Markės
1215 iš 1426
Subaru Forester 2002 - 2008
Subaru Forester, 2002 - 2008
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.411% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 5
17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)22% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Subaru Forester 2002 - 2008Subaru Forester 2002 - 2008Subaru Forester 2002 - 2008Subaru Forester 2002 - 2008Subaru Forester 2002 - 2008Subaru Forester 2002 - 2008Subaru Forester 2002 - 2008
Populiarus kompaktiškas automobilis, kuris kelyje elgiasi kaip lengvasis automobilis, o erdvumu ir visureigio savybėmis prilygsta SUV. 2005 metais Subaru Forester buvo atnaujintas, įgavo aliumininį variklio gaubtą, AVCS sistemą. Japonijoje buvo išleista ir Subaru STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW). Dėka saugumo, puikaus valdomumo puikiai tinkančio ankštoms miesto gatvėms, aukštos sėdėsenos automobilis yra itin vertinamas. Prie minusų galima priskirti prastoką ekonomiją, ankštokas galines sėdynes ir varginantį triukšmą.
Japonijoje buvo išleista ir Subaru Forester STi versija su tuo pačiu turbo varikliu kaip ir 2005 metų Subaru Impreza WRX STi, tačiau dėka kitokio variklio suderinimo galia siekė įspūdingus 320 AG (240 kW).

Žurnalas „Car and Driver“ Subaru Forester pripažino geriausiu kompaktišku SUV 2004, 2005 ir 2006 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
Miškinis | 2015-02-26
Subaru Forester 2003 m. USA, mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, geras pravažumas
Nėra garso izoliacijos, kietoka pakaba, mėgsta rudyti
Benzas/dujos 2,5 l variklis, nors pagrinde važinėju ant benzo. Pakankamai smagus, galingas automobilis(121 kw), geras pravažumas. Minusai - labai prasta garso izoliacija, bent jau man - kažkokia kietoka pakaba. Elektronikos nėra prikišta daug tai ir problemų didelių dar kolkas nebuvo 2,5 l benzinas/dujos, 121 kw. Kiek girdėjau atsiliepimų daug labiau apsimoka imti šį variantą, nei 2,0 l 92 kw. su varikliu buvo problemėlių nes buvę savininkai važinėjo kaip sakoma "kol mašina važiavo", tada nutarė parduot.Teko keist nemažai detalių, bet atsiėjo pakankamai nedaug. didesnių nusiskundimų dėl variklio neturiu. 2,5 l variklis pakankamai rajus, bet neskraidant nereikės važinėt nuo degalinės iki degalinės Nusipirkę varykit į servisą (ypač 2002 - 2003 m. modelius) atlikt apžiūrą, sužiūrėt kas nusidevėję. Nu bet čia kaip su kiekviena nenauja mašina. O šiaip vieną kartą susitvarkius visus nesklandumus Forester kaprizų nerodys
Pilnas atsiliepimas...
SUBARU.,, | 2015-02-07
subaru forester 2.5.aut.2006m.JAV.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
PRAVAZUMAS,PATIKIMUMAS.PATVARUMAS.
KOMFORTO IR GARSO IZOLIACIJA GALIETU BUTI GERESNE.
turim auto jau 6metai,tai tikrai patvari masina,per ta laika neturiejome jokiu rimtu gedimu,keiti tepalus,filtrus ir vazioji. duju mieste apie 15lt.rinkausi automata diel to,kad pries tai turieta mechanine .dieze,prabuksavus tuoj pakvipdavo sankaba,ko pasekoje teko ja keist, su automatu jokiu bedu jau 6m vaziojam bet kur ir bet kaip ir jokiu bedu.gal kiek mazoka vietos gale siedintiems,garso izoliacija galietu but geresne.pakaba tikrai lb patvari keitem galini guoli ir priek sarnyra nuvaziota apie 100000km ir tik tiek.persiedus is vokiskos auto net stebina tas jog nieko nereikia taisyti.pravazumu ji pranoksta visas xc90,x5,ir visi kt plentiniai.tiesiog reikia ji pabandyti ir suprasit kaip ji vazioja, tik2,5 neturbininis.galios jam uztenka,masina niera sunki,voztuvu reguliavimas paprastas ir pigus,ko nepasakyciau apie 2,0 3.0 ir turbininius motorus,2.0 automatas per silpnas, 3,0 aut ne ekonomiskas. tepalus reikia kartas nuo karto paziurieti akstais sukiais pavalgo tepaliuko.kalba eina iki 2009m. variklis dirba lb tyliai .neturi girdietis jokie garsai. auto siuntemes is JAV,buvo truputi musta i sona,sutvarkius.turiu masina su 12000kmrida kaip nauja.dabar po 6metu 130000km rida panauduota ,bet stovis idealus. keitem galini guoli 200lt su darbu.sarnyras apie 89,filtrai su tepalais ir darbais apie 340lt .zvaklaidziai apie 220lt orginalai,zvakes iridines NGK po 47lt vnt,,voztuvu reguliavimas,tarpinikes ir darbas 250lt per ta laika daryta tiek , cia daug ar mazai per 6m as nezinau. PIRKTI JEI TOKIO REIKIA.TIKRAI NEPASIGAILIESIT.UZMIRSIT KUR SERVIZAI JEI NESUVAZINIETA NUPIRKSIT.IS JAV GALIT RAST TIKRAI PADORESNIU NEI CIA.
Pilnas atsiliepimas...
Foresteris | 2014-01-24
Subaru Forester 2.0 MT mechaninė
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoja bet kaip, veža bet kada ir bet kur, negenda
Komfortas minimalus, garso izoliacijos - nėra
Automobilis kuris užsiveda, veža ir nuveža visur, visada, nepriklausomai nuo kelių (ar jų nebuvimo), oro sąlygų, mėnulio fazės ar dar ko nors. Visada vairuoji atsipalaidavęs ir neraudi dėl prasidėjusios pūgos, plikledžio, žvyrkelio, pievos, miško rudenį ar dar ko nors. Tiesiog važiuoji savo reikalais. PASTABA: jei žiemą, autostradoje pastebėsite, jog važiuodami 110 - 120 km/h lenkiate visus it stovinčius - švelniai išbandykite stabdžius. Tikėtina suvoksite, jog už lango grynas plikledis. Tik jūs dar nebuvote pastebėję. Iš pažiūros didelis, viduje mažiau nei galima įsivaizduoti. Aukštesniems kaip 185 cm siūlyčiau žiūrėti kitus variantus. Komfortas - jo čia tik tiek, kiek reikia praktiškame SUV ir nei gramu ne daugiau. Garso izoliacija - na .... jos čia tikriausia nėra. Bet, anksčiau išvardinti privalumai tai atperka, o ir su laiku - įpranti, muzika garsiau pasileidi. Variklis - nuostabus. Kaip ir priklauso SUBARU. "Raudonoji" apsukų riba prasideda nuo 7500 rpm :) Iki 3000 rpm - gyvas nuo 3000 iki 5000 mažiau entuzijazmo nuo 5000 iki 7000 uždainuoja pilna gerkle, vėl spaudžia į sėdyne. Kuro sąnaudos: 160-180 km/h 13-16 L; 90 - 105 km/h su baku nauvažiuoju į Taliną ir dar sekančią dieną važinėju iki lempai užsidegant. Esu pasiekęs 7,7 L ilgose kelionėse. Mieste - iki 10 - 11 L ramiu važiavimu, iki 12 "netaupant". Kaštai: nuo 0 iki 270 000 km. Kainos originalių dalių ir nepigių servisų. 3 komplektai stabdžių diskų. Nuo 800 iki 1200 Lt. Su viskuo. 2 paskirstymo diržai su visais guoliais ir t.t. Nuo 1200 iki 1800. Su alyvom, filtrais, skysčiais ir t.t. Kaip madingai vadinama - pilnas aptarnavimas :) 1 žvakių keitimas - nepamenu. Tikrai ne kosmosas, bet ir ne 200 Lt. 3 komplektai stabilizatoriaus gumų ir po viena kitą antgalį kokį nors. Nuo 250 iki 350. Pakeis bet koks savamokslis girtas šaltkalvis. Visi remontai. Amortizatoriai, generatoriai, sankabos, guoliai ir visi kiti mazgai - gamykloje įmontuoti ir sukasi iki šiol. Tiesa - pradėjo durniuoti kažkokia antrinė (išnetamųjų dujų) turbinaitė, kuri vykdo EU išmetamųjų dujų mažinimo programą ir niekaip su važiavimu nesusijusi. Tiesa - bjaurybė uždega skydelyje Engine Check lemputę, kas šiek tiek vargina akis ir deaktyvuoja CRUISE CONTROL. Ir lemputės artimųjų šviesų - perdega nuolatos. Visada turiu atsarginę "bardačioke" ... Minusų turi kiekvienas auto, bet kai matau kolegas su naujom tojotom ar mazdom po metų laiko besikeičiančius pvz guolius (pagal garantiją), tai kažkaip jų nesuprantu. Su Foresteriu - tokių (jokių) klausimų tiesiog nebūna. Varykit į servisą, junkit prie kompo. Automobilis paprastas, viskas pasimatys detalios apžiūros metu ir pravažiavus. Originalių dalių kainos pas pigesnius dilerius - tikrai normalios. Ir tarnaus tos dalys ilgiau nei reikės keisti.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2013-10-22
Geras auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarumas, pravažumas, lengvai valdomas ir prižiūrimas
Jei pirkti Lietuvoj važiuotą - rūdys, garso izoliacija :), nėra ekonomiškas
Sveiki, pirkau automobilį prieš beveik 8 mėnesius. Pirkau devėtą iš Lietuvos. Kadangi, subaru neturi bendros sistemos pasirodo Europoj, todėl, be abejo pirkti iš užsienio, ypač vakarų europos devėtą auto - tas pats kas pirkti katę maiše, nes nelabai pagal VIN ką ten pasakysi. O carfax europoj nelabai veikia. Buvo alternatyvų iš USA, tikrinau aišku per carfax. com, tai ačiū dievui, išleidau tik po 100 lt grubiai už patikrintą auto, tačiau ten jau lavonėliai konkretūs buvo :)). Gink dieve, nesakau, kad visos tokios iš ten ateina, tiesiog užšokau matyt :). Tai, galų gale po keletos atmestų lietuviškų forikų (irgi kai kurie padrožtus gerokai bando prastumt, arba tuos kurie apie 100000 nuriedėję ir reikia jau daug ką ten keistis), pasiemiau 2006 metų galo, juodas, naujas pirktas Lietuvoj, prižiūrėtas JMA, o po to subaritoj. Kur tęsiu tradicijas ir lankaus iki dabar :). Pramynęs buvo 135000, dabar jau 160000 įsukom su šeima. Motoras 2,0 ltr/ 157 ag. automatas, bo mechaninės neberadau neblogos tuo metu. Nu ką gi, sakau kad gera mašina :). Salone pirkdamas jau nesitikėjau super izoliacijos, odinės sėdynės - patvarios, nors priežiūros irgi reikia kaip ir viskam. Plastmasės - barška, pakaba gana kieta. Bet tai yra tokia mašina, skirta laukais ir žvyrkeliais važiuoti. Kaip sakant prioritetus reikia dėliotis prieš perkant, o ne po to :)). Variklis irgi gražiai po turėto dyzelio urzgia, bet srėbė apie 14 mieste benzo, tai įdėjau iškart dujas ir no problem kol kas. Veikia kol kas viskas gerai ir esam patenkinti, nes nuveža kur reikia. Paprastas palyginimas, jei seniau tekdavo valtį guminę nešt ant pečių iki prūdo +- kilometrą, tai dabar davažiuoju per ganyklas prie pat :)). Turi aišku ir minusų ir specifinių gedimų. Kadangi firmoj šefas crv kelintą jau turi tai palyginus, pravažumas į vienus vartus subaru naudai :). Biškį knisa tai 4 bėgių automatas, zaraza biškį flegma. Pirkau lietuvišką - aišku teko traukt rūdis, kadangi blėkos nėra labai storos ir dengti dinitroliu. 2,0 157 arklio galios. Benzas/dujos, automatas. Automatas kaip sakiau lėtas, bet sako patvarus. Mieste buvo apie 14 benzo, trasoj 100 - 120 vaziuojant - apie 10 ltr. Dejau BRC dujas tai apie 15/11 dabar ir problemų nematau kol kas. Nu jo tiesa, gasdino ten mane, kad čia labanakt bus motorui sės vožtuvai ir t.t. Kiek kalbėjau su subaritos meistrais, tai +- 1000-1500 lt. reguliavimas, kas 50.000 kažkur. Tai nėra tai baisu. Variklio galios užtenka, bent man, kur reikia - ištraukia. Nėra jis ten spartuolis, labai charakteris man į hondos vtecą panašus - aukštuose sūkiuose gerai traukia. Turi kaip ir visa technika minusų aišku. Pirmas dalykas tai sakau kad palyginus su 2,5 motoru brangesnis vožtuvų reguliavimas. Antras dalykas, antrinio padavimo vožtuvas. Jo keitimas apie 2000 lt kainuoj, įtakos jis nedaro kai pareina, grynai dėl ekologijos, tačiau atjungia cruisą automatiškai :/. Skaičiau angluose perprogramuoja kompus ir no problem, kol kas pas mus to nėra. Jei prižiūrėta ir laiku keiti ką reikia - nėra ten mistikos ir fantastikos. Lyginant paprastai su prieš tai turėta opel meriva dyzeliu - tai subaru pigiau išeina išlaikyt. Ties 135000 keičiau tepalus apie 150 lt, dežėj irgi apie 100, tiltuose irgi 100 berods. Kaladės priekyj - apie 150 lt, keitimas apie 60 lt, gale barabanai stovi tai keitimas apie 70 lt. Po to kitas momentas yra su galiniais amortikais. Kadangi europiniams galiniai reguliuojami tai +- 1500 lt vienas, tai jau keisti buvo mano į amerikonus. Tai gale dar paduškas po spyruoklėm po 50 lt keičiau, nes biškį galas sėstelėjęs buvo. Dengiau dinitroliu, traukė rūdis, kadangi tradiciškai ties arkomis pakilnoti dažai buvo tai čia kaip rasi pas ką, pats apie 1000 mokėjau Vln. Dar porą antgalių traukių keičiau, tai ten irgi nieko rimto. Padangos kiek žiūrėjau tai 4x4 indeksu eina, standarte apie 2,6 atmosferos pučias, tai kainuoja :) Patvari ir gera mašina. Pirkau už 27000, dabar aišku kaina mažesnė. oi čia Kryžiaus keliai nueiti. Pirma - nusiramink ir nepirk pirmos :). Pats iš gal 8 ar 9 tik pasiemiau :/. Ir iš karto nusiteik - nori turėt gerą auto - žinok kad čia tokį rasti yra darbas. Jei perki kad ir Lietuvoj iš USA atvarytą, užsiregistruok prieš pirkadamas carfax.com, tai už 100 lt gausi informacijos +- apie aptarnavimus ir pan. Lietuviškas jei perki - persiskambink prieš pirkdamas su vin kodu per JMA, Autoerdvę, subaru atstovybes, +- žinosi informacijos apie konkretų auto. trečia. Esmė - vežk į servisą prieš pirkdamas, jei pardavėjas nesutinka - siųsk pats žinai kur tada jį :). Atstovybėse apie 200 lituoklių man atrdodo kad kainuoja. Elektroniką su pc gali irgi čekint, nes išvengsi artimiausiu metu kad ir liamda zondų (stovi du vienas 850 kitas 150 lituoklių) keitimo. Jei su dujom - irgi žiūrėk ar nereiks vožtuvų iškart reguliuot ir panašiai. Pas kėbulistus nepatingėk pavažiuot - lai apžiūri arkas ir t.t. Sekmės, mašina - tikrai verta dėmėsio.
Pilnas atsiliepimas...
Depeshas | 2011-08-10
SUBARU FORESTER 2003 AUTOMAT 2.5 USA
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
STABILUS, DINAMIŠKAS, SAUGUS, PRAVAŽUS, PATIKIMAS
NEPAKANKAMAI IŠPILDYTAS DIZAINAS
AUTO GAN DINAMIŠKAS, YPAČ EFEKTYVUS VAŽIUOJANT EKSTREMALIOM SĄLYGOM. SALONAS PAKANKAMAI ERDVUS, PRIEKINĖS SĖDYNĖS PATOGIOS, GALINĖS KIEK PER STAČIOS, BAGAŽINĖ TALPI. APDAILOS MEDŽIAGOS PAPRASTOS, BET PATVARIOS. VAŽIUOKLĖ PATVARI, PER 6 METUS EKSPLOATACIJOS PAKEISTOS KELIOS STABILIZATORIAUS TRAUKĖS, GALINIS RATO GUOLIS. PAPILDOMAI BUVO PADARYTA ANTIKOROZINĖ DUGNO DANGA, TAI DĖL RŪDŽIŲ PROBLEMŲ NEBUVO. PRIEKINĖ STABDŽIŲ TRINKELĖS DĖVISI GAN GREITAI, REIKIA PRIPRASTI MAŽIAU STABDYTI...TADA VISKAS O.K. VARIKLIS BENZININIS 2.5 L PAKANKAMAI GALINGAS, AUTOMATINĖ PAVARŲ DĖŽĖ 4 PAKOPŲ DIRBA TIKSLIAI, DEGALŲ SĄNAUDOS KIEK DIDOKOS: MIESTE 13 L; UŽMIESTYJE 11 L. GALIMA NAUDOTI TIESOGINIO ĮPURŠKIMO DUJINĘ ĮRANGĄ, DIRBA BE PRIEKAIŠTŲ. AUTOMOBILIS NEREIKALAUJA DIDELIŲ INVESTICIJŲ, SVARBU LAIKU KEISTI ALYVĄ IR PAPILDYTI AUŠINIMO SKYSTĮ. PADĖVĖTŲ AUTO IŠ EUROPOS KAINOS KIEK DIDOKOS, IŠ USA PAKANKAMAI NEAUKŠTOS. NUVERTĖJIMAS NEDIDELIS, PARDUOTI NESUNKU, YPAČ GERAI PERKA AZIJOS ŠALIŲ GYVENTOJAI. SUBARU VERTA PABANDYTI, REKOMENDUOČIAU DYZELINĮ AGREGATĄ
Pilnas atsiliepimas...
 
Subaru modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   ImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImprezaImpreza
  Impreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiImpreza WRX STiWRX STi
  Impreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRXImpreza WRX 
    WRX
  Vidutiniai   LegacyLegacyLegacyLegacyLegacy
    Levorg
  Kupė   SVX   
    BRZ
  Mini krosoveriai     XV
  Krosoveriai   ForesterForesterForesterForester
  OutbackOutbackOutbackOutback
  Visureigiai    B9 TribecaTribeca 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai