Markės
1225 iš 1426
Subaru Impreza WRX 1993 - 2000
Subaru Impreza WRX, 1993 - 2000
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.627% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 3
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Subaru Impreza WRX 1993 - 2000Subaru Impreza WRX 1993 - 2000
Subaru Impreza WRX yra įprasto Subaru Impreza turbo versija su visų varomųjų ratų sistema. Jis gaminamas tiek sedano, tiek universalo kėbulais. WRX tapo itin populiariu automobiliu galios ir puikaus valdymo mėgėjų tarpe. Kur bebūtum Impreza vertinama už šias savybes, kartu šis automobilis yra pakankamai patogus naudotis juo kiekvieną dieną. Iš pradžių pristatytas 1992 metais Japonijoje, po to Australijoje, bei Europoje, WRX turėjo turbo plokščius boxer tipo 4 cilindrų 2.0 L variklius. Palyginti su paprasta Impreza, WRX turi platesnes žemo profilio padangas, didesnius stabdžius ir tvirtesnę, aukštesnės kokybės pakabą.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
Darius | 2015-02-17
Subaru
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Galia, manevringumas ant visų kelio dangų.
Kėbulas. garso izoliacija kurios praktiškai nereikia....
Taigi įsigijau savao pirmą sportinį auto prieš 2metus. Rinkausi iš BMW E30 2,5l ir kitų auto kurie man atrodė tinkami megėjiškam sportui, Bet per klaidą nusipirkau subaru WRX. Tai buvo pirmas subaru pirkinys 2000metų impreza. Apie auto, padariau didėle klaidą pirkdamas nes pirma žiurėjau ne kebulą o prašiau kad duotu pažiūrėt ar visi keturi ratai suka ant žvyro, o tada ir užsikabinau... nebebuvo idomūs kėbulo defektai išlaužytas salonas ir kreivi ratlankiai bei beveik neveikiančios dujos :D. Tai žodžiu nusipirkau nekokios buklės impreza. Tada ir prasidėjo: ant dujų nevažiavo , vežiau reguliuot, pasirodo vienas dujų purkštukas nusproges (nu galvoju nieko , važiusiu benzinu) kiek laiko pavažinėjau variklis pradėjo pulsuoti ant žemu apsukų ir po to pradėjo degti check engine , diagnostika parodė kad parėjo detonacinis sensorius (150lt), Paskui kai pasigilinau dar ir lambda zondas. Bet tuo metu variklio ir elektronikos gedimų netvarkiau. Nes dar galėjau važiuoti. Tada atėjo laikas kėbulo tvarkymui. Paaiškėjo jog jai dar bučiau agresyviau pavažinėjas tai mašina tikra to žodžio prasme butu perlužus, nes nuemus plastmasinius slensčius vienoje pusėja slenkstis visiškai buvo nupuves... tada lindau po apčia, dugnas dengtas antorozine medžiaga, bet ne dėl profilaktikos o dėl to kad paslėpti rudis ir skyles, o skylių buvo daug. Nebesiplėsiu daugiau, žodiu automobilį pirkau neapdairiai todėl nudegiau... Bet paledes ant dalių. nusipirkau dar vieną WRX`a . dabar 1993m japoną. jau kai pirkau žiurėjau,,, tikrinau ir t.t taigi nusipirkau neblogą, neskaitant pabraižytų rat;ankių bei kėbulo. Auotmobilis stovėjo metus dėl to reikejo keist tarpines. Taip pat padaryti visą servisą (pakeisti filtrus eksploatacinius tepalus ir t.t.) Tačiau pataikiau ir automobilio stovis tikrai geras. tiek kebulo tiek variklio tiek dėžės. Viską susumavus jei esi studentas ir nori sportuot su automobiliu pirk bmw ar honda, tik ne subaru , nes per brangu ir jei mieste nėra normalios trasos su tiesiosiom tai nieko nepsieksi , dėl 4varomų ratu. nepasuksi kaip bmw. ir lengvai nesuvaldysi kaip hondos. o jei to nori su subaru tai reiks ikišt dau pinigo, Dėl saves normaliam važinėjimui atomobilis nėra labai patogus ar erdvus, garso izoliacija prasta, o kuro ryja pradedant 10l iki tiek kiek bus sunki koja. Galingas 2l turbo variklis, priklausomas nuo jame esančios turbinos . o ju buna skirtingų priklauso nuo pagaminimo metų. Taip pat wrx`u gan silpna dėže , sportui kas sezoną tikria reiks pasikeist. juo labiau jei bus modifikuojamas variklis. ir dar labai daug niuansu kuriu neužtektų visos dienos išvardinti Automobilis kuris nuvertėja nedaug. tačiau yra nepopuliarus lietuvoje, bet dalių įmanoma rasti , nes foresterio tapati važiuoklė , o per atstovybes rasit ir variklio dalis bėje, ju nebent gausu šrotose angliškų. tai nėra didėle problema su dalių deficitu , bet kaina tikrai kandžiojasi. Perkant daryti pilną diagnostika, važiuoklė, variklis kebulas ir t.t stengtis pirkti japonų rinkai skirtus automobilius nes kad ir kaip butu keista mažiau rudyja.
Pilnas atsiliepimas...
Subaru 1 | 2012-06-04
WRX
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai vienintelis tikras ralinis automobilis įkandamas su mūsų pajamomis.
Tai ne automobilis, o žaislas turintis tik vieną paskirtį.
Specifinis automobilis, specifiniams poreikiams. Jis sukurtas vienam tikslui - greitam važiavimui labai prastais keliais ir niekam kitam jis netinka. Kuro sąnaudos mieste 17 žiema 14 vasarą, už miesto atitinkamai 11 ir 9. Komforto, garso izoliacijos - nulis (turbut kaip kokiam golfe). Patikimumas šių automobilių savotiškas, nes su juo normaliai nevažiuoji tai neaišku kaip būtų jį eksplotuojant tvarkingai, pasaugant, nelakstant, o lakstant miško keliais, užsnigtose aikštelėse ir šiaip duobėtom Lietuvėlės gatvelėm jis genda, bet nesubyra į šipulius, o priežiūra tikrai nėra pigi (bet taip eksplotuojant kitas automobilis pasipiltų gabalais labai greitai). Vietos irgi mažai turistinėm išvykom ir ilgesnėm kelionėm netinka. Išvada - šį automobilį galima pirkti tik kaip žaislą siautėjimui arba dalyvavimui mėgėjų raliuose ir tam, manau, jis yra nepakeičiamas, o jei ieškote transporto priemonės, kad nuvykti iš taško a į tašką b tai tikrai ieškokite kitur. Nėra ką rašyti 220 ag. ir 6 s. iki 100 nesvarbu ant kokios dangos, be to tai gali daryti dažnai ir nebijoti, kad pasipils tepalai, sudegs sankaba ar dar kas nors neatlaikys ekstremalios eksplotacijos, žinoma, negalima nepaminėti 15 litrų benzino 100 kilometrų. Be to šis variklis lengvai modifikuojamas su keliais tūkst. Lt galima padaryti apie 250 ag. o gal ir daugiau, daug "aftermarket" detalių. Labai brangus nusipirkti min. 15 000 Lt už seną, vidutinės būklės automobilį, reiks dar 5 000, kad pasitvarkyti lakstymui. Kaip ir visi japonai rūdija, bet čia mažiausia bėda, žymiai svarbiau kur nors žvyrkelyje stogais nenueiti. Apie pardavimą nieko negaliu pasakyti, nes visi ką pažinojau arba sudaužė arba galų gale sudrožė visai, bet ir vieni ir kiti paskui nusipirko naujesnius WRX arba STI. Nepirk jei neturi normalaus automobilio, pagalvok ar tau jo tikrai reikia, jei rimtai lakstysi, kas mėnesį kiši į jį min. po 1000 lt. (ir vien benzinas sudarys daugiau nei pusę šitos sumos).
Pilnas atsiliepimas...
Ambient | 2010-09-29
Subaru Impreza Turbo GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas
Rudys
. 2l 160 KW . Rudys rudys rudys
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai