Markės
1037 iš 1917
Mazda 323F, (BJ) 1998 - 2004
516Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)Viso įvertinimų: 16
15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)17% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Lankytojo
reitingas
5+

Atsiliepimai įvertinti 1511 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: M.B. | 2012-06-07
Mazda 323 BJ (1998 – 2003)
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Mažai ir retai genda, erdvus salonas, gera komplektacija, patikimi visi varikliai, patikima pakaba, gerai transformuojamos chečbeko sėdynės, gerai ir tiksliai valdoma, elektronika retai paveda
gėdingai rūdija kėbulas ir ne tik (ypač ratų arkos ir dugnas, pakabos tvirtinimo varžtai, duslintuvas), apgailėtina garso izoliacija (tiek iš lauko skyriaus, tiek iš variklio. Girdisi, kaip dyzelio velenas diržą suka).
Bendras automobilio aprašas
Mazda 323 yra sukonstruota ant 626 bazės, jai pritaikyta analogiška važiuoklė. Dėl šios priežasties, iš pažiūros, ši nedidelė mašina yra didelė savo viduje ir lenkia daug klasės analogų. Gerai išprofiliuota galinė plati sėdynė leidžia patogiai įsitaisyti ir aukštam žmogui. Chečbekas yra patogesnis už sedaną, nes turi aukštesnę stogo liniją. Nors japonai nepasižymi patogių salonų konstravimu, šįkart jiems pavyko pagaminti erdvų saloną europietiškam kūno sudėjimui. Jei domina kompaktinės klasės automobilis, tai ši Mazda yra didesnė už visus japonų konkurentus (panašaus dydžio į Nissan Almera) ir panaši į didžiausius ir patogiausius salonus turinčius prancūziškus automobilius. 323 BJ turi gana plačią važiuoklę, todėl ji yra stabili kelyje ir nelinkusi svyruoti posūkiuose. Labai paklusni, jautri vairo sistema ir tiksliai jungiamos pavaros. Sankaba ir pavarų dėžė yra labai tinkamai suderintos (jei šie agregatai dar nesusidėvėję). 323 beveik neturi chroniškų silpnų vietų. Mazgai sukonstruoti japoniškai ir preciziškai, remontas nėra sudėtingas.
Variklis
Benzininiai varikliai: nuo senų laikų Mazda pasižymi patikimais agregatais. Deja, praeito amžiaus šimtmečio paskutiniais dešimtmečiais (tarp 1990-1999 m.), Mazda buvo suteršusi savo, kaip patikimos mašinos vardą, su benzininiuose varikliuose naudota hidraulinių vožtuvų stūmoklių (dar vadinamų hidrokompensatorių) sistema. Dėl šios sistemos kentėjo daug XEDOS markės automobilių, taip pat MX serijos ir 626 modelio automobiliai. Tokiems varikliams reikėjo itin kokybiškų tepalų (geriausiai sintetinių), be to jie jautriai reagavo į kuro kokybę ir turėjo polinkį perkaisti, reikėjo jais tinkamai pasirūpinti. Todėl dauguma kitų gamintojų kaip Nissan ar Toyota, Honda buvo pranašesni savo primityvesniais įprastais varikliais. Bet šis 323 modelis jų jau neturi, todėl neturi kelti keblumų. 323 BJ varo 1,3, 1,5, 1,6, 1,8 ir 2 litrų darbo tūrio benzininiai varikliai, iš kurių dauguma, išskyrus silpniausią, turi jau po du paskirstymo velenėlius (DOHC), 1,3 l (SOHC) bei visi turi po 4 vožtuvus vienam cilindrui. Net ir silpniausias motoras turi 52 kw ir mieste yra pakankamas. Iš bendrų vairuotojų nuotaikų aiškėja, kad geriausiai vertinami yra vidutinio galingumo motorai. 1,5 l. 65 kw variklis buvo montuojamas dar į ankstesnės kartos Mazda 323 modelį ir dėl savo patikimumo buvo pratęstas jo gaminimas ir perkėlimas į naujesnę versiją. 1,6 litro darbo tūrio motoras, turintis 72 kw yra “aukso viduriukas”, bet gaminamas tik atnaujintoje versijoje nuo 2001 m. Jis puikus savo dinaminės savybėmis ir kuro suvartojimo santykiu, kiek per daug benzino sudegina mieste. 1,8 litro darbo tūrio 84 kw ir 2 litrų 96 kw varikliai yra labai dinamiški, bet tokiam automobiliui jie sueikvoja perdaug degalų (ypač mieste). Dar buvo Protégé versijos su 103 kw Xedos modelio motoru ir versija su turbina (Mazda speed) ir 125 kw, bet jos skirtos tik greičio fanatikams ir brangiai eksploatuojamos. 323 benzininiai varikliai pasižymi gera dinamika, tyliu ir sklandžiu darbu, bet sunaudoja perdaug degalų miesto režimu ir važiuojant staigiau nuspaudus gazo pedalą. Tačiau lyginant su Honda ir Toyota kintamųjų vožtuvų fazių VTEC ar VVTI (valvematic) sistemomis (vožtuvai dirba pagal krūvį, kuris tenka nuo vairuotojo darbo režimo, įpurškiant skirtingus degalų kiekius. Kiekvienas vožtuvas tarsi dirba skirtingu režimu ir valdomi elektroninės sistemos), Mazda agregatas sudegina mažiau alyvos ir yra mažiau nugainiojamas. Dažniausiai 323 patenka į moterų rankas, nes šis modelis nepasižymėjo dideliu veržlumu, kuris patrauktų vyrų vairuotojų dėmesį. Dažniausiai benziniuose agregatuose reikia sistemingai pakeisti visus dirželius ir įtempėjus ir variklio alyvą, o paskui ramiai ir ilgai važiuoti. Tiesa, tepalų kokybė yra svarbi Dyzeliniai agregatai: į Mazda 323 BJ buvo montuojami trys skirtingi dyzeliniai motorai – nuo paprasto atmosferinio be turbinos iki tiesioginio įpurškimo dyzelio su turbina ir tarpiniu oro aušintuvu. Ką galima pasakyti apie Mazda dyzelius? Pirmiausia, Mazda dyzeliai nepopuliarūs, nes visi galvoja, kad geras dyzelis yra tik prancūziškas, vokiškas ir itališkas, kur dyzelių pramonė itin išvystyta. Antras dalykas, Japonijoje dyzeliniai varikliai nepopuliarūs, nes apkrauti dideliais taršos mokesčiais ir dyzeliniai agregatai naudojami tik sunkvežimiuose. Bet Europos rinka skatina gaminti dyzelius, nes Europoje iš 10 automobilių 7 yra su dyzeliniais agregatais ir tai atskleidžia visą tiesą. Lietuvoje Mazda dyzeliai nėra populiarūs (ypač modeliai iki Mazda 3 ir 6 pasirodymo), nes būdavo sunku gauti atsarginių variklių dalių. Dabar padėtis pasikeitė, nes rinkoje padaugėjo dyzelinių Mazdų. Mazda į šį 323 modelį montavo 2 litrų kubatūros dyzelius, kurių galia nuo 52 iki 74 kilovatų. Iš esmės, patys agregatai yra tikrai patikimi, ypač jei nėra nuvažiavę pusės milijono kilometrų. Visi dyzeliniai agregatai yra geri tuo, kad jie atlaiko ilgesnį resursą nei benzininiai varikliai, be to neturi problemų su degimo žvakėmis ir paskirstymo laidais, nes tokių dalykų dyzelyje apskritai nėra. Jei planuojate įsigyti dyzelį, tai silpniausias bus patikimiausias, nes primityviausias. Yra kita pusė – toks dyzeliukas gali būti nuvažiavęs labai daug kilometrų ir gali būti sunku surasti Mazda 323 variantą su dar sveiku kėbulu. 52 kw agregatas bus geras mieste, bet autostradoje gali pritrūkti greičio ir dinamikos. 66 kw agregatas (vidutinio galingumo) pasižymi labai ilgu resursu ir palyginti nesudėtinga konstrukcija. Jis turi turbiną, dėl ko dyzelis nuo žemų apsukų pasiekia maksimalų sukimo momentą ir generuoja didžiausią galią. 74 kw galios motoras (galingiausias) gaminamas tik nuo 2000 metų. Jis turi tiesioginio kuro įpurškimo funkciją, intercoolerį , yra gana greitas, dinamiškas ir tylesnis, taupesnis už ankstesniuosius. Reikia atkreipti dėmesį į Mazda dyzelinių variklių kuro siurblius. Prieš perkant būtinai patikrinkite 66 kw ir 74 kw versijų japoniškus DENSO kuro siurblius, kurie turi ypatybę sugesti (jei nebuvo remontuojami). Jų silpnokas sandarumas ir elektrinė dalis. Požymis – nesiveda “karštas” variklis (arba vedasi sunkiai), padidėjęs dūmingumas (balti tiršti dūmai, nesudeginto dyzelio kvapas, dyzelino balos po mašina). Bet tai nebūtinai nuosprendis, kad negalima pirkti dyzelio. Tokio defekto šalinimas yra gerokai atpigęs ir remontas kainuoja 600 – 700 litų. Be to kuro siurbliai nėra deficitiniai, galima juos restauruoti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos yra vidutiniškos. Mašina, pagal sumokamus pinigus už detales ir aptarnavimus, galėtų būti labiau vykusi. Iš specifiškai brangesnių vietų yra stabdžių diskai ir trinkelės. Pvz. gerų trinkelių komplektas gali kainuot ir apie 150 lt. (palyginant Nissan - pigesnės). Dažniausiai važiuoja be problemų, tereikia tik kurą pilti. Su dujomis sugyvena prastokai, nebent gera dujinė įranga (purkštukinė).
Patarimai perkančiajam
nenusipirkti pigiausio varianto. atkreipti dėmesį, kad dyzeliai netgi pigesni už benzininį variantą. nepirkti 1,3 varianto. 1) Prikepantys stabdžių gnybtai (galinio tilto). 2)Surūdija pakabos tvirtinimo varžtai. 3)Nuobodus ir pilkas įvaizdis. 4)Sunku rasti nenaujų detalių 5)Brangokos detalės ir servisas. 6)Benzininiai varikliai naudoja perdaug degalų mieste. 7)Galinė pakaba – įmantresnė, reikalaujanti didesnių išlaidų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 32)
Mazda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini 121    
  Maži   2222
  Kompaktiniai  3233233333
 323F323F   
  Vidutiniai 626626666
Xedos 6   
  Dideli Xedos 9   
  Kupė MX-3    
MX-6    
  Roadsteriai MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai    CX-3
   CX-30
   MX-30
  Krosoveriai   CX-7CX-5CX-5
   CX-4
    CX-50
  Dideli krosoveriai     CX-60
  Visureigiai  TributeTribute  
  CX-9CX-9
  Mini vienatūriai  Premacy   
  Vienatūriai   55 
  Dideli vienatūriai  MPV   
  Sportiniai RX-7RX-8  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt