  Maži   CorsaCorsaCorsaCorsa
  Kompaktiniai   AstraAstraAstraAstra
    Ampera
  Vidutiniai  VectraVectraVectraInsignia
   Signum  
  Dideli   Omega  
  Kupė  Calibra   
  Tigra Tigra 
  Kabrioletai     Cascada
  Roadsteriai   SpeedsterGT 
  Mini krosoveriai     Mokka
  Krosoveriai    Antara 
  Visureigiai   Frontera  
  Mini vienatūriai    MerivaMeriva
  Vienatūriai   ZafiraZafiraZafira
  Daugiatiksliai    ComboCombo
  Komerciniai    VivaroVivaro
   Movano
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai