Markės
604 iš 1918
Ford Mondeo, 2000 - 2007
536Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.01% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 36
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Naujasis Mondeo tapo didesnis nei jo pirmtakas. Nors Ford šiam modeliui netaikė savo naujos dizaino krypties (Mondeo turėjo išlaikyti šiek tiek solidesnį dizainą), visgi jis turi kai kurias detales panašias į Focus Mk1. Dvi seno Mondeo didžiausios silpnybės – ne itin erdvios galinės sėdimos vietos ir nekonkurencingos dyzelinės versijos atkreipė dėmesį, todėl šis modelis gavo ilgesnį tarpuratį ir naują Duratorq dyzelinį variklį. Važiuoklė ir stabdžiai buvo paimti iš senesniojo modelio. Ford atkreipė didelį dėmesį į interjerą, kuris prarado savo apvalainas formas ir tapo vokiškai racionalesnis, tobulesnis ir kas labai svarbu aukštesnės kokybės. Ford tvirtino, kad tai itin saugus automobilis, tačiau Mk3 EuroNCAP išbandymuose gavo prastesnį 4 žvaigždučių įvertinimą nei dauguma pagrindinių konkurentų tokių kaip Vectra, C5, Avensis ar Laguna. Visgi Mondeo buvo labai populiarus, o Britanijoje tai buvo populiariausias modelis savo klasėje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Lankytojo
reitingas
3.5

Atsiliepimai įvertinti 52 kartų
Reitingas - kas tai yra?
Peržiūrėti lankytojo anketą
Patalpino: vaziuotojas | 2012-08-03
Ford Mondeo 2001 TDDI 2.0 GHIA Hecbekas issamiai
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Erdve, komfortas, ekonomiskas, geras audio, manevringas, minksta vaziuokle, grazus int/ekst. pagal amziu
nuolatiniai gedimai, gan garsiai dirbantis variklis
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Bendras automobilio aprašas
Esu patenkintas situ automobiliu. Turiu ji du metus. Labai komfortabilus, salone viskas isdestyta nerealiai patogiai. Eus 1.91 todel kiekvienas 10 cm svarbu, salone vietos kaip name lyginant su butu. Patogumui yra maloniu smulkmenu, kaip kad akiniu deklas virs veidrodelio, naudinga. Muzikos irangos (gamyklines) garsas turbut geriausias is girdetu automobiliuose! Patogios sedynes ir koju padetis, man sedint gale kojos nesiremia i priekines sedynes net uz vairuotojo. Gale vietos turbut daugiausiai sios klases automobiliuose. Salonas kaip tu metu automobiliuose arciausiai siu dienu dizaino. Subjektyvia nuomone auto ir is isores atrodo puikiai siandien (turint omenyje jo amziu). Rinkausi hechbeka, manu tai geriausias pasirinkimas. Ir jis atrodo kaip sedanas, nors jo bagazine milziniska, dviese isiimiegoti nulenkus galines sedynes - kaip lovoj. Geras matomumas i visas puses. Galima lengvai rasti komplektacija su paciais siuolaikisckiausiais navarotais, odiniu salonu, beveik pilnu imanomu el.paketu, VAZIAVIMAS: manevringas auto ir siaurose erdvese, kartu ir minkstas, vaziuokle sugeria nelygumus ganetinai gerai, gera isores garso izoliacija (ne Mazda kad balos girdetusi salone). Geras masinos aukstis. TRUKUMAI: nervuoja nuolatiniai smulkus gedimai, tai keiciant tepala varztas nuluzta, tai bagazine nebatsidaro'uzsidaro; nemegsta dregmes - pradeda durniuoti centrinis. Kazkas nuolat pabarska ar nuluzta kokia rankenele. Bendras surinkimas girgzdejimo atzvilgiu neblogas, bet vistiek. Per situs du metus jau isleidau apie 1k euru (iskaitant standartinius tepalu,kaladeliu..keitimus), buvo bedu su amortiku spiruoklem, turbina nusimove, vaziuoklej vis kazkas naujo atsirasdavo. Domejausi - po facelifto alia 2004 m. tokiu gedimu sumazejo.
Variklis
ekonomiskas - gyvenant uzmiestyje vasara vidurkis 6,5 ziema apie 8. Dideliam dziaugsmui, jam smarves uztenka lenkiant, tikrai geitai isibegeja ant aukstesniu pavaru, nors startuoja vangiai - gali ir uzgest prie sviesoforo. Reikia priprasti prie sankabos-jautri, perjunginejant begius geriausiai persijungia ant 2300 apsuku, turbina ne stipri bet drasiai galima spausti. Kantrus variklis, nekarto nenuvyle. Padumyja, bet atrodo neuzkalamas prie belekiek apsuku ir pan. Ziema aisku dyzelis reikalauja papildomu pastangu. Nereiklus kurui TDDI varikliai, ko negirdejau apie TDCI (genda purkstukai). Nors nereikalingu garsu Fordo varikliuose nuolat yra (jau ne pirma Forda turiu), bet apart garsu - jokiu simptomu neislenda. Variklis dirba gan garsiai, nesu tikras bet tuos pacius deda ir i Transit modelius. Bet nei kaista nei ka, zodziu kaip tankas.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nepastebejau kad remontas butu brangus, tik jo nulat reikia! Jauciu "lizingu" butu apie 200 menesiui uz remonta. Cia pagr. minusas - nulatinis poreikis kazka remontuoti (nors dzniausiai tai nera "iskart butina remontuoti" gedimai). Korozija nors nera ikyri, bet atsiranda priklausomai ar ji buvo priziureta. Kaina per du metus nuveretejo nuo 12k iki 8 k. Modelis linkes susideveti. Ji sukurta europiniams keliams, be ziemu. Tada ji nusotabi. Vertinant komforta, nors ir vidutines klases, si modelis tikrai vertas demesio uz planuojamus skirti pinigus. Kritiniu gedimu nera, tik smulkus bet daznoki. Rekomenduoju.
Patarimai perkančiajam
paklausyti ar sankaboj nera salutiniu garsu, jei reiks kesit pilnai tai iki 2k lt bus, tubut brangiausia dalis jei reiks kazka remotnuoti. Siulyciau ieskoti facelifto nuo 2004, jei ankstesniu metu tai su TDDI varikliu, ne TDCI. Imkit su geresne kompektacija, elektra nelinkus gesti, o malonumo is to daugiau turesit. Pas mane linkusios rudyti galines arkos truputi ir visu dureliu vidine apacia. Neturetu but daug gedimu iki 150 k km, o virs 200 k km, gedimai jau turetu buti sutvarkyti ankstesnio savininko. Nors reikalaujantis nuolaitines prieziuros, bet gan patikimas, komfortiskas, praktiskas-nebrangus auto. Nors yra geresniu, bet uz sumoketus pinigus turiu auto kuriuo galiu pasidziaugti ir galiu rekomenduoti.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 52)
Ford modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini  KaKaKa 
  Sport Ka  
  Maži FiestaFiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai EscortEscort   
 FocusFocusFocusFocus
  FusionFusion  
  Vidutiniai MondeoMondeoMondeoMondeo 
  Dideli ScorpioScorpio    
  Taurus 
  Kupė ProbeCougar   
 MustangMustangMustangMustang
 Puma   
  Kabrioletai   Thunderbird   
  Street Ka   
  Mini krosoveriai    EcoSport 
   Puma
  Krosoveriai   EdgeEdge
  KugaKugaKuga
    Explorer EV
  Dideli krosoveriai   Flex  
   Mustang Mach-E
  Visureigiai   ExplorerExplorer
    Bronco
  Dideli visureigiai  Excursion   
  ExpeditionExpeditionExpedition
  Pikapai   F150F150F150F150
   RangerRanger
  Dideli pikapai   Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai    B-MAX  
  Vienatūriai   Focus C-MAXC-MAX 
  Dideli vienatūriai  GalaxyGalaxyGalaxy  
 Windstar   
  S-MAXS-MAX 
  Sportiniai   GT  GT 
  Daugiatiksliai   Tourneo / Transit ConnectTourneo / Transit ConnectTourneo / Transit Connect
   Tourneo / Transit CourierTourneo / Transit Courier
  Komerciniai  TransitTransitTransit
   Tourneo / Transit CustomTourneo / Transit Custom
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt