Markės
1340 iš 1426
Toyota Yaris 1999 - 2005
Toyota Yaris, 1999 - 2005
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.620% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)Viso įvertinimų: 8
21% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)15% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005Toyota Yaris 1999 - 2005
Toyota Yaris pradėtas pardavinėti Europoje 1999 metų pradžioje. Toyota Yaris buvo pripažintas Europos Metų Automobiliu 2000 metais, nugalėdamas novatorišką Fiat Multipla. Yaris interjere vietoj tradicinių analoginių instrumentų naudojami skaitmeniniai, kurie buvo įtaisyti centrinėje panelės dalyje. Europoje Yaris pradžioje buvo gaminami su 4 cilindrų 1.0 L ar 1.3 L varikliais su Toyota VVT-i technologija, taip pat ir galingiausias 1.5 L T-Sport nuo 2001 metų. Po 2003 atnaujinimo buvo pasiūlytas ir 1.4 L D4-D dyzelinis variklis su 75 AG (56 kW) galia. Šis dyzelinis variklis yra pasiskolintas iš BMW, kurį naudoja ir MINI One D modelis. Yaris yra nedidelis, miesto automobiliukas aktualus šiandieniniam miesto gyventojui.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 8
Tadas | 2016-12-09
Toyota YARIS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera trauka, patikimas
nera minusu
Smagus auto. Manevringas, gerai traukia. teko paremontuoti kai nusipirkau, bet sutvarkiau ir jau beveik metus vazineju be problemu. Buvo ilgokai pastovejusi garaze nenaudojama. Teko keisti prarudyjusi karteri, ausinimo ventiliatoriu, generatorius buvo suskiles teko naujan pirkti. Ismetimo sistema sake buvo gerai sukirmyjusi, nemazai pavirino. Patikrinti generatoriu, variklio grandines
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2015-08-02
Puikus miesto automobilis.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, valdomumas, ekonomija.
Garso izoliacijos trūkumas, su mažais ratais ne toks stabilus.
Puikus miesto automobilis, mažas, manevringas, ekonomiškas ir patogus parkuoti. Rinkomės yarį, nes jis pasirodė priimtiniausias vidaus išpildymu, patogiu valdymu ir surinkimo kokybe. Dar galima paminėti, kad tai visai žavus automobilis. Nereikia pamiršti, kad tai ne limuzino klasė ir didesnis triukšmas nei įprastai neturėtų trukdyti. Pagrindinis automobilio pliusas tai didelis patikimumas, pirmos kartos yaris tikrai yra patikimas automobilis, elektronikos nėra daug, bet jos pilnai pakanka. Varikliukas tikrai nesukels problemų, o važiuokle turbūt nesiskundžia nei viena Toyota. Geras valdomumas, šviesos naktį gerai šviečia, kondicionierius šaldo, ko daugiau trūksta? :) Prieš pirkdami yarį, apžiūrėjome ne vieną yarį, yarį verso tiek su dyzeliniu varikliu, tiek su benzininiu. Tad išbandžius visus variklius pasirinktas 1.3 benzininis variklis, kurį pagamino Yamaha. Kas nepatiko dyzelyje, tai tikrai didelis garsas ir vibracija, daugeliui dyzelinių variklių reikia keisti galvos tarpinę, po kažkurio laiko. Benzininis variantas su 1.3 darbinio tūrio varikliu, yra optimaliausias variantas, manevringas mieste, užtenka užmiestyje, pavelka kondicionierių ir padoriai rieda penkiese. Kuro sąnaudos neviršija 7ltr tiek žiemą tiek vasarą mieste. Variklis varomas grandine, tepalo pilasi 3 litrai. Tad aptarnauti šį mažylį tikrai nebrangu. Eksploatacijos kaštai tikrai nėra dideli, važiuoklė nesukelia didelių lūkesčių, variklis irgi. Norint, kad ilgiau tarnautų reikia laiku keisti visus filtrus, pakeisti žvakes, ko dažni net nedaro. Ką teko atlikti tai tik einamieji dalykai kaladėlės, filtrai, tepalai. Kas liečia kainą, sunku pasakyti, bet panašu, kad Toyotos patikimumas daro savo ir tikrai mažiau nuvertėja mažiau. Be to manau, kad ateityje benzininiai variantai kainuos brangiau, nes jų yra gerokai mažiau nei dyzelių ir vieno litro benzinų, nes dyzelis ateityje sukels nemažai problemų, o litrinis bus užvaikytas. Visų pirma reikia rasti gerai prižiūrėtą variantą, nes ir Toyotos ima gesti jei jų neprižiūri. Beabejo prieš perkant reikia, patikrinti stiklų datas, kėbulo būklę, nes po rimtų padažymų ima lysti rūdys. Pats iš savęs, kėbulas tikrai atsparus korozijai. Būtina pasikelti ant keltuvo, dyzeliui atlikti diagnostiką. Ir svarbiausia neskubėti pirkti!
Pilnas atsiliepimas...
Pranas | 2015-08-01
d4-d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimas, ekonomiškas, puikus kainos ir kokybės derinys
plonos kėbulo skardos
Dar niekada neturėjau tokio automobilio, kurio visai nereikia remontuoti. Šį Yari pirkau parvarytą iš Prancuzijos, kurio rida buvo apie 95 000 km, dabar 151 000 km ir eidamas tech. apžiurą esu įsitikinęs, kad praeisiu iš pirmo karto. Reikia nusiimti kepurę prieš japonų konstruktorius, kurie sukonstravo tokį aparatą. Žinoma tai miesto automobilis ir nieko daugiau iš jo nereikia tikėtis, bet nevargina ir ilgose kelionėse. Šis modelis turėjo labai didelį pasisiekimą Europoje ir tik pasirodęs tapo 2000 metų geriausiu automobiliu. D4-d dyzeliukas su turbina yra patikimas, stovi grandinė ir jokių papildomų aptarnavimų išskyrus tepalų keitimą daryti nereikia. Turiu 5 metus ir negaliu prisiminti ką remontavau, nes jo remontuoti nereikia. Tiesa vieną kartą buvo užsidegusi check engine lemputė, tai nuvažiavus pas meistrus nustatė, kad nesuveikė pakaitinimo žvakė ir rekomendavo pasikeisti, nes automobilis nenaujas, bet panaikinus klaidą važinėju iki šiol ir pakaitinimo žvakių nesikeičiu, nes klaida nebeišlenda ir laukiu kito karto. Trumpai tariant jeigu norite patikimo, taupaus, saugaus miesto automobilio rekomenduoju šį. Šio automobilio silpna vieta tai plonos kėbulo skardos, kurios nerudija, bet labai lengvai pažeidžiamos stuktelėjus kito automobilio durelėmis. Pas mane ant šonų ne vienas įlenkimas, tai išgelbėti galėtu durelių apsauginiai moldingai, kurių nėra.
Pilnas atsiliepimas...
Raimondas | 2013-03-22
Yaris 2004 1,4 D-4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patogi vairuotojo sėdėsena, ekonomiškas, patikimas, mažas nuvertėjimas.
Brangus nusipirkti, palyginus su tos klasės konkurentais
Tai geras, šiuolaikinis ne tik miesto automobilis, kuriuo malonu važiuoti, nes vairuotojo sėdėsena labai ergonomiška, sėdi aukštai ir susidaro įspūdis, kad vairuoji vienatūrį ar nedidoką visureigį. Labai pasisekęs spidometro rodymas per vidurį, kuris aptiškai padarytas taip, kad atrodo priekis automobilio nusitiesia tolyn. Variklis 1,4 D-4D. Vidutiniškai telpu iki 5 litrų dyzelino. Kurą pilu tik degalinėse, nes po vieno pabandymo įsipilti kuro iš Rusijos baigėsi tuo, kad reikėjo tą kurą išsiurbti, nes variklis pradėjo pulsuoti. Pakeitus kurą geru - bėdos baigėsi. Variklis geras, paskirstimo grandinė ir per 4 metus jokių bėdų neturėjau. Važinėju 4 metus, jokių remontų nedariau, tik keisk tepalus ir pilk gerą kurą. Prieš perkant padaryti variklio kompiuterinę diagnostiką, kur visi parametrai kaip ant delno.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2012-07-06
Yaris 2000m. 1.0L 5durų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kompaktiškas, manevringas, gerai atrodo, patikimas
Variklio triukšmas autostradoj, silpnokas variklis, kietoka pakaba
Tai buvo antras mano ir pirmas su žmona automobilis. Į Yarį persėdau iš sportinio Opel Vectra. Pirkom savo Yarį 2006 žiemą ir važinėjam iki šiol. Užtikrintai sakau, kad tai labai patikimas automibiliukas. Kėbulas puikiai ištveria Lietuviškas žiemas (jokių rūdžių), važiuoklė tik šiemet pareikalavo smulkaus remonto (stabilizatoriaus traukės sudilo), variklis ištvermingas (reguliariai keiskit žvakes ir tepalus ir važiuosit be vargo), salonas kokybiškas ir nebraškantis. Mašina nėra galinga,bet esu įsitikinės, kad miete tai privalumas, nes greitėja lėtai ir dėl to nėra rizikos kažkam į galą įlėkti :) Valdymas labai geras, posūkiuose stovi stabiliai, o vairo aštrumas irgi neblogas. Tie kas perka Yarį jį vetna ne dėl dinaminių savybių, bet dėl patikimumo. Patvarus, bet ne pats ekonomiškiausias variantas. Mūsų 1.0 lito varikliukas valgo daugiau benzino, nei kiti panašūs modeliai. Važiuojant 100 km/h - 5.2 l, 120 km/h - 6.2, 140km/h - 7.5. Nepatariu smaugti variklio ir lakstyti 140, nes tada pradeda labai valgyti tepalus. Priežasčių nežinau, bet norint sumažinti užpylimo intervalus teks pradėti pilti klampesnius tepalus (10w40) nors su sintetiniais Mobil aiškiai juntamas dinamikos ir kuro sanaudų skirtumas. Reguliairiai keičiu žvakes, tepalus ir tepalo filtrą, dėl to į servisą važiuoju retai. Rimčiausias darbas variklio skyriuje buvo tik generatoriaus gedimas. Dėl konstrukcinės klaidos važiuojant per balą didesniu greičiu generatorius gauna vandens ir jei jis karštas lengvai skyla. Teko keisti visą generatorių. Dar keitėm starterio bendiksą, bet čia jau natūralus nusidėvėjimas. Važinėjant mieste variklis nėra triukšmingas, dažnai jo net negirdžiu, bet autostradoj važiuojant 120 radijos ramiai nepaklausysi. Teks gerokai pagarsinti. O jeigu negaila kuro galima važiuoti 135 ir triukšmas žymiai sumažėja. Automobilio eksploatacija yra vidutinė. Kuro sąnaudos galėtų būti mažesnės, bet jeigu vairoti su galva o ne su klynu ir tos sąnaudos susinormalizuoja. Detalės nėra pigios, bet ir nėra labai brangios. Iš kitos pusės labai retai jų reikia, tai čia tik išloši, nes susidedi geras detales ir toliau važiuoji ramus. Technikinę ėjau 2 kartu, abu kartus be problemų. Po žiemos būna, kad rankinis stabdis streikuoja, bet išvalius susikaupusį purvą iš būgnų ir paveržus viskas vėl tvarkoj. Pavarų perjungimas ir pas mane stringa, bet kai bandžiau servise tvarkyti, jie man paaiškino, kad bėda yra ne greičių dėžėj, o pačiam svirtelės mechanizme. Kažkokia plasmasė išsidėvi, nauja būna tik perkant visą komplektą kuris kainuoja apie 500 Lt. Sakė gudresni kažką nuo Golfo gali pritaikyti, bet strigimas nėra toks didelis, kad tam ryžčiausi. Bagažinė nėra didelė, bet gryždami iš kaimo pakombinavę susikraunam ir bulves ir stiklainius. Užlenkus galines sėdynes viskas pasineičia. Gaunasi lygi plokštuma ir žiauriai daug vietos. Gyvendami Vilniuje kraustėmės 3 kartus. Viską susivežėm patys, net išardyta lova tilpo, po to kai priekinę sėdynę pareguliuoji. Talpumas labai geras. Beje penki normalaus sudėjimo žmonės lengvai telpa ir patogiai keliauja. Gale pakankamai vietos kojoms ir galvai. Nuvertėjimas, mūsų atveju, yra didokas, bet čia dėl krizės. Pirkom 2006 metais už 15000 Lt, o dabar toks Yaris kainuoja apie 7300 Lt. Pats dažnai sakau, jei mūsų Yaris būtų su galingesniu varikliu tai būtų labai geras automobiliukas. Mieste visur telpa, kelyje stabiliai stovi ant kelio. Vasarą trūksta kondicionieriaus :)
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2010-03-30
Toyota Yaris 1.0 VVT-i
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, praktiskas keliems zmonems ir labai patogus mieste, patikimas
silpnas variklis, maza bagazine
Labai praktiskas miesto automobilis - gerai valdomas, manevringas. Kiek per daug linkes i priekio slydima i posukio isore, taciau visumoje labai patogus mieste. Neblogas vaziuojant ir uzmiestyje. Viduje Yaris pakankamai nemazas - ant priekiniu sedyniu vietos uztenka, ant galiniu mazoka, gabazine irgi maza, taciau galines sedynes galima stumdyti pirmyn atgal ir reguliuoti kur tau reikia daugiau vietos - bagazineje ar ant galiniu sedyniu. Kokybe yra tikrai gera, kaip ir priklauso Toyota - kol kas nepavede nei variklis, nei pavaru deze ar elektronika. Pas mane yra stoglangis - visiskai sandarus, ko neturejau kai kuriuose ankstesniuose automobiliuose. Siaip esu patenkintas. Variklis silpnas, vaziuojant uzmiestyje to nepamirsi niekada, ypac reikia paplanuoti greiti jei arteja ikalne ir vaziuoji ne tuscia masina. Taciau pliusas, kad visgi Yaris yra ekonomiskas, vidutiniskai suvartoja 6.5 l/100km, o uzmiescio kelyje ir maziau. Ivertinus, kad automobilis ne naujas ir su benzininiu varikliu, tai visai neblogas rezultatas.
Pilnas atsiliepimas...
M.B. | 2010-02-19
ko gero idealiausias miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
puikūs varikliai, patikimumas, gera pakaba (ne per kieta ir ne per minkšta), gera surinkimo kokybė, praktiškumas, taupūs varikliai, nemažai vietos salone
pasitaiko lambda zondo gedimų, seniausiose mašinose pasitaiko pavarų dėžės perjungimo problemų, skirstymo sistemos defektų. pigus plastikas, prastos sėdynės
pirmiausia, ką galiu pasakyti apie šią mašiną, tai - patikimumas. mašina itin vykusi ir populiari. išoriškai maža mašina turi erdvų saloną, stumdomą galinę sėdynių dalį ir kt. pliusų. pirmiausia ką galima pasakyti - gera antikorozinė apsauga (nerūdija pats kėbulas, ko anksčiau japonams nepavykdavo apsaugoti). įsėdus į mašiną apima įspūdis, kad sėdi didesnės klasės mašinoje, net gale vietos gali pakakati tam, kuris neaukštas ir neilgakojis. mašina turi labai patikimą ir ilgaamžę pakabą (užtat, kad gamintojas neišradinėjo dviračio ir naudojo geras medžiagas, laiko patikrintus elementus). mašina džiugina savo pigia eksploatacija, patogiais prietaisais, fantastiška ergonomika, sklandžiu agregatų darbu, patikima elektronika. mašinoje daug slėptuvių. kas nervina: nepatogios sėdynės (trūksta šoninio prilaikymo posūkiuose), dažnai gendantis generatorius, surūdija pakabos mazgai ir tvirtinimo varžtai, nemalonus salono plastikas, pilkumas, smarkiai kritikuojamas prietaisų skydelis ir smulkūs jo rodmenys bei pats jo įmontavimas per konsolės vidurį yra nepasiteisinęs, nors jo darbas yra nepriekaištingas. galėtų būti mažiau tos dvokiančios japoniškos žaliavos - plastmasės. varikliai visiškai nenusipelno jokios kritikos, nes skirtingai nei europiečių gamintojų, yra labai dinamiški ir taupūs (to turi pasimokyti visi vokiečiai ir kt.). Į šią Yaris gamintojai montavo benzininius variklius su skirstymo fazių reguliavimo sistema. visi jie turi 16v, retai sugenda, Jų trūkumas - potraukis ištekėti alyvai arba ją ryti bei kartais sugenda pati skirstymo sistema, tačiau variklio patikimumas vertinamas maksimaliai. 1,0 litro variklis turi 50 kw ir yra labai dinamiškas, nors užmiesčiui jau netinkamas, bet mieste - idealus. rekomenduoju 1,3l motorą - turi 63 kw ir yra labai dinamiškas, ryja tik 0,5 l daugiau nei litrinis. dyzelis turi common rail įpurškimo sistemą, yra 1,4 l kubatūros (D-ID) (55kw), bet mūsų rinkoje labai retai sutinkamas. tiesa, išrankokas degalų kokybei. dalys jau atpigę. sankabą galima gauti už 400lt, visa kita nebrangu. galbūt sunkiau tvarkomi patys varikliai, bet problemų nėra. mašina mažai nuvertėja. gerai patikrinti variklį ir lambda zondą, nes mašina gali ryti alyvą arba ją leisti, gali nemaloniai pakilti degalų sąnaudos. atidžiai patikrinte ir atsakingai prižiūrėkite dyzelius - nors jie laikomi patikimais, pasitaiko, kad neatlaiko įpurškimo sistema ir turbinos (dažniausiai dėl prasto kuro). benzininės mašinos lepokos alyvos kokybei, nes varikliai labai modernūs ir naujoviški net šiandien.salone patikrinti ar neišlūžę plastmasės bei įvertinti bendrą vaizdą, o šiaip mašina jums patiks
Pilnas atsiliepimas...
Kristina | 2009-04-23
Toyota yaris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, gerai valdomas, patikimas, saugus
nepatogu leistis į ilgas keliones
Labai smagi miesto mašinytė. Tik geriausi atsiliepimai. Labai tiksliai valdoma, viduje pakankamai erdvės. Didelis privalumas, kad policija beveik nežiūri į tokias mašinas, vyrai praleidžia ir pan. Turėjau su varikliu 1.0, traukos pakanka. Tik važiuoti didesniu nei 125 km/h greičiu nelabai malonu. Beveik nereikia taisyti, nes negenda, o ir detalės pigios. Kuro sanaudos vid. 5,5, žodžiu užsipili pilną baką ir pamiršti. Labai nedidelis nuvertėjimas, labai praktiška mašina. Jei nusipirksit su nedidele rida, šis automobilis tarnaus Jums ilgai ir nuobodžiai.
Pilnas atsiliepimas...
 
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHilux 
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso
   Urban Cruiser 
   Verso-S
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius+
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai  SupraSupra  
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAce
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai