Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Nerijus Paketūras
Autoasas.lt
apžvalga
PRIVALUMAI
- Erdvus, kokybiškas interjeras
- Nebrangus išlaikymas
- Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
- Konkurentai geriau valdomi
- Silpni varikliai
- Neišsiskiria iš konkurentų tarpo
Audi 100 yra vidutinio dydžio prabangus automobilis gamintas sedano ir universalo kėbulais. Naujasis automobilis buvo stipriai modifikuota C3 versija ir gavo kodą C4. Išorėje Audi 100 tapo dar labiau apvalainas ir gan malonus akiai. Po variklio gaubtu atsirado nauji V6 varikliai - 2.8 L 90 laipsnių SOHC 12V ir 2.6 L variantas su 60 laipsnių išdėstymu. Tie patys varikliai montuojami ir į Audi B4, Audi 80 automobilius. Buvo galima ir "Quattro" nuolatinė visų varomųjų ratų sistema. Vėliau 1995 metais automobilis buvo atnaujintas - įgavo nedaug pakitusius naujus priekinius ir užpakalinius žibintus, naujas radiatoriaus groteles. Tuo pačiu buvo pakeistas ir pavadinimas iš "100" į "A6". Šis modelis buvo gaminamas iki pat 1997 metų, kuomet buvo pakeistas visai naujo A6 modelio. Audi 100 C4 pasižymėjo puikiu patikimumu, geru valdymu, komfortišku, labai tyliu salonu, erdvumu, geros kokybės interjeru vertu prabangaus automobilio vardo. Vairuotojai giria "Quattro" sistemą gerai veikiančią ypač blogu oru. Nusiskundimai yra susiję su kiek silpnokais varikliais ir kartais erzinančiais smulkiais gedimais.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
M.B.
LTU, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 24
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
LTU, Kaunas
Parašė atsiliepimų: 24
Skaityti visus lankytojo atsiliepimus
Užsakyti atsiliepimų prenumeratą
Patalpino: M.B. | 2010-02-11 |
nors ir ne legendinė "silkė", bet vis dar gera |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
mažas nuvertėjimas, cinkuotas kėbulas, aukšta spatikimumas, patvarūs ir ekonomiški dyzeliai, patogumas, lengva perparduoti
silpna priekinė pakaba, labai dažnai išsiklaipęs pavarų dėžės mechanizmas, neekonimiški benzininiai varikliai, daug griuvenų
|
Bendras automobilio aprašas |
nors mašina jau pradeda tapti rimta "atgyvena", ji vis dar populiari ir noriai perkama. Kodėl? nes užsitarnavo gerą vardą. dizainas vertinamas skirtingai, bet vis dar galima teigti, jog yra nesenstantis. salonas yra erdvus, patogus, jame netgi kvepia vokiško surinkimo šarmu, kuris kadaise buvo pavyzdinis. sunku rasti mašiną, kurios salonas būtų nenutrintas, nes jų rida jau perkopus 500000 km. nepriekaištinga ergonomika, surinkimas. mašina turi cinkuotą kėbulą, retai pasitaiko rimtų gedimų. nors dažnai subyra pakaba, ypač sailenblokai, bet jie pigūs. prie dažnesnių problemų reikia priskirti dažnai subyrančią priekinę pakabą, tepalais apsipylusią pavarų dėžę (dėl milžiniškos ridos), dažnai stringančio pavarų perjungimo mechanizmo. benzininiuose varikliuose dažnai sutrūkinėja uždegimo sistemos laidai, kartais per greitai surūdija duslintuvas. gali nervinti prasta mašinos komplektacija, kuri tokios klasės automobiliui turi būti aukštesnė. pasitaiko, kad šlykščiai surūdija priekiniai sparnai aplink ratų arkas, nukrenta moldingai. labai gerai žinoma quattro 4x4 sistema padeda žiemą ir miško keliukuose, bet ji kartais sugenda ir nepigi tvarkyti. |
Variklis |
variklių daug ir jie yra patikimi, išskyrus kai kuriuos gamintojų iki galo neapgalvotus ir šiuolaikiniam eksploatavimui netinkamus benzininius. 1,8l variklis labai patikimas ir turi gerą vardą, bet šiai mašinai per silpnas ir mūsų rinkoje retai pasitaiko. 2 l darbo tūrio varikliai yra per silpni ir pagal mašinos dinamiką naudoja per daug degalų, bet jei traukia toks variklis, geriau rinktis Dohc tipo su 140 ag. geriausiai atsiliepiama apie 2,3 l variklį, nes jis geriausiai atitinka ekonominius ir traukos santykius. labiausiai nepatikimas yra 2,6 l variklis (nesėkmingas ir dažnai ryja daugiau degalų nei 2,8l), o pastarasis yra pats geriausias, bet naudoja daug degalų (12-14 l vidurkis 100 km) geriausiai vertinami yra dyzeliai. 1,9 turbodyzelis bus per silpnas, bet labai patikimas ir nebrangiai tvarkomas. 2,4 l dyzelis yra pasiskolintas iš Volkswagen LT autobusiuko - senas, bijantis perkaitimo ir aukštų sūkių bei šiandienai jau per silpnas. 2,5 tdi versijos yra dvi. viena 85kw, kita - 103 kw. pastaroji gera tuo, kad montuojamos 6 pav. dėžės ir mašina gerai traukia ir važiuoja ekonomiškai, tačiau brangoka keisti paskirstymo dirželį. silpnesnė versija patikima, bet kam ji reikalinga, jei naudoja daugiau kuro nei galingesnė??? tik kad pigiau remontuojama. tiesa, dyzeliai būna nuriedėję labai daug km., o surasti gerą dyzelį - herojiškas darbas. |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
geriausia pirkti tik dyzelį, nes dujinė įranga galingoms benzininėms mašinoms pasiteisina vidutiniškai, be to vw koncerno stiprumas ir yra dyzeliai. patariu pirkti universalą. ne visada reikia žavėtis versija a6 (c4 platformoje), nes ji imlesnė korozijai. vengti daužtų mašinų. jei pirksite quattro versiją, susitaikykite su didesnėmis degalų sąnaudomis ir brangesniu pakabos remontu. lengva perparduoti šias mašinas, jos mažai nuvertėja. atsarginių neoriginalių dalių kainos neseniai buvo - alyvos filtras - 22, stabdžių trinkelių komplektas - 120, sankabos kompl. - 550, priekinė fara - 230lt. |
Patarimai perkančiajam |
pirkti dyzelį, o jei benzininę - tai tik 2,3 arba 2,8 versiją. geras pasirinkimas - quattro versija. mašina jau sena, todėl susitaikykite su komforto įrangos trūkumais. surasti geros būklės mašiną yra sunkus darbas. dalys nebrangios, bet būna nekokybiškų. remontas- nesudėtingas. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 27)
Audi modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | A1 | A1 | ||||||||||||||||||||||||||||||
S1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | A3 | A3 | A3 | A3 | ||||||||||||||||||||||||||||
S3 | S3 | S3 | S3 | |||||||||||||||||||||||||||||
RS 3 | RS 3 | RS 3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | S2 | S4 | S4 | S4 | S4 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||
80 | A4 | A4 | A4 | A4 | A4 | |||||||||||||||||||||||||||
RS 2 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | RS 4 | ||||||||||||||||||||||||||||
S5 | S5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 100 | A6 | A6 | A6 | A6 | A6 | ||||||||||||||||||||||||||
S6 | S6 | S6 | S6 | S6 | ||||||||||||||||||||||||||||
RS 6 | RS 6 | RS 6 | RS 6 | |||||||||||||||||||||||||||||
Reprezentaciniai | V8 | A8 | A8 | A8 | A8 | |||||||||||||||||||||||||||
S8 | S8 | S8 | S8 | |||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Coupe | A5 | A5 | |||||||||||||||||||||||||||||
TT | TT | TT | ||||||||||||||||||||||||||||||
TTS | TTS | |||||||||||||||||||||||||||||||
TT RS | TT RS | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 5 | RS 5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Keturduriai kupė | A5 Sportback | A5 Sportback | ||||||||||||||||||||||||||||||
A7 | A7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
S7 | S7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
RS 7 | RS 7 | |||||||||||||||||||||||||||||||
e-tron GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cabriolet | Cabriolet | Cabriolet | |||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Q3 | Q3 | ||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q3 | RS Q3 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Q2 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Allroad | A6 allroad quattro | A6 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||
A4 allroad | A4 allroad quattro | |||||||||||||||||||||||||||||||
E-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
A6 allroad quattro | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Q4 e-tron | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli krosoveriai | Q8 | |||||||||||||||||||||||||||||||
SQ8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
RS Q8 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Q5 | Q5 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ5 | SQ5 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli visureigiai | Q7 | Q7 | ||||||||||||||||||||||||||||||
SQ7 | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | A2 | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | R8 | R8 | ||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Audi 100 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis