Markės
1402 iš 1570
Toyota Auris 2013 - dabar
Toyota Auris, 2013 - dabar
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.618% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 5
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Patikimas
  • Gerai surinktas interjeras
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Nėra galingesnių versijų
  • Ne toks smagus kaip konkurentai
  • Nedidelė bagažinė
"Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės"
Tokio automobilio kaip Toyota Auris premjera negali būti nepastebėta, nes tai vienas tų modelių, kurie diktuoja madas savo klasėje. Taigi, naujasis Auris pasitinka pirkėjus su šviežiu, dinamiškesniu dizainu, kuris savyje ketina pabrėžti tas charakterio savybes, kurių taip trūko ankstesniems šios markės automobiliams. Toyota Auris priekis kiek primena naujajį Yaris bei Avensis modelius ir pasižymi aštresnėmis kiek netikėtomis linijomis. Galinė dalis yra beveik tiksli Lexus CT kopija, kas tikrai neliūdina. Taigi, naujame hečbeke Toyota toliau demonstruoja tik jai būdingą stilių ir suteikia jausmą, kad kompanijos dizaineriai žino ko siekia ir tai puikiai įgyvendina savo kūriniuose. Viduje automobilis turi interjerą, kuris išsįk primena sportiško Toyota GT-86 panelę. Tiesa, naudojamos medžiagos klasės lyderiams tokiems Volkswagen Golf prilygti negali. Dėka šešiais centimetrais žemesnio kėbulo, žemesnio svorio centro ir maždaug 40-70 kg mažesnės masės Auris tapo geriau valdomas ir stabilesnis. Nepaisant žemiau suprojektuoto stogo, viduje automobilis tapo erdvesnis, o sėdynės yra nuleistos žemiau, todėl yra patogus ir aukštiems keleiviams. Erdvesnis tapo ir bagažo skyrius. Dabar jis siekia 380 litrus - toks pat kaip Volkswagen Golf ir gerokai didesnis nei 316 litrų Ford Focus skyrius. Kadangi nuo pat pradžių Auris buvo projektuotas taip pat ir kaip hibridinis automobilis, todėl hibridinėse versijose baterijos neužima bagažinės ervdės. Tai labai praktiškas patobulėjimas. Toyota Auris tapo dar tylesnis – tyliai dirba tiek pakaba, tiek varikliai. Vairo mechanizmas tapo „aštresnis“, tačiau vis dar ne toks tikslus kaip daugelio šios klasės atstovų. Naujasis Auris komplektuojamas su benzininiais (1.33 l ir 1.6 l), dyzeliniais (1.4 l ir 2.0 l) ir hibridiniu varikliais. Toyota kompanija tikisi, kad net trečdalį visų Auris pardavimų sudarys hibridai. Kaip minusą galima išskirti CVT pavarų dėžę, kuri garsiai dirba stipriau paspaudus akceleratoriaus pedalą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2019-05-17
Toyota Auris 1,8 mechankė 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, degalų sąnaudos, išvaizda, priežiūros išlaidos, valdymas, patikimumas, dinamika
nėra
Myniau su ja 1,4 metų. Per šį laiką, numyniau apie 40 tūkst. Km. Sumontavau dujas, tai mano pirmasis automobilis su dujomis. Ir variklis gerai tinka dujoms, dėl gero suspaudimo laipsnio ir gero tepalo siurblio, variklio alyva visada yra švari. Labai patinka salono interjeras. Aš ne atsitiktinai pirkau Toyota, nes Ieškojau derinio: patikimumo ir geros išvaizdos. Bet dar vienas privalumas yra šio automobilio - Sport komplektacija - raudonos linijos salone, iš gamyklos - duslintuvas su vidutiniškai sportiniu garsu. Pati mašina yra gana aštri, ypatingai variklis atgyja nuo 3,5 iki 6,5 tūkst. sūkių. Su 6-ių bėgių mechaninei pavarų dėže neišpasakytas malonumas važiuoti, ypač greitkelyje. Didmiestyje tai, žinoma, yra minusas mechaninė pavarų dėžė, todėl pardaviau šį automobilį, nes mano darbas yra susijęs su vairavimu ir labai pavargstu visą dieną junginėti pavaras ir spaudyti sankabą. Automobilio dinamika yra gera, 10 sekundžių iki 100 km.h mano matavimų metu, o maksimalus greitis 200 km / h įsibėgėja tiesiu keliu. Dėl svirtelinės pakabos ir mažo svorio centro automobilis labai gerai valdosi, gerai stovi ant kelio, net ir persirikiuojant ar važiuojant maksimaliu greičiu. Padangos ant jo buvo 16/205/55; Taip pat turėjau ir siauresnes R15 / 195/60, bet supratau, kad su r16 yra saugiau, nes ratai platesni - geresnis stabdymas ir stabilumas kelyje. Eksploatacijos metu nieks negedo, bet čia ir nelabai yra kam gesti, mechaninę pavarų dėžė, patikima kaip Kalašnikovas, variklis yra toks pat patikimas; grandinė laiko apie 200 tūkst. km, net gi sako, kad laiko iki 300 tūkst., pakaba irgi gera. Jei kas nors nori pirkti su automatine dėže, iš esmės, galima pirkti, bet aš nusipirkau su mechanine dėže, nes ji yra patikimesnė. Tik tokiu atveju galite pasiimti automatą - jei dažniausiai važinėjate po miestą. Pakaba yra subalansuota, o ne kieta ir ne per minkšta. Apie degalų sąnaudas: 8 litrai trasoje jei važiuoju normaliai, jūs, žinoma, galite sutilpti į 6,5 - 7, jei ramiai važiuosite. 8,5 - 9,5 - 11-12 mieste, priklausomai nuo sezono ir vairavimo stiliaus bei eismo kamščių. Apskritai, automobilis yra gana geras. Nepakankama garso izoliacija, garsas sklinda daugiausia iš ratų. Bet gana gera gamyklinė garso aparatūra, multimedija su galinio vaizdo kamera. Jei pirkčiau tokį automobilį miestui, tai pirkčiau automatą.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-07
Toyota Auris hibrid 2016m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakanka vietos keleiviams, pakankamai aukštai išsikelia vairuotojo kėdė
benzino sunaudojimas didesnis nei gamintojas rašo
2016m. 1,8 benzinas, elektra, chečbekas. Automatinė pavarų dėžė, galingumo pilnai užtenka, praktiškas, taupus ir manevringas. Galinės sėdynės pilnai išsilanksto, kartą vežiau stalą kurio dydis 85x140 ir supakuotas laisvai pasiguldė, ant jo dar 4 kėdes sudėjom. Vienu žodžiu ir gražiai žiūrisi ir ūkiška mašinytė. Gale telpa trys asmenys su ilgom kojom. Priekinės sėdynės gan patogios, daug vietos kojoms, nugara nepervargsta. Prietaisų skydelis keleiviui nesimato. Salono kokybė labai gera, žiemą niekas nebarška. Audio aparatūra groja pukiai. Galinė kamera labai palengvina parkavimasi. Pirkau naują 2016 metais , tai kol kas jokių remontų, tik garantinis aptarnavimas. Labai tinka tiems, kurie mėgsta nespausti gazo. Man benzino sąnaudos tik dėl to didesnės, kad aš mėgstu iš visų sankryžų greitai išvažiuoti, o ši mašina stipriau paspaudus pedalą iš karto persimeta ant benzino.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-17
Toyota Auris HSD, 2016 m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupi kuro atžvilgiu, tyli, patikima.
Jokių.
Automobilis taupiems žmonėms. Kuro sąnaudos nedidelės. Mieste (daugiausiai Vilniuje) vasarą kuro sąnaudos apie 3,0-3,5 l/100 km, žiemą - 4,0-6,5 l/100 km. Užmiestyje šiek tiek mažiau. Valdymas labai paprastas ir aiškus, gana tiksliai veikia "Safety sense". Tylus, manevringas mažas (!) (turbūt nelabai tiktų aukštam žmogui bei mėgstančiam bagažinėje vežtis daug daiktų) šeimos automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius Č | 2017-03-12
Toyota auris 1.4d 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Naujas.. turi ''hyteri'' oro pagalves, yra net kelienems. stabilumo kontroles darbas.
kuro sanaudos, trauka, garso aparatura, langu valdymas,
Sveiki, Pirma mano vairuota toyota buvo betent aurisas. Su 1.4 66kw dyzeliniu ''agregatu''. :) Viso aurisus turejau du, paprasta ir feislifta. Pirmasis auto eksplotavosi gan neblogai, vazuokle pakankamai nebloga, salonas buvo dar standus, nenutrintas, sedynes standartines, buvo pakankamai patogu sedet (nugaros neskaudedavo) net nuvazevus apie 500 km. Ka galiu pamineti tai jos auksti, taip taip - auksti. Ji buvo visiskai standartine, su bazine komplektacija todel ir vazuokle standartine, nezeminta. Bet kaip bebutu keista, visi, netgi maziausi borteliai ar parkavimosi atzymos (juodos gumines kur buna prie didziuju prekybos centru) buvo ''mano''. Priekinio bamperio apacia buvo visikai nusveista, i visokius bortelius, mano duru apacia, taip pat sudrozta. Jeigu pastatai masina sonu ir atidarineji duris VISUOMET nutarkuosi apacia i borteli. priekine panele vazuojant zvirkeliu turejo labai labai didele vibracija, salono koncole TRAGISKA :) Kaip ja gavau buvo apie 80'000 rida, su ja nuvazevau iki 105'000 jokiu nemonto darbu per ta laika neatlikinejau, viskas veikia tikrai nepriekaistingai. Tuomet gavau FL modeli, tokiu pat varikliu. Pasiemant is salono rida buvo 6km su ja jau nuvazevau beveik 20'000 km. Keiciau tik padangas ir tepalus. FL modelis vartoja daugiau kuro vidutiniskai apie 0.4 litro daugiau, bet turi ir issprestu problemu. Tai yra masinos aukstis... Jau gali drasiai parkuotis prie parduotuves nebijodamas nulauzti priekinio bamperio i ta juoda gumini borteli. Salono koncole zymiai geresne! Paneles nezmoniska vibracija isgi isspresta. Priekinis bamperis ir lempos daug grazesnes, sviecia labai gerai, nors sudetos paprastos h4 berods. Auto stabilumai ir visi stabilumo pagalbininkai nusipelne pagarbos, tikrai puikiai veikia, neleidzia uzmesta masinos net jeigu to ir nori. (zinoma galima ja isjungt, bet toyotu savininkams to neireiks) Tik va, pora menku pastebejimu turiu. Isriedejus is salono uzdegiau sviesa salone. Ta lempute virs manes, is vairuotojo puses, stringa ja nuspaudus ji neatsoka atgal, akiniu deklas sudetas kreivai, matosi keliu milimetru tarpas. Reziume apie auto: Trauka prasta, kuro sanaudos galetu but ir mazesnes kaip tokiam auto, kompas rodo 5.6 bet apie 70% laiko praleidziu autostradoj. aplenkt masina uztrunka amzinybe.. Visiskai paprasta ir nieko neissiskirianti masina, nuo tasko A iki tasko B vazuoti palengva puikiai tiks, bet ne daugiau... Remontas. ekslpotacija, nuvertejimas. Labai sunku sprestapie isvardintus kriterijus, kadangi automobilis yra visikai naujas, lauksim kitu kolegu atsiliepimu kai praeis bent keli metai. Pirkdami privalot issiaiskint, ar masina nebuvo ''valdiska''. Esu pastebejas, jog UAB megsta isigyti sita modeli.
Pilnas atsiliepimas...
Gintas | 2015-01-05
Toyota Auris 2012/06
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
geras salonas
Prastas varilis ir greiciu deze
Salonas geras, vaziuokle miksta. Kuro sanaudos tai nuo peteiktu gamintoju ir realiu tai skirtumas 1.2-1.3 karto. Dar galia 97kw, bet galiu pasakyti netraukia, kai vaziuotum su 66kw auto. Greiciu deze gan garsiai dirba ir ilgi begiai. Dizainas pagal kiekvieno skoni. Nepatiko valdymo skydelis, truksta daugiau info, kaip 2012 metu auto galetu buti ismanesnis, o dabar tai kaip 2000 metu auto ismanumas.Patiko tik salonas ir vaziuokle. Variklis prastas vien del kuro sanaudu ir traukos. As siaip netaip 7.1 l/km pasiekiu vaziuodamas labai ramiai, galima sakyti riededamas, o jei tik spusteli tai bendros kuro sanaudos soka iki 7.5 l/km ir cia neisvaziavus i miesta, o mieste jei pataikai daznai ant raudonos tai ramiai 8.1 l/km. uzmiestyje 6.5 l/km, vasara 6.2 l/km. Priestai tuopaciu marsrutu vazinejau su golf mk6 2.0tdi tai 5.0 l/km kur toyota auris 7.1 l/km ( cia paliginimui del kuro sanaudu). teko keisti sankabos guoli, servizas viena karta, ir lemputes 2.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Toyota modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    AygoAygo
   iQ 
  Maži   YarisYarisYaris
    Prius c
  Kompaktiniai   CorollaCorollaCorollaAurisAurisAuris
   MatrixMatrix 
   PriusPriusPrius
  Vidutiniai   CarinaAvensisAvensisAvensis
  Dideli    CamryCamryCamryCamry
  Reprezentaciniai    AvalonAvalonAvalon
  Kupė  CelicaCelicaCelica  GT-86
   Solara 
  Roadsteriai  MR2MR2  
  Mini krosoveriai     C-HR
  Krosoveriai   RAV4RAV4RAV4RAV4RAV4
   FJ Cruiser 
  Dideli krosoveriai    HighlanderHighlander
   Venza 
  Visureigiai   4Runner4Runner4Runner
  Land CruiserLand CruiserLand Cruiser
  Dideli visureigiai    Land Cruiser V8
   Sequoia
  Pikapai   HiluxHiluxHilux
   Tacoma 
  Dideli pikapai   TundraTundra
  Mini vienatūriai    Corolla VersoCorolla VersoVerso 
   Urban Cruiser 
   Verso-S 
  Vienatūriai   PicnicAvensis Verso  
    Prius Plus
  Dideli vienatūriai  PreviaPreviaSiennaSienna
  Sportiniai SupraSupra  Supra
  Daugiatiksliai   Yaris Verso  
  Komerciniai     ProAceProAce
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk