Markės
1586 iš 1912
Skoda Fabia, (5J) 2007 - 2014
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.75% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 7
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Lengva vairuoti
  • Kokybiškai surinktas
  • Erdvus salonas
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Nekomfortiška pakaba
  • Prastas saugumo įvertinimas
Antros kartos Fabia gaminama ant PQ24 platformos kaip ir pirmos kartos Fabia. Naujas modelis tapo truputį didesnis negu jo pirmtakas, o dizainas panašus į anksčiau pasirodžiusį Roomster. Fabia universalas palyginti su pirmos kartos universalu tapo 7 mm ilgesnis ir 46 mm aukštesnis, o gabažinė išaugo iki 480 litrų. Visi modeliai parduodami Europos Sąjungoje turi priekines oro pagalves, o užuolaidų tipo oro pagalvės yra papildoma įranga.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Škoda Fabia buvo pripažinta Serbijos 2007 metų automobiliu.

Automobilis buvo reklamuojamas smagioje reklamoje, kurioje Škoda Fabia buvo sudėliota kaip tortas.

Reklamą galite pažiūrėti čia:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 7
2019-03-05
Škoda Fabia Combi 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus mieste, mažas, bet gana talpus, neįdomus vagims.
Elektros gedimai, panaudotos prastos medžiagos, kieta važiuoklė, nestabili užmiestyje, neatsparus kėbulas, nepatogus, siauras ir aukštas.
Sveiki, taigi noriu pasidalinti savo nuomone apie škoda fabia automobilį, kurį turėjau 6-ius metus. Jis buvo 2008-ūjų metų gimimo, pilkas dyzelis, turėjo mechaninę pavarų dėžę, universalo kėbulas. Pirkau automobilį aukcionu, iš Suomijos, buvo nesmarkiai aplamdytas priekis, smūgis buvo juokingas. Komplektacija buvo nestebuklinga, nes gale buvo mechaniniai langų pakelėjai, oro kondicionierius valdėsi dideliomis, į virykles panašiomis rankenėlėmis, sistema vadinosi "Climatic". Sėdynių spalva pilka, su juodomis bangelėmis, o ir pats interjeras buvo pilkas, su juodais kraštais, o pati medžiaga buvo, kiek panaši į bulvių maišą (labai tepli, nemaloni odai, greitai dėvisi). Automobilio talpumas gan neblogas, jei universaliukas, tai juo galima parsivežti, net ir mažą komodą, bet pločiu yra labai siauras automobilis ir užmiestyje, tai smarkiai jaučiasi, mažina valdomumą. Gale sėdintiems, vietos nėra labai daug, bet susėsti dviese įmanoma, kiek sunkiau tryse, bet tik dėl siaurumo stokos. Jei prakalbom apie patogumą, tai šiame automobilyje jo nėra, sėdynės nepatogios, ilgose kelionėse sunku važiuoti su ja, o ir važiuoklė gana kietoka. Tačiau yra tik keletas dalykų, kuriuos tikrai galiu pagirti, tai vairo informatyvumas, kitaip tariant tikslumas, nemažai daiktadėžių ir labai gera, originali garso sistema, atrodo, lyg būtų įdėtas papildomas žemų dažnių garsiakalbis, bet nuo tokios aparatūros, nežmoniškai barškėdavo visi plastikai salone. Kodėl pirkau šį automobilį? O todėl, kad susidomėjau juo, nes buvo pravažiavęs mažiau, nei 69000 km, o ir kaip tokiam varikliui (1.9 TDI PD), galima sakyti, kad jis buvo beveik kaip naujas :) Jei prakalbom apie variklį, tai su juo viskas tvarkoje, tai turbūt vienintelis dalykas, kuris paguodžia nusipirkus šį automobilį, tačiau pavaros, galėtų būti ilgesnės, labai trumpos. Bet 77kW ir to užtenka, traukia iš vietos neblogai, kuro sąnaudos nedidelės. Su varikliu, kažkokių didelių problemų neturėjau, tik retkarčiais užsidegdavo "Check Engine" lemputė, ypač, kai nuspausdavau akceleratoriaus pedalą gilyn. Užtekdavo išjungti, įjungti variklį ir bėda dingdavo. Per tą laiką, kol turėjau, pakeičiau ir pagrindinį diržą. Su stabdžiu sistema, turėjau nemažai vargo, pastoviai užsikirsdavo suportai, perkaisdavo diskai, pradėdavo ūžti guoliai, kas svarbiausia, kad pakeitus, po nedidelio laiko tarpo, prasidėdavo vėl tos pačios bėdos, važiuoklė laikė pakankamai gerai, keičiau tik amortizatoriaus spyruoklę, stabilizatorius ir t.t. O elektroninė dalis - smagiausia dalis. Gesdavo labai dažnai ir tai labai erzindavo. Pagrinde, gedimai prasidėjo, kai pasiekiau 100000 km ribą. Nustojo tinkamai darynėti priekinius langus, kartais uždarant langus, jie atsidarydavo ir neužsidarydavo... Dažnai nesuveikdavo ESP sistema, užsikirsdavo, nei įsijungdavo, nei išsijungdavo... Nežinau kodėl, bet labai dažnai perdegdavo priekinės lemputės, nors buvo dedamos vienos iš brangesnių, nes atsibosdavo jas keisti, labai durnas priėjimas, reikia turėti labai plonas rankas, bet ir tai labai sunku... Kartais neįsijungdavo valytuvai, bet tas būdavo labai retai. Buvo sugedusi žibintų įjungimo rankenėlė, keičiau, po antros žiemos, nustojo veikti dešinės pusės el. valdomas veidrodėlis, o kai sugalvojau įdėti į žibintų stopus LED apšvietimą, galvojau, kad teks su automobiliu atsisveikinti, nes nustojo veikti pusė elektronikos, o tas pačias lemputes įdėjus į kitus automobilius (Lexus, Citroen, BMW), veikė viskas gerai ir nebuvo trukdžių. Dar nutiko toks keistas dalykas, bet jis su elektronika nesusijęs, kadangi tekdavo keleivius vežti ir gale, ten sugedo ir saugos diržų prisegimai (2 iš 3). Ypač, didelį pagyrimą galiu skirti aparatūrai, muzikos sistemai, groja puikiai, patogi radija (valdymas), o radija buvo "DANCE", toks užrašas, bet tai turbūt "Blaupunkt" firmos gaminys. Jei atvirai, tai džiaugiuosi atsikratęs, automobilių turėjau nemažai, bet šis buvo prasčiausias iš visų turėtų. Su varikliu viskas tvarkoje, bėdų neturėjau, buvo keisti tik einamieji dalykai: diržas, tepalai, filtrai, ekonomiškas 1.9 TDI PD variklis. Apie kitus variklius nieko nepasakysiu, nes nebuvau susidūręs. Važiuoklė taip pat, stabilizatoriai, traukės, žodžiu, kaip ir visiems automobiliams. Bet su elektronika tai vargas, daug kas gedo ir gana dažnai, kartais gedimai atsirasdavo visiškai netikėtai, kai to mažiausiai tikiesi. Kėbulas neatsparus, kažkokių pratekėjimo vietų nepastebėjau, bet kur yra dažų numušimai nuo smulkių akmenukų, pradeda kilti rūdys ir jos sparčiai plinta "voratinkliais", aplink tas rūdijimo vietas. Nuvertėjimas, na sunku pasakyti, kiekvienam jis yra skirtingas, viskas priklauso už kiek nuperkate automobilį. Mano atveju, tai 2012-tais, mokėjau 4200 eurų, po šešių metų pardaviau ir labai džiaugiuosi, kad atsikračiau, už jį gavau vos 2800 eurų. O toliau apie nuvertėjimą, spręsti Jums. :) Geriausias patarimas, jei galima, tai nepirkti. Yra tikrai geresnių automobilių už tą pačią kainą ir klasę. O jei jau nebegalėsite įkalbėti žmonos ar dukros, kad pirkti kitą automobilį, tai pirmiausiai būtina tikrinti elektroninę dalį, išspaudinėti visus mygtukus ir žiūrėti ar viskas veikia, nėra klaidų, atkreipkite dėmesį į rudis, pažiūrėkite ar nėra skysčių nutekėjimų.
Pilnas atsiliepimas...
2018-02-08
2011-1,2tdi-55KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kantrus ir taupus automobilis
Kavaili gedimai, dinamika, garso izoliacija, mažoka gale vietos
Automobilis buvo įsigytas 2 metų - kaip sakant pirkau metus ir ridą. per visus metus nuvažiuota 120,000km. Pradžioje buvau labai skeptiškas dėl variklio. Bet važinėjant pradžioje nustebino kuro sąnaudos - važinėjant "pensininko" rėžimu kopmas rodydavo 3,5-4ltr vidutines sąnaudas. Bet realiai važinėjant mišriu rėžimu vasarą 5, žiemą 5,5ltr. Aišku variklis ne dinamikos etalonas, tad teko įsissavinti taisyklę - prieš lenkiant įvertinti situaciją ypač jei važiuoja pilnas ekipažas. Komforto lygis manau atitinka savo klasę. Per visą eksploatacijos laiką buvo tokie gedimai: pakeistas vairo stiprintuvas, EGR vožtuvas. Pakaba laiko gerai, per ta laiką pakeistos pora traukių ir stabdžių kaladėlės. Einamas remontas tikrai nebrangus. Pats keisčiausias gedimas - nulūžę laidai durelėse, pažiūrėjus užsienio forumus tai ši bėda pasitaiko naujoms skodoms. Nuvertėjimas - apie 40proc.
Pilnas atsiliepimas...
2017-07-27
Faba2013 lipeos 1,6 Dyzelis 66 KW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
lengva manevruoti mieste. Pakankamai aukštas, kad nesiektų standartinio aukščio bortelių. Gan ekonomiškas. ilgose kelionėse, kur dalis važiuo9ta 130, dalis - kamščiose ir vingiuose, sunaudoja 5,2. O jei važiuoji lėtai ir nepatenki į spūsti - iki 4,4
gan spratietiška salono apdaila, jei imti pigiausią. Gamykliniai kilimėliai labai nepatvarūs ir greit pradyla. generatorius prie pat langų skysčio bakelio.
bekelės variantas (purvasargiai, sustiprinta pakaba). Apie 54 000 km nuvažiuota. keistos artimų šviesų lemputės. Imti bekelės variantą. Amortizatoriai patvaresni, aukštesnė. Bet posūkuose nebus tokia stabili, kaip standartinio atveju. po kokių 10 000 km ar pireš žiemą (jei ji užklups anksčiau) nuvaškuoti priemone su kordobos vašku, saugos nuo smulkių įbrėžimų ir valyti, plauti lengviau.
Pilnas atsiliepimas...
Artūras | 2015-07-24
Miesto automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos kuro sąnaudos, lengvas valdymas, kompaktiškumas
Prasta garso izoliacija, paprastas salonas
Tai iš ties manevringas ir labai tinkamas miestui automobilis. Nors iš išorės atrodo kompaktiškas, įsėdus pakakdavo erdvės net mano dvimetriniam kolegai :) Gamintojai efektyviai išnaudojo automobilio plotą, salonui skirdami daugiau nei pakankamai vietos komfortabiliai 4 asmenų kelionei su bagažu savaitgalio iškylai. Vieni pagrindinių pliusų - mažos kuro sąnaudos, itin lengvas ir patogus valdymas (būtų puikus pirmasis automobilis merginai/moteriai) ir, be abejo, gebėjimas sutalpinti automobilį net mažiausiuose stovėjimo aikštelės tarpuose, taip akivaizdžiai sukeliant pavydą kaimynų universalams. A, taip, pamiršau paminėti, kad detalės atrodo nenudėvimos ir dar nei karto neteko turėti problemų su technika, išskyrus einamuosius tepalų, lempučių ir panašius keitimus. Taigi, išvykdami į ilgesnę kelionę galite būti ramūs, kad jos nereikės pabaigti kur nors šalikelėje. Tenka pripažinti, kad vairuotojai, norintys nepriekaištingos garso izoliacijos, įnovatyvių sprendimų salono viduje ar aplinkinių dėmesio pralekiant pagrindine miesto gatve, turės nusivilti. Automobilis paprastas ir žemiškas, o važiuojant aukštomis apsukomis tampa kiek sunkiau susišnekėti su pakeleiviais dėl variklio/padangų keliamo garso. Taip pat didžioji dalis modelių neturi tokių privalumų kaip auto-pilotas, touch-screenas ir kt. patogumą keliančių priedų. Kita vertus, automobilis turi visus pagrindinius atributus, kurių reikia norint saugiai ir pakankamai komfortabiliai nukeliauti nuo taško A į tašką B. Mano vairuojamas modelis turi TIK 51 kW pajėgumo turbo dyzelinį variklį. Kaip bebūtų keista, mieste šios galios lengvam automobiliui yra per akis ir dažniausiai nuo starto linijos be didelių pastangų tenka pajudėti pirmąjam :) Daugiau problemų silpnesnis variklis kelia greitkelyje, norint aplenkti automobilį. Taip pat autostradoje, kai greitejant nuo 110 km/h žymos, pradeda sparčiai augti kuro sąnaudos. 110 km/h jos siekia apie 4,5 l/100km, o prie 140-150 km/h jau gali pasiekti ir 6,5 l/100km. Vis tik tokiame rėžime automobilis važiuoja stabiliai, tikrai niekas nebarška, o variklis kelia tik pakankamai malonų ūžimą :) Automobilį turiu du metus (2010 m. gamybos, pats pravažiavau apie 47.000 km). Tepalų/filtrų keitimas apie 50 EUR per metus. Vienkartiniai lempučių/valytuvų keitimai dar apie 40 EUR per metus. Remontuoti dar neteko. Nuvertėja itin lėtai, apie 12% esamos vertės per metus. T.y. pirmais metais rinkos kainomis per metus nuvertėjo nuo 7.300 EUR iki kažkur 6.300 EUR. Dar po metų vertinčiau ~5.500 EUR.
Pilnas atsiliepimas...
Superškoda | 2015-03-02
Suoer škoda :)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Eksplotacija labai pigi, jei nevažiuoti į Šiaulių atstovo servisą, Jei uždėti padangas R15/65/185, tai dar ir labai minkšta mašinėlė tampa, labai manevringa, kelianti aplinkiniams simpatijas. Automato kaina nekrenta , per 4 metus tik 2000 Lt :)))
Kuro sanaudos gana didelės, bet vėl, priklauso kiek nuvažiuoji per mėn. Jei 2000 , tai nusispjauti, kad puslitriu ar litru daugiau iškureni... Šiauliuose nėra normalaus atstovo, yra garažinis UABas tik, tai toli vežti aptarnavimui, na daugiau minusų nera
Pirkome jau pavažinėtą iš pažįstamo žmogaus. Pirmiausia tai labai gražus ir išskirtinis automobilis, na gal spalva labai optimistiškai nuteikianti... Labai manevringa, lengvai valdoma mašinėlė. Važiuojant lengva stebėti ir kas darosi šone ir gale... nėra jausmo , kad sėdi bunkeryje, kaip daugelyje prestižinių markių ... į MB jau niekada nebežiūrėsiu! :) 1,6 benzinas ir automatas. Jei lakstyti, tai tikrai ne sportinis automobilis. Buvome su juo išvažiavę į ir atostogų į Ispanija , Portugalija, Graikija ... Sveikatos užteko visur, ir kalnuose, ir greitkeliuose, na gal šiek tiek Vokietijos autobanuose norėtusi spustelėti greičiau, bet įvertinus nuolatinius remontus ir susiaurėjimus, tai nuolat prisivydavau lekenčius bambalius, o per susiaurėjimą ir aplenkdavau, tad Vokietiją prašvilpti galima ir su fabia, nei kiek ne lėčiau nei su bmw ar mersu :) Varikliukas dirba - IDEALIAI! Na, brangiausiai kainuoja padaryti aptarnavimą Škodos centre, nes ten negalima tikėti niekuom ką sako vadybininkai, nes bent jau Šiauliuose visiški klaunai, gal dėl to kad nieko neišmano, o gal dėl to kad negenda , tai nuolat siūlo pakeisti tai ko nereikia... :) Tai aptarnavima, kol garantinė buvo veždavau į Klaipėdą, o kai pasibaigė garantija, tepalus keičiuosi ir antspaudukus sudeda VW atstovai. Realiai, niekas sugedęs ir nebuvo. Jau 95 000 km, tai tik stabdžių kaladėles du kartus keičiau, taip kad galiu drąsiai sakyti, kad beveik nekainuoja nieko... :) Jei norite mašinos , žmonai ar dukrai, tai FABIA , bet tik automatinė, pats geriausias pasirinkimas. Kaina nekrenta, mašina simpatiška, patikima. Patarimas , nupirkus reikia iš kart užsidėti ratus su normaliom padangom , kad būtų kuo minkštesnė. Nes iš gamyklos uždėti nesamoningi, netika mūsų duobėtom gatvėm. ŽMONAI IR DUKRAI ESU NUPIRKĘS ir kitais metais , kai teises išsilaikys ir jauniausioji, tai nupirksiu žmonai jau naujo modelio, o žmonos paliksiu važinėti jauniausiai. Pats neperku tik dėl lietuvių kvailo bruožo ir požiūrio , kad vyrui toks autompbilis netinka :) Bet jei gyvenčiau vakaruose, tai tikrai ne mersu važinėčiau...
Pilnas atsiliepimas...
SKODA | 2013-04-24
Škoda Fabia 1.9 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamiškas, patikimas.
Prastoka garso izoliacija, salonas galėtų būti prabangesnis.
Automobilis buvo pirktas iš salono. Šis automobilis puikiai pateisina lūkeščius - nuvažiuoti iš taško A į tašką B. Varikliukas 77kW 240nm. Kai kam gali pasirodyti mažokai tačiau taip nėra, auto greitėja maloniai ir tolygiai, netgi "lipina" prie sėdynių. Pravažiuota 50tūkst kilometrų, nekeistos jokios detalės (neskaitant filtrų ir t.t.) Kuro sanaudos - mieste 6.5l/100km. Trasoje 4.3l/100km Vidaus interjeras beveik toks pat kaip ww Golf 5, tiesa golfo interjeras atrodo kiek prabangiau. Nebloga gamykline audio aparatūra su 8 garsiakalbiais. Dizainas kasdieniškas ir neišsiskiriantis iš minios, nėra agresyvus ar imantrus. 77kW 240 PD, puikus, dinamiškas ir ekonomiškas Kolkas tai tik degalai ir reguliarus servisas. Per 50tūkst. km nieko nereikėjo keisti, kas yra neblogai atkreipiant dėmesį į lt kelių būklę Tas pats golfas už mažesnę kainą. Čiupkit SKODA ir nešvaistykit pinigų "dėl ženklelio"
Pilnas atsiliepimas...
Ramūnas | 2011-04-01
Škoda Fabia 1.4 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, patikimas, VW kokybė
Skardinė dėžutė, nekelianti jokių emocijų
Nedidelis, tačiau talpus, neišvaizdus, neblogai surinktas (šaunuoliai čekai) automobilis. Gaila, tačiau dabartinės taupymo tendencijos gadina šiuolaikinius automobilius. Garso izoliacija bloga, stiklai ne storesni nei šiltnamio plėvelė, tai ir garso slopinimo praktiškai nėra. Dar iki 100 km/h vėjo triukšmas pakenčiamas, virš - atrodo, kad stiklai atidaryti, nuo neblogų šoninių veidrodėlių keliamo triukšmo pradedi pavargti. Aišku, šio automobilio stichija nėra greitis (tiesiog jis nemėgsta greičio), todėl mieste jis visai smagus. Prietaisai iš VW Polo, medžiagų kokybė gera, sėdynių gobelenai, kbeje, kaip ir visų škodų, nepraktiški-labai tepasi. Smagiai su juo lėkti ar lakstyti miesto gatvėmis nepavyks, o iš esmės jis ne tam ir skirtas. Net pačios Škodos reklamoje, jam "priskirta" kita funkcija - jaunai mamai nuvažiuoti pas drauges ar į parduotuvę. 1.4 16 V variklis nuo apačių vangus, bet mieste judėti su juo patogu. Nėra labai ekonomiškas (lyginat su 1.6), apie 8 litrai. Tai nėra labai geras rezultatas šios dienos automobiliams. Eksploatacija nebrangi, nes konstrukcija yra paprasta, dalys nebrangios. Automobilis išties patikimas, todėl drąsiai galima būtų naudoti kas dieną darbuose. Visų škodų privalumas yra tame, kad už VW techniką ir kokybę moki vidutiniškai 30 procentų pigiau. Jei ženkliukas ant kapoto ne svarbus ir dizainas yra priimtinas, tikrai verta rinktis vietoj VW čekišką produktą. Kam reikia paprasto, ne prasto statistinio automobilio, tai tikrai vertas dėmesio variantas. Silpnų vietų neturi, bent jau būdingų problemų, rūdžių, jei nebuvo muštas, neturi būti. Siūlau apžiūrėti išorę, nes pakabos ar variklio problemų šalinimas nebrangus, jei tokių ir būtų.
Pilnas atsiliepimas...
 
Skoda modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Citigo 
  Maži  FabiaFabiaFabiaFabia
  Kompaktiniai    RapidScala
  Vidutiniai  OctaviaOctaviaOctaviaOctavia
  Dideli   SuperbSuperbSuperbSuperb
  Mini krosoveriai    Kamiq
  Krosoveriai   YetiKaroq
  Dideli krosoveriai    Enyaq
  Visureigiai    KodiaqKodiaq
  Daugiatiksliai   Roomster  
  Komerciniai   Praktik  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt