Markės
1903 iš 1912
Volvo V70, 2007 - 2017
56Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 6
4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Solidus dizainas
  • Itin komfortiškas, ypač sėdynės
  • Kokybiškas ir stilingas interjeras
TRŪKUMAI
  • Triukšmingi dyzeliniai varikliai
  • Neekonomiški varikliai
  • Nedaug erdvės salone
"V70 interjeras yra laikomas vienu iš patogiausių visoje automobilių pramonėje – automobilis yra daug prabangesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera"
Volvo V70 buvo gaminamas ant Ford EUCD platformos kartu su kitais Ford modeliais - S-MAX, Mondeo ir Galaxy, nors visi jie labai skirtingi automobiliai. Universalas turi automatinę bagažo pakrovimo sistemą ir automatinio bagažinės dangčio uždarymo funkciją. Buvo gaminama ir visų varomųjų ratų versija V70 XC (Cross Country) su padidinta prošvaisa, plastikiniais kėbulo elementais. Galingiausia versija vadinama V70R turi 300 AG (224 kW) galią ir 400 Nm sukimo momentą. V70 interjeras yra laikomas vienu patogiausių tarp visų to meto automobilių – automobilis yra daug prabangesnis, ergonomiškesnis negu ankstesnė karta ir puikuojasi "skandinaviško dizaino" atmosfera. Automobilis, be abejo, garsėja geresnėmis nei puikios saugumo savybėmis – jis įvertintas puikiai tiek priešakinio, tiek šoninio, tiek galinio smūgio atvejais ir yra geresnis nei vokiški ar japoniški konkurentai. Šalia daugelio įprastų saugumo sprendimų automobilis turėjo ir sistemą BLIS (Blind Spot Information System) padedančią sekti vairuotojams nematomas “aklas zonas”, bei sistemą tikrinančią priekyje esančias transporto priemones ir perspėjančią vairuotoją jei šis per daug priartėja. Bendrai – tai itin saugus, patogus, solidus ir gana išvaizdus automobilis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai pirmasis Volvo automobilis turintis adaptyvią kruizo kontrolės sistemą (ACC) su susidūrimo perspėjimo ir automatinio stabdymo funkcija (CWBS).

Šis Volvo yra komplektuojamas ir su V8 varikliu, kuris laikomas vienu švariausių V8 variklių pasaulyje.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 6
G.B. | 2023-12-18
Volvo V70 2.0 100 kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Skandinaviškas dizainas
Nepatikimas variklis; ilgas priekis, todėl sunkiau parkuotis ar tilpti mažesnėj vietoj; prastesnės kokybės Ford detalės
Su šiuo varikliu turėjau problemų: du kartus reikėjo keisti kuro padavimo plastikinį blokelį ant variklio galvos - pradėjo leisti dyzelį. Pradėjo šalta sunkiau kurtis - galimai puršktukai pareina į pabaigą. Buvo ir kitų bėdų, kur per kelis metus reikėjo investuoti nemažai pinigų. Iš esmės salono medžiagos ir dizainas yra geri, komplektacija irgi gausi kaip tokios vertės automobiliui. Labiausiai išsiskiria važiavimo komfortas - važiuoklė minkšta ir gerai sugeria kelio nelygumus, nors pasukus vairą jaučiamas svyravimas kaip tokiam dideliam universalui. Puikiai tinka mėgstantiems vežtis daug daiktų - didelė bagažinė ir nuleidus sėdynes gaunamos lygios grindys. Nors nepatikimas, bet ekonomiškas variklis, su pilnu 70L baku, gali nuvažiuoti 1200-1500km. Teko remontuoti nuo variklio iki važiuoklės dažniau nei kitiem turėtiems automobiliams (gali būt, kad tiesiog visų detalių tarnavimo resursas jau buvo pasibaigęs). Detalės nors pigios, nes Ford :) bet daugiau jų ir reikės. Nuvertėjimas lyginant su vokiškais automobiliais didelis, bet jei randi geros komplektacijos tai laikys vertę Rinktis kitą variklį, nes su šitu bus vargo ir sunkiau parduosi. Rinktis kuo gausesnę komplektaciją.
Pilnas atsiliepimas...
Audrius | 2023-06-14
2008 V70 2.0D, SUMMUM
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Automobilis patiks tiems kas prieš tai turėjo Volvo
Automobilis nėra toks ekonomiškas kaip ankstesnės kartos, vien dėl jo svorio, tai yra minimum + 150 kg, standartinė automobilio galia netenkina.
Šį automobilį turiu dar tik kelis mėnesius. Automobilis visą laiką važinėjo Suomijoje, nupirkau su 591 k km rida. Pirkdamas automobilį įvertinau tai, kad variklis yra Peugeot, tai dariau kadangi žinojau, kad 2.4 euro 4 nebuvo geriausias variantas šitame kėbule, norint pirkti 5 cilindrų geriau tuomet pirkti euro 5 nuo 2009 galo. Ne be reikalo Peugeot variklį pilną nupirksi už 200-300 e o 2.4 euro 4 nuo 700 e. Šis PSA variklis yra patvarus (būtų nepatvarus greičiausiai tiek km nevažiuotų) tačiau turi savų niuansų dėl Siemens kuro įpurškimo sistemos, tai yra pakankamai brangūs dėvėti purkštukai, o esant prastam purkštukui gali lankstyti švaistiklius, todėl pajautus, kad kuriasi prastokai reikėtų žiūrėti pakaitinimo žvakes, tikrinti purkštukus. Automobilis buvo prižiūrėtas, tačiau matėsi matėsi žala padaryta nuo Suomijos klimato ir akmenukų, tai yra nuskaldytas buferis, priekinis langas, variklio dangtis. Taip pat du vidiniai sparnai buvo nudaužyti akmenukų, tad tam, kad išvengti rudžių buvo sutvarkyti sparnai. Daugiau didelės ridos požymių nepastebėta, salonas geros būklės. (sėdynės geresnės kokybės medžiagos, ne taip nusitrina kaip ankstesnio modelio) Automobilis kaip ir dauguma Volvo, orientuotas į tolimas keliones, todėl didžiausias malonumas juo važiuoti užmiestyje, bet šiame kėbule vairo susukamumas žymiai geresnis, dėl platesnės bazės, pakabinamo variklio. Vibracija taip pat nebejaučiama kaip anksteniajame modelyje, nebėra vakuuminių pagalvių, bet kaip 7 metus turėjęs Volvo su 2.4, galiu pasakyti, kad trūksta to malonaus skleidžiamo garso, tačiau šiame kėbule jis nebėra toks ekonomiškas, nebent pirkti su euro 5 varikliu. Automobilio salonas kokybiškas, nėra nemalonių garsų, erdvus ir praktiškas. Automobilio bagažinės tūris galbūt ir nėra pats didžiausias tarp konkurentų, tačiau ji yra praktiška, pats automobilis palyginti yra aukštas, tad ir bagažinės skyrius aukštas ir aišku pats bagažinės galas kaip nukirstas, palyginimui Audi A6 C6 turi panašų tūrį, tačiau Volvo bagažinės skyrius yra 10 cm aukštesnis, kas labai patogu turint vaikų, dėl daiktų, vežimėlio vežiojimo ir t.t. Salonas taip pat yra praktiškas, nesunkiai telpa 5 žmonės ir žinomas Volvo privalumas, kad sėdynės tikrai patogios, minkštos. Pats automobilis yra minkštas, sugeria kelio nelygumus, tačiau dėl to jis nėra labai gerai valdomas posūkiuose didesniu greičiu. Nusipirkęs automobilį iš kart ėmiau lauk purkštukus ir juos patikrinau ant stendo, taip pat padaryta EGR, DPF off, programiškai ir mechaniškai, todėl problemų nekils, prie to paties padidino ir jo galią + 25 proc, kas turėtų būti apie 125 kw ir 400 nm, tad šiuo metu galios ramiam važinėjimui užtenka. Pats automobilis turi ilgas pavaras, perdavimai kaip ir 2.4, tačiau dėl mažesnio tūrio iki 100km/h važiuojant kuro mažiau ima 5 pavara. Automobilis labiau yra šeimyninis, patogus, gausi saugumo ir patogumo įranga, tokia kaip autonominis šildytuvas, visos šildomos sėdynės ir t.t. tačiau jeigu prioritetai kitokie geriau rinktis kitos markės automobilį Keičiau interkulerio/įsiurbimo kolektoriaus vamzdį, aušinimo ventiliatoriaus rėlę, dėl kurio išsijunginėjo kondicionierius, purkštukų tikrinimas, reguliavimas, šaibučių pakeitimas, lempų apiplovimas neveikė, tereikėjo sujungti laidelį nes buvo nukepęs, duslintuvo lanksti mova, Pirkti būklę, nes rida šiam automobiliui nėra baisi, būtent šiuo varikliu tikrinti purkštukus, ypatingai svarbus šaltas užkurimas.
Pilnas atsiliepimas...
2023-03-08
2008 V70 2.4D Mechanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardinti
Išvardinti
Pasistengsiu per daug neišsiplėsti, bet viską detaliai aprašyti. Ši volvo yra mano trečia. Prieš tai turėjau ~2003 S60 2.4T ir V70 2.4. Palyginus su praita šio automobilio generacija, viduje jaučiasi erdvės pojūtis. Interjeras konservatyvus, bet ir šiai dienai atrodo neblogai. Surinktas kokybiškai, tikrai geriau negu senesnės kartos. Yra be abejo standartinių Volvo krebždesių, važiuojant labai prastu keliu, tačiau tikrai nieko baisaus. 120kw šiam automobiliui mieste per akis, autostradoj užtenka iki maždaug 170km/h. Kuro sanaudos mieste ~8l, žiema 10l. Autostradoj, 90km/h - 6l, 130km/h - 7.5-8l. Komforto atžvilgiu automobilis tiesiog plaukia, tačiau jaučiasi jog sportiškumo jame absoliutus nulis. Kam reikia važinėti ilgus atstumus - tikrai kelionėse nepavargsit. Garso izoliacija gera, sėdynės kaip foteliai. Jeigu mėgstate entuziastiškesni vairavima, tikrai čia nieko įdomaus nerasit. Vairo pojūtis absoliutus nulis, pėdalų bei bėgių perjungimo eiga pakankamai ilga, aštrumo visiškai nėra. Vietos viduje užtenka, tiek priekį, tiek gale sėdintiems. Bagažinėje nesunkiai gali miegoti 2 žmonės, manau apie dydį viską pasako :). High performance garso kolonėlės tikrai groja puikiai. Yra įdomių sprendimų su gamykline webasta bei papildomu pašildytoju - žiemą nuostabus dalykas. Nusistatei laika, atėjai ir šilta. Jeigu pamiršai nusistatyti, įsijungi papildomą pašildyma užkūrus mašina, nusivalei sniegą nuo stiklų ir viduje jau šilta. Kam įdomu, tai automobilis parkavimo aikštelės tikrai manevringesnis negu praeitos kartos. Šiaip dabar jeigu žiūrėčiausi kito auto - pirkčiau tik turbo benziną. :) Visus remontus darausi pats, todėl sunkiai pasakysiu kiek servise kas kainuotų, tačiau konkrečiai šis variklis bėdų didelių neturi. Per 4 eksplotacijos metus, variklis nė karto nepavedė, rida kai pirkau buvo 330k, dabar 410k. Apart įsiurbimo kolektoriaus sklendžių, bei droselinės sklendės gedimų, mano žiniai šis variklis daugiau "ligų" neturi. Važiuoklės labai kantrios, elektronika patikima, kėbulas (jeigu nedaužtas ir neperdažytas) puikiai apsaugotas nuo rūdžių. Patikimumui duodu 10/10. Per visą eksplotacijos laiką pasikeičiau: Vairo stiprintuvo siurblį - 150e naujas. Įsiurbimo kolektoriaus sklendes su dangtelio tarpine, purkštukų šaibom bei ta plasmasine kojele - 110e. Šilto/šalto oro sklendės varikliukas kur stovi po panele - 10e dėvėtas. Galiniai, priekiniai diskai su kaladėm, priekinio rato guolis, vairo traukių antgaliai. Profilaktiškai vasarom išsivalau EGR bei droselinę, nors galėčiau to ir nedaryti, kadangi nieko baisaus ten nerandu. Daugiau gedimų neturėjau. Nuvertėjimas nėra didelis. Pirkau prieš 4 metus už 5000e, dabar parduočiau už tiek pat. Jeigu pirksite dyzelini variantą, ieškokitės 5 cilindrų, nieko žemiau 120kw. Benzina tik turbininį. Automatinės dežės - loterija. Manau svarbiausia, kad kėbulas būtų nedaužtas, o mechaninė pusė sutvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-15
Volvo V70 2.0D 2008.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Odinis salonas, talpi bagažinė su laikikliais, vaikiškos kėdutės integruotos, patogios sėdynės
Pasigedau variklio temperatūros rodiklio. Nepatogu tikrinti stabdžių skysčio lygį.
Automobilis išvaizdus ir komfortiškas. Labai patogu, kad išsilankso vaikiškos kėdutės. Bagažinėje yra tvirtinimo vietos, kad "prirakinti" krovinius. Kaip ir kiekvienas daiktas nuvertėja ir dėvisi. Detalių kainos "įkandamos", viskas pakeičiama. Privalumas - reguliuojamoms sėdynėms su atmintimi, jei bus keli vairuotojai.
Pilnas atsiliepimas...
Vardis Pavardis | 2015-10-04
Volvo V70 2.4D 175AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus ilgose kelionese,patogios sedynes
Abejotino patikimumo
Pries tai jau esu turejes Volvo ir mane jos dziugindavo savo patvarumu ir patikimumu,bet sitos kartos Volvo nepateisino mano lukesciu ir pardaviau ja kaip imanoma greiciau. Nebeliko pas ja tokios kokybes,patikimumo kaip buvo ankstesniuose modeliuose, manau auto nevertas to ka jis kainuoja siai dienai. Mano auto buvo 190000km rida,maniau,kad Volvai cia nedaug,taciau galima jau buvo numatyti nemazai investiciju,vairo koloneles keitimas,vaziuokle, po kokiu 10k turbina ir toliau kaip dievas duos.Nepatiko D5 variklio darbas,slykstus! uzvedus salta isvis baisu! atrodo,kad stumokliai per kapota issoks,pasyla nu tada norma,bet gana triuksmingas. Vaziuojant variklio triuksmas sklinda i salona,galetu buti geresne garso izoliacija.Nepatiko,kad nera (siupo)variklio tepalo ligiui patikrinti. Ziauriai nepatiko elektroninis stovejimo stabdis,nesuprantu kam ji idejo daug paprasciau su ranka (rankinis) imi atleidi ir vaziuoji,dar tas uzvedimas su migtuku kazkokia nesamone.. kist rakta, ismint sankaba, spaust knopke kad uzvest, ziurek dar neuzsives is vieno karto, ir kol pajudi is vietos praeina laiko, kur su tradiciniu raktu ir rankiniu gali isvaziuot per 3 sekundes. Masina vizualiai atrodo didele ir vaziuoja kaip griozdas sukaltas is lentu,o istikruju visai ji nedidele ir net nera pakankamai vietos, 6 Golfe daugiau! Ira ir geru dalyku si masina labai patogi ilgose kelionese,labai patogios sedynes,kas turi problemu su nugara to beveik nepajaus, bet cia daugumos volvo pliusas, taip pat isliko gera garso aparatura. 175ag variklis + 6 begiu mechanika tikrai ekonomiskas. Atostradoje sanaudos apie 5 litrus vaziuojant 120-130km,bet po miesta ne ka sutaupysi apie 8 litrai ir daug kas priklausys nuo vairavimo stiliaus ir salygu. Jeigu perkate nauja nuvertejimas beabejo didelis,jei vazineta cia jau priklauso individualiai.Kastu i automobili neturetu but dideliu jeigu ji perkate nauja, manau apie 120000km jis turetu atlaikyti be dideliu remontu,na o po 150000km ir daugiau prades auto reikalauti investiciju. Tie kas perkate panaudota daug kas priklausys nuo to kaip jusu auto priziurejo pirmasis (pirmieji) savininkas kokias detales jis keite ir tt. Gal ir isvenksite dideliu kastu jei buve savininkai jau bus pakeite brangius susidevejusius mazgus. Kas iesko sau tokio automobilio primigtinai siulau imti kuo su mazesne rida ir su pilna serviso istorija,jeigu jau imate virs 200000km tai butu jum i nauda jei jau pries tai buvo keista turbina,vairo kolonele ar kiti brangus elementai. Nepirkite su medziaginiu ar pusiau odiniu salonu gailesites atrodo jis baisiai ir labai teplus greit nusitrina vairuotojo sedyne. Nespjaukite i automata,zinokite sitam griozdui mechanika netinka,automatas vaziuos maloniau.
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2013-03-15
Volvo V70, 2010. 2,0, 5MAN, FWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Prestižinė ir universali kartu mašina
Neturi priekinio šildomo stiklo ir šildomo vairo opcijos
Puiki mašina. Pirkau nauja, pravažiavau 120'000km, jokių nusiskundimų. Labai komfortiška pakaba, puiki garso izoliacija, gera audio aparatūra (premium sound versija), ypatingai komfortiškos sėdynės. Visi kas mėgsta skandinavišką dizainą "alpsta" nuo vidaus apdailos. Tinka būti ir representacinė ir pervežti krovinį iki 2,1x1,1x0,6m "stačiakampė dėžė viduje:-)" Otto 2,0 145hp pilnai užtenka tiek mieste, tiek greitkelyje Visos mašinos nuvertėja:-) Kas 20'000km keisti tepalus tai 4-as mano automobilis pirktas naujas. Pirmi buvo opel, vw, ford. Antrą kartą jei galėsiu sau leisti pirksiu Volvo, jei ne tai Fordą
Pilnas atsiliepimas...
 
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt