Markės
804 iš 1912
Jaguar F-Pace, 2016 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.811% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 8
18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 63% Ne 37%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Praktiška bagažinė
  • Gerai valdomas
  • Kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Prastoki dyzeliniai varikliai
  • Kiek per paprastas dizainas
  • Nekomfortiška pakaba
"Išskirtinė šio visureigio sąvybė kaip ir reikėjo tikėtis yra puikios valdymo savybės – automobilis valdomas kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas"
Pagaliau ir Jaguar įžengė į prabangių visureigių rinką. Be jokios abejonės tai automobilis skirtas asfaltui ir sportiškam vairavimo stiliui. Kaip ir neseniai pasirodę XE ir XF modeliai, F-Pace turi priekinę dviejų skersinių svirčių ir galinę daugiasvirtę pakabą, kėbulo gamyboje daugiausia naudojamas lengvas aliuminis. Visa tai suteikia automobiliui sportiškų sąvybių. Pagal matmenis Jaguar visureigis yra tarpinis variantas tarp Range Rover Sport ir Evoque modelių ir skirtas pirkėjams, kurie labiau vertina ne pravažumo sąvybes, o stilių ir sportiškumą. Jaguar F-Pace automobilio dizainas itin panašus į minėtus XE ir XF modelius, ypač priekine dalimi, o galinė dalis beveik identiškai atkartoja sportiško F-Type galinę dalį. Ir nors visureigis “sulipdytas” iš keletos lengvųjų Jaguar automobilių dizaino gabalų, jis atrodo vientisai ir patraukliai. Sportiškas pojūtis neapleidžia ir salone – čia sėdynės sumontuotos pakankamai žemai, vairas nedidukas ir itin smagus. Galinės sėdynės atkartojant Land Rover patirtį yra sumontuotos šiek tiek aukščiau nei priekinės – tai suteikia savotišką vientisumo atmosferą salone. Nedidelių priekaištų susilaukia priekinė ir durų panelės, kurios tiek dizaino, tiek kokybės požiūriu yra kuklios turint omeny į kokią rinkos dalį taiko šis Jaguar. Išskirtinė visureigio sąvybė žinoma yra puikios valdymo savybės – automobilis judesių vairu klauso kaip vidutinės klasės sportiškas sedanas. Vairo mechanizmas yra kiek “sunkesnis” nei pas mažesnius Jaguar, tačiau yra itin tikslus ir labai greitai reaguoja net į nedidelius vairo pasukimus. Važiuojant mažesniu greičiu automobilis atrodo kiek neramus, tačiau didėjant greičiui atsiskleidžia puikios stabilumo sąvybės. Posūkiuose šiek tiek pastebimas kėbulo posvyris, tačiau jis greitai neutralizuojamas ir leidžia vairuotojui jaustis pakankamai užtikrintam net aštriuose posūkiuose.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Jaguar E-Pace ir F-Type galinės dalys:



Tokį automobilį vairuoja ir Harry Kane'as:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
Asta | 2024-01-23
Jaguar F-Pace savininkės patarimai
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus interjeras, gerai valdomas, geras komfortas
Silpnas 2.0 D variklis, prastoka įranga
Apskritai tai geras automobilis su puikiu interjeru, tačiau atidžiai rinkitės variklį ir išbandykite jį visomis sąlygomis įskaitant ir greitkelį. Taip pat patikrinkite įrangos lygį, nemanykite, kad visi modeliai turi vienodas funkcijas, kurios jūsų manymu turi būti standartinės. Kalbant apie komfortą, valdymo savybes ir įrangą, automobilis atitiko lūkesčius, tačiau 2.0 D 180 AG variklio dinamika buvo didelis nusivylimas. Jam trūko veržlumo ir galios, be to jis turi gana nemažas vibracijas ir garsą. Tikrai ne premium jausmas. Manau, kad jei šios problemos būtų išspręstos vėlesniose F-Pace automobilio versijose, tai būtų visai neprastas automobilis. Beje 3.0 D yra daug geresnis variklis. Tiesa, maniškį variklį naujai sumapinome – tai šiek tiek padėjo, variklis atrodo gyvesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2023-09-24
Prestige komplektacija su dvilitriu dyzeliniu varikliu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Itin geras salonas, itin ekonomiškas
Brangus išlaikymas
Maniškis varomas tik dviem ratais, turi 183 AG dyzelinį variklį. Viduje - prestižinė apdaila, elektrinis stiklinis stogas per visą ilgį, atbulinės eigos kamera, pilno dydžio atsarginis ratas, fantastiška raudona spalva. Automobilis važiuoja smagiai, o kuro sąnaudas stebiu per Jaguar programėlę. Kelionėje iš Vilniaus į Klaipėdą ir atgal, automobilis naudojo vidutiniškai 3,7 L/100 km važiuojant į priekį, o atgal vos 3,3 L. Nerealu! Aišku oras buvo nekarštas, ramus, važiuota praktiškai nenaudojant kondicionieriaus. Trumpuose atstumuose mieste automobilis naudoja apie 5,2 L net naudojant oro kondicionierių ir šildomas sėdynes. Šis Jaguar pakeitė ankščiau turėtą 2007 metų Chrysler 300C – anas buvo geras žvėris, bet su daugybe problemų. Prieš tai turėjau BMW 330D universalą, kuris iš pradžių labai patiko, atrodė gana erdvus, tačiau buvo siaubingai perdažytas su prastos kokybės interjeru. Šiam BMW prireikė naujos sankabos ir tuomet pavarų dėžės, į saloną tekėjo vanduo ir nepaisant visų mano pastangų per 9 mėnesius jis nuolat gedo. Todėl šis Jaguar man nuolat teikia džiaugsmą, fantastišką ekonomiškumą ir kol kas negenda. Vidaus apdaila pagaminta pavyzdingai, naudojamos patvarios medžiagos, ypač bagažinės ir statramsčių zonose. Mechanika nuostabi. Minusai – eilinės priežiūros paslaugos labai brangios, paprasti remonto darbai ir detalės tokios kaip stabdžių kaladėlių pakeitimas kainuoja kosmosą.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2023-06-14
Jaguar F-Pace 2.0d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus automobilis, erdvus, geras užmiestyje
Salonas yra žemos kokybės, Stop and Start, padangų dėvėjimasis
Vasarą per karščius plastikinės interjero apdailos plečiasi ir liečiasi kažkur, nes plastiko girgždėjimas yra labai stiprus ir tai pastebėjau tik karštu oru. Salonas manau yra žemos kokybės – apdaila neatitinka premium standartų, o valdymo rankenėlės bei jungikliai jaučiasi pigiai. Manau, kad Stop and Start sistema dyzeliniam varikliui yra visiškai kvaila, nes ji nieko nesutaupo, be to dyzelį sunkiau užvesti nei benziną. Ir reikia galimybės, kad būtų galima visiškai išjungti šią sistemą, o ne kiekvienoje kelionėje. Šie dyzeliniai varikliai nėra tinkami naudoti mieste, nes vistiek reikia nuvažiuoti didesnius atstumus, kad pravalytum DPF filtrą. Taigi daugelyje kelionių Jaguar gerai padūmija. Langų apiplovimo bakelis įtaisytas nepatogioje vietoje, nes variklio dangčio vyriai trukdo patogiai užpildyti. Manau, kad pakaba taip pat neatitinka premium lygio - ji jaučiasi lyg būtų pigesniame automobilyje ir ją reikia nuolat koreguoti. Automobilis turi rimtų padangų dėvėjimo problemų dėl aštrios vairo geometrijos. Jei kelias ar automobilių stovėjimo aikštelė drėgna ar šlapia, tai posūkiuose padangos kelia labai nemalonų triukšmą ir pojūtį, kad automobilis bando važiuoti tiesiai kai vairas yra užrakintas. Taigi padangos pasirodė, kad dėvisi labai greitai, keisite kas 20.000 km, o normalios padangos kainuoja nemažai. Šiaip atrodo, kad Jaguar patogus važinėti greitkeliais, bet mieste tikrai ne. Kai pirkau automobilį, galiniai stabdžiai, tiksliau kaladėlės buvo sugadinę stabdžių diskus, beveik naujam automobiliui teko pakeisti visus galinius stabdžius. Diskai mano nuomone nėra kokybiški, o kaina patikėkit ne vidutinė. Dabar ieškau Volvo ir jaučiu, kad kokybė pas švedą bus daug geresnė.
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2023-04-25
F-Pace 2.0d su 180 AG ir 4x4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, valdymo savybės ir dinamika, dizainas, degalų sąnaudos, visi varomieji ratai, pavarų dėžė, salono talpumas
Surinkimo kokybė ne pati geriausa, prastoka triukšmo izoliacija, priežiūros išlaidos
Laba diena skaitytojai. Buvau sugalvojes parduoti savo jaguarą. Visa si menesi kasdien abejojau ar verta parduoti sia masina ir keisti i kita, bei i kokia keisti. Galiausiai nusprendžiau jį pasilikti. Kadangi šeimoje auga vaikas, mums reikėjo patikimo ir saugaus automobilio. Išbandžius daugybę variantų visgi Jaguar pasirodė daug geresnis nei kiti! Draugai ir giminės iš karto įvertino automobilį ir užskaitė. Įdomu tai, kad Jaguaras neužsupa kaip kiti konkurentai. Dėl priežiūros: buvo surastas gamyklinis variklio defektas, po 2 mėnesių visas variklis pakeistas į naują gamintojo lėšomis. Jiems tai kainavo milijoną pinigų. Dabar viskas veikia gražiai ir tvarkingai. Gedimas pasirodo buvo labai netipiškas atvejis. Panašu mašina kiekvieną dieną vis labiau įsimyliu ir jei nuspręsiu jį pakeisti, tai bus tik hibridinė versija.
Pilnas atsiliepimas...
Arnas | 2022-07-07
Nerekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedaug
Daugybė smulkių minusų
Esu Jaguar fanas ir esu važinėjęs su ne vienu šios kompanijos automobiliu. Prieš tai turėjau puikų XF modelį, bet nusprendžiau jį pakeisti į pirmąjį Jaguar visureigį. Galiu pasakyti, šis naujasis automobilis neprilygsta senajam XF. Degalų sąnaudos yra prastos, pakaba veikia itin grubiai, visai nesugeria gulinčių "policininkų" ir net smulkių kelio nelygumų. Mano F Pace yra su sporto paketu, tai žinoma dėl to, tačiau vistiek ne to tikėjausi iš premium automobilio. Man reikėjo žiūrėti Lexus RX kai turėjau galimybę. Žodžiu, Jaguar turėjau tik kelis mėnesius, vėliau pardaviau. Jei perskaitysite mano atsiliepimą ir vistiek nusipirksite F-Pace, tai nesakykite kad nebuvote perspėti.
Pilnas atsiliepimas...
Benas | 2022-05-26
Puiki alternatyva vokiškiems konkurentams
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, ekonomiškumas yra puikus, daug erdvės viduje, sportiškas valdymas, rodos aptikimas
Neaptikau
Labai patogus automobilis, puikiai veikiantis 240 AG dyzelinis variklis. Ekonomiškumas yra puikus tokiam dideliam automobiliui. Daug erdvės viduje, sportiškas valdymas. Informacijos ir pramogų sistema galėtų būti geresnė, nes navigacija kartais užsikrauna labai lėtai. Tačiau turi „Apple play“ kas yra puiku. Naudoju Google žemėlapius navigacijai, kuri yra geresnė nei kitos ir veikia per visą ekraną kartu su kitomis programomis tokiomis kaip Spotify. Sklandi 8 greičių automatinė pavarų dėžė jungia pavaras labai gražiai. Priešingai įsitikinimams apie Jaguar patikimumą ir elektronines problemas, automobilis manęs nenuvylė. Jaguar appsas „In Control“ irgi labai naudingas. Šaltais rytais galite užvesti variklį iš telefono, kad paskui lengvai nuvalytumėte ledą ir sušildytumėte vidų prieš įsėdant į automobilį. Programėlė taip pat registruoja kasdienę ridą, aptarnavimo būsenas ir pan. Džiaugiuosi pirmuoji Jaguar automobiliu.
Pilnas atsiliepimas...
Danielius | 2022-04-15
Būtų labai geras automobilis jei infosistema atitiktų konkurentų kokybę
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stabilus, dinamiškas
Prasta infosistema, brangus
Tiesą sakant tai puikus automobilis, turėjau tik keletą nedidelių problemų, susijusių su bagažinės dangčio sureguliavimu ir su priekinių žibintų plovikliais. Kas iš tikrųjų nuvilia automobilį tai ekrano info ir saugumo sistemos, kurios nuolat pateikia kažkokių problemų, kurių niekas negali išspręsti. Pavyzdžiui, eismo pranešimai nuolat išsijungia, atstumo palaikymo sistema irgi veikia nestabiliai. Nuolat nutrūksta mano telefono ryšys ir jūs turite jį iš naujo prijungti prie automobilio, galinė kamera kartais veikia kartais ne. Visa tai labai sugadina šiai gerą įspūdį apie automobilį. Šiaip f-Pace yra labai gražus automobilis, bet ar pirksiu kitą jaguar? Tikrai ne :)
Pilnas atsiliepimas...
2021-12-30
2016 RSport 2.0 D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vieni pliusai kolkas
Minusu kolkas neradau
Automobilis tikrai aukstos klases , labai grazus ir kokybiskas salonas ir jo detales. Niekas nekrepzda ne barska vaziuojant. Vaziuokle sakyciau kietoka , bet ir nereikejo tiketis minkstos nes RSport. Deze tikrai puikiai dirba , varyklis irgi geras tyliai dirba net kartais sustojus pagalvoji kad uzgeso masina:). Servisai tikrai nera is pigiausiu bet manau visu naujesniu masinu servisu kainos panasios. Kolkas vieni pliusai jokiu nusiskundimu neturejau . Remontuoti kolkas neteko ir tikiuosi nereikes greitu metu viskas priziurima Jaguar salone. Atkreipti demesi kaip auto buvo priziuretas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt