Markės
807 iš 1410
Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009
Mercedes-Benz E klasė, 2002 - 2009
519Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.911% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 19
17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 68% Ne 32%
Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009Mercedes-Benz E klasė 2002 - 2009
Mercedes-Benz W211 yra vidutinio dydžio prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujoji E-klasė nepristatė jokių radikalių permainų – tai evoliucinis modelis. Automobilio priekis buvo papuoštas 4 žibintais kaip ir praeitoje kartoje, galiniai žibintai tapo didesni, o automobilio siluetas šiek tiek aerodinamiškesnis. Interjere tokios pačios tendencijos – stilius išliko panašus su kiek glotnesnėm linijom. E-klasė gali būti komplektuojama ir su visų varomųjų ratų pavara 4MATIC. Automobilis nebėra toks nepajudinamai patikimas kaip ankstesni modeliai 2002 ir 2003 metų modeliai turi radiatoriaus pratekėjimo bėdų, kas gali privesti prie transmisijos gedimų. Visgi ir šis Mercedes tapo populiariausiu MB gamoje ir tai nenuostabu, nes automobilis įkūnija tai ko ir tikimasi iš Vokiečių gamintojų – gan kokybiškas, saugus, puikiai suprojektuotas ir suderintas, gerai įrengtas automobilis su novatoriškais ir į prabangą orientuotais sprendimais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 19
2017-05-10
2003m 2,7D universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, garso izoliacija, aparatūra.
Greitai gendančios detalės, kurios labai brangios
Prieš perkant nepasidomėjau, gal man toks toks prastas ir pateko, kad nusipirkus pradėjo gedimai lysti vienas po kito: SBC blokas, automatinė pavarų dėžė, pagalvės, Tada pasidomėjas sužinojęs kokie dar laukia gedimai ir kokios jų kainos brangios, pardaviau!
Pilnas atsiliepimas...
2017-05-03
Vis dar keliantis susidomėjimą smagus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Greitas, ekonomiškas,gražus ne pagal metus
Išlaikymas, valdymas ant posūkių su r16 sunku manevruoti
Turiu Mercedes-Benz w211 e320. Kaip jaunas esu visa ši laiką ji smagiau visokiomis prasmėmis. Po šio laiko į važiuoklė įkišau 440euro. Smagus, gerai greitėjasi, trasoja mažos kuro sąnaudos. Remontas jei nelaukt kaip aš metų ir daugiau tai manau nepajusi. Nuvertėjimas per Metus nukrito iki 300-500euru tai nėra nuvertėjimas nes mašina ne investicija. Kaip ir visi sako žiūrėti rida. Nusipirkai mersa ir sau važiuoji kaip ponas o ne kaip pensininkas. Keist viską laiku nelaukti kol susidarys visa krūva, ir nepajusi kad tau į jį reikia kisti pinigus. Siūlau pirkti tik 3.2cdi trasoj galima numesti net iki 5.4l/100km kompas nemeluoja
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-12
Geriausias sprendimas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, trauka, aparaturos kokybe, patikimumas, susisukimas, sbc blokas.
Jei myli masina, nelabai tokiu yra, o saunaudos kaip kiti tikrai nesakysiu, jei perki su tokiu varikliu, nereikia tiketis kad vaziuosi kaip su 1.9.
Reikalaujanti priežiuros masina, ka moki ta turi, pirkau su servizo knygute, viskas buvo tvarkoma salone, pries perkant susake visus defektus, iskart jos susitvarkiau gal uz 400eur, metai laiko daugiau jokio gedimo nebuvo, variklis dirba pasaka, komfortiska masina labai. Kas skundzias, kad nieko verta, arba nera net tureja ir tik nepykanta isleje, arba nusiperka is paskutiniu centu suplysusi buvusi taxa perdazyta, kuris vos ne milijona nubeges ir tikisi, kad turi kaip is salono nauja masina, kuri nesuges, tikrai rekomenduoju, bet butinai reikia pasistenkt pasitikrint masina ir nusipirkt priziureta. Beje pacio variklis 3.2, buvau pries didesniu variklius, bet mazesnio gyvenime nebepirkciau. Pries metus pirkau, tai kainos visiskai dar nepasikeite, visa kita kas butina pradzioj susitvarkiau, metai laiko nebuvau niekur kises nagu daugiau. Labai gerai ir objektyviai ivertini masina, butinai pasitikrinti pagal vin kilometraza ir ar neturi kitu uzslieptu incidentu, nuvesti i serviza patikrinti, ir nepirkti betko jei neturi tiek pinigu tvarkingam, nes tvarkimas pareikalaus dar tiek pat po to.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-22
W211, 2007 m, E320 CDI, Avantgard, sport paketas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelis, smagus vairuoti, komfortiškas, gerai laikosi ant kelio
dideliu minusu neturi, JEI: tai nebuvo taxi automobilis. Kiek mokėsi, tiek gausi
Pirkau brangiai, Vokietijoje. su serviso antspaudais. Po paskutinio aptarnavimo buvoprabėgę gal 8-10 mėnesių. Parvažiuojant sąnaudos buvo apie 7,5 l/100 km. Parvažiavęs pakeičiau visus tepalus, filtrus, gal viena šarnyrą. Technikinę praėjau be problemų. Kaune elektronikas patikrino elektrinę dalį,purkštukus, jo teigimu, spidometras nebuvo atsuktas. Pasaka? gal :) nesvarbu. Automobilis komfortiškas, valdymas - puikus, stabiliai stovi ant kelio. su 18'' ratais Avantgard komplektacija - mano nuomone per kieta, 17'' ratai daugiau maziau yra gerai :) su 16'' ratais automobilis tampa gerokai minkštesnis, bet stangrumas neprapuola. Pravažinėjau 3 metus, bet kas kartą sėsdamas už vairo vis jaučiu malonumą. Puikus pagreitėjimas (norint staigiai aplenkti fūrą), efektyvus stabdymas, žodžiu viskas, ko reikia trumpai ar ilgai kelionei. Automobilis kartas nuo karto genda, bet gyvenime dar negirdėjau, kad būtų automobilis, kuris negestų. per 3 metus nuvaziavau apie 60000 km, tai per ta laika pakeiciau priekinius amortizatorius (kaina Elegance - 50 EUR / vnt, man - 100 EUR / vnt) priekinius stabdžių diskus (100 EUR/vnt) stabdžių kaladėles, variklio pagalves 3 vnt., aušinimo sistemos siurblį (apie 100 EUR) vairo kolonėlę restauravau... Dar keli šarnyrai, kelios traukės... Visas remontas - tik priekiui. Jei viską laiku keisti ir prižiūrėti, gal nebūtų kažkurių išlaidų...Jei norisi pigesnių išlaidų remontui - Elegance variantas važiuoklės kainas mažina dvigubai. nusamdyti kontorą, kur atitinkami žmonės patikrintų norimą automobilų, kad po to nebūtų siurprizų. kaina paslaugos yra nedidelė, bet po to nereikes stebėtis, kad automobilis neturi saugos pagalvių, kad lipdytas iš kelių ir pan. Nepirkite pigių automobilių. Jei mobile de kaina yra 10000 EUR, o LT parduodamas uz 5000 EUR, kazkas jam yra ne taip. Bus arba buvęs taxi prabeges 1.3 mio kilometrų, arba lipdytas. Pigiai nusipirkus jis taps juodąja skyle, i kurią kišite pinigus. Kaip auksčiau minėjau, kiek moki, ta gauni. Kad netektų tada sakyti - š, o ne mašina. Gerų daiktų pigiai NIEKAS neparduoda. Kaip kažkurie komentatoriai minėjo, tipo nieko gero. Manau, kad arba jie iš esmės nusistatę prieš šita automobilį (nes tokiems dažniausiai tik BMW yra geras automobilis), arba pigiai nupirko užmuštą auto, labai dėl to džiaugėsi, o kai pradėjo byrėti, tada labai nusiminė...
Pilnas atsiliepimas...
Tonis | 2017-01-25
Prastesnio mersedeso nesu turėjas gyvenime.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus vairuoti ilgose kelionėse,labai ekonomiškas,minkštas,gera trauka.
Geriau net nepradėsiu.Bet jo pliusai atperka minusus. Šitą auto reikia pirkti širdimi,o ne galva.
Prieš 30 minučiųpagaliau pardaviau savo W211 2,2 CDI 2004 metų. Auto pirkau prieš 2 metus už 4000eu.Šiandiena man jis stovėjo apie 10 000eu.Automobilis man buvo kaip projektas. Kas savaitę nauji gedimai. Jau jis man paranoją varė. Varikli ir greičių dėžę vis dar galima vadinti MERCEDES. Per du metus jokių prolemų.Trauka tobula,begius mėtė nedaužydamas. Detalių kainos prasilenkia su protu.Ką mokėdavome litais db kainuoja eurais. Pirkau 50/50 naujos,devėtos. Šrotuose kainos didelės.Perikupai aiškina,kad - ČIA ORGINALAS, duodami tau ištrupėjusi halogeną už 30eu kuris Eolte kainuoja 32 kitaiskas. Apsurdiškos kainos. Tikrinti kilometražą.Dauguma jų yra taxave ir atsukti nuo 900000km arba 500000km iki 200000km.
Pilnas atsiliepimas...
Kasparas | 2016-12-27
Kasparas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sąnaudos , komfortas, minkštumas, pojūtis sėdint
Nėra puodelio laikiklio priekyje, kaina.
Šaunus automobilis, tikrai rekomenduočiau. Viduje viskas savo vietose ir super. Patį didžiausią minusą dėčiau jam dėl puodelio laikiklio priekyje nebuvimo. O prie viso kito neturiu prie ko prikibti.
Pilnas atsiliepimas...
ASPATS | 2016-12-19
lupata
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nerasta
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dyyydesnio gaidzio nesu turejes.kietas,odinis salonas dar kietesnis,i tolima kelione net nemastykit nes subine paliks kai lenta,jauciasi net kelio ibrezimai,ryja belekaip nesvarbu koks motoras,vaziuojant kai pensininkas i 7 itilpsit,variklis dirba kaip zile,gazo pedalas irgi jauciu nuo zilo,detaliu kainos komines.komforto nulis,lyginant su ackariku lenkia visom prasmem ackarikas kai meiles laivas.krc.vaziuoji su w211 ir adatos i sikna bado kad tik neuzsidektu kokios klaidos ant skydelio nes tada net galvos nebepasikasysi nes rankos gali nutirpti.vienu zodziu net kura gaila pilti i toki kibira nes jis nebeveza kaip mersas ,likes tik zenkliukas ir tas pats kinietiska plasmase.
Pilnas atsiliepimas...
Erlandas Medingis | 2016-07-26
MB E 270 CDI - 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Konfortas, ekonomija, surinkimo kokybė, erdvus, talpus
Nėra
Sveiki visi, Pirkau automobilį gan stipriai nuvažinėtą. Pirma registracija Vokietija. Problemos buvo: spjaudantys kurą purkštukai (5x100euro), sugedęs generatoriaus diržo įtempėjas(115euro), mirus turbo visiškai ir mechaninė ir elektrinė dalis(800euro) nes ir tepalą reikėjo keisti po turbo remonto su filtru. Į galą einantis škyvas (500euro). Po kurio laiko ir pagrindinio kompo pusė platos nukepė - elektronikas perlitavo už (450euro) berods +daviklis alkuninio veleno. Bet čia man pakliuvo 1 iš 100 atvejis alkūninio veleno daviklis nukepė ir per laiką užtrumpino patį kompą. Kiek žinau 2.2 CDI kompai nelaiko. Trūko pavarų dėžėj tepalo, tepalą keičiau kartu su filtru (160euro). Pakaitinimo relė žvakių (80euro). Teko daug pinigėlių neplanuotų sukišti į automobilį, bet kantrybė atlaikė ir biudžeto pakako. Užtad dabar žinau, kap turi važiuoti tvarkingas Mercedes. Mano E klasės MB 2002 m 2.7 - 130kW. Sučipavus gavau 156kW. Komplektacija viena pilniausių. Mano nuomonė jeigu pirkt mersą tai tik pilną. Nes konforto jis siūlo tikrai labai daug ir juo džiaugtis tikras malonumas kai tenka sukti didelius kilometrus. Pats važinėju daug, kartais per savaitę 3 - 4K km. Mano auto yra nubėgęs 310K km. Automobilis gyvas ir drąsiai prasuks tiek pat. Eksploatuoju šį automobilį jau pusantrų metų ir galiu pasakyti, kad automobilis fantastiškas. Galios ir kuro santykis labai geras. Kantrus, patvarus, patikimas, puikiai surinktas. Lekiant net žvyrkeliu važiuoji konfortiškai. Niekas netraška ir nebarška. Autobanams kurtas - važiuojant 160-190 km/h diskonfortas nejuntamas. Apibendrinus esu automobiliu patenkintas :-) Premium klasės auto patvirtino visus mano lūkesčius. Variklis geras, problemos tik su purkštukais būna. Aš pirkau su kurą spjaudančiais - juos surestauravau ir problema pamiršta. Man 130kW buvo per mažai tai sukėliau iki 156kW ir nepasigailėjau. Trauka nuostabi. variklis 5 cilindrų jo garsas archajiškas. Bet važiuojant salone nesuprasi dyzelis ar benzas. Šiaip tai važiuoklė labai gera jau 40k km sulaksčiau tai tik dvi traukeles pakeičiau po 20euro. Ir spyruokle viena lūžo galinė, šrote 20 euro. Šiaip tai tik dabar tepalus ir filtrus keičiu ir tiek. Man pakliuvo remontas tik variklio skyriūje na nenuostabu nes lavoną pirkau :-) Detalės brangios - siūlau nepirkti pigių. Realiai kartą sutvarkęs gedimus gerom detalėm problemas pamirši. Nuvertėjimas nežymus, jeigu išlaikytas mercedes tai kaina laikosi labai stabiliai. už savo lavona sumokėjau 4600euro. Perkant siūlau pilną patikrą Silber Auto.įpač jeigu airmatic yra. nepagailėti eurų už patikrą, nes rimtesni gedimai baudžia žiauriai ir negailėstingai ir dažniausiai tik originaliom detalėm. Atlikti pilną patikrą specializuotame servise, geriausia būtų SilberAuto. Atkreipti dėmesį į vairo ir vairuotojo sėdynės stovį tai dažniausiai išduoda ridą. Pačios ridos nebijoti tinkamai prižiūrimas greičiau nusibos nei numirs. Pirkti tik su pilniausia komplektaciją tikrai nepasigailėsit.
Pilnas atsiliepimas...
Antonis | 2016-05-24
Pirkit tik facelift.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas,prabanda,garso izoliacija,kuro sąnaudos
pagrinde el dalis,rudys,aliuminė važiuoklė,guoliai....
Labai norėjau w211. Nusipirkau bedą. Ne vienas turiu,keli draugai turi 2,7 ir irgi 2,2 varikliais. Varikliai išties geri.2,2 net stebinančiai gerai traukia ir laiko. Mažos kuro sanaudos,o kaip tokio dydžio auto tai tikras laimėjimas. Pirkite tik facelift modelį,nes w211 iki facelift tikras vargas. Pastovios el problemos,skydelio apsvietimas pavarges,galinė stop led juosta,pas kitus numeriu apsvietimas vis nueina,nes kazkokiu budu ten patenka vanduo. Vaziuokles aliumines detales. O past ziauriausias momentas,kad aptarnaujami guoliai kas 5000km.Per du mentus jau 3 kartus keiciau,nes nuvaziuoju daug km. Turėjau prieš tai clk 2000 facelift.Tai patikimumu clk laimi prieš šį auto. Esu nusivyles savo pirkiniu.Auto turi 300000km. 2,2cdi. Variklis išties puikus. Detalės,kad ir šrotuose perdėtai brangios. Senas auto,o detalių kainos tai..... Šrotuose konstatuoja,kad čia orginalios detalės,todėl kaipkada jos brangesnes nei Silber auto... Pirkite tik facelift.Jame jau pašalinti senojo modelio trūkumai. Ir tikėkitės,kad papuls geras,nes nudėvėto remontas brangus.
Pilnas atsiliepimas...
Pavairuoju | 2015-08-19
Patvarumas jau ne merso
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, vidaus apdaila, variklis.
patvarumas, nors mažiau, bet dar parudija.
Važinėju 5 metus. Pliusai: komfortiškas, gera garso aparatūra, vairuoti smagus, gera garso izoliacija, variklis 3.2, 150 kw, gera trauka, universalas talpus, gali miegoti, atlenkus sedynes gaunasi lygu, patiesus čiužinį iki 2m. ūgio bus labai patogu. Minusai: jų gausu.., mažiau rūdija nei 210, bet rūdija, atkreipti dėmesį į galines arkas. Yra keisti sprendimai, kurie daro šį mersedsą nepatikimu, esant orinei važiuoklėje į kompresorių šlangutė oro paėmimui, kažkodėl storio kaip dviračio kamera, nuo karščio, šalčio ir dulkių ji suskeldėja, kompresorius gauna dulkių ir sugenda... Sprendimas pasikeisti į storą ir patikimą žarnelę kartu su filtriuku. Jei to nespėjote ir kompresorius dirbdavo ir oro nepripūsdavo, kol galiausiai sudegė, jį pakeitus ar restauravus būtinai pakeisti rėlę, nes nuo ilgo veikimo prikepa kontaktai ir įdėjus naują kompresorių neatjungia, nespeėjo suveikti vožtuvas ir man sprogo pagalvė. Toliau prarudyja greičių dėžės aušinimo vamzdeliai, padaryti nesamoningai, ant apsaugos kur laikosi vanduo, jie ten mirksta ir rudija, kol galiausiai prakiūra... pakeitimas nesmagus, nes eina į radiatorių, prie kurio prirudija. Ir šiaip vis užsidegantis skydelis su įvairiais pranešimais, neduos nuobodžiauti ir teks skambinti į servisus, kur susirasit naujų draugų ir juos lankysit reguliariai. variklis 3,2 dyzelis, neblogas, gera trauka. Mieste ( Kaunas) apie 10, bet per kamščius žiemą būna ir 12-13 l. Autostradoje apie 7,2. Kartais rašo mažiau, bet jaučiu pudrina kaip ir daugumos kompai. netikėkite kaip sako, kad 3,2 variklis 6 l. valgo. Gali taip padaryti, bet jei nuresetini autostradoje ir važiuoji kaip pensininkas. tepalų jam reikia apie 7.2 l., Šiaip variklis stiprioji pusė. Nevaryti taisyti važiuoklės į silberauto, ten jie su savo kainų politiką neatsilieka nuo mūsų išrinktųjų. Šarnyrą keičia su visa šakę, nors kitur pakeičia be problemų, neimant jokios šakės. Aišku, kartais esant elektros bėdoms, tenka kreiptis į juos, bet ir tai siūlyčiau Autokurtą. Nuvertėja... ir tai gal parodo, kad deja jau mersai nėra patikima mašina.. o gaila.. nors komfortas dar išlikęs. Aišku tikrinti. Išlaikymas nepigus, bet važiavimas malonus Atkreipti dėmesį, kad SBS bloko iki facelift skaičiai būtu 005.. ar 008.., tik ne 004... , tai vienas brangiausių remontų su greičių dėže. Orinė pakaba komfortiška, aišku eksploatacija brangesnė, bet neprakiūra visos pagalvės iškarto. Šiaip nuo 2004 m. nežinau nei vieno modelio labai patikimo.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   A klasėA klasėA klasė
    CLA klasė
  Vidutiniai   C klasėC klasėC klasėC klasė
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasėE klasė
  Reprezentaciniai   S klasėS klasėS klasėS klasė
  Kupė   CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe
  CLK klasėCLK klasė 
   CLC klasė  
  Keturduriai kupė    CLS klasėCLS klasė
  Kabrioletai  SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė
  Roadsteriai   SLK klasėSLK klasėSLK klasė
  Mini krosoveriai     GLA klasė
  Krosoveriai    GLK klasėGLC klasė
    GLE klasė Coupe
  Visureigiai   M klasėM klasėM klasė
  Dideli visureigiai  G klasė
   GL klasėGL klasė
  Mini vienatūriai    B klasėB klasė
  Vienatūriai    R klasė 
  Sportiniai     AMG GT
  Supercar    SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai    Vaneo  
   VianoV klasė
  Komerciniai   SprinterSprinter
  VitoVitoVito
    Citan
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai