Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
155 modelį ir buvo labai sėkmingas modelis. 156 suprojektuotas Alfa Centro Stile su Walter de'Silva pagrindiniu dizaineriu priešakyje. 156 puikus dizainas su savitomis per šoną einančiomis linijomis, retro stiliaus priekinių durų rankenomis, grotelėmis, įrėminančiomis dinamišką priekinę dalį. Dėl šių priežasčių automobilis buvo laikomas vienu gražiausiu savo klasėje. 156 sedanas taip pat buvo vienas iš pirmųjų turinčių paslėptas galinių durelių rankenas, suteikiančias automobiliui kupė įvaizdį. Automobilis turėjo oro pasipriešinimo koeficientą (Cd) 0.31 - kiek prastesnį nei 155 modelio. Interjeras – aiškiai orientuotas į vairuotoją - tipiškas itališkų sportinių automobilių stilius. 156 buvo naudojama ta pati „Tipo“ platforma paveldėta iš Alfa Romeo 155, tačiau stipriai pakeista. 156 varomas priekiniais ratais: su dviejų svirčių pakaba priekyje ir nepriklausoma daugiasvirte pakaba gale. Pakabos elementuose naudojamas lengvesnis aliuminis. Alfa Romeo 156 tęsė 155 modelio tradicijas žiedinėse lenktynėse. Automobilis sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC.
Alfa Romeo 156 yra kompaktiškas automobilis su sportiškumo ir prabangos etikete, gaminamas sedano ir universalo kėbulais. 156 pakeitė SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
Alfa Romeo 156 universalo versiją reklamavo Holivudo žvaigždė Catherine Zeta-Jones:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
Alfa Romeo 156 dizaineris Walter de'Silva taip apibūdino automobilio dizainą: „Tobulai subalansuotas“.
Alfa Romeo 156 sėkmingai dalyvavo Britanijos čempionate (British Touring Car Championship), tai pat įvairiuose kituose Europos čempionatuose, daugiausia WTCC ir ETCC. Automobilis laimėjo šiuos čempionatus:
- 1998 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 1999 Italian Super Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2000 European Super Touring Car Cup Winner - Alfa Romeo 156 D2;
- 2001 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 D2;
- 2002 FIA European Touring Car Championship - Alfa Romeo 156 GTA Super 2000;
- 2003 FIA European Touring Car Championship – Alfa Romeo 156 Super 2000.
Alfa Romeo 156 laimėjo daugiau kaip 35 apdovanojimus visame pasaulyje, tame tarpe:
- 1998 metais komisija susidedanti iš 56 žurnalistų (40 iš jų balsavo būtent už Alfa Romeo 156) iš 21 šalies Alfa Romeo 156 išrinko Europos Metų automobiliu;
- 2000 metais 2.5 V6 variklis gavo tarptautinio Metų Varikliu apdovanojimą;
- Techninių inovacijų apdovanojimas 1998 metais už Common rail variklį (žurnalai Autocar ir (Auto, Motor und Sport ir Prancūzijoje);
- Geriausias prabangus kompaktiškas automobilis (žurnalai What Car? Ir Auto Express);
- Apdovanojimas už dizainą (žurnalais Automobile Magazine);
- 1998 metų automobilis šiose šalyse: Danijoje, Ispanijoje, Olandijoje, Liuksemburge, Vokietijoje, Portugalijoje, Prancūzijoje ir Kroatijoje;
- 1997 metų apdovanojimas - „Pats gražiausias automobilis pasaulyje“ (Italija).
Patalpino: alfistas | 2010-02-08 |
tikrai gera mašina, tik reikia gerą surasti |
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
Patikimumas
Variklis
Interjero kokybė
Komfortas
Valdymas
|
geras dizainas, sportiška pakaba, nedidelės kainos, geras valdomumas, geri varikliai, galimas universalo kėbulo variantas, įdomus ir išvaizdus salonas, gera komplektacija, geros kainos, „alfiškas“ šarmas.
trūkinėjantys generatorių korpusai, greitai byranti pakaba (ypač aliumininės pakabos dalys), problematiška vairo sistema, trūkinėjantis rankinio stabdžio lynas, mažai vietos keleiviams antroje sėdynių eilėje, silpnos ašys ir guminės pakabos jungtys, jautr
|
Bendras automobilio aprašas |
šis „Alfa Romeo“ modelis kadaise tapo revoliuciniu vidutinės klasės automobiliu rinkoje. Kodėl? Nes pirmas pasiūlė tokį įdomų dizainą (tiek interjero, tiek eksterjero). Beje, jis išvedė koncerną iš grėsusio bankroto ir tapo sėkmingiausiai parduodamu italų gamintojo modeliu. Suprojektuota W.de Silvos, ji stojo į mūšį su populiariaisiais vokiečių vidutiniokais. Dar vienas sėkmės koziris – universalo versijos „Sportback“ pasiūlymas. Tiesa, tai universalas tik išoriškai, nes jo bagažinė per maža, kad pateisintų universalo vardą. Anaiptol, šis modelis nėra skirtas vežioti statybines medžiagas. Juk tai – Alfa. Tai vykęs automobilis, tačiau ne be trūkumų. Vienas iš jų – per mažai erdvės galinėje sėdynių eilėje. Labai silpna pakabos konstrukcija verčia savininkus dažnai ją remontuoti, nes Europoje ne visi keliai yra idealiai lygūs. Automobilio pakaba yra sportiška ir kieta, bet tai patiks toli gražu ne visiems. Užtat stabilumas – garantuotas. nervina smulkūs elektronikos gedimai – užsikertantys jungikliai, perdegantys kontaktai ir t.t. |
Variklis |
Nors automobilio varikliai nėra pernelyg kritikuojami, tačiau reikia susirūpinti skirstymo dirželio keitimu, nes praktika įrodė, jog gamintojo nurodyti duomenys yra klaidingi – automobiliui jį reikia keisti greičiau ir dažniau (maždaug kas 70000km). Tiems, kurie nori važinėti ne pernelyg daug išleisdami benzinui, bet pakankamai azartiškai, rekomenduojamas yra 1,8 l „Twin Spark“ variklis. Galingesni varikliai važiuoja stebėtinai gerai, bet naudoja daug degalų, be to jiems dėl azartiško vairavimo greičiau susidėvi nepigūs stabdžių diskai. Labai gerai vertinami dyzeliai – geras tiek 1,9 l. JTD, tiek galingesnis 2,4 l. JTD, kuris naudoja nedaug kuro ir tikrai retai genda (jei jo būklė yra pakankamai gera). |
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas |
nuvertėja greitai, bet ko gero lėčiausiai iš visų alfų. pakankamai gera mašina, tik jos prastas įvaizdis tarp Lietuvos vairuotojų. dalių kainos: alyvos filtras - 19, stabdžių trinkelių komplektas - 100, sankaba - 530, priekinė fara 280lt.(2008metais) |
Patarimai perkančiajam |
geriau ieškoti patikimo 2,4 jtd (common rail) dyzelio. benzininiai varikliai labai ryja degalus. teks susidurti su prasta pakaba (kieta), silpnais kontaktais, mažais salonais savo erdve lyginant su prancūzų konkurentais. gali tekti iš anksto susidurti su nemažomis auto atstatymo išlaidomis. |
Įvertink šį atsiliepimą (viso 28)
Alfa Romeo modelių gama | ||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji | ||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
Maži | MiTo | |||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | 33 | 146 | ||||||||||||||||||||||||||||||
145 | 147 | Giulietta | ||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | 155 | 156 | 159 | Giulia | ||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | 164 | 166 | ||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | GTV | Brera | ||||||||||||||||||||||||||||||
GT | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Spider | Spider | Spider | |||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Tonale | |||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Stelvio | |||||||||||||||||||||||||||||||
Sportiniai | 8C Competizione | |||||||||||||||||||||||||||||||
4C | ||||||||||||||||||||||||||||||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | |
1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | 2020 - ieji |
Alfa Romeo 156 TOP KONKURENTAI
VIDEO
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis