Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Mercedes-Benz W201 (190) modelį ir iškarto tapo populiariausias Mercedes-Benz automobilis. C-klasės automobilis buvo mažiausias kompanijos modelis iki 1997 metų kuomet buvo pristatyta A-klasė. Galingiausi variantai neskaitant AMG versijos buvo C 280 su linijiniu 6 cilindrų varikliu su 193 AG (142 kW) galia ir C 230 Kompressor su turbokompresoriniu varikliu su 193 AG (142 kW)/5300 rpm galia. Mercedes-Benz kaip visada garsėja dyzeliniais varikliais, todėl automobilis buvo itin populiarus kaip taksi automobilis dėl dyzelių ekonomiškumo ir gero patikimumo. C-klasės modeliai taip pat žinomi dėl rafinuoto nors ir konservatyvaus interjero, puikių savybių kelyje, komforto ir keleto inovatyvių technologijų.
Mercedes-Benz C yra kompaktinės klasės prestižinis automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Pirmos kartos C klasė buvo pristatyta 1993 metais ir pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Šios kartos C klasė buvo pigiausias (iki 1997 metų kuomet pasirodė A klasės Mercedes) ir populiariausias iš Mercedes gamos.
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Pati galingiausia AMG versija turėjo 4.3 L V8 variklį su 306 AG (225 kW) galia prie 5850 rpm ir 410 Nm sukimo momentu prie 3250 rpm. Automobilis spurtuoja 0–100 km/h per 5.8 sekundės:
Automobilis buvo naudojamas kaip saugos automobilis Formulė 1 varžybose:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Daugelį metų šis automobilis kovojo su geriausiais DTM ir kitų serijų žiediniais automobiliais:
Patalpino: Arūnas | 2011-11-12 |
MB C180 W202 |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Maloniai važiuoja, mažas apsisukimo spindulys, normalios kuro sąnaudos
rūdys
|
Bendras automobilio aprašas |
Šį automobilį vairuoju jau pusę metų, per šį laikotarpį prasukau 10000 km., tad manau jau galiu šį bei tą apie šį modelį pasakyti. Pradėkime nuo trūkumų: pagrindinė bėda - rūdys (rūdija ratų arkos, dureles aplink plastmasinę apsaugą, bagažinės dangčio kairys kampas), salone neperdaugiausiai vietos (mano ūgis 1,9m, tad keleiviui, sėdinčiam už manęs išties riesta), nesireguliuoja vairo padėtis. Dabar apie pliusus - važiuoja labai maloniai ir pakanakamai tyliai, labai mažas apsisukimo spindulys tad parkuotis yra itin patogu. Mano vairuojamo MB modifikacija ESPRIT, kas reiškia sužemintą važiuoklę, o kadangi automobilio spalva raudona - tad atrodo labai patraukliai (mano subjektyvia nuomone tradicinės sidabrinė ir juoda spalvos šiam modeliui netinka). Įvertinus automobilio kainą, jo eksplotavimo kaštus šį modelį rekomenduočiau jaunimui, kuriems esant reikalui neproblema iš taško A į tašką B nuvažiuoti truputėlį pasispaudus. |
Variklis |
Variklis 1,8 litro, benzinas. Sako neblogai draugauja su dujomis, bet asmeniškai aš dujų nenorėjau dėti dėl kelių priežasčių: bagažinė neperdidžiausia, nesinorėjo jos aukoti balionui, kuro sąnaudos nėra didelės, bijojau padidėsiančių eksploatavimo kaštų. Keletas pastebėjimų apie šį variklį - pilasi 5,5 litro tepalo bei vietoj pagrindinio diržo čia naudojama grandinė. Variklis pakankamai paprastas tad manau problemų su juo eksploatacija neturėtų būti. Apie kuro sąnaudas. Vasarą mieste (Vilniuje) 10 ltr., autostradoje važiuojant 110km/h greičiu 7 ltr. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Šio modelio eksploatacijos kaštai turbūt patys mažiausi visoje MB modelių gamoje. Detalių kainos tikrai nedidelės o ir pakeitus vieną ar kitą detalę, prie jos grįžti jau nebereikės ilgą laiką. Priėjimas prie įvairių važiuoklės ar variklio mazgų yra labai geras tad mėgstantiems krapštytis ir turintiems tam galimybę, daug ką galima būtu pasidaryti pačiam. Kadangi automobilio kaina ir šiaip nėra didelė, tai ir nuvertėjimas nėra ženklus (beabejo jei stipriai nesurudys eksplotacijos metu). |
Patarimai perkančiajam |
Bet kuriuo atveju prieš pirkdami nuvarykite į patikimą servizą, nepirkite dyzelio, nes gero vistiek nenupirksite :) |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 37)
Mercedes-Benz C klasė TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis