Markės
1901 iš 1911
Volvo V70, 1999 - 2007
542Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 42
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patrauklus dizainas
  • Kokybiškas interjeras
  • Tylus ir komfortiškas
TRŪKUMAI
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Brangus išlaikymas
  • Neinformatyvus vairo mechanizmas
Volvo V70 yra vidutinio dydžio penkerių durų universalas gamintas ant P2 platformos, kuria dalinasi su kitais Volvo automobiliais – sedanais S80 ir S60. Daugiau kaip 80 % visų V70 yra parduodama Europoje, o vienas trečdalis jų Švedijoje. Daugelį metų Volvo V70 buvo geriausiai parduodamas automobilis Švedijoje. Volvo V70 atsikratęs senų Volvo dizaino bruožų yra panašus į S60 seriją – panašus agresyvaus dizaino priekis ir šoninės linijos, prietaisų skydelis viduje taip pat yra toks pat. Savininkai vertina Volvo V70 kaip ir daugelį Volvo dėl solidžios išvaizdos, saugumo, patogių sėdynių, už komfortiškumą ir didžiulę universalo bagažinę. Minusai – palyginti maža erdvė galinių keleivių kojoms ir aukštoka išlaikymo kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2000 metais Volvo S60/V70 T5 pamušė net 18 Britanijos greičio rekordų, tame tarpe didžiausio vidutinio greičio rekordą 24 valandų laikotarpyje (serijiniam automobiliui darbinio tūrio klasėje nuo 2 iki 3 litrų) pasiekęs 217.4 km/h greitį:



S60 buvo naudojamas įvairiose žiedinėse varžybose. SCCA Pro Racing World Challenge čempionate GT klasėje Volvo S60R varžėsi nuo 2006 metų, o 2010 metais laimėjo tiek lenktynininkų, tiek komandinėje įskaitoje. Keletą metų S60 varžėsi ir Swedish Touring Car čempionate, o nuo 2002 iki 2007 metų S60 net turėjo savo nuosavą lenktynių seriją, kurioje varžėsi 26 gamykliškai ruošti S60 modeliai:



Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 42
2022-10-25
Volvo V70 2004m 2.4D5 120KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpi bagažinė. Saugus. Gražus dizainas.
Prasta garso izoliacija. Prastos interjero medžiagos. Brangus išlaikymas. Nemanevringas
Mano Volva manęs ne taip labai jau ir myli. Vis nuolatos reikalauja remonto. Buna gesta važiuojant, arba išvažiuojant is sankryžos, ar aikštelės. Taip as ir nerandu to priežasties. Tas labiausiai ir nervina. Tai taip ir važinėju. Vairo kolonėlė buvo patekejusi. Restauravo, bet itariu ten suchalturino ir po 11 beveik men vel patekejo kolonėlė. Egr valiausi. Teko keisti skydeli. Abs elektronine dalį. Ir seip daug viso kito pakeista. Mašina turiu be 2 menesiu 3 metai bus. Per šįlaika nuvaziuta apie 130-150 tukstanciu km. Šeip prastoka garso izoliacija. Ir tikrai gan prastos ir trapios plastmasės. Odinės Sėdynės priekinės sutrukineja, suplysinejo. Kas labai patiko tai kad kėbulas tikrai nerudyja kaip daugumos mašinų. Kita tokia rinkčiausi labai atidžiai labai atidžiai. Kitu atveju bus vargo ir išlaidų krūva
Pilnas atsiliepimas...
2022-02-07
Volvo V70, D5 , 2002
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija, negenda.
Nelabai stabilus kelyje, garso izoliacija šiaip sau.
Geras, patikimas automobilis. Turiu 6 metus. Iš esmės tik einamieji eksploatacinių dalių keitimai. Pakaba ilgaamžė, jei sutvarkai, gali pamiršti kelis ar daugiau metų. Brangiausia dalis, kai reikia keisti smagrati, variklio pagalves vakumines - netrko. Kuro apie 7 l/ 100 km.
Pilnas atsiliepimas...
2019-01-02
Volvo V70, D5 2004, 120 kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nerūdija, patikimas variklis. paprasta ir patikima pakaba
Brangokos dalys, labai dėvisi sėdynių apmušalai,, barngus plaukiojantis smagratis , kai kurias naujas dalis reikia pririšinėti, jautri elektronika akumuliatoriaus netinkamam atjungimui
Turiu šią auto ir galiu pritarti, ansktesniems pasisakymams, kad tai patvari auto, bet antrinėje rinkoje sunku rasti variantą, į kurį nereiktų įdėti pusė ir daugiau įsigytos auto kainos, nes dalys yra brangesnės nei vidutinės o pardavinėjama dažnai matant, kad reiks dėti nemažai,, nors, kai kurių dalių galima pasirinkti pagal kišenę, įvairių var. pagal kokybę yra. Auto smagi važiuoti, variklis atsigauna nuo 1700 rpm kažkur ir eina labai smagiai. gera funkcija šiose auto yra antipraslydimo sistema auto kasantis sniege ar kur - besisukantis ratas blokuojamas, kad pradėtų sukti ir kitas. Man apsisukimo spindulys normalus, ne kaip kam čia kad didelis, gal pripratimo reikalas. Labai dėvisi sėdynių užvalkalai ar jie odiniai ar medžiagos. Kėbulas atsparus rūdims, bet jau šia ten yra rūdelių. Minusas, kad kai kurias dalis, agregatus kitus keičiant, reikia juos pririšinėti, tai yra varyti į spec servisą (pvz. skydelis prietaisų, el. sėdynės, langų pakėlimo varikliukai ir pn.). Tepalo pilasi 6-6,6 l. 0w30 ir kokybei reikia negailėti, kaičiasi 12-20 t. km (bet geriau anskčiau nei vėliau). Pačio variklio viduriuose neteko lysti, viskas gerai. Bet silpnų vietų auto turi, galima tai laikyti normaliu nusidėvėjimu, bet būdingi gedimai, su dauguma teko pačiam susidurti: 1. prietaisų skydelis pradeda durniuoti - remontas apie 40 eur, kitų skydelių sudėtinga pritaikyti, nes reikia tada pririšinėti ir pn. nebent nuo tų pačių metų ir panašaus mėn auto donoro imamas, tai gali pataikyti (TEKO). 2. turbinos vakumo valdymo vožtuvas - pradeda nevaikčioti, galima pačiam susiremontuoti išradžius, išvalius sutepus. (TEKO) 3. iterkooleris kiauras - kadangi didelis turbinos lėgis, tai anksčiau ar vėliau reikia keisti, 100 EUR (TEKO). 4. Purkštukų tarpinės pradeda leisti - 5 eur tarpinės, pčiams nesudėtinga pasikeisti (TEKO). 5. Variklio užpylimo tepalo kaištis pradeda leistri tepalą - pakeiti sandarinimo gumą ir viskas. (TEKO). 5. Langų priekiniai pakėliliai pradeda skersai važinėti (JAU YRA, TEKS). 6. Kuro bako siurbliukas durniuoja (TEKO). 7. Purkštukai (NETEKO)), kasmet susipilu revilizianti kuro sistemai, tai gal neteks tikuose keisti. 8. oro įsiurbimo sklendės lūžta (NETEKO) arba išoperuojama visai arba keičiama. 9. EGR vožštuvas užsikiša (TEKO) - išsivalai ir viskas. 10. Pusašis pradeda vibruoti (TEKS, JAU MIN POŽYMIAI YRA). 11. Vairo kolonėlė laisvoka (TEKS, JAU YRA). 10. Automatinės pav. dėžės iki 2005 m. (nežinau ar ir poto) - silpnos. Įsigijus prisijungti prie facebook volvo grupės.
Pilnas atsiliepimas...
2018-12-29
Volvo V70, 2002, D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas nelinkęs rūdyti, geri D5 varikliai
Žemokas, sėdynės plyšta, skilinėja.
Turiu 4 metus, nuvažiuota 50 t. km. Geras auto. Kėbulas nerūdija, salone vietos pakanka, bet galėtų būti daugiau pagal gabaritus, Nors senas, bet pagrindiniai agregatai patvarūs. Nei kieta, nei minkšta. Variklis dyzelis D5, ir traukia ir gerai laiko, kažkokių esminių problemų neturi. Šiaip patenkintas. Konkuruoja su VW Passat, Ford Mondeo ir panašiomis klasėmis, ir manau tokių metų daugeliu atveju geriau rinktis Volvo dėl nerūdijančio kėbulo, patvarumo. nelabai daugiau ką galimėtų kalbėti, važiuoji, pasiremontuoji karts nuo karto, ir vėl važiuoji. Kadangi senas auto ir šiaip buvo apleistas, tai paremontuioti reikėjo nemažai, bet iš esmės einamieji dalykai - interkoleris keistas, bake kuro siurblys remontuotas, faros keistos, prietaisų skydelis remontuotas, kaladėlės stabdžių diskai, pakabos šis, tai tas, ir pan. Kėbulas, variklis, mech pavarų dėžė tvarkoje, be remontų. Žiūrėti kaip visas. Šiaip gyvų panašių metų auto labai mažai, arba brangiai. Volvo pigiai ir gerai nebūna. Arba pigiai ir dar tiek pat įdėti, kad daugiau mažiau norma būtų. Nors pagrindiniai agregatai ir nekelia rūpesčių jei daugiau mažiau pasaugoti, bet yra daug ko toje auto kas nuo senumo jau genda, ir dau visko , taigi stebuklo nesitikėti perkant seną daigtą.
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-13
V70 2004 120kw euro3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salyginai ekonomiškas, galingas, tylus, nerūdija, talpus.
Mažas klirensas. Didelis posūkio radiusas
Automobilis didelis, sunkus 1.7t, sunkoka sukiotis mieste, parkavimo aikštelėse. Bet stabilus žiemą, patogus užmiestyje, labai efektyvus, tylus variklis, talpus. Aukšto lygio salonas. Žiemą džiugina webasto šiltyvuvas. Pradėjo leisti vairo stiprintuvas (kolonėlė) teko restauruoti (220-300eur), ir žiemą per šalčius išmušė bloko aklę(kamštį). Kamštis 3eur, bet kad jį pakeisti reikėjo nuimti greičių dėžę (100-200eur), o tai jau nepigu. Bet į tokio lygio, nerūdijantį automobilį ne taip gaila investuoti. Nuvertėjimą sužinosiu kai pardavinėsiu, dabar sunku spręsti. Nebandyti nusipirkti pigiausią automobilį rinkoje.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-10
V70 D5 136kw (facelift) automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, antikorozinė apsauga, gražus variklio garsas paspaudus, audio kokybė, saugumas
Labai didelis apsisukimo laukas, palyginti brangus remontas
Jei norite sutaupyti patarčiau imti su euro3 emisijos standartu (juodas variklio dangtis). Kadangi 136 kw (pilkas dangtis) varikliuose jau griežtesnis euro4 standartas jame yra keletą "bugu" tokių kaip dpf filtras, kuris gali lengvai užsikimšinėti pilant nekokybišką tepalą arba mažiau prižiūrint auto. Perkant reiktų atkreipti ypatingą dėmesį į variklio garsą. Neretas atvėjis kad dėl menkos priežiūros ir netinkamos alyvos jau būna pradėje kalenti kompensatoriai. Teko keisti visus 20, tai paklojau apie 400eur vien už detales. Taip pat vertėtu patikrinti purkštukus, įvertinti ar greitai užsiveda. Facelift modeliuose montuojami 6 bėgių automatai patikimi, tačiau būtinai reik patikrint visais važiavimo režimais, tiek šaltą tiek pašilusį, staigiai stabdant, agresyviai akceleruojant ir t.t. Mechaninėse dežėse aišku mažiau rūpesčių. Jei tvarkingas auto užmiestyje "valgo" 7 litrus, mieste iki 10. Gan gerai tokiam didokam automobiliui. Nors ir teko nemažai jau investuot į auto, pirkiniu esu patenkintas. Visgi tenka susitaikyt su faktu kad automobiliui jau virš 10 metų ir betkokiu atveju reiks pastoviai "kišti" pinigus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-06
V70 2002 m. D5 mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas nerūdija, geras variklis
senatvė, vis kažkas pareina, ilgai šyla žiemą, vibracija nemaža nuo variklio
Kaip tokių metų neblogas. Kėbulas atsparus rūdims, variklis patikimas, pakaba paprasta. Turiu jau tuoj 2 metai bus. Ką galiu pasakyti, nuo senatvės daug kas joje pareina, daug ką tvarkiau ir nemažai dar laukia, bet kėbulas ir variklis, kaip toks - laiko kaip nekeista. Pareina vis kas nors, tai tas tai anas, jau metuose - 18 m auto. Pirkdami tokių metų auto nesitikėkitr stebuklo, nors ir patikima, vistiek kažkada pareina. Apart eksploatacinių dalių, tvarkiau kuro bake siurblį, spynelės užraktatą teko pašalinti, nes rakino vairą neištraukus rakto, faras priekines teko pasikeisti, alsuoklį karterio ir pan. teks dar intercoolerį žiūrėti, vairo kolonėlė kažko laisvoka, skydelį keisti prietaisų reikia, stiklų pakėlėjus tvarkyti ir pan. Iš variklio skyriaus labai netvarkaiu dau te nieko, tik gal esmingesni turbinos valdymo vožtuvėlį. automoboliu daugiau mažiau patenkintas kaip tokių metų, nėra ko norėti, svarbu kėbulas tvarkoje ir variklis nomaliai dirba. Pikrti kuo nauijesnę su patikrinta instorija, jei galima. geriau rinktis benziną, gal ir be turbinos, ir dėtis dujas ,su kuriomis gerai draugauja - benzai visi plisai prieš dyzelį, tiek gedimų nebuvumu, sušilimu žiemą greitai ,vibracijos nebuvimu, ekonomiškumu su dujomis. Perkant su aut. p. d. gerai patirkinti, nes jos su rizika. Pasiruošti vis ką pasitvakyti, nes nenauja, o gesti yra kam, tik džiaugsitės varikliu ir nerudijančiu kėbulu, ir ko daugiau lietuviui reikia vidutiniam ;)
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-28
Volvo V70 2.4 D 120kW, 6 pav. DPF
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Atsparus visomis prasmėmis automobilis, ekonomiškas
Mažas pasukamumas, mažai vietos gale sėdintiems
Pirkau aš ją Olandijoje 2015 m. balandį su realia rida 255. Šiuo metu rida 325. Per tuos nepilnus tris metus keičiau tik tepalus, filtrus ir kaladėles. Nereikėjo nieko investuoti į važiuoklę ar variklį. Vieną kart per savo žioplumą bandžiau nusėdusiu akumuliatoriu užvest automobilį, tai nukritus įtampai, elektronika "sublūdijo", teko pas elektriką šiaip ne taip nuvažiuot ir per pusvalandį vėl gyva mašina. Dar kažkada netyčia pastebėjau po mašina kabaruojančius kuro vamzdelius - buvo nukritusi plastmasinis jų tvirtinimo lovelis - 15Eur išlaidos :-) Variklio pratekėjimų nebuvo nei perkant nei dabar. Tepalus pilu Castrol 5W40 Diesel maždaug kas 10-13 tkm (kažkuriame atsiliepime rašyta, kad brangu - netiesa, juk dažnai matote 40proc. nuolaidas...). DPF filtras per TA 2015 ir per TA 2017 pavasarį rodė beveik identiškus skaičius (~0,2). Salonas šviesi oda/medžiaga. Sėdynės visos labai patogios, o vairuotojo sėdėsena pasakiškai patogi. Pagyvenusiems žmonėms, arba turintiems bėdų su sąnariais įsėdimas nepatogus, visgi čia ne minivenas, sėdi žemai. Taip pat didelis trūkumas (sakyčiau pats didžiausias) - tai vietos nebuvimas gale sėdinčių keleivių kojoms. Realiai sakyčiau čia visiškas Volvo inžinierių prašovimas, nes patogiai gali važiuoti tik vaikai arba smulkaus sudėjimo žmonės. Kas dėl komforto - jokių priekaištų nėra, vien tik geri atsiliepimai. Ir garsas, ir vibracijos ir pedalų išdėstymas - nieks nevargina tolimoje kelionėje. Mes su šeima (2+3) kiekvieną met važiuojame į Graikiją. Važioju be sustojimų ilgesniam poilsiui (~30 val.), tai priekyje sėdintieji nepavargsta (dėl automobilio :-)), bet gale sėdintieji nuolat keičiasi su priekiniu, nes tikrai nepatogu kojoms. Važiuoklė labai patvari ir stipri, kaip ir visų dideniųjų Volvo šeimos narių. Išvadai galiu pasakyti. Esu dažnai automobilius keičiantis vairuotojas, bet šitas automobilis pas mane tikriausiai dar užsibus, nes nematau jokių bėdų. Artėja sankabos keitimas, taip jis brangus, bet kol ne po kalnus važinėji, dar viskas ok. Važiuojam toliau. Jei remonto nepareikalaus pagrindiniai mazgai, viskas bus OK. Jei pareikalaus - bus labai brangu, bet užtat labai ilgam. Tikrinti variklį iš apačios, purkštukų sandarumą iš viršaus vizualiai. Turbiną vizualiai ir važiuojant, DPF pasitikrinti ant stendo arba turėt omenyje, kad reikės pjauti ir tada "džiaugtis" dūminimu...
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-10
2001 Volvo v70 2.4 103kw Bendzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, ekonomiskas, konfortiskas, atsparus Lietuvos klimatui, erdvus.
Mazas apsisukimo spindulys, palyginti zemoka.
Konfortiskas ir patikimas automobilis. Auto pirkau pries 2 metus Kauno automobiliu turguje. Tad reikejo ideti truputi meiles. Buvo atkeliavus is Olandijos su 5tos kartos gamykline duju iranga. Konforto atzvilgiu labai patogi masina. Vaziuojant nuo Vilniaus i Ryga nenuvargino kelione. Sedynes labai patogios. Garso izoliacija gera. Greicio nesijaucia visai. Patogiai sutalpina 4 suaugusius zmones. Bagazine tikrai didele ir talpi. Viskas isdestyta patogiai vairuotojui. Audio aparature tikrai geros kokybes. Kebulas Puikiai tinkantis atsiauriam Lietuvos klimatui. Palydinus ganetinai zema. Manyciau labiau skira plantiniam vairavimui. Visu S/V70 minusas mazas apsisukimo spindulys. Kitas minusas (bet manau cia su visais universalais panasaus dudzio) parkuojantis nesijaucia masinos gabaritu gale (maniske be parktroniku). Problema isspresta pastacius galinio vaizdo kamera. Kalbant apie 5tos kartos duju sistema. Dujos einu i varikli skysta fazia tiesiogiai. Vilniuje yra vietu kur dirba su sia sistema. Problemu daugiau nebuvo. Viska sudejus tikrai patenkintas siuo automobiliu ir tikrai rekomenduoju. Palyginus su konkurentais manau geriauses variantas. Todel tiek daug ju dabar Lietuvoje. Remonto atzvilgiu viskas kaip ir su visom masinom. keisti stabdziu diskai, kaladeles, tvarkyta pakaba, pakesitas pagrindinis dirzas. Is smulkemnu neveike vairuotoje puses langas (10e ir elektrikas sutvarke). Pakeistos kelio lemputes. keisti generatoriaus ir starterio sepetelei (kitaip sakant abu restauruoti). Kalbant apie dujas tik nusipirkus buvo pakeistas vienas purkstukas ir duju balione pakeistas filtras. Nera ko noretu masinai jau 17 metu. Eksploatacijos kaina tikrai nera didele vidurikis 10l/100km duju vaziuojant misriai 50% mieste, 50% uzmiestyje. Telapai truputi brangesni. Per 2 metus manau masina beveik nenuvertejo ziurint i dabartine rinkos kaina. Imkite tik su mechanine greicio deze (automatai nelabai laiko). Pries perkant pasitikrinkite servise. Atlikite visus einamus eksplotacinius darbus ir turesite tikrai gera ir patikima automobili.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-05
Volvo v70, D5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, kokybiškas, komfortiškas, išvaizdus.
Brangus remontas
Mano požiūriu, tai gerai suprojektuotas ir kokybiškas automobilis. Kuris dėl to ir yra šiek tiek brangesnis nei konkurentai. Kokybiška vidaus apdaila, komfortiškas važiavimas. Tiesiog yra tas pojūtis kad viskas padaryta ne ant durniaus :) Motoras dinamiškas, trauka tikrai pakankama tokio dydžio mašinai. Ir sakyčiau labai ekonomiška pagal savo gabaritus ir svorį mašina. (važiuojant protingai) Eksploatacija sakyčiau brangesnė nei kitų tos pačios klasės automobilių. Detalės ir remontas brangesni. Reikia pilti brangų tepalą, naudoti originalias volvo detales. Greičiausiai jei perkate tokių metų automobilį, teks keisti smagratį ir sankab. O jie tikrai ne pigūs. Greičiausiai gali tekti keisti ir motoro pagalves, kurios irgi ne pigios ir jų yra dvi. Motoras stovi ant dviejų vakuuminių oro pagalviu, viršuje ir apačioje yra dar po vieną paprastą guminę pagalvę, žodžiu jis labai minkštai pakabintas ir jei jis dirba ne tvarkingai, tuomet iškart visas vibruoja. Pilna pas ji visokių antivibracinių svarelių, bet tai nelabai padeda. Žodžiu, čia mano patirtis, gal kitiems pasisekė geriau. Žinau kad yra ir kitų būdingų v70 gedimų, bet su jais kol kas nesusidūriau. Mano manymu didžiausia šitų volvų bėda yra variklio vibracijos, kurios persiduoda į kėbulą ir baisiai erzina. Šita bėda atsiranda dėl motoro pagalvių gedimų, dėl smagračio gedimo. Čia yra jautri vieta ir jei nors vienas iš šitų dedamujų blogai veikia ar nesureguliuota, tas penkių cilindrų vibruoti mėgstantis motoras duoda apie save žinoti. Prieš perkant tokį automobilį būtinai atkreipkite dėmesį į vibracijas, uždėkite koją ant sankabos, stebėkite ar jaučiasi vibracija. Užkūrus šaltą variklį paklausykite ar nesigirdi smagračio barškėjimo. Ar pagazavus neatsiranda nemalonių vibracijų.
Pilnas atsiliepimas...
 
12345
Volvo modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  S40S40  
 V40V50V40 
  C30  
  Vidutiniai 850S70S60S60S60
 V70V70 V60V60
  Dideli   S80S90
  V70  
   V90
  Reprezentaciniai  S80   
  Kupė  C70C70  
  Mini krosoveriai     EX30
  Krosoveriai    XC40
    C40
  Dideli krosoveriai  XC70XC70V90 Cross Country
  Visureigiai   XC60XC60
  Dideli visureigiai   XC90XC90
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt