Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Focus Mk1. Dvi seno Mondeo didžiausios silpnybės – ne itin erdvios galinės sėdimos vietos ir nekonkurencingos dyzelinės versijos atkreipė dėmesį, todėl šis modelis gavo ilgesnį tarpuratį ir naują Duratorq dyzelinį variklį. Važiuoklė ir stabdžiai buvo paimti iš senesniojo modelio. Ford atkreipė didelį dėmesį į interjerą, kuris prarado savo apvalainas formas ir tapo vokiškai racionalesnis, tobulesnis ir kas labai svarbu aukštesnės kokybės. Ford tvirtino, kad tai itin saugus automobilis, tačiau Mk3 EuroNCAP išbandymuose gavo prastesnį 4 žvaigždučių įvertinimą nei dauguma pagrindinių konkurentų tokių kaip Vectra, C5, Avensis ar Laguna. Visgi Mondeo buvo labai populiarus, o Britanijoje tai buvo populiariausias modelis savo klasėje.
Naujasis Mondeo tapo didesnis nei jo pirmtakas. Nors Ford šiam modeliui netaikė savo naujos dizaino krypties (Mondeo turėjo išlaikyti šiek tiek solidesnį dizainą), visgi jis turi kai kurias detales panašias į SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
vaziuotojas
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Parašė atsiliepimų: 1
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: vaziuotojas | 2012-08-03 |
Ford Mondeo 2001 TDDI 2.0 GHIA Hecbekas issamiai |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
Erdve, komfortas, ekonomiskas, geras audio, manevringas, minksta vaziuokle, grazus int/ekst. pagal amziu
nuolatiniai gedimai, gan garsiai dirbantis variklis
|
Pagaminimo metai: 2001
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas |
Bendras automobilio aprašas |
Esu patenkintas situ automobiliu. Turiu ji du metus. Labai komfortabilus, salone viskas isdestyta nerealiai patogiai. Eus 1.91 todel kiekvienas 10 cm svarbu, salone vietos kaip name lyginant su butu. Patogumui yra maloniu smulkmenu, kaip kad akiniu deklas virs veidrodelio, naudinga. Muzikos irangos (gamyklines) garsas turbut geriausias is girdetu automobiliuose! Patogios sedynes ir koju padetis, man sedint gale kojos nesiremia i priekines sedynes net uz vairuotojo. Gale vietos turbut daugiausiai sios klases automobiliuose. Salonas kaip tu metu automobiliuose arciausiai siu dienu dizaino. Subjektyvia nuomone auto ir is isores atrodo puikiai siandien (turint omenyje jo amziu). Rinkausi hechbeka, manu tai geriausias pasirinkimas. Ir jis atrodo kaip sedanas, nors jo bagazine milziniska, dviese isiimiegoti nulenkus galines sedynes - kaip lovoj. Geras matomumas i visas puses. Galima lengvai rasti komplektacija su paciais siuolaikisckiausiais navarotais, odiniu salonu, beveik pilnu imanomu el.paketu, VAZIAVIMAS: manevringas auto ir siaurose erdvese, kartu ir minkstas, vaziuokle sugeria nelygumus ganetinai gerai, gera isores garso izoliacija (ne Mazda kad balos girdetusi salone). Geras masinos aukstis. TRUKUMAI: nervuoja nuolatiniai smulkus gedimai, tai keiciant tepala varztas nuluzta, tai bagazine nebatsidaro'uzsidaro; nemegsta dregmes - pradeda durniuoti centrinis. Kazkas nuolat pabarska ar nuluzta kokia rankenele. Bendras surinkimas girgzdejimo atzvilgiu neblogas, bet vistiek. Per situs du metus jau isleidau apie 1k euru (iskaitant standartinius tepalu,kaladeliu..keitimus), buvo bedu su amortiku spiruoklem, turbina nusimove, vaziuoklej vis kazkas naujo atsirasdavo. Domejausi - po facelifto alia 2004 m. tokiu gedimu sumazejo. |
Variklis |
ekonomiskas - gyvenant uzmiestyje vasara vidurkis 6,5 ziema apie 8. Dideliam dziaugsmui, jam smarves uztenka lenkiant, tikrai geitai isibegeja ant aukstesniu pavaru, nors startuoja vangiai - gali ir uzgest prie sviesoforo. Reikia priprasti prie sankabos-jautri, perjunginejant begius geriausiai persijungia ant 2300 apsuku, turbina ne stipri bet drasiai galima spausti. Kantrus variklis, nekarto nenuvyle. Padumyja, bet atrodo neuzkalamas prie belekiek apsuku ir pan. Ziema aisku dyzelis reikalauja papildomu pastangu. Nereiklus kurui TDDI varikliai, ko negirdejau apie TDCI (genda purkstukai). Nors nereikalingu garsu Fordo varikliuose nuolat yra (jau ne pirma Forda turiu), bet apart garsu - jokiu simptomu neislenda. Variklis dirba gan garsiai, nesu tikras bet tuos pacius deda ir i Transit modelius. Bet nei kaista nei ka, zodziu kaip tankas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
Nepastebejau kad remontas butu brangus, tik jo nulat reikia! Jauciu "lizingu" butu apie 200 menesiui uz remonta. Cia pagr. minusas - nulatinis poreikis kazka remontuoti (nors dzniausiai tai nera "iskart butina remontuoti" gedimai). Korozija nors nera ikyri, bet atsiranda priklausomai ar ji buvo priziureta. Kaina per du metus nuveretejo nuo 12k iki 8 k. Modelis linkes susideveti. Ji sukurta europiniams keliams, be ziemu. Tada ji nusotabi. Vertinant komforta, nors ir vidutines klases, si modelis tikrai vertas demesio uz planuojamus skirti pinigus. Kritiniu gedimu nera, tik smulkus bet daznoki. Rekomenduoju. |
Patarimai perkančiajam |
paklausyti ar sankaboj nera salutiniu garsu, jei reiks kesit pilnai tai iki 2k lt bus, tubut brangiausia dalis jei reiks kazka remotnuoti. Siulyciau ieskoti facelifto nuo 2004, jei ankstesniu metu tai su TDDI varikliu, ne TDCI. Imkit su geresne kompektacija, elektra nelinkus gesti, o malonumo is to daugiau turesit. Pas mane linkusios rudyti galines arkos truputi ir visu dureliu vidine apacia. Neturetu but daug gedimu iki 150 k km, o virs 200 k km, gedimai jau turetu buti sutvarkyti ankstesnio savininko. Nors reikalaujantis nuolaitines prieziuros, bet gan patikimas, komfortiskas, praktiskas-nebrangus auto. Nors yra geresniu, bet uz sumoketus pinigus turiu auto kuriuo galiu pasidziaugti ir galiu rekomenduoti. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 52)
Ford Mondeo TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis