Markės
488 iš 1388
Honda FR-V 2004 - 2009
Honda FR-V, 2004 - 2009
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 11
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 91% Ne 9%
Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009Honda FR-V 2004 - 2009
Honda FR-V yra šešiavietis kompaktiškas vienatūris gaminamas nuo 2004 metų. Automobilis visų pirma pasižymi tuo, kad turi dvi sėdimas eiles su kiekvienoje po tris vietas. Kartu su Fiat Multipla Europos rinkoje tai yra vieninteliai vienatūriai turintys tokią 3+3 konfigūraciją. FR-V platus ir palyginti trumpas kėbulas, skirtingai nuo daugelio kitų vienatūrių automobilių, yra dinamiškas ir sportiškas. Norintiems originalesnio miniveno su nestandartiniu sėdynių išdėstymu ir patraukliu dizainu Honda FR-V yra išties vertas dėmesio.
Honda FR-V kartu su Fiat Multipla automobiliu Europos rinkoje buvo vieninteliai vienatūriai turintys 3+3 sėdimų vietų konfigūraciją.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
2017-03-31
Šeimyninis vienatūris.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus,gražus,patikimas.
Nekonfortabilus, prastos medžiagos salone.
Prieš 3 mėnesius nusipirkome Honda frv 1,7 v-tec. 2006 metų. Tikras kilometražas 152000km.Auto pirktas Norvegijoje iš Honda autocentro. Prieš šį auto 8 metus važinėjau su skirtingais Mercedes.Kodėl nusprendžiau pirkti Honda po MB W211,nes užkniso mersą remontuoti. Honda turiu 3 mėnesius. Tad jau galiu papasakoti šiek tiek apie ją. Automobilis yra labai patvarus,surinkimo kokybė 8 iš 10.Salonas yra prastas veliūrinis kuris labai greitai apsineša.Jeigu turite galimybę pirkti su odiniu salonu,net nesvarstykite. Vidurinė sėdynė kuri pasidaro kaip porankis irgi man varo vemimo jausmą,nes tiesiog tai atrodo nenormalu.Naudojant sėdynę kaip porankį,greitai nudėvėsite medžiagą kuri ir taip nėra stiprioji salono dalis.Mano vidurinė sėdyne visada pakelta.Sėdynių patogumas yra 4 iš 10. Asmeniškai man jos visiškai nepatogios,keleivio sėdynės taip pat.Bandėme tyse susėsti į priekį.(suauge) Nekažką.... Nebent esate super veganas ir turite nulinį antsvorį.Plastmasės kokybė 7 iš 10. Plastiko detalių padengimas dažais 3 iš 10. Nusitrina dažyta plastmasė mygom. Automobilis yra benzininis.Kaip 1,7 tai užkėlus apsukas neblogai traukia. Trauka prasideda nuo 4,5. Garso izoliacija gan prastoka. Iki 60km/h viskas ok. Kad važiuoji pasigirsta nuo 80km per valandą ir greičiau.Dėžė prašosi 6 bėgio.Važiuojant 100km/h garsas salone gan erzinantis. Kas nepatinka tai,kad prie aukštų apsisukimų metant bėgį,labai stipriai galia perduodama į priekinius ratus ir tai labai jaučiasi ant vairo. Nepatinka priekyje esanti stakta ties mažuoju langiuku,tikrai blogina matomumą. Spidometras kaip 2006 metų auto galėtų buti irgi šiek tiek modernesnis. Net apšvietimas šlykštus geltonas. Vietos šiame automobilyje kaip autobusiuke. Tikrai galite keliauti 3 porelės po Europą. Tilps visi daiktai ir 6 žmonės. Tad reziume. Norite šeimyninio auto su minimaliomis išlaidomis,tada pirkite FRV. Ji negenda. Norisi prabangos ir konfortiško vairavimo? FRV tam nesukurtas. Pati mašinytė labai graži. FRV nelabai ir nuvertėja. Laiko kaina.Gal dėl praktiškumo?Nžn. Kolkas nieko neremontavau ir manau,kad greitu metu neteks. Lietuvoje kiek žinau jos visos užmuštos būna.Aš geresne ir pigiau nusipirkau Norvegijoje. Numesiu linką jei kam bus įdomu pasižiūrėti. https://www.finn.no/car/used/search.html?make=0.771&model=1.771.8088
Nagi | 2016-10-27
apie FR-V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
kompaktiškas bet talpus, 3+3
pasirodė pirmosios rūdys
Automobiliu džiaugiuosi 2,5 m. Nuostabus automobilis, ypač kam reikia pasodinti tris vaikus kėdutėse ant galinės sėdynės. Bagažinė nėra labai didelė, bet dalį bagažo galima padėti vaikams po kojomis už priekinių sėdynių (lygios grindys, didelis tarpas). Taigi, kai reikia keliauti "pilnu sąstatu", renkuosi FR-V. Ypač džiugina priekinė vidurinė sėdynė - ji retai naudojama pagal paskirtį, todėl atlošas nulenktas ir naudojamas kaip porankis, stalelis ir kitaip transformuojasi kelionės patogumui. Džiugina įmanomai pilniausia komplektacija bei 2,5 cm paaukštinta važiuoklė (vietinių meistrelių darbas) Dėl variklio problemų nekilo Keisti teko tik tepalus, filtrus, kaladėles, diskus, šį tą važiuoklėje rekomenduoju dyzelį, kuo pilnesnę komplektaciją
Arūnas | 2016-06-27
Honda FRV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
6vietis, 2 eilės po 3 sėdynes.Kompaktiškas
Garso izoliacija.
Važinėjam jau 1,5 metų. Prasta padangų garso izoliacija. Galėtų būti mažesnis apsisukimo spindulys. Kompaktiškas, 6 vietų automobilis. Asmeniškai man kai priekyje sėdime trise, vairuoti patogu. Aukštesniems priekyje sėdintiems keleiviams kojoms mažoka vietos. Prietaisų skydelis informatyvus, aiškus. Bagažinė talpi Kadangi, automobilį nusipirkau su langų valdymo blokelio defektu, tai naudotose dalyse nusipirkti jo nerandu, daugiausia siūloma angliški variantai,
Savininkas | 2015-02-03
Savininkas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, talpus
neradau
Puiki kokybe, salonas passakiskas, vairavimas malonus ir tobulas, komfortas aukstas. Ekonomiskas, galingas, patikimas. Masina negenda, kaip ir kiekviena honda, nuverteja menkai. Imti kuo pilnesnes komplektacijos - tikrai nudziugins!
Rimgaudax | 2014-09-29
FRV 2.2 CDTI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazus, dinamiskas, kitoks, erdvus
sankabos sistema, vairo stiprintuvas, retos kebulo dalys
Nusipirkau si auto pries pusmeti. Pirkdamas nelabai zinojau i ka ir ziureti, bet palygines kelis variantus issirinkau mano manymu geresni:-). Mazos ridos dyzeliu nebuna, todel netikekit pardavejais kurie pardavineja beveik desimties metu automobili su 190000 rida - taip nebuna, nebent pasakose. Mano masinos odometras rode 208000 bet tai nereiskia kad tai yra tiesa. Tikra rida patvirtinti arba paneigti gali autorizuoti servisai. Vaziuoja sitas automobilis gana gerai, turi gana dideli sukimo momenta, todel variklis gana dinamiskas. Pirma pavara kazkoks nesusipratimas - klaikiai trumpa ir imetus i antra tarsi truksta to pirminio isibegejimo, bet veliau reikalai zymiai geresni, paspaudus akseleratoriu masina vaziuoja kaip isprotejus. Kadangi masina plati stabilumas kelyje tikrai jauciasi, galima manevruoti lyg su mazu landziu miesto automobiliuku. Man asmeniskai vis dar sunku pajusti masinos gabaritus, todel geras patobulinimas sitam auto butu parkavimo sistema, bet galbut tai tik mano problema. Bandant manevruoti aiksteleje ar vaziuojant atbuline eiga salone pilna trukdziu gerai matyti aplinka - labai trukdo vidurines sedynes galvos atlosas ir stori kebulo statramsciai, bet tai velgi gal tik mano pastebejimas. Komforto viduje pakanka, daug daiktadeziu, gana patogios sedynes. Audio sistema gana keista - dvi koloneles priekyje, o kitos dvi bagazineje?! Sprendimas zinoma keistas, bet jei neste ipatingai reiklus, tai problemu nesukels. Prastoka sedyniu medziaga, retai buna nesudroztos, bet cia kalta pati medziaga neatspari devejimuisi. I ka reikia atkreipti demesi : sankaba! Tai viena opiausiu honda dyzeliu vietu. Labai daznai dyzeliuose buna sudrozta sankaba ir smagratis, o tai mau kainuoja nemazus pinigus. Kai pirkau auto sitos info nezinojau tik parvaziaves namo supratau kad kazkas biski ne taip - buvo pasalinis kvapas is priekio k.p. Duodant daugiau gazo eme praslydineti sankaba kai masinoje sesi zmones, t.y. kai yra didele apkrova. Jau buvau benusiteikias keisti visa sankabos komplekta ir smagrati, nes problema sukelia plaukiojancio smagracio gedimas. Kainuoja sis malonumas apie 3000-4000 lt autorizuotam servise. Ebay kompeltas su smagraciu kainuoja apie 2000lt. Bet man kazkaip mislingai si problema po truputi dingo ir dabar visiskai nepasikartoja, net kvapo neliko. Paaiskinti sito negaliu:-) Dar viena problema bendra visoms hondoms tai elektrinis vairo stiprintuvas-daznas ir nepigus gedimas, aciu dievui pas mane hidraulinis vairo stiprintuvas bet ir su juo yra bedu, bent jau pas mane. Sukiojant vaira girdisi uzimas ir posukyje nepastovus stiprintuvo veikimas. Bet sis atvejas gerokai pigesnis :-) Kadangi mano auto jau spejo papulti ir i avarija tai galiu pasakyti kad kebulo dalys nera ypatingai brangios, problema yra kita - ju tiesiog sunku gauti:-) radiatoriu man ieskojo dvi savaites, zibinto panasiai. Tad geriau nedauzykit sito auto. Visumoje automobilis tirai geras ir smagus ir kas svarbiausia netradicinis. Renkantis tarp toyota, renault, mazda ar honda, neabejotinai rinkciausi honda. Variklis kaip ir rasiau - del daug nm gana dinamiskas, ekonomiskas ir tylus. Kol kas problemu nebuvo tfu tfu tfu :-) Kol kas neinvestuota nieko isskyrus skysciu ir filtru pakeitimus. Kainos tikrai nesikandzioja kas liecia aptarnavima. Didesniu islaidu dar nebuvo. Nusimato priekiniu disku ir kaladeliu keitimas. Butinai pasitikrinkit sankabos sistema jei tik yra galimybe, veliau gali tekti brangiai sumoketi. Netikekit mazomis ridomis dyzeliniams varikliams.
ubvytas | 2014-08-23
Honda frv 1,8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
funkcionalumas
durų apmušalai
Esame keliauti mėgstanti šeima todėl pasirinkome šitą automobilį.Vietos viduje tikrai daug ko nepasakytum pažiūrėjus iš išorės ,trys suaugę žmones tiek priekyje tiek gale sėdi gan patogiai,tai universalus automobilis ir lengvasis ir minivenas(atrodo kaip lengvasis o telpa žmonių kaip i minivena)be to labai stabilus ir funkcionalus.Surinkimo kokybe nebloga ,elektronika veikia gerai,garso izoliacija pakenčiama. 1,8-103kw benzinas-dujos,traukos pakanka,ekonomiškas(9,5litrai duju\100 kilometru ) ,su juo problemų neturiu Per metus 500 litu (dujų filtras,duju lasalines tepalas,tepalai,tepalo filtras,galines stabdžiu kaladeles)darbas mano :) Patikrinti automobilio istorija ,rida.
Nerimas | 2014-07-03
FRV
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paklusniai valdosi, patogiai sėdisi vairuotojui
Bloga garsi izoliacija, neekonomiškas, trūksta galios.
Bloga garso izoliacija. Priekinė vidurinė sėdynė praktiškai nenaudojama(jei sėdi vidutinio sudėjimo žmogus tai trukdo vairuoti). Šiaip vairuoti patogi, prietaisų skydelis aiškus, daug pasidėjimo lentynėlių dėžučių. Gale trise sėdi pakankamai komfortiškai. Varikliui trūksta dinamiškumo, sportiškumo na ir galėtu būti ekonomiškesnis. Vidurkis gaunasi 9,8 ltr. Tikrinti pakabą.
Paulius | 2014-02-08
2009m. Honda F-RV Executive 1.8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, komfortiškas
Žema pakaba, mažoka bagažinė
Puikus automobilis! Labai manevringas. Komfortiškas dėl gausios įrangos. Dėl žemos pakabos labai stabilus kelyje. Dėl tos mačios žemos pakabos vis turi atkreipti dėmesį į bortelius. Variklis 1.8 l, 103 kw, benzinas. Trauka gera, kokybė gera. Grandinės mechanizmas. Mieste naudojaa pie 10l, užmiestyje apie 7 l. Labai patenkintas eksplotacija pas oficialius atstovus. Kainos labai prieinamos. Pasikeičiau tepalus, kuro, oro, salono filtrus, papildžiau stiprintuvo skystį, gabaritinę lemputę ir kainavo apie 500Lt. Prieš perkant pasitikrinti pas oficialų atstovą.
mindaugas | 2013-09-08
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto - seimai, Stabilus kelyje, pigi eksplotacija. Erdvus, pagal isores ismatavimus. Patogus mieste, nes trumpas.
Garso izoliacija tarp 90-120 km/h. Nors siaip tai neerzina. Na gal dar medziaginiai duru apmusalai.
Beje si Honda isgelbejo man ir mano sunui gyvybe. Vaziuojant Lenkijoje ir lenkiant furas, staiga viena fura nutare lenkti kita, tuo metu, kai as jau buvau ipusejes. Zinote lenkijos keliu platuma. Si fura buvo pilnai isvaziavusi lenkimui, o as vaziuodamas. isibegejes lenkimui stabdziau iki dugno. Tuo metu du ratai buvo ant zoles, o kitos puses abu - ant asfalto. Patikekite. Masina stovejo, kaip ant begiu, nei truputelio neuzmete ir dar ja valdziau puikiai ir tai numynus stabdi iki dugno. Aciu gamintojams uz si puiku auto. Beje stabilumas kelyje neitiketinas. Gal tai del to, jog ji yra pakankamai plati? Trecia sedyne priekyje - geris. Joje net ir as su savo 1.86m. sedziu puikiai. Kadangi turiu keturis vaikus, tai del tos trecios sedynes pastoviai kyla musiai - kuris? Beje - ji yra, kaip daiktadeze. Po ja yra stalcius, joje skyrius menkniekiams, nes sedimoji dalis pasikelia, o nulenkus atlosa ji tarnauja, kaip staliukas ir kaip pasidejimas pavargusiai rankai. Be to jis dar slankioja, kaip ir galine-vidurine sedyne. Jei bagazineje saikingai prikrauta, tai atstumus galine-vidurine ir priekine, jose lengvai sedi, vienas uz kito, svogerio zentas-2,07m.ir uz jo shvogeris 2,04m. ir dar sugeba uzmigti - Blaivi. Bagazines talpos tikrai pakanka. Aisku, jei tik nesiruosiate su keturiais vaikais i turistine kelione, kai kiekvienas turi po lagamina, dar vezimeliai du ir t.t.. Tada jau sunkiai. Bet mes telpam. Rekomenduoju butinai. Jei randate toki varianta - pirkit. Tikrai labai dziaugiuosi juo. Beje - labai gera audio instaliacija. Skamba super. Vazineju su FR-V 2006m. 1.7 vtec + dujos BRC [plug and drive]- papildomas voztuvu tepimas. Vazineju Lietuva-Belgija. Ilgoje kelioneje - SUPER. Laikau autobanuose 150km. - jokiu bedu. Galima ir daugiau, bet ..... . Kuro vartoja 10Ltr. duju. O tai 100km.= 6Eu. Manau pigesnio vaziavimo nerasite. Pries tai turejau ir BMW, Citroenus du ir t.t.. Visi buvo dyzeliniai. Labai bijojau benzo. O be reikalo. Varikliui dirbant gali normaliai issimiegoti, nes neerzina nervinanti dyzeline vibracija tusciomis apsukomis. Geriausiai traukia tarp 3000-4500apsisukimu. Variklis apsuku nebijo, tepalai keiciami kas 20 000km. Gal kiek mazoka garso izoliacija, bet tai juntama tik po 90km/h. - netrukdo, kai pripranti visai pakanka, na aisku - ne BMW. Miesto salygomis variklio praktiskai nesigirdi. Kiek kartu esu vedes uzkurta. Techniskai - dar nieko nesu dares, isskyrus einamuosius - dirzeliai, tepalai stabdziai, padangos. Ko nepasakyciau apie kitas turetas. Su prancuzais buvo, kaip kelione - taip siurprizas. Dabar jau paranojos baigesi, aisku, draudimu nuo siurprizu kelyje - nera. Praktiskai uz kiek pirkau ir dabar po 1.5 metu ta pati gauciau. Eksplotacija pigi. Tik einamieji, bent jau kol kas, darbai. Kuriuos reikia atlikti kas 20 000km. O tai labai gerai ir gaunasi daug pigiau, nei, kai pries tai turetos dyzelines. Paskaiciavimai kelionems. Iki Belgijos man 2000km. Vaziuodavau pigiausia su Citroen Xsara Picasso = valge 8 Ltr. laikant 140km., o tai 11.2Eu./100km. Su dujomis gi man kainuoja 6-6.5Eu./100km.. Dujas dejau BRC plug and drive, su tepimu - kaina 2800Lt. Jau seniai atsipirko. Nieko jungineti papildomai nereikia. Persijungimas nejuntamas, vedasi geriau nei dyzelis, taip pat ir ziema prie -36C. Wiurekit, kad vaziuotu ir kilometrai butu neatsukti, daugiau nezinau ka ir patarti, gal paziurekite galiniu ratu arkas. Jos gauna daugiausiai akmenuku ir drusku, tad greiciausiai rudija. Siaip maniskei rudziu nera, tik vienoje vietoje, kur gauta akmenuku, prie galinio rato - iskele dazus. Reiks tvarkyti, bet kitur, kur esu nubraukes iki metalo - rudziu nera. Geras cinkaviomas.
tomas | 2013-01-23
honda fr v
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
viskas
nenatau
nusipirkau sia masinike nieko nezinodamas apie ja ,atsiliepimu praktiskai nulis,paemiau 2,2 dyzeliuka 6 begiu su oda su navigacija ,sildomos sedynes ,autopilotas ,klima,automatinis liukas langai visi automatiniai,komplektacija liuksine,kainavo 5,5 euru ,jei paimtume toyota ji tokiu bairiu leistu til leksusa .dyzelio ima vaziuojant ant 130 autostradoje 5,9 ziema nerealu viskas sujungta sildomos sedynes ir tt.stovi xeonai ,kuriu neturi net honda cr v.nerealus auto keista kad lietuviai nieko apie ja nezino.siaip musu lietuviai pagatavi pirkti sudinus vw tauranus,opelius zefyras ,bet jie net pet simta kilometru neverti hondikes,toyota taip geras auto bet sukeltos kainos tapes lietuviu pasitikejimu,liaudies auto cia amerikonas ,net keista. variklis bent jau dyzeliukas dirba ziauriai gerai ,tylus kaip benzas imk su realia rida
 
12
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO