Markės
1647 iš 1911
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Mėlynas sedanas, didelis galinis spoileris, geltoni ratlankiai ir dideli geltoni „555“ skaičiai ant šono. Taip, su niekuom nesumaišysi – tai legendinis Subaru Impreza WRX STi. Galingiausias Impreza modelis. 1980-ųjų pabaigoje Subaru subūrė Subaru Tecnica International (STI) skyrių, kad koordinuoti su FIA World Rally Championship susijusią veiklą. To pasekoje gimė visais ratais varomas, 4 cilindrų nuostabaus garso boxer tipo turbo variklis ir jo savininkai – Impreza WRX ir Impreza WRX STi automobiliai. WRX STi turėjo 275 AG (202 kW) galią ir 319 Nm sukimo momentą. Ši versija neturėjo daugelio serijiniams modeliams būdingų dalykų - garso slopinimo medžiagų, radijo grotuvo ar oro kondicionieriaus. Jų buvo atsisakyta, nes automobiliai buvo skirti lenktyninėms komandoms. Už šio bolido vairo WRC čempionate čempionu tapo Colin McRae 1995 metais, o komandinėje įskaitoje Subaru nugalėjo 1995, 1996 ir 1997 metais. Ši Impreza versija turėjo vairuotojo kontroliuojamą centrinį diferencialą (DCCD) – tai elektromechaninis prietaisas, kuris galėjo blokuoti diferencialą. WRX STi buvo gaminamas ir sedano, ir kupė, ir universalo kėbulais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Savo laiku tai buvo galingiausias Impreza modelis.

Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti WRC ralio čempionate debiutavo 1993 metais Akropolio ralyje Graikijoje su Carlos Sainz už vairo. Ši Impreza pakeitė prieš tai ralio arenose kovojusį Subaru Legacy modelį:


Šios kartos Subaru Impreza WRX Sti turėjo pirmąjį aktyvų diferencialą tarp visų ralio automobilių.

Už šio bolido vairo WRC čempionate čempionu tapo Colin McRae 1995 metais, o komandinėje įskaitoje Subaru nugalėjo 1995, 1996 ir 1997 metais:


Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Impreza WRX STi
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 5
Bagažinės talpa, l -
VARIKLIS
Kuro tipas Benzinas (dujų įranga?)
Variklio tipas Boxer 4 cilindrų Turbo
Variklio kodas -
Darbinis tūris, cm3 1994
Cilindrai/vožtuvai 4/16
Galia, AG/KW/aps 271/202/6500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 319/4000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s -
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Pavarų dėžė Mechaninė
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4340
Plotis, mm 1690
Aukštis, mm 1405
Svoris/Max svoris, kg 1240
Atstumas tarp ašių, mm 2520
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinės padangos 205/50R16
Galinės padangos 205/50R16
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
Autoterminų paaiškinimai...
Subaru modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza 
Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STiWRX STi
Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXWRXWRX
  Vidutiniai  LegacyLegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
   LevorgLevorg
  Kupė SVX    
   BRZBRZ
  Mini krosoveriai    XVXVCrosstrek
  Krosoveriai  OutbackOutbackOutbackOutbackOutbackOutback
 ForesterForesterForesterForesterForesterForester
    Solterra
  Visureigiai   B9 TribecaTribeca  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt