Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta – trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h. Tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antros kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Tomas | 2011-10-05 |
MB C220 2,2cdi Elegance 2000m |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Simpatiška išvaizda, kuro ekonomija, kokybiškas salonas, malonus vairavimas, tvirta važiuoklė.
Silpnai apdorotos skardos nuo korozijos.
|
Bendras automobilio aprašas |
Automobilį pirkau iš Italijos, todėl kėbulas nepriekaištingai švarus, be rūdelės. Kiek teko apžiūrinėti parvarytus iš Belgijos, Olandijos, jau prie arkų matosi pūslelės. Na čia ko gero visų Mersų bėdos- silpnai apdorotos skardos, todėl kol kėbulas švarus, visą kėbulą apdirbau iš vidaus su Dinitrol technologija, vistiek bus didesnė apsauga nei nieko nedaryti. Taip pat gana sunkiai radau su atlenkiamomis galinėmis sėdynėmis (bet radau!). Salonas odinis, tamsus, oda ventiliuojama (su mažomis skylutėmis), labai praktiškas, gražiai dera viduje prie medžio apdailos ir nikeliuotų elementų, žiūrisi irgi labai solidžiai, jei dar pats Mersas šviesios perlo spalvos. Patiko kokybės pojūtis, medžiagos išties visur kokybiškos, viskas padaryta labai sumaniai ir gražiai, sėdynės patogios, reguliuojasi puikiai, viskas veikia labai tiksliai ir be didesnių priekaištų. Vietos kaip tokios klasės automobiliui viduje išties pakankamai, bagažinė nustebino taip pat labai didelė. Sumontuota tikrai nebloga originali garso aparatūra. Pačiame salone buvo tik pora problemėlių (kaip supratau vėliau kaip ir pas daugely)- užsikirtes oro padavimo į kojas klapanėlis, todėl užvedus auto įkiriai klaksi kokį 15 sekundžių (jau pripratau :) ), ir per šiltas dienas nuo karščio užtamsėja skydelio pagrindinis informacinis ekranėlis (irgi daugelio MB bėda), šias problemas tvarko kai kurie elektrikai, bet pats ekranėlį parsisiunčiau iš Italijos naują, dabar viskas liuks. Važiuoja kaip ir visi panašios klasės auto, nėra didelio laivo įspūdžio, (tai ne E ir ne S klasė :)), bet tikrai neblogai. Įsigijus teko pasikeisti priekinius amortizatorius bei keletą sailenblokų, kurie įkiriai girgždėjo. Iš esmės pati važiuoklė labai kokybiška, tvirta, jokių papildomų garsų, į duobes reaguoja tikrai maloniai. Patinka be abejo didelis priekinių ratų susisukimo kampas, tvirtas vairas ir apskritai jaučiasi stabilus, saugus važiavimas bei geras "judrumas". Malonu su tokiu automobiliuku nardyti gatvėse :) Ypač nustebino važiavimas užmiestyje: lekia labai smagiai ir maloniai, tenka važinėti nesustojus po 300km, tikrai nesijaučia jokio nuovargio. Iš išorės jis gana simpatiškas, Elegance dar papuošia nikeliuotos detalės, atrodo paprastai, bet saldžiai ir maloniai nuteikia gomūrį :) |
Variklis |
Variklis 2,2 cdi, 105kw, be abejo tai nėra 2,7 ar pan. bet galios kaip nedideliam automobilui išties pakanka, traukia smagiai, 6 bėgiu gali drasiai lenkti užmiestyje nebijodamas, kad pritrūks jėgos. Pagrindinis pliusas: ekonomija, užmiestyje vidutiniškai suvartoja apie 5,5l/100km, mieste nedaugiau 7l. Ištiesų nustebino, negalvojau, kad vokiečiai moka gaminti taupius auto (esu pripratęs prie Toyotos auto) :). Variklis aišku dirba ne kaip pas japonus, bet palyginus ramiai ir tyliai. Papildomų bėdų nebuvo, keičiau tik vieno purkštuko tarpinę. Daugiau po kapotu nieko remontuoti neteko, viskas dirba ok. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Eksploatacija, skirtingai nuo mano ankstesnes nuomonės, tikrai nesikandžioja, yra apstu pakaitalinių važiuoklės dalių ir tikrai už galvos netenka griebtis :) Po įsigijimo važiuoju susitvarkęs jau metus, viskas laiko puikiai. Manau šis automobilis yra pats optimaliausias santykis tarp jo šios dienos kainos ir kokybės. Tikrai nenusivyliau. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 45)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis