Markės
1328 iš 1534
Subaru Legacy 2003 - 2009
Subaru Legacy, 2003 - 2009
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.47% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 5
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)12% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Gerai valdomas
  • Sportiškas dizainas
  • Galimi dyzeliniai varikliai
TRŪKUMAI
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Neekonomiški benzininiai varikliai
  • Kiek nepraktiškas
"2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje"
Naujasis Legacy įtvirtina jam būdingas savybes – visų varomųjų ratų sistema, veržlios linijos, sportiškumas ir funkcionalumas puikiai dera vienas su kitu. Naujas modelis gaminamas sedano ir universalo kėbulais pasižymi puikiomis saugumo savybėmis, įvairiapusiškumu ir patikimumu. Automobilis puikiai pritaikytas atšiauresnio klimato šalims. Legacy taip pat puikiai valdomas - jame pritaikytos pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiuose automobiliuose išbandytos technologijos. Lengvi ir kompaktiški horizontalūs opoziciniai varikliai dėl savo konstrukcijos dirba sklandžiau ir efektyviau už variklius su vienoje eilėje arba V forma išdėstytais cilindrais. Boxer 2.0, 2.5 ir 3.0 litrų varikliai pasižymi galia, tačiau stokoja ekonomiškumo. 2008 metais šiame modelyje buvo pristatytas pirmasis Subaru dyzelinis variklis, tai taip pat pirmasis boxer tipo dyzelinis variklis pasaulyje. Trūkumų automobilis turi nedaug – tai jau minėta prasta ekonomija ir gan nedidelė erdvė gale sėdintiems keleiviams.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
2003/2004 metais Subaru Legacy tapo Japonijos metų automobiliu. Tai buvo pirmas Subaru kompanijos titulas šiame konkurse.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2019-04-19
2007 2.0 R MT 121 Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, nedidelis išorėje bet talpus viduje, 4wd sistema puiki, patogus
Kuro sąnaudos, sankaba silpnoka, senesni sako rudyja.
Vien geri atiminimai apie šį automobilį. Pirkau 2009 metais dviejų metų senumo su 50K rida pardaviau su 130K rida. Pirkta iš Autoerdvės su visa istorija. Per visą laiką jokių bėdų. Labai patikimas ir puikus. Turi tam tikrų niuansų. Sankabos gal silpnokos bet priskirčiau prie eksplotacinių išlaidų. Dviejų masių smagratis keičiamas į Forester vienos masės. Patikimiau ir praktiškai jokio skirtumo. Išslysdavo bėda dėl "traukos duobės". Mašina imdavo ir nevažiuodavo nuo 2000 iki 3500 apsukų diapazone. Nuemus akumuliatoriaus klemą pasitaisydavo. Ši bėda pasikartodavo porą katų metuose. Šiaip gydoma pakabinant detonacijos daviklį nuo variklio kur nors toliau. Panašu kad daviklis išgirsta kaip fazių keitimo velenėlis subilda tam tikrais kartais ir taip "saugo" variklį, galvodamas kad įvyko detonacija. Tautvydo teorija iš RSe serviso. Bet apskritai jokių bėdų! Surinktas puikiai, važiuoja užtikrintai, nors jam iki vokiškų solidumo tikrai trūksta. Mano manymu labai vykęs modelis, o ypač šios kartos "Outback". Dizaino prasme irgi labai teisingas. Po 2009 metų kiti bandyti Subaru viduje taupė pigiais, kietais palstikais, kelbūlas ne toks standus, važiuoja ne taip užtikrintai (kieti net nekomfortiški). Varikliai neekonomiški. Miesto režimu iki 12 l. / 100 km. 4wd slidžiu keliu važiuodavo puikiai, žiemos net laukdavau :)
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-30
Subaru Legacy 2004, 2.0L mechan. pavar. deze 101kw, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ant kelio buvau sustojes tik viena karta, kuomet sudegedo sankaba, net su rimtesniai gedimais drasiai galima iveikt ne viena simta kilometru iki serviso. Labai gerai "stovi ant kelio" nejaucia provezu, vairas tikslus ir paklusnus.
Korozija, dideles ekplotacijos-remonto sanaudos, silpna garso izoliacija, mechaninei dezei silpna sankaba, po 250000 km reikia arba nusikratyt masina arba pasiruost didelem piniginem islaidoms
Pirktas 8 metu senumo automobilis su 196000km rida, nuo pirmo kilometro eksploatuotas Lietuvoje, rida tikrinta pas oficialu atstova ir manau, kad tikra. Tiek isore, tiek vidumi "grynas japonas", isvaizda nera dizaino korifeju produktas, taciau paprasta ir nepretenzinga. Automobilio vidus spartietiskas, taciau pakankamai patogus. Kadangi Subaru modeliu dizainas daznai nekeiciamas, todel ilgai moraliskai nesensta. Dar reiketu pazymeti, pirkta masina buvo varoma benzinu, nemaciusi duju irangos. Buvo montuojama BRC duju iranga, kurios nerekomenduociau, nes "degina" priekini katalizatoriu ir persijungimo momentu uzdega variklio klaidos lempute, kuria vazinejant tenka ignoruoti, geriau daugiau adptuota STAG dujine iranga. Iki manes jau buvo keistas borto kompiuteris, matyt buvo sugedes. Isliekamoji verte gana didele, bet islaikyti gera kosmetine isvaizda Lietuvos klimato salygomis misija neimanoma. Perkant automobili reikia nepamirsti, kad jis turi dvi kainas: pirma - automobilio pirkimo kaina, antra - automobilio technines prieziuros kaina. 2.0 L banzinis variklis silpnokas tokiai karvei, rekomenduociau 2.5L su automatine pavaru deze. Subaru servise vyrukai juokesi, kad praktiskai is sito modelio pagrinde ir gyvena, daznai pasitaikantys gedimai: dureliu uzraktas, lempuciu perdegimas auto rezimu. Automobilis pirktas uz 4500 Eur (tuo metu dar litais) remontu daug ir brangiu dauguma isvardinsiu, nurodant rida prie, kurios buvo atliekamas: 193333 oro filtras 195200 tepalai/tepalu filtras 198000 galines stabdziu kaladeles/stabdziu skystis/zvakiu dangteliai 206000 kondicionieriaus dirzelis&itempimo guolis/ kondicionierius papildytas 210000 Tepalai/tepalu filtras/oro filtras/Pagrindinis dirzas/zvakes/aukstos itampos laidai/alkuninio veleno priekinis riebokslis/hidraulinis itempejas/krumpliuotas guolis/parazitinis guolis/ausinimo sistemos pompa/priekines svirties galinis sailenblokas/generatoriaus dirzas 213000 Salono filtras/galinis valytuvas/spyneles 225000 Tepalai/ tepalo filtras/ oro filtras/ duslintuvo rezonatorius (naudotas)/ galinio rato tvirtinimo varztas/ galiniai amortizatoriai su spyruoklemis/ duru spynos sirdele su tvirtinimo mechanizmu 230000 Priekines stabdziu kaladeles/ galines stabdziu kaladeles/ priekinio stabdziu suporto stumokliukas/ galinio suporto stabdziu stumokliukas/ stabdziu vamzdeliai/ stabdziu vamzdeliu laikiklis 235000 Tepalas/ tepalu filtras/ oro filtras/ vairo traukes antgalis/ priekiniu stabdziu kaladeles 248000 Tepalai/ filtrai 256000 Snakabos diskas/diskatorius/ismynimo guolis 260000 Tepalai/tepalu filtras/ oro filtras/antifrizas 260000 Priekinio rato guolis k.p./priekines svirties galinis sailenblokas k.p. ir d.p./ priekines svirties sailenblokas d.p./ pakabos sarnyras d.p./ priekinio stabilizatoriaus traukes/ priekinio stabilizatoriaus ivores/ uzdegimo zvakes/ aukstos itampos laidu komplektas/ galinio rato guolis k.p./ rankinio stabdzio kaladeles/ pakabos svirtys galines 261000 Bagazines dangcio dujiniai amortizatoriai 266602 Sankabos cilindriuko remontas/ sankabos nuorinimas/ varuotojo dureliu rankeneles remontas/ varo traukes ir antgalio keitimas. 268000 Duju filtras 270000 Tepalai/ tepalu filtras/ oro filtras/ salono filtras 270979 ABS davikliai (galas abu)/ rankinis stabdis 275387 Pavaru dezes remontas/galinis ir priekinis D.P. guolis/ galines stabdziu kaladeles/ galiniai stabdziu diskai 278000 Sarnyras K.P./ Ratu suvedimas/ kuro bakas/ galiniai sailenblokai/ priekiniai stabdziu diskai/ priekines stabdziu kaladeles 278500 D.P. stabdziu suportas rem komplektas 280000 Tepalai/ tepalu filtras/ oro filtras 283500 Duju filtras/ duju reduktorius 289000 Pagrindinio dirzo komplektas/ ausinimo sistemos siurblys/ kondicionieriaus itempejo guolis/ generatoriaus dirzelis/ kondicionieriaus dirzelis/ bagazines renkenos trosas 290000 Tepalai/tepalu filtras/ oro filtras/ salono filtras Visi isvardinti servisai kainavo virs 5000Eur Kaip visi japonai megsta rudis, atkreipkite demesi virs priekinio stiklo stoga, galines arkas ir slenkscius. Jeigu priekine dalis laikosi gana neblogai, tai galine kazkokia tragedija puna viskas ir greitai :) Nesirinkt 2003-09 metu subaru modeliu. Jeigu rasit "gyva" senesni arba naujesni su maza rida.
Pilnas atsiliepimas...
2017-02-16
Legacy, 2.0, 101 kw, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Minkštas, komfortiškas, didelis, gera garso aparatūra, pravažumas, stabilumas
Barška galinis dangtis, mažoka kw :)
Sveiki, vairuoju legacy 2 metus. Nuvažiavau apie 35000 km, tai tikrai galiu parekomenduoti šį automobilį. Nereikalauja, jokių papildomų galvos skausmų. Keičiau einamas detales, ratų guolius, šarnyrus ir stabdžių disku. Bet kas labiausiai man patinka tai, kad taisau tik nuvažiavęs keisti tepalus. Paprašau, kad viską peržiūrėtų ir atranda kokias smulkmenas. Nereikia galvos kvaršinti kitu metu. Kiek esu skaitęs ar girdėjas atsiliepimų, tai pagrinde kalba apie nekokybiškas apdailos detales. Tai šioje vietoje ir sutykčiau ir ne... Nes nėra izoliacijos bagažinės dangtyje, tai nuėmus plastmases ir priklijavus paralono, t. y. už 15 € susitvarkiau ir daugiau jokių problemų. Maniškė labai minkšta, persedau po merso E klasės, tai nei kiek nenusivyliau. Kadaise teko turėti Foresterį 2002 metų, tai ten tikrai silpnoka su izoliacija, ne tik bagažinės dangtis mėgsta padainuoti :) Pas mane stovi dujos, problemų vėl gi jokių, o sąnaudos po miestą 13, trasa 10 l. Tai važiuoju pigiau už dyzeliuką. Dėl traukos, tai nėra reaktyvas, tai tikrai, bet dėka automato, aš vistiek pirmas nuo sankryžos išvažiuoju :) Beja apie automatą prisiskaičiau, kad labai lagina perjunginėjant bėgius, na jei staigiai dugną spaudi, tai jam reikia pagalvoti, kad perjungti mažesnę, bet turiu jau 4 mašiną su automatu, tai visi mėgsta pagalvoti. Kad automatas negalvotų, jau reikia imti su naujesnės kartos automatais, subaru berots cvt :) Bendrai paėmus žiauriai patenkintas, plaukia ir dar spinta galima persivežti. Jei pirkčiau, tai galbūt tokį patį, tik outbacką, na dėl to, kad aukštesnis, nereikia sukti galvos norint nuvažiuoti pažvejoti :) Paminėjau auksčiau. Ne brangiau nei mersas, nei volvo :) Pasižiūrėkite, kad nebūtų supūvęs. Kad apsukos nešokinėtų ir variklis nepulsuotų. Automatas jungiant iš R į D neturi ilgai galvoti arba mušti, nors tai taip pat dažnai išsprendžiama tepalų pakeitimu :) Daugiau ten problemų nėra, pakaba jokinga, kelios detalės keičiasi ir tiek. Jeigu važiuojant bus bildėjimas, tai ir tai už 25 € sutvarkoma. Tiesa ratų guoliai brangus po 100 €, tai jei ūžia, tiesiog derėkitės dėl kainos :) Sėkmės perkant :)
Pilnas atsiliepimas...
And | 2015-02-10
Vertas, demesio automobilis!!!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupumas, eksplotacijos kaina, grozis (tikrai simpatiskas auto), ergonomiskas salonas
Kaip ir kiekvieno automobilio - lekiantys metai. Ateina laikas keisti
Puikiai tarnaujantis automobilis. Vazineju antri metai, labai patenkintas. Pasiseke nupirkti su idetom dujom (ne gamyklinem) ir netycia aptarnavimui pataikiau pas zmogu kuris montavo iranga i sita auto, todel buvau ramus kad jei kas ir islis, zinos kur ieskoti galu. Pries perkant patikrino atstovai, rado kelis trukumus, kuriuos po isigyjimo, nebrangiai sutvarke, t.y. pakaba. Po pakeitimo, pakartotiniu remontu nereikejo, nors jau prasukau apie 50 k. kilometru. Labai maloniai nustebino surinkimo kokybe!!! Niekas netraska, nebarska ir necypia. Ispudziai nuo automobilio patys maloniausi. Graziai, tyliai veikia. Sakyciau gan ekonomiskas, gal jei tektu vaziuoti pastoviai benzinu atrodytu kitaip, bet 12-13 l/100 km, duju sanaudos labai patinka. Velniop visu skeptiku kalbas kad dujos uzmusa varikli, gal II Golpui ar kokiai Mazdai kazkas ir ivyksta jei idedi i bagazine buitini duju baliona. Yra teke pareguliuoti voztuvus, ne del to kad atsirado kokie garsai ar kas, tiesiog del saves, nes nezinojau kiek pravaziuota nuo paskutinio reguliavimo - 250 lt. Bendrai paemus viskas yra gerai, bent jau man. Kam yra blogai siulyciau dazniau apsilankyti pas suprantancius zmones, o ne drozti iki tol kol uzkala :) Eksplotacija nera brangi, nes jei butu kitaip masina ilgai neuzsilaikytu mano rankose. Ir siaip manau pasiseks tam kas vazines su ja po manes. Kas liecia nuvertejima matysim po to kai teks keisti i kazka naujesnio. Paprastai suma uz kiek nupirkau - suma uz kiek atiteks naujam seimininkui. Patariu prasyti dokumentu kas kada buvo keista ar montuota. Mano atveju pasitvirtino, nes pavyko rasti zmogu pas kuri buvo montuotos dujos, mano nuomone yra ramiau kai tvarko vienas meistras, o ne keli kisa nagus. Tas pats liecia kitus einamus automobilio remontus, paprasta gi suzinoti kur geriau tvarkytis, juk tam yra Subaru forumas ir atsiliepimai daug ka sako. Cia yra pirmas mano SUBARU, bet tikrai ne paskutinis!!!
Pilnas atsiliepimas...
Rytis | 2011-10-20
Subaru Legacy MY2006 2.0 MT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, puikus valdymas, pravažumas
Galėtų būti aukštesnis, prabuksuojanti sankaba
Eksploatuoju šį automobilį nuo 2007 m. Automobilis patikimas, niekada nebuvo nuvylęs nei žiemą -25 nei vasara +30. Važiuoja maloniai, taip pat puikiai valdosi tiek žiemą tiek vasarą (tiesa tam įtakos turi ir geros brangios padangos). Automobilis gal šiek tiek per žemas, dažnai tenka užkabinti priekiniu buferiu kelio bortelį. Arba važiuojant miškinga vietove nelygumais siekia dugną. Surinkimo kokybė puiki, niekas nebarška. Silpna vieta - sankaba. Variklio galios pakanka, tiesa palenktyniauti nelabai išeis, bet protingam ir solidžiam vairavimui per akis. Patarčiau pirkti mechanine pavarų dėže, tuomet naudojama mažiau kuro. Automatinė greičių dėžė šių modelių perjungia bėgius nelabai maloniai jaučiamas "diskomfortas". Didesnių techninių gedimų nebuvo išskyrus privalomus techninius aptarnavimus. Kadangi tai ne pirmasis Legacy turiu keletą šio modelio "ligų" pastebėjimų: 1. Prabuksuoajnti sankaba (automobiliams su mechanine pavarų dėže) 2. Dažnai darinėjant galines keleivių dureles kažkas atsitinka su centriniu užraktu, būna kad galinės durys neatsirankina arba neužsirakina. Tam įtakos turi plastmasinės detalės, kurios susidėvi, pakanka perrinkti durelių mechanizmą - remontas nėra brangus. 3. Nors automobilio šviesos išssijungia automatiškai užgesinus variklį, patarčiau šviesas išjunginėti rankiniu būdu ir nepalikinėti visada įjungtoje fazėje, kadangi dažnai automobilio užkūrimo metu perdega priekinės trumpos automobilio šviesos - nespėsite keisti :)
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XVXV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai