Markės
747 iš 1917
Hyundai Grandeur, (TG) 2005 - 2011
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.014% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 1
19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Hyundai Grandeur yra vidutinio dydžio sedanas parduodamas visame pasaulyje. Šios kartos modelis pristatytas 2006 metais dalinasi savo platforma su Sonata modeliu. Grandeur buvo prabangiausias ir didžiausias modelis Hyundai gamoje, kol nebuvo pristatytas Genesis. Automobilis turi nepriklausomą visų keturių ratų pakabą (galinė yra daugiasvirtė) ir naują kompanijos 3.8 L V6 variklį su 265 AG (196 kW) ir priekiniais varomaisiais ratais. Hyundai skelbia, kad automobilis su šiuo varikliu iki 100 km/h įsibėgėja per 6 s ir pasiekia didžiausią 250 km/h greitį. Europoje yra siūlomas ir dyzelinis VGT CRDI variklis pasiskolintas iš Santa Fe visureigio.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Automobilis pelnė daugybę įvairių apdovanojimų, tame tarpe ir šiuos:
  • 2006 metų geriausias Kanados šeimos automobilis.
  • Svetainės Edmunds.com lankytojai išrinko labiausiai trokštamu automobiliu 2007 metais.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
nerkus | 2012-02-25
Koriejietiska biznio klase
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas, salono erdve, bagazine, turtinga komplektacija, komfortas,prosvaisa
kuro sanaudos
Kaip ir pries tai rasytuose atsiliepimuose Apie Volvo S80, Hyundai I40, Peugeot 607, lexus ES remsiuosi ne savo automobilio eksploatacija, o kitu vartotoju atsiliepimais, test drive'ais, straipsniais, ir palyginimais su kitais modeliais. Eksterjeras: atrodo gana neiprastai, bet tikrai ne prastai:) Sviesos diodu galines lempos atrodo originaliai, ispustas kebulas gana platus ir ilgas,17 rad ll ratlankiai ir 235 mm padangos suteikia solidumo. Nors man asmeniskai jis atrodo labiau solidus bet neipatingai grazus. Kur kas graziau atrodo atnaujintas Grandeur kur pasikeites priekinis bamperis ir lempos. Interjeras: Grandeur priklauso E klasei bet salono erdve nepadarytu gedos limuzinu klasei, beje kaip ir skoda superb. Tiek priekyje, o ypatingai gale vietos per akis. Medziagos aukstos klases, kokybiskos ir gerai surinktos. Dureles apsiutos minksta oda, Deja tik centrine konsole pagaminta is kieto plastiko. Atsiliepimuose daznai raso kad sis kietas plastikas linkes skilti. Ji keisdavo per garantini, o ar po to problema kartojosi, nerasydavo. Ir tarpai tarp dureliu ir paneles galetu buti vienodi. Sedyniu oda labai kokybiska ir po 4 m atrodo kaip nauja. Sedynes man neypatingai patiko, jos yra per daug plokscios, ir per mazai isprofiliuotos, bet pakankamai minkstos. Gale jos kur kas patogesnes ir butent del sios priezasties as manau kad sis modelis yra labiau skirtas ne vairuotojui o keleiviui ant galines sedynes. Prietaisais naudotis patogu ir paprasta. Skydelio apsvietimas melsvai baltas atrodo labai graziai, o va centrine konsole zalios spalvos kazkaip nesiderina. Kur kas graziau atrodo melynas apsvietimas po modelio atnaujinimo jei neklystu 2008 m pabaigoje. Beje atnaujintos ir dureliu vidines rankeneles: is dazytu aliuminio imitacijos pakeistos i nikeliuotas. Galines sedynes nulenkiamos. Komplektacija viena is turtingiausiu E klaseje, o bazine, manau nesuklysiu sakydamas - pati turtingiausia. Odinis salonas, elektra valdomos sildomos sedynes su atmintim, elektra valdomas vairas, galine automatiskai pakeliama uzuolaida, automatiskai nusilenkiantys (sildomi ir itraukiami) veidrodeliai ijungus galine pavara, leidzia vairuotojui pasijusti kaip limuzine. Bagazine 523 l didele ir tikrai patogi. Garso izoliacija: pakankamai gera. Variklis salone beveik nesigirdi prie zemu apsuku, isores triuksmas gerai izoliuotas, tik pasirode kiek triuksmingos ziemines padangos ir buvo girdimas uzesys, ir pakabos darbas vaziuojant nelygiu keliu yra girdimas. Pakaba: labai maloni ir komfortiska, kelio nelygumus sugeria labai minkstai. Grandeur yra ganetinai sunkus ir tas jauciasi. Pagal pakabos komforta is konkurentu tik Citroen C5 vaziuoja taip minkstai su hidrauline pakaba, ir senesnes kartos Toyota Camry, su Lexus ES gaminami iki 2006 m. Posukiuose pasvyra gerokai, bet ne kritiskai. Vairas informatyvus ir tiksliai perduoda ratams ta ko nori vairuotojas. Taigi si komfortiska barza nera "karve ant ledo", bet tik kas liecia vairo mechanizma. Pakabos darbas suderintas tik komfortiskam vaziavimui. Beje prosvaisa 16,2 cm, o tai didelis pliusas. Antikorozija vidutine, dazu kokybe ir lako skuoksnis neprilygsta BMW,AUDI ar Volvo 3,3 variklis turi pakankamai dinamikos ir yra labai patikimas, bet yra gana edrus. Su automatine greiciu deze deklaruojamos kuro sanaudos 15,1 mieste, trasoj 7,4 l. Nors is atsiliepimu sanaudos didesnes mazdaug litru. Dar yra 2,7 l benzininis truputi ekonomiskesnis, bet retesnis, ir 2,2 l dyzelinis variklis kurio nei lietuvoj neteko matyt, nei atsiliepimu skaityti apie ji. Nuvertejimas gana didelis, bet pasirinkimas lietuvoje labai mazas, gal dar ir del ilgos 5 m garantijos jo neskuba parduoti. Grandeur gana patikimas,tiek vaziuokle tiek varikliai tiek elektronika. Detaliu kainos nesikandzioja bet jos yra gana retos ir kiek domejausi servisuose ju gali tekti palaukti kelias savaites. Cia tikriausiai del to kad lietuvoje sis modelis yra nepopuliarus ir retas. reikia nusiteikti didelems kuro sanaudoms, nusipirkus teks detis dujas, pratestuoti pries perkant ir zinoma patikrinti servise. Apibendrinant tai didelis, komfortiskas, patikimas, solidus, talpus, erdvus automobilis su turtinga komplektacija ir gera prosvaisa, kurio didziausias trukumas dideles kuro sanaudos, bet skirtas daugiau vezioti bosa nei vazineti paciam:)
Pilnas atsiliepimas...
 
Hyundai modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   i10i10i10
  Maži  AccentAccentAccent  
  Getzi20i20i20
  Kompaktiniai   ElantraElantraElantraElantraElantra
  i30i30i30
   Ioniq 
  Vidutiniai  SonataSonatai40  
    Ioniq 6
  Dideli   GrandeurGrandeurGrandeur 
  Reprezentaciniai   GenesisGenesis 
  Equus  
  Kupė  CoupeCoupeCoupe  Veloster  
  Genesis Coupe  
   Veloster 
  Mini krosoveriai    KonaKona
    Bayon
  Krosoveriai   Tucsonix35TucsonTucson
    Ioniq 5
  Dideli krosoveriai   Santa FeSanta FeSanta FeSanta FeSanta Fe
  Visureigiai   Terracan   
  ix55  
  Mini vienatūriai   Matrixix20  
  Vienatūriai  Trajet   
  Dideli vienatūriai  H-1H-1 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt