Autoasas
Automobilio peržiūra

AUTOMOBILIŲ PAIEŠKA
Ieškoti tik su atsiliepimais

MOTERIŠKA PAIEŠKA

TOP 100
Rask pačius greičiausus, galingiausius ar lengviausius!

Alfa RomeoAston MartinAudiBentleyBMWBugattiCadillacChevroletChryslerCitroenDaciaDaewooDodgeFerrariFiatFiskerFordHondaHummerHyundaiInfinitiJaguarJeepKiaKoenigseggLadaLamborghiniLanciaLand RoverLexusLincolnLotusMaseratiMaybachMazdaMcLarenMercedes-BenzMiniMitsubishiNissanOpelPaganiPeugeotPorscheRenaultRolls-RoyceRoverSaabScionSeatSkodaSmartSpykerSubaruSuzukiTataTeslaToyotaTVRVolkswagenVolvo


Atgal Rašyti atsiliepimą Pažymėti
623 iš 1130
Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007
Mercedes-Benz C klasė, 2000 - 2007
512Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.47% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Lankytojų įvertinimai: 12
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduoju:Taip 100% Ne 0%
Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007Mercedes-Benz C klasė 2000 - 2007
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano, universalo ir kupė kėbulais. Antra kartos C-klasė tapo sportiškesnis ir šiek tiek panašus į Mercedes flagmaną – S-klasę. Automobilio priekis išsiskiria „beveik“ keturiomis lempomis, o galinė dalis tapo trumpesnė. Sedanas debiutavo su keturių ir V6 cilindrų benzininiais varikliais ir keturių, bei penkių cilindrų dyzeliais. Dyzeliai gavo tiesioginę kuro įpurškimo sistemą su kintamos geometrijos turbokompresoriais. Buvo galimos versijos su visų varomųjų ratų sistema - 4MATIC. 2004 metų pradžioje C-klasė buvo atnaujinta –trijų vožtuvų cilindrui ir dviejų žvakių cilindrui sistema pakeista standartine keturių vožtuvų sistema. Galingiausi buvo C 350 su 272 AG (200 kW) galios benzininiu ir C 320 CDI 224 AG (165 kW) galios dyzeliniu varikliu. C-klasė tapo vienu populiariausių automobilių savo klasėje daugelyje Europos rinkų, o Vokietijoje ilgą laiką buvo antras pagal populiarumą tarp visų automobilių ir nusileido tik Volkswagen Golf modeliui. Nauja karta tapo gerokai saugesnė įvertinta maksimaliomis penkiomis žvaigždutėmis EuroNCAP susidūrimo testuose, tačiau tapo nebe tokia patikima kaip pirmtakas. Verta paminėti galingiausią AMG versiją, kuri 2005 metais gavo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. C 55 AMG turi 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h – tai automobilis skirtas konkuruoti su BMW M3 modeliais.
Galingiausia C 55 AMG versija turėjo naują 5.5 L atmosferinį V8 variklį. Jėgainė generuoja 367 AG (270 kW)/5750 rpm galią ir sukimo momentą 510 Nm/4000 rpm. Maksimalus greitis yra vis dar apribotas iki 250 km/h, o pagreitis įspūdingas - 4.9 sekundės nuo 0 iki 100 km/h.
Lankytojo
reitingas:
3.6

Atsiliepimai įvertinti 88 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Atsiliepimas vartotojo: Petras | 2011-10-03
Mercedes-benz C220
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas: Mano vertinimas automobilio patikimumui Varikliai: Mano vertinimas automobilio varikliui Surinkimo kokybė: Mano vertinimas automobilio kokybei Komfortas: Mano vertinimas automobilio komfortui Valdymas: Mano vertinimas automobilio valdymui
Ekonomiškumas,išvaizda,komfortas
Galas varantys, Elektronika.
Automobilio pagaminimo metai: 2001
Automobilio variklio tūris: 2 l
Automobilio degalai: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Iškart norėtusi parašyti ,jog automobilis buvo išties labai komfortiškas nežiurint į tai ,jog sėdynes buvo veliurinės. Sunkokas vairas taip pat leidžia suprasti ,jog sėdi ne prie žaisliuko. Viduje pakankamai vietos visiems.Nereali buvo garso aparatura(bent jau pas mane). Automobilis buvo gana ekonomiškas mieste spaudžiant ryjo kokius 8-10 litrų dyzelio. Uzmiestyje isvis 6-7 litr. dyz. "AVANGARDE" apdaila taip pat pridėdavo šiokio tokio žavesio šiam automobiliui. Automatinė pavarų dėžė taip pat dirbo be priekaištų ir galios jau užteko nors geriau jeigu rinktis tai rinktis 2.7 variklį manau šiam automobiliui būtų pats tas. Vienu žodžiu labai patiko ,jog automobilis gražus,greitas ir kas be ko labai taupus. Na dabar šiek tiek apie minusus. Įsigjau šią mašina šiek tiek "padrožta" todėl tikrai daug vargau kol pastačiau "mersą" ant kojų. Turėjau problemų su kuro siurbliu pakeisti man kainavo "TANAGROJE" apie 1800litų. Po to pas mane pastoviai grybaudavo elektronika. Nueini i parduotuve grįžti o mašina "pulteliu" negali atidaryti iš pradžių galvojau ,jog akumas sėdo . Pakeitėm ir vėl tas pats. Taip žinau tame raktelyje-pultelyje yra avarinis raktas kuris gali atidaryti duris ,bet žiema duodu 100% jus juo neatidarysit nes nelabai pas per 10 metų atidarynėjo juo duris todėl spina yra užkirmijus. Vos vos ilizdavau per bagažine. Žodžiu jokių budu nenoriu keikt šio modelio tiesiog turbut man tikrai su juo nepasiseke rašau tai su kokiais remontais man teko susidurti. Beje norečiau dar pridurti ,kad nesilankytumėte "Tanagroje"! tokių "žulikų" dar reikia paieškoti.
Variklis
Minusų butent so variklių neturėjau. Šeip man labai patiko ,jog galios jeigu reikia užtenka ir tai ,jog tikrai labai ekonomiškas.Vos ne už 45LT važinėdavau visa savaitgalį.
Automobilio eksploatacijos kaštai, kainos nuvertėjimas
Šeip jau kainas jie tikrai laiko nebūtų "mersas". Detalios yra brangios kaip ir visų "mersų" ,bet manau jeigu pirkti jį geroje buklėje didelių problemų neturetumėte turėt. Kas be ko kaip ir ,bet kokia mašina jį reikia prižiurėti.
Patarimai perkančiajam
Butinai patikrinkite gerame autoservise ar iš niekur tepalai nebėga ar visi šarnirai salenblokai ir stabilizatoriai savo vietose. Tai tikrai labai stilingas komfortiškas automobiliukas žimiai gražesnis už ta pačia BMW 3 (Bent jau man) .
Įvertink šį atsiliepimą (viso 34)
Mercedes-Benz modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai  A klasėA klasėA klasė 
   CLA klasė 
  Vidutiniai  C klasėC klasėC klasėC klasė 
  Dideli E klasėE klasėE klasėE klasė 
  Reprezentaciniai  S klasėS klasėS klasėS klasė 
  Kupė  CL klasėCL klasėCL klasė 
 CLK klasėCLK klasė 
  CLC klasė  
  Keturduriai kupė   CLS klasėCLS klasė 
  Kabrioletai SL klasėSL klasėSL klasėSL klasė 
  Roadsteriai  SLK klasėSLK klasėSLK klasė 
  Mini krosoveriai    GLA klasė 
  Krosoveriai   GLK klasė 
  Visureigiai  M klasėM klasėM klasė 
  Dideli visureigiai G klasė 
  GL klasėGL klasė 
  Mini vienatūriai   B klasėB klasė 
  Vienatūriai  VitoVito 
  R klasė 
  Supercar   SLR McLarenSLS AMG 
  Daugiatiksliai   Vaneo  
   Citan 
  Komerciniai  SprinterSprinter 
  Viano 
  012345678901234567890123456789
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji