Markės
671 iš 1912
Honda Civic, (FK/FN) 2005 - 2011
524Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.49% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 24
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 92% Ne 8%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus išorės dizainas
  • Fantastiškas vidaus dizainas
  • Sportiškos valdymo savybės
TRŪKUMAI
  • Prastas galinis matomumas
  • Kiek kietoka pakaba
  • Neitin erdvus ant galinių sėdynių
"Šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis"
Aštuntos kartos Honda Civic pristatytas 2005 metais turi visiškai naują futuristinį dizainą verta atskiro komentaro. Šis Civic gaminamas su 3 arba 5 durų hečbeko kėbulais išsiskiria vieno tūrio tačiau dinamišku dizainu, kuris puikiai suderina savyje agresyvumą ir vienatūrio praktiškumą. Priekyje puikuojasi vientisi per visą priekį išsijuosę žibintai, kurie užima radiatoriaus grotelių vietą. Galiniai žibintai taip pat panašūs puikiai derinasi su galiniu spoileriu. Trikampiai akcentai matomi išmetimo vamzdžiuose, priešrūkiniuose žibintuose, posūkių žibintuose, veidrodėliuose ir durų rankenėlėse. Beje 5 durų modelio galinių durelių rankenos paslėptos, kad sudarytų kupė automobilio iliuziją. Bendras įspūdis išties puikus. Automobilis patrauklus ne tik savo išore, bet ir erdviausiu savo klasėje salonu ir talpia erdve bagažui. Interjeras ne mažiau intriguojantis – priekinis dviejų pakopų skydelis su elektroniniu spidometru šviečia gražiomis melsvomis spalvomis ir yra pagamintas iš itin kokybiškų medžiagų, būdingų aukštesnės klasės automobiliams. Automobilis užvedamas mygtuko pagalba kaip ir Honda S2000. Mechaniškai šis Europinis Civic skiriasi nuo savo brolių JAV ir Japonijos rinkose. Naujas Civic naudoja paprastesnę pakabą – priekinę McPherson ir galinę su dujiniais amortizatoriais vietoje sportiškos dviejų skersinių svirčių pakabos naudotos anksčiau. Naujoji pakaba yra kompaktiškesnė, todėl ji užtikrina didelį bagažo skyrių – čia išties daug vietos ko nepasakytum pažvelgęs į automobilį iš lauko. Varikliai yra 1.4 litro i-DSI, 1.8 litro i-VTEC benzininiai ir 2.2 litro i-CTDi turbodyzelis. Buvo gaminama ir pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija su 201 AG (148 kW)/7800 rpm galia ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentu. Taigi, šis Civic pasižymi įvairumu – tai dinamiškas ir erdvus, patogus ir sportiškas, ekonomiškas ir galingas automobilis. Minusas tik vienas - dėl mažiau sportiškos pakabos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Pati galingiausia 2.0 litro i-VTEC Type-R versija turi 201 AG (148 kW)/7800 rpm galią ir 193 Nm/5600 rpm sukimo momentą:



2007 metais automobilis tapo Airijos metų automobiliu.

Laida „Top Gear“ Type-R versiją išrinko geiausiu 2007 metų „karštu hečbeku“.

Pirmos kartos Honda Civic buvo pradėtas gaminti dar 70-aisiais metais:



Automobilis plačiai naudojamas įvairių šalių žiedinėse ir ralio varžybose:




Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 24
Rolandas | 2023-11-28
Palikęs įspūdį auto. Civic 2009 m. 2.2 CDTI dyzelis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus dizainas, geras variklis, smagus vairuoti, talpus ir ergonomiškas
Labai kieta pakaba, sunku parduoti,
Mano pirmas Japonas, prieš tai turėtos auto: Audi A4 (B5), Opel Astra (G), Vectra (C). Patiko gausi komplektacija ir gražus dizainas, kaip 2009 m. auto tikrai dar nėra morališkai pasenusi 2023 metais. Galingas variklis, palyginus tylus ir tikrai smagus ir smagiai valdosi. Auto puikiai pritaikytas važiuoti gerais keliais, kurių Lietuvoje nerasite. Autostradoje tikrai komfortiškai važiuojasi. Mieste kiekvieną duobę ir kiekvieną menkiausią nelygumą surenka ir jus tikrai tai pajausite, su laiku pripratau, tačiau persėdus į kitą auto iškart jaučiasi komforto šuolis. LABAI ŽEMAS tiek priekis, tiek galas. Prie bordiurų neprivažiuosi ir ratu neatsiremsi, tačiau tai kompensuoja automobilio ilgis, pvz jis yra trumpesnis už VW passat ant pusės metro! Priekis irgi visur braukosi, dugno apsaugas greitai visas pamečiau. Stebėtinai talpus auto, didelė bagažinė, galinės sėdynės nusilenkia iki lygaus pagrindo, kas tūri padvigubina. Taip pat sėdynės apatinė dalis pasikelia ir gali krovinius vežti salone, tokiu būdų parsivežiau dviratį nuėmęs jam tik priekinį rata! Taip pat su juo esame važiavę iki Kroatijos su mažu (2m.) vaiku ir jo vežimas taip pat tilpo + bagažas. Kuro sąnaudos kiek didokos, ypač mieste lyginant su prieš tai turėtais vokiškais automobiliais. Remontuoti tenka kaip ir visus automobilius, tikrai nėra taip, kad nieko keisti nereikės. Pakaba ganėtai gerai laiko, nėra ką tvarkyti, užtad ir komforto su ja 0. Didelis privalumas, kad variklį suka grandinė, kuriose nereikės keisti. Žiema puikiai užsiveda, jokių problemų. Kėbulas mane labiausiai nustebino. Nei vienos rūdelės (primenu, tai jau 14 metų automobilis!) lyginant su panašių metų VW grupės automobiliais tai yra nerealu, legendas apie rūdijančias Hondas ir Opelius palikite 90-ųjų laidos modeliams. Palyginimui VW passat 2015 m. yra jau su išlindusiomis rūdimis ant kapoto, sparnų ir arkų, bagažinė perdažyta. Taip pat automobilio labai gera kaina rinkoje lyginant su kitais rinkoje esančiais auto. Kaip ir visų automobilių, nieko ypatingo. Kaip kiti rašo, kad pamiršite servisų kontaktus, tai taip tikrai nebus.
Pilnas atsiliepimas...
Lauris Janusas | 2022-09-07
2007 dyzelinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan talpi bagažinė, traukos lenkimui užtenka per akis
Per galini stikla matyti kaska kosmosas, žema visur kliuva, megsta rudyti, tvarkant važiuoklę dažnai varstai trukineja, kieta pakaba kuri konforto nesuteikia
Isskirtinis automobilis, kaip Hečbekas gan talpus, tačiau važiuoti tenka labai žemai, ir matomumas nekoks, sekti tepalu lygi reikia megsta padeginti, labiau moteriškas auto!
Pilnas atsiliepimas...
2021-01-17
Honda Civic 2.2d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, sportiškumas, dinamika, ekonomija
-
Nesu turėjęs daug automobilių, BMW 320, Audi A4 ir šį Honda Civic. Turėti automobilį man buvo galvos skausmas, dėl nesibaigiančių problemų, kol nusipirkau Civic. Turiu 3 metus ir nieko, teko pakeisti tik spyruoklę ir traukę, apart periodinių keitimų (tepalai, filtrai). Atrodo jau lauki bėdų, bet tiesiog negenda, pfu pfu pfu. Honda Civic 2.2d dviduris (S line apdaila), galios ir ekonomijos santykis puikus, kas labiausiai nustebino tai valdomumas (kartingas). 2 durys man nėra minusas - geresnė išvaizda, mažiau purvo o ir pats nelipu į galą, bet kai vežu žmonės gale visi stebisi, kad daug vietos. Patogiai nusileidžia sedynės, dažnai vežuosi dviratį (neišardęs), taip pat esu miegojęs pasiklojęs čiužinį - vietos užrenka (1.83m). Išore mato kiti, pats matai vidų, o vidus geras, medžiagos kokybiškos, gražus veliūras, plasmasės kietos bet niekas nebarška, panelę labai patogi, daug vietos pasidėti daiktus. Remontas - negaliu daug komentuoti, nes jo nėra. Eksploatacija - vidutiniškai kuro sąnaudos 6l (matuota) Nuvertėjimas - mažas (mašina nėra morališkai pasenusi - inovatyvi) REKOMENDUOJU, bet būtinas tikrinimas servise ! Nerekomenduoji tam, kas dažnai važinėja tolimus atstumus 150 ir daugiau, tam kam norisi minkštos pakabos ir aukšto automobilio (teks išmokti parkuotis galu)
Pilnas atsiliepimas...
2020-11-27
Civic 2.2 i-ctdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, galios/sąnaudų santykis, patikimumas, valdymas, talpi bagažinė
Labai kieta važiuoklė, žemas bamperis
Turiu jau du metai Honda Civic 2.2 i-ctdi dyzelį. Labai smagi ir patikima mašinėlė. Šiaip tiek iš techninės pusės, tiek ergonomikos ar dizaino beveik nėra prie ko prikibti. Visai daug vietos, 2.2 variklis įsibėga įspudingai. Sąnaudos tikrai nesikandžioja. Įrangos tikrai nemažai (cruise control, panoraminis stogas, šildomos sėdynės, xenon žibintai ir t.t. Didžiausias minusas - labai kieta važiuoklė. Kai kuriems tikrai nepatiks tas kietumas, man pačiam irgi jau pradėjo įgrįsti. Taip yra tik EU modelyje, nes važiuoklė pasiskolinta iš Honda Fit/Jazz. Patikrinkite dėl rūdžių - mano atvežtas iš Belgijos buvo švarus, bet jie dažnai parūdyję būna. Bagažinė atsilenkia nuleisdama galines sėdynes į apačią - taip susiformuoja vos ne Volvo tūrio erdvė. 2.2 i-ctdi didžiausia bėda - sankaba. Dar nekeičiau, bet manau jau greitai ateina metas. Daugiau per du metus tik ekspolaciniai kąštai. Panoraminio stogo užuolaidėlė stringa. Patikrinkite sankabą - labai dažna bėda. Patikrinkite dėl rūdžių.
Pilnas atsiliepimas...
2020-06-04
2.2 dizelis 103kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdymas, trauka , ekonomija, patikimas
Kietoka pagaba lietuvos keliams. Pigus plastikas.
Turėjau šita auto 2 metus. Šio auto didžiausias privalumas vadymas sunkus vairas maloniai mėtosi pavaros ir kaip 103 kw variklis labai gerai traukia. Kuro sanaudos neviršija 7litru kad ir kaip lakstytum mieste. Užmiesti galima pasiekti ir 5l. Dar ir patikimas auto. Iš minusu tai čia nesitikėkit geru apdailos medžiagu ar minkštos pakabos. Reziume vertas dėmesio modelis ir už golf 5 ir visokius opelius daug geresnis.
Pilnas atsiliepimas...
2020-02-03
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Kietokas
Auto pirkom prieš du metus, rida buvo 216tūks. Dabar rida 310tūks. Nuvažiavom apie 100tūks. Nemažai keliaujame su automobiliu, po Lietuvą ir kitas valstybes, Patogus greitkeliuose, puikiai valdosi važiuojant didesniu greičiu.Beveik niekas negenda, keičiam tepalus, veiną kartą keistos stabdžių kaladelės,ir stabilizatoriai, nes truputį trakšejo, auto turi gana kietoką važiuoklę, bet tikrai nevargina kelionėse, man tai gana maloniai važiuojasi, nes nelabai mėgstu minkštas, liūliuojančias auto. Garso izoliacija iš variklio skyriaus nebloga, padangas renkuosi tylesnes, nes ratų garso izoliacija nėra labai puiki,. Ratai 18coliu,padangos 235 40 r18. Mašina bėgėjasi labai smagiai, variklis 2.2l dyzelinas. Auto turi gana pilnoką komplektaciją,sveisus odos salonas, kseon lempos,labai jauku viduje, nes yra panoraminis stogas. Kebulas jokiu korozijos požymių neturi,nors mašina jau 14m senumo.
Pilnas atsiliepimas...
2019-11-10
Honda Civic VIII FK2 5D 1.8 i-VTEC 2006 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, stabilus, ekonomiškas, talpus
Gana kieta pakaba
Automobilį turiu daugiau nei dvejus metus, nuvažiavau virš 45 000 km. Puikios būklės visiškai originalus 2006 m. hečbeko tipo modelis su 1.8 benzininiu varikliu bei mechanine pavarų dėže. Atvyko iš Italijos su nebloga komplektacija: navigacija, panoraminis stogas, xenon žibintai, kritulių daviklis, tel. pasijungimas bei balso valdymo funkcijos. Gaila, jog be šildomų sėdynių, tačiau piečiau gyvenantiems jų tiesiog nereikia. Civic'as nupirktas su 160 000 km rida. Atmosferinis benzininis variklis 1.8 litro (kodas R18A2) - puikus, ekonomiškas bei patikimas. Absoliučiai jokių bėdų su juo, ne veltui dar šiais 2019 metais, yra vis dar pardavinėjami nauji Honda HR-V su iš esmės šiuo varikliu tik dar kiek patobulintu per tiek metų (variklio serijos kodas R18). Ne veltui yra sakoma, jog jis patikimiausias savo klasėje, tikrai kaip ir daugelis Honda variklių šis taip pat yra bulletproof. Mano važiavimu kuro sąnaudos užmiestyje 5.8 - 7.2 l/100 km, Vilniaus mieste 9 - 10 l/100 km, vidutinės 7.7 l/100 km. Variklis turi i-VTEC sistemą, tačiau jis suprojektuotas ne galiai, o ekonomiškumui. Čia nėra tos standartinės VTEC sistemos, o atvirkščiai, yra vadinamas "reverse" VTEC'as. T.y. automobilio kompiuteris atpažįsta kai yra važiuojama ekonomiškai ir įjungia šį "reverse" VTEC'ą siekiant sumažinti kuro sąnaudas. Važiuojant agresyviau ir keliant apsukas variklis dirba lyg įprastai - jokia kintamų vožtuvų sistema neįsijungia, kadangi, kaip ir minėta, projektuotas siekiant pagerinti ekonomiškumą. Kaip 1.8 atmosferinis variklis jis turi gana daug sukimo momento bei tikrai pakankamai galios kasdieniam naudojimui. Kai 2005 m.automobilis buvo išleistas, teigta, jog jo kuro sąnaudos atitinka analogiškiems 1.5 l varikliams, o galia prilygsta 2 l varikliams. Interjero kokybė tikrai nebloga, gal tik garso izoliacijos norėtųsi kiek geresnės ilgesnėse kelionėse. Labai patogus vairas, sėdynės taip pat kasdieniam naudojimui puikios. Patogioje vietoje įmontuotas spidometras - žiūri į kelią ir nenukreipęs akių iškart matai savo greitį. Vėliau persėdus į automobilį su tradiciniu spidometru kartais dirsčioti žemyn tiesiog nepatogu. Kaip tokios klasės automobilyje - erdvės labai daug. Hečbeke su 5 durimis galinės sėdynės ne tik nusilenkia iki lygių grindų, bet ir pasikelia į viršų ir užsilenkia ("Honda Magic Seats") - galima talpinti labai didelį krovinį, nes visas galas laisvas, o galinės durelės atsidaro labai plačiai - 90 laipsnių kampu. Bagažinė - savo laiku buvusi talpiausia klasėje, vietos tikrai yra. Gal kiek norėtųsi geresnio matomumo gale, bet yra parkavimo jutikliai, tad nėra taip blogai, o tas galinio lango spoileris naktį užstoja gale važiuojančių automobilių šviesas. Civic'as yra su R17 ratlankiais bei gana žemo profilio padangomis (225/45), tad yra stabilus kelyje, tačiau nuo to kenčia komfortas - automobilis gana kietas, bet man asmeniškai tai patinka. Kaip ir daugelis Hondų, automobilis gerai išlaiko savo vertę. Šį benzininį modelį 2017 m. pirkau už 4500 EUR. 2019 m. analogiško modelio kainos vis dar svyruoja nuo 3000 iki 6000 EUR. Nors buvo neprivaloma, tačiau iškart nusipirkus pakeičiau galinius amortizatorius, kadangi ant nuožulnaus paviršiaus jie neveikdavo kaip turėtų ir sucypdavo (130 EUR su pakeitimu). Eksploatacijos laikotarpiu jokių gedimų nebuvo, keičiu laiku tepalus, filtrus ir tiek žinių. Automobilyje teko išimti bluetooth tel. pasijungimo modulį, kadangi jis "siurbia" energiją ir per kelias dienas iškrauna akumuliatorių. Internete šių naudotų modulių kainos apie 50 -150 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
2017-06-01
Sportiškas bet nesaugus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galingas motoras ir sąlyginai daug vietos salone
Siauri langai ir labai prastos lempos
Teko vairuoti šį automobilį kurį laiką. 2006 m. 2.2 turbo dyzeliniu motoru. Gal per trumpai, kad būtų galima įvertinti eksploatacijos išlaidas ir pan. Bet pakankamai, kad susidaryčiau bendrą valdymo vaizdą tiek dieną, tiek naktį. Vairuojant šį iš pažiūros nedidelį automobilį apima dvejopas jausmas. Nors kėbulas atrodo gana mažas, bet vietos viduje tiek man (1.80m ūgio ir vidutinio sudėjimo), tiek aukštesniems keleiviams gale atrodė gana daug. Bagažinėje vietos irgi užtektinai. Rašoma, kad erdvę salone pavyko išplėsti sumontavus degalų baką viduryje, po sėdynėmis. Skydelis tikrai atrodo foturistiškas ir informatyvus. Vairas patogus, nors labiau primena žaidimų automatų vairą. Sėdynės patogios. Valdymas panelėje išdėstytas nepriekaištingai. Pakaba su R17 ratais buvo kieta, jaučiasi kiekvienas nelygumas ir duobelės. Bet net didesniu greičiu posūkiuose automobilis stovi stabiliai. 6 bėgių mechaninė pavarų dėžė pagaminta taip, kad lenkimą galima padaryti ir būnant penktoje ar šeštoje pavaroje. Automobilis puikiai spurtuoja ir nekyla abejonių, kad pavyks laiku aplenkti ir sugrįžti į savo juostą. Vis dėlto automobilis turi ir labai eismo saugumą įtakojančių minusų. Skydelis informatyvus, bet saulei šviečiant iš galo beveik nieko nesimato. Langams palikta labai mažai erdvės, todėl labai daug aklųjų dėmių. Važinėjant vis tekdavo sukinėti galvą ir žiūrėti atidžiau, nes per atramas pasislepia nemaža dalis kelio. Galinį stiklą skiriantis balkis iš išorės atrodo gražiai, bet iš vidaus tai labai apriboja matomumą. Menkas pliusas, kad jei kas važiuoja iš galo su ilgosiomis, tai balkis yra kaip tik lempų lygyje ir jas blokuoja. Bet dėl tos pačios priežasties nesimato, ar gale esantis automobilis nerodo posūkio signalo. Lempos yra labai prastos. Ilgosios šviesos dar pakenčiamos, bet trumposios tokios prastos, kad žvakė daugiau šviesos duoda. Dėl tos priežasties naktį nepastebėjau stirnos, nors buvo lygus kelias, giedra ir sausa naktis. Kiek kalbėjau su pažįstamais, kurie irgi turi tokį automobilį, taip pat skundėsi prastomis lempomis, tad neatrodo, kad tai būtų buvę tik vieno automobilio problema. Po to teko vairuoti automobilį su xenon žibintais tai skirtumas akivaizdus. Net ir Ford Mondeo 2001 gamybos su paprastais žibintais naktį kelią nušviečia tvarkingai. Dėl šitų priežasčių ir saugumo trūkumo nerekomenduočiau šio automobilio. Nebent važinėjate tik dieną ir tik mieste.
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2016-11-26
Honda Civic VIII
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, galia, puiki išvaizda, benzininio variklio garsas, Type-R apdaila, surinkimo kokybė, garso izoliacija.
Korozija ( ne visiems), dyzelinio variklio grandinė, šiek tiek didoka kaina, turbina.
Sveiki, šiandien norėčiau parašyti išsamų atsiliepimą apie aštuntos kartos Honda Civic (kosminį erdvėlaivį). Pradžiai, tai automobilis yra gan išvaizdus ir šiandien traukia praeivių dėmesius, ypač ryškios spalvos oranžinis ar raudonas.Automobilis tikrai yra vertas kiekvieno sumokėto centro už jį, ypač dėl patikimumo, kadangi per Vokietijos techninės apžiūros centro TUV statistiką šis Civic yra aukščiau viduriuko ir tai yra labai aukšta pozicija, atsižvelgiant į jo konkurentus. Automobilis yra vertas dėmesio dėl jo vidaus medžiagų kokybės, surinkimo bei komforto, jo pirmtakas 7 laidos Civic buvo panašus į šitą, tačiau šis iš japonų įgavo daugiau saugumo, daugiau įvairios įrangos bei kardinaliai pakeitė nuobodžią visų iki 7 kartos gamintų CIvic išvaizdą. Šis Civic labiau tinka jaunimui, kuris nori išskirtinio, gan greito, patikimo ir smagaus automobilio su nebrangia priežiūra. Ši Honda yra geras japonų sprendimas gaminti jį, o jis kaip tik šiuo metu yra atpigęs šiek tiek, todėl yra vertas mokėti kiekvieno euro už jį, ypač Type-R modelis su sportine apdaila ir galingesniais varikliais. Viduje šis automobilis primena kosminį erdvėlaivį, tačiau tai nesudarys nepatogumų naudotis joje esančia įranga, nes viskas padaryta aiškiai ir suprantamai, tik moterim rekomenduočiau įsidėti parkavimo daviklius, nes ant galinio lango esantis spoileris uždengia beveik visą galinį langą, kuris ir taip nėra pavyzdinės formos, todėl gali kilti problemų su juo parkuojantis. Kėbulas nėra labai atsparus korozijai, tačiau nebūna dažnai, kad stipriai rūdytų, bet pasitaiko atvejų, kad žmonės skundžiasi būtent šia problema Jei nusprendėte pirkti šį auto, tai rekomenduočiau 1,8 103kW benzininį variklį, jie labai mažai kelia problemų, kaip ir visi kiti Honda benziniai varikliai, dyzeliniai šiek tiek turi bėdų, kadangi jame yra grandinė, o ją pakeisti tikrai nėra pigu, bet benziniai varikliai yra ekonomiški, patikimi ir gan galingi, todėl drąsiai galite rinktis 1,8 variklį ir nematyti bėdų su jais, be abejo, priežiūros variklis reikalaus, todėl alyvai pinigų taupyti nevertėtų ir rinktis tik tokią alyvą, kokią rekomenduoja gamintojas. Variklio galbūt silpnosios vietos yra vožtuvų dangtelio tarpinė pro kurią pradeda leisti, tačiau tai visiškai nedaug investicijų reikalaujantis remontas, o variklis kaip ir sakiau, tikrai yra patikimas ir ilgaamžis, todėl drąsiai siūlyčiau imti 1,8 nei 2,2 dyzelinį, nes sąnaudos maždaug yra panašios. Kalbant apie važiuoklę, tai taip pat ji gan ilgaamžė ir patikima. Silpnosios vietos - galinių šakių sailentblokai bei priekinių šakių šarnyrai, o visa kita labai patikima ir laiko gerai. Eksploatacija nėra pigi, kadangi čia Honda, o už kokybę visada reikia mokėti nemažai pinigų, tačiau tinkamai prižiūrimas automobilis retai kels problemų, jei laiku keisti filtrus, alyvą bei pilsite kokybišką kurą, problemų neturėsite su šiuo autombiliu. Prieš perkant, jei benzininį variklį atkreipti dėmesį ar nėra alyvos nuotekio, pažiūrėti ar nebarška dvimasis smagratis ir pažiūrėti ar nebus perdarytas iš angliško bei pažiūrėti ar tikra rida, o apie dyzelinius kalbant 2,2 ar šalto variklio grandinė nebarška, ar nedūmina, ar turbina neprapučia, pasitikrinti šlangas iš aušinimo bakelio, kurios eina į radiatorių ir pasižiūrėti tepalo kokybę ar nėra putų, burbulų ir pažiūrėt ar aušinimo skysčio bakelyje nėra korozijos, tepalo, o šiaip drąsiai galite pirkti šį auto.
Pilnas atsiliepimas...
DK | 2016-11-25
#HONDA CIVIC MK8 1.8 VTEC 2008m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Malonus/aštrus vairavimas. Gražus dizainas. Talpus.
Itin kieta pakaba(sąlyginis minusas). Vidutinė garso izoliacija.
Automobilis mano rankose antra savaitė. Apskritai Lietuvoje jis pas 3 savininkus. Nupirktas Hondos atstovybėje Lietuvoje, tad su visa serviso istorija, bei aptarnavimais. Prabėgęs 70 tūkst. km. Visapusiškai tvarkingas. Nupirkau šį, nes norėjau kažko idomesnio ir kitokio, tad vien imant išvaizdą, šis tikrai išsiskiria. Tuo pačiu, jis keturių durų ir tikrai vidaus talpos atžvilgiu, aplenkia tam tikrus kitus Hatcback'us. Patogios galinės sėdynės, pasikelia į viršų/išsitiesia tiesiai taip pat, tad lieka tuščia erdvė. Bagažinė taip pat erdvi. Su poskyriu dar papildomai apačioje. Automobilio surinkimo kokybė ne pigiausios plastiko detalės, bet ir ne geriausia, vidutinė. Malonu liesti ir niekas tikrai nebarška. Patogios sėdynės. Labai malonus panelės išdėstymas, bei tuo pačiu viskas gražu akims. Menka kokybė plastikinio skydelio už vairo(susibraižo tikrai lengvai, tada praranda estetinį vaizdą). Gamyklinė garso aparatūra tikrai kokybiška. Malonus valdymas, vairas odinis, multifunkcinis ir lengvas visomis prasmėmis. Maža problema su galiniu langu, siauras matomumas, bet priprantama. Garso izoliacija, ji nėra labai prasta, bet prie didesnio greičio 100+ jau ne itin ir gera, tad tikrai tai nenustebins. Gana garsiai girdisi variklio darbas viduje ant aukštų apsukų. Taip, kalbant apie važiavimą, dabar su žieminėmis R16, jis yra jau gana kietas, jaučiasi daugelis kelio nelygumų, net neįsivaizduoju kaip bus su R17 vasarą, tad gal tai ir minusas, tačiau ant kelio jis stovi stebuklingi tvirtai, visa jo valdymo dinamika stebina. Tai pliusas, kuris gali atpirkti kelio pojučius. 1.8 VTEC i-shift pavarų dėžė. 6 pavaros, automatika. Robotukas sakant. 103kw, automobilio svoriui 1.3~t. tai labai galingas dalykas. Prie jo reikia priprasti, darbas prasideda tik nuo 4 tūkst. apsukų, tad pirmomis dienomis šiek tiek teko pakariauti/nerviškai. I-shift dėžė mano manymu ne koks reikalas. Užlaiko ilgas pavaras, permetinėja skaudokai ir tai sumenkina važiavimo malonumą, nors tai ir automatas. Kitas dalykas, jeigu nori yra mentelės ant vairo arba tiesiog bėgius metyti pavarų svirtimi, tada automobilis klauso labiau šiuo pasirinkimu, bet turi užsiimti ne itin smagia veikla. Galios kaip ir sakiau užtektinai, tačiau ją suprasti užtruks laiko. Ekonomiškumu man jis nepasižymi. Dabar mišriu važiavimu sąnaudos 9.5l/100km, tad palieku spręsti asmeniškai. Dyzelinių su I shft automatine dar nemačiau. Kitas dalykas, nėra variklio diržo, grandinė, mažesnis rūpestis. Tarnavimo laikas iki išsitampymo 180-200-250 tūkst. tad dar toli. Daugiau neturiu ko pakomentuoti šiuo atveju. Kadangi nereikėjo nieko daryti, nes viskas jame tvarkoje, tad negaliu nieko pateikti konkrečiau. Kiek jau domėjausi, einamųjų detalių kainos nėra brangios, manau tai normalu, tai Honda. Perkant kaip visada siūlau įsėsti ir pavažiuoti suprasit ar patiks ar ne. Pasitikrinti važiuoklę, tai nekainuoja daug. O visa kita, sąlyginai sekmės reikalas. Jeigu patinka sportinio pobudžio automobilis su talpia/malonia erdve viduje, tad jis Jums.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Honda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži    e
  Kompaktiniai CivicCivicCivicCivicCivicCivicCivic
  Insight Insight
  Vidutiniai AccordAccordAccordAccord Accord
  Reprezentaciniai LegendLegendLegend  
  Kupė Del Sol  CR-Z  
PreludePrelude   
 IntegraIntegraCivic  
  Roadsteriai  S2000  
  Mini krosoveriai  HR-V  HR-VHR-V
    e:Ny1
  Krosoveriai  CR-VCR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
  Element  
    ZR-V
  Dideli krosoveriai   PilotPilotPilot
  Crosstour  
  Pikapai   Ridgeline  
  Mini vienatūriai   JazzJazzJazzJazz
  Vienatūriai  StreamStream  
  FR-V  
  Dideli vienatūriai  OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai NSX  NSX 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt