Markės
29 iš 1918
Alfa Romeo GTV, 1994 - 2005
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Alfa Romeo GTV (Gran Turismo Veloce) ir Alfa Romeo Spider yra sportiškas automobilis gamintas dviem skirtingais kėbulais. GTV yra 2+2 kupė, o Spider yra dvivietis kabrioletas. GTV tęsia seniai nebegaminamo Alfetta GTV kupė automobilio tradicijas, o Spider tuo tarpu pakeitė jau 30 metų gaminamą Giulia Spider. Abu automobiliai buvo suprojektuoti Pininfarina kompanijoje ir turi tipiškus itališko automobilio bruožus – du apvalūs suporuoti žibintai priekyje, Alfa Romeo trikampės radiatoriaus grotelės, automobilis yra aštrios pleišto formos su per visa šoną einančia briauna. Galinė dalis yra tarsi nupjauta ir užbaigia puikų Alfa Romeo siluetą. Automobilis yra labai žemas, todėl į jį įsėsti arba išlipti yra sudėtinga. Spider ir GTV yra gaminami ant Fiat Tipo 2 platformos. Galingiausias variklis tikrai nedaro gėdos puikiam automobilio dizainui - 3.2 V6 24V 240 AG (176.5 kW), gebantis 0-100 km/h įsigreitinti per 6.3 sekundės ir buvo pats greičiausias tuo metu gamintas Alfa Romeo. Spider ir GTV buvo atnaujinti 1998 metais. Didžiausias skirtumas matomas priekyje – dabar grotelės yra didesnės ir eina beveik iki automobilio apačios, viduje – skydelio apšvietimo spalvos pakeistos iš žalios į raudoną. Šie GTV ir Spider, kaip mano kai kurie gerbėjai, yra paskutiniai tikri Alfa Romeo modeliai. Sekantys modeliai - 159, Brera, Spider yra aukštesni, stambesni, o V6 varikliai pradėti gaminti GM kompanijos.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: gtv | 2012-11-04
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16v '96
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Isskirtine isvaizda, pigiai priziurima pakaba, stabdziu sistema, sportika tiek isvaizda ir vaziavimo savybes.
Labai sunku gauti kebulo detaliu, daugelis rinkoje siulomu modeliu jau nuvazineti, nemazos kuro sanaudos, lepus variklis.
Bendras automobilio aprašas
Isskirtines isvaidos automobilis. Kebulas - plastikinis kapotas, visumoje gerai apsaugota nuo korozijos, labai tvirta konstrukcija (neveltui svoris ~1,4t tuscios) bagazines faktiskai neturi (telpa nebent kompiuterio krepsys). Greiciu dezes - retais atvejais pasitaiko rimtu problemu. Pakaba - priekine - labai paprasta (labai pigiai tvarkoma), galas - sudetingiau, detales tik nuo GTV modelio eina, nors galima ir atitikmenu rasti (opel salenblokai tinka ir pan.). Stabdziai - eiliniski kaip daugeliu automobiliu. Elektronika - nekelianti jokiu dideliu rupesciu (tik smulkmenos pvz. nuo dazno sedyniu stumdymo sedyneje esantis air bag daviklis nebekontaktuoja ir uzsideda ispejamoji air bag lempute). Salonas - sportiskas interjeras, ganetinai neblogos kokybes medziagos, recaro sedine, isedus jautiesi kaip sportineje masinoje (kojos nueina gilyn), priekyje sedinties vietos sociai - gale - faktiskai nieko, komplektacijos - elektriniai langai, veidrodeliai, visi modeliai su kondicionieriumi, naujesni ir su klima, labai daznai odiniai salonai, zodziu yra pilnai tas ko uztenka sportiniam automobiliui. Bendrinant - variklis reikalauja didesnes prieziuros, kebulas, pakaba ir kiti mazgai tarnauja patikimai, kuro sanaudos siek tiek didokos - mieste 11l, uzmiestyje 8l. Radus gerai islaikyta ekzemplioriu, idedant siek tiek meiles tarnaus ilgai ir patikimai.
Variklis
Variklis - Twin Spark (2 zvakes vienam cilindrui) atnaujintas, vietoje grandines (senasis gamintas iki 1995) stovi paskirtimo dirzelis, kuri vertetu keisti kas 60k km, priesingu atveju rizikuojama kad nutruks, voztuvu kiekis irgi padidejo - vietoje 8 stovi 16, labai lepus variklis prastiems tepalams ir nepriziurai, megstantis padeginti tepalus, nors esant labai geram varikliui to nebuna.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Nemazos kuro sanaudos, brangios kebulos detales, nebrangi pakaba, neypatingai kaprizinga elektronika, nuvertejimas nemazas ir maza paklausa rinkoje.
Patarimai perkančiajam
Nepirkite sio automobilio kasdienai, nebent savaitgaliais islekti papramogauti, nes bagazines faktiskai nera, kuro valgo nemazai.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 10)
Alfa Romeo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   MiTo  
  Kompaktiniai 33146   
 145147Giulietta 
  Vidutiniai 155156159 Giulia
  Dideli 164166   
  Kupė  GTVBrera  
  GT  
  Kabrioletai SpiderSpiderSpider  
  Krosoveriai     Tonale
  Visureigiai    Stelvio
  Sportiniai   8C Competizione  
   4C 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt