Markės
1441 iš 1554
Toyota RAV4 2005 - 2012
Toyota RAV4, 2005 - 2012
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.02% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 7
8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patikimas ir gerai surinktas
  • Gerai valdomas
  • Patogus ir erdvus
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Prastas bekelėje
  • Mažas variklių pasirinkimas
"RAV4 taip pat ženkliai padidėjo – interjero erdvė tuo pačiu padidėjo net 21 %, todėl dabar automobilis gali sutalpinti trečią eilę dviem mažiems vaikams"
Trečios kartos Toyota RAV4 gaminamas ant naujos platformos. Šis RAV4 pasižymi sportiškesniu, prabangesniu dizainu. Gražesniu nei tradicinio pagrindinio konkurento Honda CR-V. Stilingi naujoviško dizaino elementai: chromuotos priekinės grotelės, karterio apsauga, išskirtiniai 17” lengvojo lydinio ratlankiai, tamsinti galiniai stiklai. RAV4 taip pat ženkliai padidėjo – interjero erdvė tuo pačiu padidėjo net 21 %, todėl dabar automobilis gali sutalpinti trečią eilę dviem mažiems vaikams (tik Šiaurės Amerikos modelyje). RAV4 gali būti varomas tik priekiniais ratais, bet dažniausiai jis varomas visais ratais. Interjeras yra patogus, erdvus, funkcionalus, o laisvai pasirenkama oda paverčia jį beveik prabangiu. Nors viduje mažiau pigaus plastiko, tačiau vis dar ne toks kokybiškas kaip pas CR-V ar Santa Fe, o ir ne toks tylus kaip Honda visureigis. Naujasis RAV4 labai giriamas už valdymo savybes – nors ir didesnis, bet saugiau, geriau valdomas posūkiuose. Aplamai, RAV4 ženkliai patobulėjo ir įvertinant visus kriterijus žingsniu lenkia visus savo konkurentus.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
2019-03-04
Toyota RAV4 D4D 100KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogi sedėsena, geras matomumas, patogus įlipimas, išlipimas, auto kaina nenuvertėjas taip greit kaip ne SUV. Pravažumas. Man ekonomiškas.
Garso izoliacija, prie jos pripranti arbe dedi apie 200 eur. visam auto papildomai duryse, dugne, stoge, petvaroje, arkas bitumu tept, dugną antikorozinio nepagailėt, vis tik čia Japonas....izoliacija prastoka, sunkios galinės durys, dėl zapaskės.
Pradžiai tai puikaus valdymo posukiuose auto, nepagalvotum, kad tai SUV... ar slidu ar šlapia, posukius ima gerai CPU pastoviai galia skirsto į ratus kur kuris ratas slysta gauna daugiau jėgos, ESP kontroliuoja rimtesnį slydima stabilizuoja, vairuoti SUV gali labai drasiai, pakaba gerai laiko kelią, nesiūbuoja, posūkiuose nesimeti iš sėdynės... Patikima elektronika 2,5 metų niekas nepavedė, net lempučių neteko keist, el. dalis klimato kontrolė labai puikiai veikia be jokių niuansų, kiek temperatūros nustatai tiek ir bus... autopilotas labai padeda judant 5-6 bėgių, galios 6 bėgių trukumas, lenkiant jungi 4-5, bet čia nedidelė esmė. Automobilio pravažumas tikrai puikus, nepačiais geriausiais keliais, pievomis, laukais kur seniau su lengvąja 2WD ir 4WD neįvažiuodavau, stigdavau, tempdavo traktoristai su RAV'u pravažiuoju ramiai žvelgdamas į ta pačią buzą kur strigau "nnn" kartų, be blokavimo "knopkės" jungimų visur pravažiuojama, aišku ne bekelia kur košė nuo 20cm iki begalybės, tai ne tam skirtas auto, tad tie kur kalba apie prasta pravažumą "skiedžia Rafiko vairo nematę". Salonas superinis man aukštam žmogui 200 cm iki stogo iškėlus sedyne per sprindį laisvos vietos, net miške šokinėjant per kupstus, duobies stogo galva nedaužau, šunkelių nelygumus pakaba labai gerai sugeria "išsiubuoja" nešokinėji sėdom kaip NIV'oje. Apžvalgos kampai labai geri, matomumas didelis, matai visa kapota o ne dalį kaip dauguma auto, salonas visas oda - šildomos sedynės, žiemą šaltoka tik isėdus prie -15-20 sėdyne sušyla per 1-2 min. kol nugramdai lauke langus, priekinio stiklo valytuvų zona atsitirpina šildomo stiklo dalį, labai padeda žiemą, neapledėja valytuvai... gramdosi stiklas lengviau...pats varyklis išyla salyginai greit 5-10min jau šilta oro tiekimą turi salone. Važiuoklė rimta, per 2,5 m. tik eksploataciniai keitimai, diskai, kaladėlės...traukių, antgalių, sailenblokų, nieko nekeičiau nuo pirkimo, aij tiesa satabilizatoriauys ivorė išsimalė greičiau nei stabilizatoriou, vat kokie reikalai.. pirkau 10 m. senumo, turgui, atvaryta iš užsienio, be jokių niuansų pilnai tvarkynga, praėjo ir TA viskas puikiai (vos ne 11 metų auto) :). Moterų akys labai dažnai kliūna į auto, matyt norisi įlipti ar... žodžiu mano akimis labai išvaizdus auto, sport apdaila tokia, jaunatviškas.... asmeniškai geriau uz VAG BMW ir kt kas ne SUV. Aišku dar kas super tai Webasto, retai reikia neiašku kokie šalčiai turi būtio , kad auto nesivestu, -24 nebijo. Kuro sąnaudos kaip kam, parašysiu realias man jos netrukdo, bet kad nepirktumėt katės maiše - kompas rodo "pievas" susitaikykit neašku kodėl gamintojas kompa taip nustatė užmiestį iki 4,1-4,3 rodo kompas realiai būna 7,3-8 ar 6,3 rodo mieste kai realiai netoli 10 ltr. ima sąnaudų, taigi mieste (nedidmietyje gyvenu) 50-70 km/h telpu į 9,5-12 (Vasara - Žiema), užmiestį judant 85-95 telpu į 6,5-7 - 8 (žiemą) ltr., autostradoi paspausi iki 110-130 rys 10-12 ltr... nepalakstysi su SUV, kas 10 km/h tapke minsi pliusinkis litrą, SUV auto žmogui kuris jau "atsilakstė". Sumontavau vasara R17 225/65 žiemą R16 215/70 o kas neskaičiuoja litrų, atminkit traukia RAV kaip "raketa"...taigi garso izoliacija pakenčiama judant iki 80-90 km/h. gali bendraut su keleiviais, klausyt tyliau muzikos tame ir taškas. Virš 90 pradeda sklist erzinantis stiprus garsas iš po kapoto, (bet jei skirsit pajamų izoliacijai, to nebus) vėjo pasipriešinimo "agresyviai didelio" kadangi neizoliuotas ir dugnas, arkos tai nuo ratų gaugimo ties 110-130 gali išprotėt, ties 130+ ir daug daugiau jautiesi kaip "kukuruznine" reik ausų kamštukų, ar geresnės aparatūros garso, kad permuštų ūžesį, prie 110+-130+ greičio keleivių nuokaita iš linksmos pasikeičia į liudnas, susikalbet šansų mažai, tai arba išlaipini keleivius arba suki muzika garsiau, muzika sklinda super gerai ko nesitikėjau ( iki 130 km/h), vairas multi funkcinis knoplės valdosi sklandžiai, RAV patraška kolonėlės alkuninis (tik vasarą). Na ir salonas asmeniškai perkant auto į galines sėdyne nekreipiu dėmesio niekada, tad kiek visi skundėsi tai dėl kietų galinių sėdynių, išbandžiau ištrikto kietokos (gal kad oda). Ką keičiau per 2,5 m. - atraminius amortiko guolius prieki, tiesa keičiasi su atrama 1vnt . -62-92, diskus, kalades visas 150, filtrai visi 4 ir tepalai geriausi 150, čia kainos su darbais... na ir žinioma draudimas civilinis 80/metams, Casko -250/metams. Labai džiaugiusi auto, ar tai pasisekė ne lavona su tikra nesukiota 265 tukst rida paimt (tikrinau visur kur, užsienį ar nepadirbta knygelė) ar tai tiesiog tikrai rimtas auto, kaip servise džnai girdžiu, jei RAV atvažiuoja tai tik po pirkimo ir daugiau nebeatvažiuoja... Nepagailėti 30 eur. diagnostikai ir 100+ euriukų nuvažiuoti į atstovybę, kad pračekintų nuodugniai, 100kW ėmiau dėl to, kad čia paparastas dyzelis be EGR suodžių filtrų ir kitų nesamonių. Apžiūrėti pačiam palysti dugną, ar reduktorius neapsitepalavęs, ar dėžė, variklio blokas, apsauga nusiimt variklio, apsižiūrėt tepalų ar nepribėgę, imt geresnės komplektacijos auto nes kainos nuo eilinių auto skiriasi vos vos, tai jau geriau oda+klima+webasto+šildomi visi galai su sėdynėmis+multimedia+kablys, kaina nekrenta.
Pilnas atsiliepimas...
Andrius | 2015-11-04
Toyota RAV4 III-patikima, bet nevisai komfortiška
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas; Valdymas;
Vidutinio dydžio bagažinė; Kuro sąnaudos;
Toyota RAV4 III 2009m. 2,2 D-CAT;110kW; Automatas; Automobilis parvarytas iš Prancūzijos. Automobilį išsirinko žmona - jis jai ir patinka labiau. Jos nuomone auto gražus išore, patogus viduje, smagu vairuoti sėdint aukštai, geras matomumas. Abu sutinkam dėl garso izoliacijos trūkumo, ir pakankamai kietos galinės pakabos. Kalbant apie erdvę viduje - tai nelabai didelis džipukas. Galinės sėdynės reguliuojamos. tiek atlošas tiek atstumas, tad galiniam keleiviui keliaut bus patogu (jei pamiršime kietą galinę pakabą), bet bagažinės tūris, priklausomai nuo galinės sėdynės padėties, sakyčiau tik mažas arba vidutinis. Kuro sąnaudos nemažos, ir labai skirtingos dėl vairavimo įpročių. Geriausias pasiekimas važinėjant savaitę miesto režimu 7,2 l/100km. Bet stengtis reikėjo labai, įprastas važiavimas tikrai nelakstant būtų apie 8,5 l/100km. Užmiestyje 80km/h greičiu galima tilpti į 6,5, bet kiekvienas papildomas 10km greičio pridės apie 1l sąnaudų. Variklis pakankamai galingas, bet ir sąnaudos nemažos. Dėl garso izoliacijos trūkumo pakankamai triukšminga salone. Su šiais varikliais montuojamas ir kietųjų dalelių filtras, kurio nusidėvėjimas galį įtakoti galios praradimą. Lietuvoje juos neretai aplamai išpjauna nes plovimas ar keitimas brangokas. Manau, kad nuvertėjimas tikrai labai nežymus ir galima būtų lyginti su Audi, Honda, VW markėmis. Šį modelį dažniausiai vairuoja moterys, tad JOMS jis patiks. Nuolat varomi keturi ratai įtakoja sąnaudas, bet gal tai verta atsižvelgiant į saugesnį vairavimą?
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2015-01-06
Toyota RAV4 2.2 D-Cat, 2008
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai išvaizdus, jei gerai sukomplektuotas, ne per didelis, ekonomiškas, išliekamoji vertė didelė
Korozija, pigios apdailos medžiagos, gamintojo taupumas bado akis, turboduobė
Šį automobilį įsigijome ne naują, bet "iš pirmų rankų" (pirktas Lietuvoje iš salono) su ~50 000 km. rida. Žinoma, žmonai, nes pilnai atitiko jos reikalavimus-4x4, aukštesnė sėdėsena, 4 durų, dyzelis, ne per didelis ir ...gražus:) Aišku, jis turėjo patikti ir vyrui. Taigi taip pas mus atsirado šis auto. Visi reikalavimai aprašyti, o dabar pastebėjimai. Kadangi toyotų mano gyvenime buvo 4, tai naujasis pirkinys (nors ir brangiausias) nuliūdino prastom salono medžiagom-jos daugumoje kietos ir atrodo, kad pagamintos iš plastmasinio kibiro. Sėdynės odinės, plačios (čia gal amerikonam pritaikytos?) ir nepatogios. Važiuojant juo, niekada nepamirši, kad vairuoji ne lengvąjį a., t.y. didelio vairavimo malonumo nesuteikiantis auto. Pakaba standi, bet ne per kieta. Garso izoliacija prasta (lyginant su tokio kainos lygio auto), antikorozinė danga-pamirštas reikalas. Visur jaučiasi, kad japonai labai taupo. Legendinis Toyotos patikimumas likęs tik legendiniu-mašina nemačius bekelės, bet jau remontuota priekinė pakaba, nors rida tik ~ 80 000 km., keisti rankinio stabdžio trosai, galinės kaladėlės, nurūdiję ratų arkų apsaugų laikikliai. Žinoma, tai galima nurašyti smulkmenoms ir ekslpoatacinėms išlaidoms, bet anksčiau turėtos toyotos tokių trūkumų neturėjo ir labiau priminė legendines. 2.2 D-Cat 177 Ag/130 kW variklis niekuo neypatingas, apart to, kad galingesnis. Tačiau turboduobė tikrai nervina ir tai ypač jaučiama mieste. Už miesto situacija pagerėja, kuro sąnaudos optimalios - vid. 8,3 l. Su šiuo varikliu eina duslintuve sumontuotas DPF, todėl tikrai verta kartas nuo karto išvažiuoti į trasą ir prasivažiuoti apkrautu motoru, kad šis filtras išsivalytų-tada vėl atsistato jo charakteristikos, normalizuojasi kuro sąnaudos. Remontuoti ir aptarnauti pas įgaliotus atstovus - brangu, bet kitų gamintojų firminiai servisai ne pigesni, taip, kad nėra ko skųstis, originalios dalys brangios, pasirinkimas antrinėje rinkoje ne per didžiausias, išskyrus einamiausias dalis. Eksploatacija tikrai nėra pigi, jei norima, kad automobilis atitiktų gamintojo sumanymą. Nuvertėjimas nedidelis, matyt, Legenda dar nemirus. Apžiūrėti gerai išorę ir dugną-mėgsta rūdyti, pasitikrinti pakabą. O trumpai tariant, reikia nuodugniai viską apžiūrėti ir patikrinti. O kadangi automobilis dar pakankamai šviežias, didelė tikimybė nusipirkti surinktą iš kelių gabalų, todėl ieškoti garantuotų variantų (nes ir pinigai ne maži), nes priežiūra, kaip jau minėjau, brangi. Ir prisiminti, kad tai ne ta LEGENDINĖ Toyota, todėl jei pasiseks, teks mažiau ja rūpintis, jei ne-dažniau. Bendrai-mano nuomone, tai pervertintas automobilis. Neblogas, bet tikrai ne stebuklas. Bet gal kiti ne geresni? Sėkmės rinkimuose!
Pilnas atsiliepimas...
Olegas | 2014-06-23
RAV4 2.2 D4D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
grazios prekines groteles, manevringumas
brongi eksplotocija, negrazus salonas
Siaip lyginant su savo konkurentais neblogiausias SUV Pagal galinguma tinkantis siam mazyliui pati kaina ir detaliu kaina galetu buti mazesne,nes detales tikrai ne pacios kokybiskesnios
Pilnas atsiliepimas...
Tautvydas | 2014-06-23
Dzipo iliuzija
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus
prastas vidury ir isory, nepatikas,mazai vietos
Gaminat sita automobili japonai issaugojo daug santaupu. Automobilis nera labai senas, o su varikliu jau turejau nemazai problemu. Eilinis mechanikas nesuremontuos to automobilio tinkamai,reiks varyt i servisa, o ten kainos dvigubai didesnes, bet remonto kokybe tures skirtumu. Turiu ji tik 2 metus, o i remonta isleidziau 1/4 jo kainos. Patariu pirkt isvis kitos klases automobili
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2014-01-17
Toyota Rav 4 2006m 2l benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras,patikimas,stabilus
nera
Pirkimui buvau nusiziurejes siuos auto:Honda crv,Subaru forester,Toyota rav 4.Daug domejausi apie juos,visi su savo pliusais ir minusais,taciau viska sudejus pasirinkau Toyota rav4.Trumpai pasakysiu geras,patikimas,talpus,stabilus,patogus tiek mieste,tiek ilgoj kelionej auto. 2l benzinas,patikimas variklis,nereikalaujantis prieziuros,isskyrus tepalu ir filtru keitima. Per du metus pravaziavau 45 000km,keite tik gumeles galinej vaziuoklej,toyotos salone,apie 200lt.Patarciau pirk benzinine 2l,i tas kur benzai 2.4 ar 2.5 is usa net neziurekit bus daug bedu.Su benzinine siek tiek daugiau isleisit ant kuro,bet bendroj sumoj sutaupysit ant ateity nusimatanciu remontu su dyzeliniu varikliu,be to dyzelines visos kur atvarytos su atsuktom ridom ir sudroztos.geriausia pirkt benzinine ir ziuret kad butu pirkta toyotos salone lt.
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2011-02-15
Rav4 2006 D-Cat X
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patikimumas, nuvertėjimas, vairavimo malonumas
turbo duobė, salono garso izoliacija, kaštai, sąnaudos, ėrdvė sėdint ant galinių sėdynių
po pravažiuotų 100 000 km galiu tik pasidžiaugti automobiliu. Kadangi iš patirties žinau, kad labiausiai žmonių atsiliepimuose domina neigiami automobilio dalykai, tai galiu nurodyti keletą, prie kurių pats pripratau, tačiau pradžioje tai gali erzinti. Pirmisia tai variklio D-Cat 177 giloka turbo duobe. Lėtai važiuojant ir prireikus staigiai pagreiteti ji truputeli erzina, tačiau automobiliui pagavus ritmą, greitėjama kaip priklauso. Antra, šiek tiek erzinantis variklio zirzimas laisva pavara. Gal tai susiję su salono garso izoliacija, kuri nėra ideli, tačiau tokios klasės automobiliui pakankama. Trečia, gana dideli ekspluatacijos kaštai. Tačiau viską atperka tai, kad į servisą kol kas reikėjo užsukti tik planiniams patikrinimams. Na ir galiausiai kuro sąnaudos, kurios yra apie 8,3l/100km. tai nėra labai daug, tačiau pagal gamintojo nurodymus jos turėtu būti 7,5l/100km.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAceProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai