Markės
58 iš 1410
Audi A6 2004 - 2011
Audi A6, 2004 - 2011
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.52% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 10
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011Audi A6 2004 - 2011
Naujas Audi A6 suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis (492 cm) ir nors yra evoliucinis modelis, gerokai pasikeitė – labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecinės formos radiatoriaus grotelės, nauji pailgi galiniai žibintai. Automobilis gaminamas ir universalo kėbulu, be to ir su nuolatine quattro visų varomųjų ratų sistema. Viduje – visiškai naujo tipo prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir naujesniuose A4 ir A5 modeliuose, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane surasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalba galima valdyti įvairias sistemas - nuo garso sistemos nustatymų, palydovinės navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos konfigūracijos. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose. Pirmakart Audi modelyje buvo pristatyti nauji FSI tiesioginio įpurškimo varikliai. Automobilis gali būti komolektuojamas su Multitronic automatine pavarų dėže, taip pat 6 greičių Tiptronic mechanine pavarų dėže. Gaminama ir puiki Audi A6 allroad quattro versija su tik visų varomųjų ratų quattro sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. A6 ir A6 Allroad automobilių galinės dalys yra beveik identiškos, didžiausi skirtumai - pažangi oru valdoma pakaba (kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm), didesni ratai su grubesnėmis padangomis, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų quattro sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip visureigis Q7. 2005 metais naujasis Audi A6 laimėjo Pasaulio Metų Automobilio titulą, o taip pat ir geriausio universalo vardą. Taigi dabar jau nebeaišku kas į ką turi lygiuotis: A6 į BMW 5 seriją ar atvirkščiai?
Tokią Audi vairuoja Holivudo aktorė Sandra Bullock:
 
 
 
 
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
A | 2016-11-10
A6 C6 2.4 2004
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, komfortiškas, kokybiškai surinktas
2.4 varikliui trūksta šiek tiek galios, kietoka važiuoklė.
Puikus vidutinės klasės automobilis. Parsivariau iš Vokietijos. Lietuvoje važinėju apie tris metus. Medžiagų surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška, plastmasės nenusitrina greitai. Pirkau mechaninę, kadangi kaip žinia ne visos vokiečių automatinės dėžės yra nusisekusios, tai dėl ateities išlaidų pasirinkau paprastesnį variantą. Kadangi pats motoras silpnesnis, todėl ir pasirinkimas su geresne komplektacija ribotesnis buvo. Automobilis šiek tiek kiečiau važiuoja nei šios serijos C5 modelis. Salonas. Salono ergonomika puiku, visas valdymas išdėstytas į vairuotojo pusę. Gale vietos gausu, bagažinė taip pat erdvi. Kėbulas. Kadangi automobiliui jau 12 metų ties arkomis ir slenksčiu yra rudžių. Tas natūralu. Prie bagažinės taip pat pradėjo keltis dažai. Dėl lempų būna problemų. Priekinės lempos pre-facelift modelyje (jeigu xenon) prastai šviečia. Išdegęs reflektorius būna, facelift modelyje geriau šviečia. Facelift modelis turi ilgas šviesas, prefacelift - neturi (tik plačios šviesos). Galinės sedano lempos mėgsta suaižėti stiklas ir po to suskilinėja. Šiaip automobiliu esu patenkintas, kadangi jis yra komfortabilus ir ganėtinai patikimas. Asmeniškai, mano modelyje yra navigacija (su spalvotu ekranu), parkavimo kontrolė, autopilotas, multifunkcinis vairas, xenon, kablys atlenkiamas, rekaro sėdynės šildomos su stalčiukais, led kojų bei po veidrodėliais apšvietimas, klimato kontrolė, bluetooth laisvų rankų įranga. Kaip 2.4 variklio variante gana nebloga komplektacija. Su skurdinesnėmis komplektacijomis dažniausiai būna 2.4 benzininiai ir 2.0tdi variantai. P.s Benzininiai variantai dažniausiai būna su mažesnėm ir realiom ridom nei dyzeliniai auto. Šį variklį pasirinkau ne be reikalo - galima statyti dujas. Yra du varikliai į kuriuos galima statyti šiame modelyje dujas: 2.4 ir 4.2. Šie variantai yra ne FSI, todėl pigiau kainuoja dujų įstatymas ir efektyviau naudoja dujos (nevartoja papildomai benzino darbinėje temperatūroje). Su šiuo varikliu būna ir quattro versijų, tačiau tai yra retenybė. Internete sklando kalbų, kad problemos būna dažniausiai su grandine. Pas mane viskas tvarkoje. Visų šių 2.4 variklių bėda - valgo tepalą. Ne pastoviai, tačiau į autostradą išvažiavus reguliariai važinėjant 1L tepalo (5w30) 10 000 km supilsite. Tai manau yra normalu. Galia. Dėl galios dvejopa nuomonė. Jis taip nevažiuoja kaip 3.0tdi, tačiau asmeniškai galios užtenka, nors žiemą su priekiu varomu dažnai ant šlapios dangos sukasi ratai. Galėtų šis motoras šiek tiek galingesnis būti, kadangi mašina yra sunki (apie 1,6tonos). Reikia prie to priprasti. Mieste ir užmiestyje užtenka. Dar vienas pliusas - šis motoras turi malonų garsą. Realiai visi C6 serijos benzininiai motorai turi malonų garsą. Sąnaudos. Benzino mieste valgo apie 15 litrų, o užmiestyje apie 10. Kalba eina apie Vilnių. Galios ir sąnaudų santykis nėra tenkinantis. Šiuo atveju įstačius dujas mieste sąnaudos gaunasi 16 litrų, o užmiestyje 11 (panašios sąnaudos išliks net 160kmh spaudžiant). Taigi sąnaudos su dujomis gaunasi mašesnės nei 3.0tdi ar 2.7tdi. Kažkas panašaus kaip 2.0tdi. P.s žiemą variklis užšyla greičiau, nei dyzelinis. Pilti kokybiškus tepalus. Iš Vokietijos atkeliavo su ~189 000 km. Dabar 250 000 km. Keičiau priekinį rato guolį (nuo gamyklos nekeistas). 130 bendra suma. Variklio žvakes keičiau tik nusipirkęs (6 vnt.). Važiuoklė yra daugiasvirtė, dėl to ją reikia stebėti, tačiau apart granatos gumos keitimo ir amortizatoriaus gumos keitimo nieko nekeičiau. Remonto esu turėjęs su dujomis, reguliavimai ir t.t, tačiau bendrai paėmus į dujų remontą investavau per šį laikotarpį tik 15 eurų. Kaip ir daugelis Audi ir BMW, ši auto gana lėtai nuvertėja. Pradžioje siūlyčiau pasirinkti kokio motoro norėsite ir pasverti ateities kaštus. Benzininiam variklyje nėra tokių brangių purkštukų kaip dyzeliniame, taip pat turbokompresorius tik dyzeliniame variante bus. Ar mokėsite šiek tiek daugiau už kurą, tačiau išvengsite problemų su turbokompresoriumi, purkštukais, pdf ir t.t Kita vertus turėsite resursą chiptuningui. Bet kokiua tveju tikrinti servise. Žiūrint modelį su šiuo varikliu reikėtų atkreipti dėmesį į grandinės darbą ir jeigu yra dujų įranga patikrinti ją taip pat. Nusipirkus auto dar papildomą sumą pasilikti padangoms, tepalams ar kokios nenumatytos išlaidoms su remontu, nes remonto kainos yra ne pačios pigiausios.
Pilnas atsiliepimas...
VK | 2016-01-30
Audi A6 2,7TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
L. gera garso izoliacija, maloni vairuoti, puiki salono surinkimo ir medžiagų kokybė, minkštas automobilis.
Prasta standartinė BOSE garso aparatūra, varikliai jautrūs tepalų kokybei, sėdynės patogios, bet ne geresnės nei Volvo s60, s80, per daug populiari tarp lietuvių :)
Puikus vidutinės klasės automobilis. Nors interjeras nuo 2004 m. jau šiandien atrodo kiek senstelėjęs, bet labai kokybiškas ir malonus akiai. Kažkas per vidurį tarp konservatyvaus MB E klasės ir minimalistinio BMW 5 klasės. Mygtukai patogiai išdėlioti, kokybiški, gražus rausvas apšvietimas, salone jokių užuominų į prancūziškas ar korėjietiškas plastmases. Salone l .gera garso izoliacija. Vairo stiprintuvas pastebimai geresnis, lyginant su senesnėmis audi C6 ir B7. Automatinė pavarų dėžė veikia daug geriau lygiant su senesnėmi C6. Nėra jokio uždelsimo prie betkurių apsukų. Paspaudei ir rauna į priekį. C6 būdavo nuspaudus pedalą 1 s. toks uždelsimas, ir tada šoka į priekį, tai ant lenkimo, toks nelabai malonus veikimas. Variklis 2,7 TDI yra sukamas grandinės (keičiama kas apie 250 t. km.) ir turi 140 kw, 190AG Šis variklis savo konstrukcija ir ekploatacijos kaštais yra labai panašus į 3.0 TDI. Pagrindiniai skirtumas paprastam vartotojuj: - 2.7 TDI šiek tiek ekonomiškesnis, apie 1,5 l. - 2 l. 100 km. lyginant su 3,0 TDI, - 2.7 TDI versijoje automobilis gali būti quatro arba priekiniais varomais, tuo tarpu 3,0TDI tik quatro būna. 2,7 TDI lengvai čipuojasi iki saugių 176 kw, ir 230AG, tai yra gaunate tą patį ką turi 3.0TDI versija. Pačipavus dar kuro sąnaudos sumažėja iki max. 2 l./100km. 2.7 TDI yra optimalus galios santykis tokio svario mašinai, jei nesate lenktyninkas. Prie sankryžos su už bmw sėdinčiu jaunuoliu nepalenktyniausi, bet čia pagal kiekvieno supratimą ta galia. Su šiuo V6 varikliu, kitaip nei audinės su 2.0TDI (125 kw, arba 103 kw) neturėsi bėdų lenkime net ir prie didesnių apsukų. Pvz. 160 km./h važiuojant autostradoje į kalną ir nuspaudus pedalą iki galo, automobilis maloniai šauna į pirekį ir "renka" kilometrus. Dažniau pasitaikančios bėdos pas nuvaikytus variantus: - nesandarūs Piezo purkštukai, kurie nėra tvarkomi, tik keičiami. Yra 6 purkštukai, vienas naujas kainuoja apie 300 eur. Purkštukų tarnavimo laikas apie 200 t. km. , todėl prieš perkant būtina pasidaryti detalią diagnistiką. - šalto variklio užvedimo metu subarškančios grandinės - ženklas, kad gali reikėti keisti vieną iš kelių grandinės įtempėjų arba visą grandinę. Labai nepigūs darbai. Čia ne dirželio keitimas. Priklausomai nuo įtempėjo, gali reikėti ir išsikelti variklį. Prižiūrėti varikliai tarnauja ilgai ir yra patvarūs. Labai svarbu naudoti gamintojo nurodytą sintetinę alyvą, o ne per Petrą gautą turguje analogišką, tik pigesnę. Taip, važiuosite ir su analogiška, tik 3 m. ekploatuojant nebuvo jokių rimtų gedimų, neskaitant einamųjų darbų: tepalai, kaladėls, filtrai, perdegusios lemputės. Nuvertėjimas kaip visų audi, MB, BMW mažesnis nei prancūzų, italų ir japonų. 1. Būtina atlikti detalią diagnostiką (ne klaidų nuskaitymą) ir atlikti patikrą autoservise. 2. Turėti eurų rezervą ekploatacijai. 3. Nepirkti pigiausių variantų, nes kaip taisyklė senesnių metų jos būna daug mačiusios gyvenime ir tai vėliau atsiliepia. Tada skaityti 2 punktą.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2015-04-29
Audi a6 2.7 tdi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
isvaizdus. taupus. uztektinai galios pagal kuro sanaudas, gera surinkimo kokybe. geras valdymas, patogus, neatsibostantis ilgom kelionem.prabangus. bei nenuverteja po isigijimo
na kolkas minusu nelabai turiu, bet gal kad jos brangokos kai tokiu metu, bet verta demesio. gal kad daug elektroniko, bet kolkas problemu neturejau. ir kai 2.7 tikejausi daugeu,, o bet seip viskas tenkina sioje masinoje
sveiki tautieciai. iskart sakau sory uz gramatika ;) bet manau cia lankomes ne del gramatikos... Taigi. visalaik norejau sio modelio. ir pagaleu ji isigijau. turejau ir senesnio modelio a6 c5. turejau 2 metus kol nepavoge, likau patenkitas. siuo metu esu nusipirkes a6 c6 4f5 modeli. dyzelinas 2.7 tdi. paprastas nei quatro nei automatas. automato neiskojau nes servizistai voketijoje sake kad butent situ audiniu modeliu automatiniu deziu problemos. maniske daug neryja, tikrai taupi masina bei bera kokybe surinkimo.ja turiu kolkas tik 8 mensei. prasukau jau 20 000 km. tad daug apie islaidas negaliu pasakyt. kadangi pats gyvenu voketijoje, tad stengiuos viska pats pasidaryt. teko pabuti servize. o tepalus filtrus bei stabdziudiskus su kaldem keiciausi pats. na daugeu nzn ka ir be pridurt, bet mano nuomone tai tikrai puikus automobilis, ir jis man vertas visu situ pinigu. kolkas dar nenoriu keist i kita auto. nors turejas ir honda ir citroena ir alfa ir roveri ir forda ir mersa bei audi . tad likau prie audines. nors ir pas jas daug elektros kompu ir visokiu kitu daciku maniske 2.7 TDI mechanine ir ne quatro. ieskodamas buten vengiau automato ir quatro. automado pabijojau del didesniu ateitije problemu, na o quatro man nereikalingas , nes jis daugeu ryja dyzelio, be as juo labiau gyvenu ne kaime. tad mano vazevimams quatrine nereikalinga, pats motoras kolkas greas, ir neturiu kuom skustis, kuro sanaudos tikrai nedidels. taupus masiniukas, bei smagei vaziuoja. gal tikejausi is 2.7 daugeu, bet su tokiom kuro sanaudom manau tikrai gerai taip kaip yra. vidurkis pas mane apie 7 litrai, dauguma vazineju po miestus. autobamose mazeusei 140 km. ir greitis visuomet svyruoja autobame 140-180 km/h tai manau tikrai nedidels kuro sanaudos pagal toki vaziavima. per 8 mensius prasukau 20 000 km na del pinigu, tai nzn ka ir sakyti, kadangi gyvenu voketijoje, tai cia remontai bei auto dalys kosminem kainom, kas lietuvoi budavo litais, tai cia eurais. parts auto stiprei nenuverteja, manau visi zinantis audi, tai zino ir ju nuvertejima, kad jos laiko kaina ilgai. per siuos 8 menesius man teko susidurti tik su viena problema. man ismete rankinio stabdziu problema. ir vis bandziau ieskot beda, diagnostika parode tik kuriam rate parejas mechanizmas, ieskojom 2 dienas servize. galeusei radom,betampydami laidus vienas rankuose atitruko nuo rankinio mechanizmo laidelis. as laido nepirkau naujo. tesiog mes ji prilitavom. fischke nauja uzdejom ir padarem kaip naujai :) ir su kompu numuse klaida servize, uz tai jie pas mane paprase 230 eur. kad prilitavo laideli , be jokiu atsarginiu nauju detaliu :D teko keisti tepalus, kadangi i siuos varikliu pilasi 8.2 litro tepalo. bei sintrtinis castrol 0-30w a3 . nzn kiek lietuvoi, bet cia 1 litro kaina -+ 20 eur.. viska pasikeiciau pats tad tepalai su filtru man gavosi 160 eur, ir dar gavau nuolaidele :D keiciau priekinius stabdzius su kaladelem. diskai su kaladelem gavosi 140 eur keiciau pats , o servize uz pakeitima prase nuo 50 eur. :D. turiu dar viena problema. ismete variklio lempute. diagnostika parode kad tai variklio pagalve. ten jau ranku nekisiu. nes pripasakojo kad daug darbo t.t. tad laukiu kol gryziu i lietuva ten ir pasikeisu, su ta pagalve sake galiu vazinet, svarbiausei nedraskyt is vietos. :D kazkokiu konkreciu patarimu manau zmogui neduosi. nes perkant naudota auto. tai taspats kai perki kate juodam maise. loterijos dalykas. na bet is savo nuomone, butent ka as ieskojau. kad nebutu automatas, nes girdejau daug nusiskundimu. tad man mechanine patikimesne. na ir del quatro, neiemau nes daugeu rija kuro. kiti sako kai per daug elektros paketo, tada daznai susiduri su problemom. na as kolkas tokiu neturejau, nes kai minejau priklauso nuo auto islaikimo. maniske begusi 300 000 km. bet servize pasake kad tokio kilometrazo dar labai gerai islaikita. tai gi mano patarimas butu neibent toks kad auto pirkti vokeciuose . as cia pirkes visas savo ti uretas auto, ir kolkas nelikau nusiviles, ir visada parduodaveu uz brangiau :) o visa kita perkant tikrinti kiek imanoma, nors daug nepritikrinsi.
Pilnas atsiliepimas...
Gintautas | 2014-09-17
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prabangus, patikimas, išvaizdus, komfortiškas.
Dideli eksploataciniai kaštai
Vairuoju A6 3,0 tdi quatro 2005 m. Prabėgusi apie 300 t.km. Rida tikra. Automobiliu esu patenkintas-minkšta, stabili kelyje, komfortabili, gera garso izoliacija, manevringa ir t.t.Neveltui vadinamas verslo klasės auto. Elektronikos sudėta tiek kiek reikia informacijos vairuotojui,be to, juk XXI amžius. Anksčiau vairavau BMW 5 klasės, buvau patenkintas ir sakiau, kad geresnės negali būti.Tačiau dabar taip nepasakyčiau. BMW sukurta vairuotojui, o Audi A6 -vairuotojui ir keleiviams. Po BMW dar vairavau NISSAN Primera P12. Aš ją vadinau "Barškučiu". Todėl po jos persėdus į Audi A6,yra ką lyginti. Tiesa, kuro sąnaudos nelyginamos,nes NISSAN-as vidutiniškai "valgė" apie 6,5 litro dyzelino.Visvieną, trumpai pasakius-Audi A6 (nuo 2004 m.) verta tų pinigų, kuriuos už ją sumoki. Variklis V6 3,0 L, 165 KW, 225 AG. Dirba tyliai. Galingas, atitinkantis automobilio išvaizdą. Eksploatacija brangoka. Bet jeigu nori su komfortu važinėti, tai turi ir atitinkamai mokėti. Norint pirkti šį automobilį reikia gerai apsvarstyti, o nusipirkus-prižiūrėti,nepatingėti profilaktiškai patikrinti servise. Be to, nereikia bijoti pirkti LT važinėtą,juk ir čia savininkai gali pateikti remonto dokumentus.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2014-03-10
Didelis prabangus ir taupus 2,0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, ekonomija, surinkimo kokybė, vertinamas tautos, salono erdvė
Aptarnavimo autorizuotame servise kainos
Įsigijau gal prieš porą mėnesių 2006m. 2,0 TDI, 103kw, važinėta nuo pirmų dienų Lietuvoje, prabėgus 192000 km. gerai prižiūrėta su pilna serviso istorija. Kelyje rieda puikiai, nesinori sustot.. valdymas puikus, salono izoliacija nepriekaištinga, o labiausiai nustebino kuro sanaudos, tikėjausi kad 7 l/100km pakaks, bet norint tiek sunaudot reikia gerokai pasistengt, arba iš kamščių neišlyst, šiaip mišriu režimu važiuojant netaupant suvartoja apie 6,2 l, o važiuojant ramiai teko iš miesto A į miestą B, greitis iki 100 km/h, pavyko su 4,3 l/100km sutilpt ir ne kartą nededant įpatingų pastangų Variklis dirba tyliai, sustojus ant laisvų kartais pasireiškia vibracija, bet kaip ankstesnis savininkas teigia tai yra 2,0 variklio ypatumas, šiaip servise prasitikrinau, purkštukai dirba gerai, plaukiojanti sankaba keista kažkur prie 185000 km ridos. Traukos pakanka, nebent turėtum polinkį lenktyniaut. Tepalo papildyt, kaip teigia ankstesnis savininkas ir pastebėjau pats reikia, bet 0,5L papildymo turėtų pakakti nuo keitimo iki keitimo (15000 km) Eksplotacijos kaštai (yra visos ankstesnių darbų sąskaitos) jei AUDI servise nėra iš pigiausių, bet priklauso kur ir ką remontuosim ir kokias detales montuosim, viena aišku - pigiausias variantas geriausiu nebūna Ne metai svarbiausia, svarbu kad įsigyti su kuo tikresne automobilio istorija - kas tikrai pas mus kol kas nelengva, beje (komentaras automobilio pardavėjų) tikrai geras automobilis iš vokietijos už analogą be istorijos ar atgaivintą kaina gali skirtis iki 10000 lt
Pilnas atsiliepimas...
ARTURAS | 2014-02-08
AUDI A6 3.2 FSI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
DRAZUS PATIKIMA VAZIUOKLE
VARIKLIS FSI NEPATIKIMAS
AUTOMOBILIO INTERJERAS GERAS MALONUS SMAGU VAIRUOTI VARIKLIS 3.2 FSI GAN DAUD PROBLEMU VARIKLIO BARSKEJIMAS DIDELES KURO SANAUDOS VAZIUOLE MAN LAIKE PUIKIAI NEBUVO BEDU TI GREICIO DEZE NEPATIKIMA PATIKRINTI ISIURBIMO KOLEKTORIU AR NERA DAU SUDZIU NES UZDEGA VOZTUVAI
Pilnas atsiliepimas...
Tadas | 2013-12-14
A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas.
Didelis nuvertėjimas
Šį automobilį vairuoju jau beveik 6 metai. Nesu automobilių ekspertas todėl negaliu kažko stipriai komentuoti iš techninės pusės. Tačiau kaip vartotojas esu tikrai patenkintas. Kažkokių rimtų problemų per visą tą laiką nebuvo. Dizainas net ir praėjus 9 metams nuo automobilio pagaminimo vis dar neatrodo pasenęs. Vienas minusas kuris man užkliūna - ne itin patogi vairuotojo sėdynė. 2.4 l benzinas. Benzinu važinėjau gal 5 metus. Prieš metus įsidėjau dujas. Ir nuo to laiko gailiuosi, kad jų neįsidėjau anksčiau! Nes išlaidos vos ne dvigubai mažesnės negu važiuojant benzinu, o automobilio dinamika ar kitos charakteristikos visiškai nepasikeitė (arba, jei ir pasikeitė, to pajusti neišeina). Su varikliu jokių bėdų neturėjau. Visada pilu tik Castrol edge arba SLX. Tik nusipirkęs šį auto, visada varydavau jį į audi centrą Vilniuje. Ten litų palikdavau belekiek... Longlife apsilankymai kas metus ar pan. atsieidavo apie 2000-4000 Lt. Kažką jeigu paknibinėti truputį reikėdavo irgi į 1000-2000 Lt be problemų įlipdavau. Jie ten antkainius šimtais procentų užsimetę tod4l tokios sąskaitos ir pareidavo. Po to persikrausčiau į "Mautorą". Ten vyrai pusę velnio dirba. Sąskaitos tikrai bent 50 proc mažesnės. Automobilį realiai nusipirkau už 70 000 Lt. Dabar parduočiau, manau, už maždaug 20 000 Lt. Nuvertėjimas tikrai nemažas. Turint galvoje, kad dar dujų įranga įdėta (2500 Lt). Bet pirkau realiai burbuliuko viršūnėje ir be jokių derybų (buvau jaunas ir durnas). Nepirkti grabų iš perpardavėjų. Ieškoti su pilnai supildytomis serviso knygomis.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2010-12-18
Audi A6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Stabilumas, geras valdymas, dizainas
Pernelyg daug elektronikos- streikuoja, dideles kuro sanaudos, brangus
Automobilis komfortiskas, grazus/agresyvus prieskis, gana stabilus, gerai traukia (3.0 TDI quatro). Automobiliukas tylus. Na dabar pries minusu: Pripumpuotas elektronikos kur reikia kur nereikia, gana dideles kuro sanaudos, Brangus... Variklis kaip dyzeliuks gana tylus, traukia gerai, bet apie kuro ekonomika kaip senesnese A6 jau nebekalbama. Elektronika, kuro sanaudos, labai brangus isigyti. Rinktis su minimaliu elektros paketu, ieskoti su maza kubatura, o siaip kaip ir visi auto-pries pirkima tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2010-02-17
Audi A6 sedanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortabilumas,Stabilumas ant kelio del Quatro
Outaro nuima greiti po 140
Teko ir man pasivazineti siuo modeliu.Tai buvo 2005 metu , 3.0 TDI ,automatas, juoda, begusi 220k (tikra rida) .Salonas juodas su medziu ,aisku quatro.Masina paliko tikrai gera ispudi,ypac nakti nuostabiai dega raudonas apsvietimas.Vienintelis turbut minusas butu ,kad yra quatro ,del kurio nuo 140 slabniau greiti renka,nei tarkim konkurentai BMW 530d E60 ar MB 320cdi.Taciau siu audi yra su 2.7 ir ne quatro...Teko vaziuoti ziema,su vasarinem padangom,tai quatro tikrai gerina pravazuma.Kuro rode kompiuteris ,kad vartoja apie 8.5..Maziau ir nesitikekit,nes tai quatro.Tai yra solidi masina,gal labiau tinkanti vyresnio amziaus zmonems ,kaip koki nuo 30 metu :) Nes tuo paciu metu turejau ir Bmw E60 ,todel labai sulyginau siuos modelius.Bmw buvo kietas,nes M-pakaba, o Audi tiegiog dave komforta riedant.Pas bmw kaip paspausdavai angliu,losdavo i sedyne,pas Audi Quatro sito nera,nes ten vercia tolygiai del quatro sistemos.Sakyciau taip ,bmw daugiau tinka jaunam,Audi kiek vyresnio amziaus,kaip minejau. Variklis buvo 3.0 TDI ,trauku pilnai uzteko,iki 100 verte nuostabiai,tuo labiau vaziavom 4 zmones. Automobilis is konkurentu ,tai yra BMW ir MB , yra kolkas maziausiai nuvertejes ir brangiausias,todel reikia daryti isvada ,kad tai vertas demesio automobilis,kas nori tikrai geros masinos,Jis buvo parduotas uz 14500 euru, 2009 metu pradzioje,ir tam zmogui tikrai pasiseke.Siuo metu ,mano ziniomis uz toki pati,reiktu sumoketi apie 13k euru tai tikrai. Pirkti yra gerai ,tik reikia zinoti ka perki.Butina toki automobili perkant tikrinti audi servise ar siaip labai geram servise.Ridos dazniausiai bus atsuktos,tokia masina turetu buti begus 300k ir daugiau ,nesvarbu ,kad ten jos metai bus 2004.Uzsienyje jos parduodamos pagrinde del ridos,o ne siaip sau...Aisku buna vienetu kurios pareina maza rida,bet tai tik vienetai.
Pilnas atsiliepimas...
Naglis | 2009-09-16
A6 - dvejopas ispudis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tikrai grazus automobilis, tikrai prabangus interjeras. Talpus, komfortiskas automobilis. Smagus variklis.
Bendrai pakaba paliko ne pati geriausia ispudi - cia Audi A6 nusileidzia 5 klases BMW.
Teko patestuoti naujaja A6. Sis A6 greiciau yra evoliucija senojo modelio, o ne revoliucija. Vizualiai automobilis zenkliai padidejo visomis kryptimis, priaugo svorio, taciau istiesu jis padidejo labai nezymiai. Pats dizaino stilius isliko toks pat. Gerai tai ar ne sunku pasakyti, taciau automobilis yra isties grazus ir mano subjektyvia nuomone universalas atrodo isvis puikiai. Tiesa automobiliui reikia minimum 18 coliu ratlankiu kitaip atrodys nesubalansuotai. Viduje A6 atrodo prabangiai ir netgi sakyciau reprezentatyviai - daug chromo, graziu dalykeliu ir pan. Na Audi jau 10 ar 15 metu yra interjeru kurimo pirmunas. Prietaisu skydelio stilius pasikeite - tapo labiau atkreiptas i vairuotoja (pereme BMW stiliu), kartu masyvesnis, visgi isliko Audi stilius akcentuoti centrine konsole (ko atsisake BMW ir atsisako daugelis naujai isleistu modeliu). Taciau bendrai A6 interjeras puikus - medziagos naudojamos itin kokybiskos, surinkimas puikus, viskas labai maloniai jungiasi, spaudziasi ir pan. Gal nepatinka, kad viskas pernelyg vietoje ir pernelyg aisku. Automobilis is vidaus neatrodo toks didelis kaip is isores. Sedynes labai patogios, taciau kai kam gali pasirodyti kietokos. Galines sedynes irgi patogios, vietos cia pilnai (geresnes nei E klases Merso). Bagazines turis - normalus, galines sedynes galima nulenkti. Paprastai man nepatinka kaip Audi elgiasi ant kelio - koks nors A4 visada posukiuose elgiasi lyg butu didesnis ir sinkesni nei istikruju ir megsta stipriai pasvirti. Taciau si A6 sudaro kur kas geresni ispudi. I vairo pasukimus reaguojama greitai, taciau visgi automobilis nelaiko posukiuose uzduotos trajektorijos ir megsta slysti i isores posukis. Cia reikia "dekoti" - priekiniams varomiems ratams ir dideliam svoriui, ypac sunkiai automobilio nosiai. Pakaba gerai sugeria kelio nelygumus, taciau visgi tikejausi truputi komfortiskesnio vaziavimo. Visgi lygininat su sena A6 patobulejimas jauciamas. 3.2 V6 varikliukas sukurtas ne paciam ramiausiam vazinejimui. 255 AG - dideli automobili lengvai svysteli i prieki. Tokio pagreicio nesitikejau. Gal kiek variklis per garsiai dirba, be to jis megsta aukstas apsukas. Taigi jis kiek neatitinka ramaus A6 budo, nes masina varikli issukti iki ribos. 6 pavaru mechanika puikiai priderinta.
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai