Markės
1674 iš 1912
Subaru XV, (GP) 2012 - 2018
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.20% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 4
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)16% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 75% Ne 25%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Didelis bagažo skyrius
  • Gera CVT pavarų dėžė
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Brangokas
"Puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40"
Subaru kompanija nuo seno garsėja kaip puikių padidinto pravažumo automobilių gamintoja. Naujas Subaru XV modelis yra skirtas kompaktiškų krosoverių pirkėjams kokių Europoje yra išties nemažai. Tai automobilis skirtas konkuruoti su Nissan Qashqai, Mitsubishi ASX ar Hyundai Tuscon. Automobilis turi visus būtinus krosoveriams ingredientus – jis aukštas, patogus, talpus, gana ekonomiškas ir svarbiausia - saugus. Subaru XV dizainas kogero nėra tas arkliukas, kuris užkabins potencialius pirkėjus. Nuosaikaus dizaino automobilio priekyje įtaisyti naujojo Subaru stiliaus žibintai ir radiatoriaus grotelės, kėbulo linijose dominuoja aštrios briaunos. Tačiau svarbiausia, kad automobilis sukuria tvirto automobilio įspūdį. Ištiesų tai yra tiesiog paaukštintos važiuoklės Impreza. Subaru XV viduje sutinkame minimalistinį stilių su logiškai išdėstytais prietaisais, trimis dideliais kondicionieriaus valdymo ratukais ir keliais informaciniais ekranais. Tiesa, plastiko kokybė yra prastoka. Didžiausias automobilio privalumas yra jo elgesys kelyje. Tęsiant geras Subaru tradicijas, XV taip pat pasižymi puikiomis valdymo savybėmis, gera reakcija posūkiuose ir manevringumu, tačiau yra ir blogoji to pusė – tai kieta pakaba, bei didelis triukšmas sklindantis nuo jos. Kitas privalumas – puiki Subaru nuolatinė visų keturių varomų ratų sistema, kuri su mechanine pavarų dėže galią paskirsto santykiu 50:50, o automobiliams su CVT automatine pavarų dėže – 60:40. Subaru XV yra išties praktiškas – tai nedidelis, bet talpus automobilis. Bagažinėje telpa 380 litrai krovinio, o nulenkus galines sėdynes jūs turėsite visus 1270 litrų. Subaru XV buvo gaminamas su trimis varikliais – 1,6 ir 2,0 L benzininiais ir 2,0 litrų dyzeliniu. Tiesa, CVT pavarų dėžė kuri siūloma su benzininiais motorais yra triukšminga ir nerangi, todėl geriausias pasirinkimas yra dyzelinis variklis su mechanine pavarų dėže.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
Darius | 2021-12-14
Du kėbulai viename - hečbekas arba krosoveris
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Argumentai už - patogumas, gebėjimas važiuoti visomis sąlygomis - jei su Ford mane dažniausiai ištraukdavo bent porą kartų per vasarą iš įvairių situacijų nepaisant mano atsargumo, tai su XV galima važiuojant ramiai ir nesijaudinti. Be abejo reikia žiūrėt
Minusai. Žinoma jų yra, bet visi yra nereikšmingi ir tai labai individualu.
Interjeras gana erdvus – tarpinis variantas tarp Outback ir Skoda. Gale yra daug vietos dviems. Trečiam keleiviui nebus labai patogu. Bagažinė nėra didelė, tačiau kėbulas yra praktiškas nes yra hečbekas. Medžiagų kokybė normali, viskas gana modernu ir nauja. Triukšmo izoliacija šiaip sau, bet yra kaip yra. Matomumas į priekį yra puikus, sėdėsena patogi, bet matomumas į šonus ir į galą neypatingas. Todėl parktronikai nepakenks. Kelyje dinamikos užtenka, jaučiasi gana užtikrintai. Ant asfalto važiuoja puikiai – gerai sugeria mažus nelygumus, o ant didesnių lengvai minkštai pasiūbuoja – puiku. Traukinio bėgius pravažiuosit beveik nepastebėdami jų. Kuro sąnaudos 10,5–11 litrų įprastu važiavimo režimu. Dėl stabdžių priekaištų nėra. Bendrai pakaba yra stiprioji mašinos pusė. Ji gali padaryti daugiau nei geba variklis ir greičių dėžė. Kai automobilis įvažiuoja į posūkius... galit išbandyti. Pabandykite šiek tiek slystelti ant šlapio asfalto, kad suprastumėte kur yra galimybių ir saugumo riba. Jausmas kad užtikrintai valdote situaciją. Ir apskritai automobilis suteikia daug teigiamų emocijų – tai ir variklio garsas ir lengvas sukimasis iki raudonių sūkių.
Pilnas atsiliepimas...
2019-09-20
Subaru XV 1.6 mechanika
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kantrus, paprastas
Plonos skardos, garso įzoliacija
Pirkau 4m iš Autoerdvės su 150tūkst. rida. Nuvažiavau 45tūkst km. Per tą laiką keičiau "granatą", stabilizatoriaus trauke ir įvores (neišgydoma subaru liga), tepalus ir filtrus. Mašina su tokiu varikliu vangi, tačiau salyginai taupi. Mieste -iki 8l. 100km. Užmiestyje jei važiuoji iki 120km/h 6,5l/100km. Paspaudus 150 - gausis apie 10l. Prasta garso izoliacija, variklis "valgo" tepalus (gal čia tik man) 5tūkst apie 1l.. Jau 'dainuoja' išminamas guolis (remontas apie 350eur su detalėmis). Labai prastos skardos -nuo kiekvieno prisilietimo įlenkimas. Nukrito gilė - įlenkimas, bakstelėjo minimaliai su durelėmis - įlenkimas...Vienžo - "škarbonkė". Nežinau, per 1 metus nepastebėjau, kad stipriai kristu.
Pilnas atsiliepimas...
Rimvydas | 2015-12-08
Dėl Subaru nuolatinės keturių varančių ratų pavaros
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didelė prošvaisa, pravažumas, stabilumas
Trumpas (arba nepasislenkantis), kietas centrinis porankis, kieta atrama kairės rankos alkūnei durelėse
Nuolatinę visų varančių ratų pavarą turi tik mechaninę pavarų dėžę turintys modeliai. Su automatinėmis dėžėmis yra ne nuolatinė, o prevencinė automatiškai pajungiama visų varančių ratų pavara, t.y. važiuojant tiesiai tolygiai varomi tik priekiniai ratai. Pakitus režimui, dar iki praslydimo (todėl ir prevencinė), įsijungia galiniai, o santykis tarp priekinių ir galinių gali kisti, priklausomai nuo sąlygų nuo 60:40 iki 40:60. Taigi, teiginys, kad visi Subaru yra su nuolatinę visų varančių ratų pavara neatitinka tikrovės.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2014-04-10
Subaru XV D. business sport plus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiškas, dinamiškas, patikimas
prastoka garso izoliacija, brangokas
Automobilis pirktas naujas, prieš tai važinėjau 2010m Forester, dyzeliniu, varikliu. Tai kompaktiškas, dinamiškas (2.l dyzelis), puikiai "stovi" ant kelio, gal kiek "kietokas", tikrai turintis šiek tiek sportinio charakterio. Nuo ratu salone šiek, tiek erzino triukšmas, teko pasirūpinti papildoma garso izoliacija. Salonas, kadangi mano auto pilnos koplektacijos, tai visko pakanka, patogu, plastikas minkštas, neerzina, palyginus su Foriku, niekas nebarška, negirgžda. Gale keleiviui vietos pakankamai, daugiau nei foresteryje, tačiau, bagažinė mažoka. Dideliai šeimai, nemanau, kad tinkamas, nors mums su šeima (2 vaikai/paaugliai, 2 suaugę) šią žiemą, teko vykti į Italijos alpes, na ir pats nustebau, jog su XV keliauti galima. Tikrai kelionė neišvargino. Netgi maloniai nustebino pravažumu (teko iki viešbučio įveikti stačias įkalnes, beje "išbandžiau" ir giliame sniege). Jau beveik metus važineju, jokių gedimų nepasitaikė. Reziumuojant, jei norite ekonomiško (5,6/100km. mišraus važiavimo), dinamiško, nedidelio, pravažaus, išskirtinio dizaino (orange), tai tikrai puikus pasirinkimas. Tik galėtų būti pigesnis. 2 l,dyzelinis, puikiai tinka šiam automobiliui, dirba ypač tyliai, traukos pakankamai, kuro sanaudos 5,6l. Kadangi automobilis beveik naujas, nuvažiavau beveik 30 000 km, techninis aptarnavimas iki 45 000 nemokamas. Taip pat turiu praktikos su Subaru, kuomet auto garantinis, eksploatacija protinga, toliau, metas parduoti:). Nuvertėjimas tikrai nedidelis, kadangi Europoj Subaru vertinamas ir nepigus ženklas. Ekonomiškas, patikimas, išskirtinio dizaino, pravažus
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt