Autoasas
Automobilio peržiūra

AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

MOTERIŠKA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

ACAlfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiCadillacCaterhamChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMGMiniMitsubishiMorganNissanOpelPaganiPeugeotPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


Atgal Rašyti atsiliepimą Pažymėti
653 iš 1189
Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007
Mercedes-Benz C klasė, 2000 - 2007
514ĮvertinimasVidutinis automobilio įvertinimas4.24% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 14
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduoju:Taip 93% Ne 7%
Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antra kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta –trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h – tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h.
Lankytojo
reitingas:
3.6

Atsiliepimai įvertinti 99 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Atsiliepimas vartotojo: Petras | 2011-10-03
Mercedes-benz C220
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas: Mano vertinimas automobilio patikimumui Variklis: Mano vertinimas automobilio varikliui Surinkimo kokybė: Mano vertinimas automobilio kokybei Komfortas: Mano vertinimas automobilio komfortui Valdymas: Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškumas,išvaizda,komfortas
Galas varantys, Elektronika.
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Automobilio degalai: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Iškart norėtusi parašyti ,jog automobilis buvo išties labai komfortiškas nežiurint į tai ,jog sėdynes buvo veliurinės. Sunkokas vairas taip pat leidžia suprasti ,jog sėdi ne prie žaisliuko. Viduje pakankamai vietos visiems.Nereali buvo garso aparatura(bent jau pas mane). Automobilis buvo gana ekonomiškas mieste spaudžiant ryjo kokius 8-10 litrų dyzelio. Uzmiestyje isvis 6-7 litr. dyz. "AVANGARDE" apdaila taip pat pridėdavo šiokio tokio žavesio šiam automobiliui. Automatinė pavarų dėžė taip pat dirbo be priekaištų ir galios jau užteko nors geriau jeigu rinktis tai rinktis 2.7 variklį manau šiam automobiliui būtų pats tas. Vienu žodžiu labai patiko ,jog automobilis gražus,greitas ir kas be ko labai taupus. Na dabar šiek tiek apie minusus. Įsigjau šią mašina šiek tiek "padrožta" todėl tikrai daug vargau kol pastačiau "mersą" ant kojų. Turėjau problemų su kuro siurbliu pakeisti man kainavo "TANAGROJE" apie 1800litų. Po to pas mane pastoviai grybaudavo elektronika. Nueini i parduotuve grįžti o mašina "pulteliu" negali atidaryti iš pradžių galvojau ,jog akumas sėdo . Pakeitėm ir vėl tas pats. Taip žinau tame raktelyje-pultelyje yra avarinis raktas kuris gali atidaryti duris ,bet žiema duodu 100% jus juo neatidarysit nes nelabai pas per 10 metų atidarynėjo juo duris todėl spina yra užkirmijus. Vos vos ilizdavau per bagažine. Žodžiu jokių budu nenoriu keikt šio modelio tiesiog turbut man tikrai su juo nepasiseke rašau tai su kokiais remontais man teko susidurti. Beje norečiau dar pridurti ,kad nesilankytumėte "Tanagroje"! tokių "žulikų" dar reikia paieškoti.
Variklis
Minusų butent so variklių neturėjau. Šeip man labai patiko ,jog galios jeigu reikia užtenka ir tai ,jog tikrai labai ekonomiškas.Vos ne už 45LT važinėdavau visa savaitgalį.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Šeip jau kainas jie tikrai laiko nebūtų "mersas". Detalios yra brangios kaip ir visų "mersų" ,bet manau jeigu pirkti jį geroje buklėje didelių problemų neturetumėte turėt. Kas be ko kaip ir ,bet kokia mašina jį reikia prižiurėti.
Patarimai perkančiajam
Butinai patikrinkite gerame autoservise ar iš niekur tepalai nebėga ar visi šarnirai salenblokai ir stabilizatoriai savo vietose. Tai tikrai labai stilingas komfortiškas automobiliukas žimiai gražesnis už ta pačia BMW 3 (Bent jau man) .
Įvertink šį atsiliepimą (viso 41)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
123456789012345678901234567890
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasė  
   CLA klasė  
  Vidutiniai  C klasėC klasėC klasėC klasė  
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasė  
  Reprezentaciniai S klasėS klasėS klasėS klasė  
  Kupė  CL klasėCL klasėCL klasėS klasė Coupe  
 CLK klasėCLK klasė  
  CLC klasė   
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasė  
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė  
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė  
  Mini krosoveriai    GLA klasė  
  Krosoveriai   GLK klasė  
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasė  
  Dideli visureigiai G klasė  
  GL klasėGL klasė  
  Mini vienatūriai   B klasėB klasė  
  Vienatūriai  VitoVito  
  R klasė  
  Sportiniai    AMG GT  
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG  
  Daugiatiksliai   Vaneo   
   Citan  
  Komerciniai  SprinterSprinter  
  Viano  
  123456789012345678901234567890
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji